Welkequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik was niet eens aan het opletten of ik wel fatsoenlijk deed!![]()
Maar jij bent ook een popje, ik moest zo lachen om jouw opmerking over Henk
![]()
Oh yes, I do!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
GB is leuk. En deelt mijn TMTYH-obsessie
.
Sorry, maar op een songfestibal kunnen we dat soort beloftes echt niet doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef Rewimo het volgende:
Hotel, wacht effe, ik moet duidelijk nog even meer lezen hier.
Oja, als ik kom, ook al kom ik uit Duitsland, alsjeblieft geen, ik herhaal: géén Nicole
Ja ik zit ook al in de stress over die kamersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu zit ik me te bedenken of ik niet alvast voor de zekerheid en zo een kamer bij Bienvenue moet gaan boeken.![]()
Nog geen kamergenoot of niks, want Takke laat ook niet van zich horen.
Absoluut!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Takke niet gaat, zullen wij dan samen?
Ik twijfel of ik moet terug rijden of moet boekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu zit ik me te bedenken of ik niet alvast voor de zekerheid en zo een kamer bij Bienvenue moet gaan boeken.![]()
Nog geen kamergenoot of niks, want Takke laat ook niet van zich horen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
overkomt de besten schijnbaar ook
Iraakse premier beschuldigt Koerden van spionage
quote:
Terug rijdenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik moet terug rijden of moet boeken![]()
Ik kan het mentaal allemaal nog niet aan
Ja, hoeveel kamers had dat hotel nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zit ook al in de stress over die kamers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
lijkt me wel het meest verstandige iddquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, hoeveel kamers had dat hotel nou eigenlijk?
Als we straks met 50+ slapers aankomen, krijgt die man helemaal een beroerte.
Volgens mij maar 10. Waarvan dus maar een paar met bijvoorbeeld 2 bedden ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zit ook al in de stress over die kamers!
Whehehequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Cat22 het volgende:
PatriQue was zo schattig in het hotel:
*klopklop* (meidenkamer)
'Kom maar binnen, we zijn decent!'
*ieieieiep, deur open*
* PatriQue komt binnen met handje over de oogjes*
We gaan nog winst maken op deze meet!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Doen we een vierpersoontje met faciliteiten en dan gaan we de overige bedden verkopen aan de hoogste bieders.
Jij? Decent?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Cat22 het volgende:
PatriQue was zo schattig in het hotel:
*klopklop* (meidenkamer)
'Kom maar binnen, we zijn decent!'
*ieieieiep, deur open*
* PatriQue komt binnen met handje over de oogjes*
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, hoeveel kamers had dat hotel nou eigenlijk?
Als we straks met 50+ slapers aankomen, krijgt die man helemaal een beroerte.
10 kamers, aantal van 2, 3 en volgens mij één viertje en één vijfje. Zou net moeten passen allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En niet iedereen blijft slapen natuurlijk. Of wil liever een ander hotel. Komt goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
NOEM JE MIJ NU DIK?quote:
Ja dus ik vind dat je maar gewoon moet komenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
het was voor mij echt een kwartiertje reizen, zo ideaal. en dat was nog incl de 3 á 4 minuten naar mn auto lopenmet volgens mij Cee die ook heel hard naar haar auto aan t wandelen was, die haalde mij nog in.
Ze dacht vast dat ik een of andere enge vieze man was
Omdat iemand straks de kamers al allemaal heeft ingepikt voordat ik geboekt heb want ik weet nog niet helemaal 100% zeker of Steve echt echt echt komt en blijft slapen en wat TMM doet en dus of er een tweepersoonskamer of een driepersoons en als dat dan niet helemaal geregeld is is er straks een bed over of WAT DAN OOK EN IK VIND DAT GEWOON ALLEMAAL ERG SPANNENDquote:
Och... Ik slaap anders wel in de auto.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat iemand straks de kamers al allemaal heeft ingepikt voordat ik geboekt heb want ik weet nog niet helemaal 100% zeker of Steve echt echt echt komt en blijft slapen en wat TMM doet en dus of er een tweepersoonskamer of een driepersoons en als dat dan niet helemaal geregeld is is er straks een bed over of WAT DAN OOK EN IK VIND DAT GEWOON ALLEMAAL ERG SPANNEND!!!
Welke kamer?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
Erik, Steve komt toch zeker?Heeft ie al gezegd!
En bel TMM even dan, dat je nu wilt boeken
En er is bij Cat op de kamer ook nog plek over
Geen zorgen, joh, je kan een plekje bij Cat en mij kopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat iemand straks de kamers al allemaal heeft ingepikt voordat ik geboekt heb want ik weet nog niet helemaal 100% zeker of Steve echt echt echt komt en blijft slapen en wat TMM doet en dus of er een tweepersoonskamer of een driepersoons en als dat dan niet helemaal geregeld is is er straks een bed over of WAT DAN OOK EN IK VIND DAT GEWOON ALLEMAAL ERG SPANNEND!!!
Ik wilde morgen even afwachten en morgen het liefst boekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
Erik, Steve komt toch zeker?Heeft ie al gezegd!
En bel TMM even dan, dat je nu wilt boeken
En er is bij Cat op de kamer ook nog plek over
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
TEH FACK DAAR HEB IK GEEN REKENING MEE GEHOUDEN!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van stress gaat je haar sneller groeien.
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Psst, eerst laten betalen, dan pas zeggen dat er nog geen kamer is.quote:
*Gaat snel alle kamers reserveren*quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde morgen even afwachten en morgen het liefst boeken.
Oh godquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van stress gaat je haar sneller groeien.
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Dat zou wel knus zijn, jij, ik, Takke en Erik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen zorgen, joh, je kan een plekje bij Cat en mij kopen.
Wow, komt Dirk ook?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dus ik vind dat je maar gewoon moet komen![]()
Al is het maar voor Dirk!!!
Ja maar dan Steve en TMM! Wat te doen wat te doen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou wel knus zijn, jij, ik, Takke en Erik.![]()
En faciliteiten.
*gaat iets bedenken waardoor Muis vergeet deze op tijd af te zeggen*quote:
Puik plan, ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou wel knus zijn, jij, ik, Takke en Erik.![]()
En faciliteiten.
Waarom moet ik voor Dirk komen danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dus ik vind dat je maar gewoon moet komen![]()
Al is het maar voor Dirk!!!
Dan doen die maar samen. Hadden ze maar hier moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar dan Steve en TMM! Wat te doen wat te doen!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doen die maar samen. Hadden ze maar hier moeten zijn.
Ik geef gewoon een valse naam op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*gaat iets bedenken waardoor Muis vergeet deze op tijd af te zeggen*
Je eigen naam is vals genoegquote:
En blokhutten!quote:
Ooh hey, das ook een goeiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och... Ik slaap anders wel in de auto.
JA HALLO! IK HAD JOUW VENT OP MIJN KAMER JA!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:14 schreef Renesite het volgende:
VERDOREMIE!!!!!
WAT EEN HEBBERIGHEID HIERZOOT!!! GRRRRRRRGRRRRRR
DOE LIEF EN DEEL MET ELKANDER!!!
Ja en die mocht heul niet gedeeld worden van Renequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JA HALLO! IK HAD JOUW VENT OP MIJN KAMER JA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |