Om de verkeerde redenen, helaas. En waar let je dan precies op? Dat je buurjongen geen dienst heeft of ga je ook daadwerkelijk niet meer met drank op achter 't stuur zitten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb geen bekeuring gehad. Maar, ik geef toe dat het mij had kunnen overkomen.
Nu ik dit weet let ik wel op, uiteraard.
Ik vind het veelzeggend dat je enkel oplet zodat je geen bekeuring krijgt, maar de veiligheid van je medemens je gestolen kan worden. Triest mens!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb geen bekeuring gehad. Maar, ik geef toe dat het mij had kunnen overkomen.
Dit valt mij ook op als ik het topic doorlees, je zou maar zo'n buurvrouw hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:13 schreef Copycat het volgende:
Je houdt het allemaal goed in de gaten! Wat een treurnis.
Ik denk dat de historie van TS hier op Fok! ook wel meetelt in de reacties.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:18 schreef kahnus het volgende:
Laat ik even voorop stellen dat drinken en rijden niet samen gaat. Maar de gefrustreerde mensen die zich hier helemaal laten gaan en moralistisch vingertje gaan wijzen hoe slecht TS wel niet is... Kom op zeg
Je zou beter stoppen met zuipen en achter het stuur kruipen dom stuk idioot. Ik kan me echt kwaad maken op mensen die zo idioot, stompzinnig en achterlijk zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Goed, dus iemand die een kind aanrijdt is altijd de schuldige. Weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wat een stuk idioot ben je eigenlijk. Je hebt werkelijk geen idee dat alcohol je reactiesnelheid beinvloed ?wat een stompzinnigheid zeg je hier toch allemaal.
Ik hoop dat die buurjongen jou ook in de gaten houdt, en de volgende keer een boete geeft.
Blegh, je mag wel eens met mij of een van mijn collega's mee naar een ongeval.. kan je zien wat alcohol doet
Blegh ts, stuk idioot
Nee, heb mijn kinderen ook nog nooit geslagen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef Worteltjestaart het volgende:
Jij vindt het immers ook normaal om een kind te slaan.
Het makkelijk afgeven op TS, met een hoog populisme gehalte in dit topic. Mensen met een kutdag, die plempen hier een leuke kreet om zich goed te voelen.. Dat bedoel ik met gefrustreerde mensen die hier errugg belerend lopen te doen. TS = fout, duidelijk, maar herhaal dat niet eindeloosquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat ik niet snap over wat voor frustraties jij het hebt. Ik snap de frustraties van gepakt worden als je met te veel op achter het stuur zit. Maar wat voor frustratie drijft iemand die vindt dat je terecht wordt beboet voor zoiets?
Waar staat dat precies dan ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Goed, dus iemand die een kind aanrijdt is altijd de schuldige. Weet ik dat ook weer.
Nuchter of niet, dat kind was niet fout, de automobilist is altijd fout.
Damn, je leest ook gewoon wat je wil lezen hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Goed, dus iemand die een kind aanrijdt is altijd de schuldige. Weet ik dat ook weer.
Je bent bekend met het principe van een forum?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:46 schreef kahnus het volgende:
Het makkelijk afgeven op TS, met een hoog populisme gehalte in dit topic. Mensen met een kutdag, die plempen hier een leuke kreet om zich goed te voelen.. Dat bedoel ik met gefrustreerde mensen die hier errugg belerend lopen te doen. TS = fout, duidelijk, maar herhaal dat niet eindeloos
Je kunt mensen die een boete voor teveel alcohol op wélke manier dan ook proberen af te doen als 'onredelijk' niet vaak genoeg onder de neus wrijven dat ze achterlijk zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:46 schreef kahnus het volgende:
[..]
Het makkelijk afgeven op TS, met een hoog populisme gehalte in dit topic. Mensen met een kutdag, die plempen hier een leuke kreet om zich goed te voelen.. Dat bedoel ik met gefrustreerde mensen die hier errugg belerend lopen te doen. TS = fout, duidelijk, maar herhaal dat niet eindeloos
Wauw, in welke wetsartikel heb je dat gelezen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Zoals ik zal zei, lees eens wat andere topics en reacties van TS om een en ander wat beter te begrijpen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:46 schreef kahnus het volgende:
[..]
Dat heeft TS puur aan zichzelf te danken: Wie geschoren wordt moet stilzitten. Ze blijft maar tegenspartelen.. Dat het daardoor een bloedbad wordt is niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:46 schreef kahnus het volgende:
Sommige mensen zien ook de daadwerkelijke gevolgen van alcohol en verkeer.. die reageren misschien wat fellerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:46 schreef kahnus het volgende:
[..]
In het geval van de aanrijding met het kind, er is een verschil tussen schuldig en aansprakelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:44 schreef Gia het volgende:
Helaas voor jou spreekt jouw FOK-postarchief dit direct tegen: Kind slaan kan langdurige schade veroorzakenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, heb mijn kinderen ook nog nooit geslagen.
Jazekerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent bekend met het principe van een forum?
We verschillen daarover van mening, primaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kunt mensen die een boete voor teveel alcohol op wélke manier dan ook proberen af te doen als 'onredelijk' niet vaak genoeg onder de neus wrijven dat ze achterlijk zijn.
Ik zeg toch ook nergens dat ze ten onrechte die bon kreeg!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:41 schreef Diepvriez het volgende:
Snap het nou gewoon.
Ze was op de openbare weg, en blijkbaar had ze teveel gedronken. Ik neem aan dat ze hiervoor heeft moeten blazen.
Als ze onder de limiet was, had ze geen bon gekregen. Blijkbaar had ze dus toch teveel.
Ook al zat ze op de fiets, op de stoep voor haar huis had ze een bonnetje kunnen krijgen als er gecontroleerd was. Als je eenmaal deelneemt aan het verkeer op het openbare weg kan je gecontroleerd worden.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ze ten onrechte die bon kreeg!
Zijzelf ook niet. Ze heeft ook geen bezwaar gemaakt.
Het gaat erom dat ze is aangehouden omdat onze buurjongen haar kent. Was dus een samenloop van omstandigheden. Buurjongen komt huis van ouders uit, stapt met zijn collega in hun surveillancewagen en ziet mijn vriendin de hoek om komen. Hij kent die mensen en om die reden houdt hij ze staande om te blazen. Dus niet eens omdat ze bij justitie bekend zijn, nee, hij weet dat het uitgaanstypes zijn.
De bon is terecht, hoor daar niet van, maar vind dit wel een beetje zielig gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |