Ons!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hetontbijt
![]()
. Niet om het ontbijt zelf, maar om ons
.
Bel hem dan effe dat je nu wilt boekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet ook mensen hebben die meteen reageren. Ik kan hier niet tegen
.
Dat mot wel in dat kippenhok met zo weinig kamersquote:
Joh, anders kom je gezellig bij mij/Takke op de kamer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk ook komen hotellen.
Maar dan heb ik het gevoel dat ik Steve en TMM in de steek laatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh, anders kom je gezellig bij mij/Takke op de kamer.
Maak me nou niet zenuwachtig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mot wel in dat kippenhok met zo weinig kamers
Sorry, lieve mevrouw Bienvenue
BEL ZE DANquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het gevoel dat ik Steve en TMM in de steek laat.
Jajaja, ik regel het welquote:
Maar als die niet gaan hotellen laat je ze toch niet in de steek?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het gevoel dat ik Steve en TMM in de steek laat.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed ik ga even TV kijken voordat ik straks een hartaanval krijg.
Er is nog plenty, echtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als die niet gaan hotellen laat je ze toch niet in de steek?![]()
Ik heb nog niks geboekt hoor, ik wacht op Takke.
Dus ik weet hoe je je voelt.
Ik kom oorspronkelijk ook uit het Noorden, dus dat is geen excuus!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Renesite het volgende:
Meh... Ik voel me wel erg 'Noordelijk', zo nuchter
ooh ja? Dat vroeg ik net per PM aan Greys dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Erik, je kunt toch tot twee dagen van tevoren annuleren? Komt goed!
Brughoektumoren zijn de oplossing.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik ook nerveus word van bellen? Ik bel echt het liefst helemaal nooit naar niks of niemand
. Maar goed
.
Heey, dat gevoel ken ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik ook nerveus word van bellen? Ik bel echt het liefst helemaal nooit naar niks of niemand
. Maar goed
.
Dat is fijn om te horen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is nog plenty, echt
Ze kunnen nog iets van 17 man onderdak geven ofzo, nu nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |