Pak 2 kleintjes en zet ze op elkaar. donequote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:40 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Tja dit moet ik echt even kwijt hoor.....
Omdat het lekker weer is en ik weer vrijgezel ben had ik me van het weekend ingeschreven op een dating website. Leuk, maar ik wordt helemaal gek van de kleine dames die willen daten. Daarnaast kan ik niet behoorlijk filteren op lengte.
Volgens mij was TS op zoek naar een vrouwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:42 schreef Rave_NL het volgende:
Gat in de markt!
1.98 meldt zich.
M
Hobby's: neuken en paardrijden.
Het zou geen gat in de markt zijn als alleen TS ervan kon profiteren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij was TS op zoek naar een vrouw
Das gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik val alleen op lange vrouwen. Nou is het al zo dat er relatief weinig lange vrouwen zijn en de combinatie lang en knap is helemaal zeldzaam jammer genoeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
Niets mis met een lengteverschil toch? Maar goed, je kunt natuurlijk gewoon alleen op nlange vrouwen vallen, net zoals ik alleen maar op lange mannen val.
Ligt er aan. Kan soms mooi zijn maar soms krijgen ze dan ook zo'n vreemd langgerekt figuur, alsof ze van een planeet komen waar de zwaartekracht is een stuk minder is dan op Aarde.quote:
Ja er treedt ook compensatie op als je begrijpt waar ik op doel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt er aan. Kan soms mooi zijn maar soms krijgen ze dan ook zo'n vreemd langgerekt figuur, alsof ze van een planeet komen waar de zwaartekracht is een stuk minder is dan op Aarde.
Met zo'n lange paardenkop erbij. Nee dankje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt er aan. Kan soms mooi zijn maar soms krijgen ze dan ook zo'n vreemd langgerekt figuur, alsof ze van een planeet komen waar de zwaartekracht is een stuk minder is dan op Aarde.
Wel een andere dating site pakken danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het zou geen gat in de markt zijn als alleen TS ervan kon profiteren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:41 schreef Twiitch het volgende:
Mannen met een vriendin die langer is dan zijzelf.
Ik ben rond de 2.05m en een lange vriendin is wel zo praktisch als je even een knuffel of kus wil geven of andersom. (en je kan elkaar in de ogen kijken)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:47 schreef sinepedraap het volgende:
TS is 2.20 of wil graag een langere vriendin
Vind je kleine vrouwen helemaal niet aantrekkelijk dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:45 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Das gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik val alleen op lange vrouwen. Nou is het al zo dat er relatief weinig lange vrouwen zijn en de combinatie lang en knap is helemaal zeldzaam jammer genoeg.
Ik kan me voorstellen dat je dan niet een echt kleine vrouw wil. Is ook heel onpraktisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:49 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Ik ben rond de 2.05m en een lange vriendin is wel zo praktisch als je even een knuffel of kus wil geven of andersom. (en je kan elkaar in de ogen kijken)
Je kan haar toch ook optillenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:49 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Ik ben rond de 2.05m en een lange vriendin is wel zo praktisch als je even een knuffel of kus wil geven of andersom. (en je kan elkaar in de ogen kijken)
Het biedt inderdaad kansen, maar mijn ervaring leert me dat er ook veel om mijn nek gehangen wordt en dat is niet prettig.quote:
Of een hommo, en deze rave is hommo... paardrijdenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij was TS op zoek naar een vrouw
Op straat en op andere publieke plekken geef je toch niet zo snel elkaar een kus en een knuffel. En thuis sta je ook niet vaak naast elkaar maar heb je een bank en een bed etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:04 schreef blue-eye het volgende:
ik snap je heel goed. Je vriendin kan je nooit spontaan een zoen geven omdat je haar daarvoor moet optillen, hopeloos lijkt me. misschien vindt je iets op langemensen-sites (die sites zijn er serieus) of er forums zijn weet ik niet.
toevoeging: als je een vrouw vindt die op gek is op hoge hakken kan het helpen als ze ze continue draagt. thuis is het al snel hopeloos.
Vrouwen op hakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:06 schreef Rave_NL het volgende:
Ik krijg vaak te horen dat vrouwen het fijn vinden dat ze elke hak aan kunnen trekken zonder bang hoeven te zijn boven mij uit te torenen.
http://www.langemensen-dating.nl/Dating/Register.aspxquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:04 schreef blue-eye het volgende:
misschien vindt je iets op langemensen-sites (die sites zijn er serieus) of er forums zijn weet ik niet.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Op straat en op andere publieke plekken geef je toch niet zo snel elkaar een kus en een knuffel. En thuis sta je ook niet vaak naast elkaar maar heb je een bank en een bed etc.
Ja maar dan kan je ff optillen toch? Je bent er iig niet lang en vaak mee bezig dat het echt hinderlijk wordt lijkt mij maar ja ik ben dan ook niet zo klef in het openbaar.quote:
oja moet zij tegen hem zeggen, ik wil je kussen. Want spontaan een zoen geven gaat niet omdat ze niet bij hem kan. Het idee alleen al, dat mijn vriend me spontaan kan zoenen wanneer hij wil en ik het hem moet vragen omdat ik er niet bij kan, nooit eens een spontane actie. Vreselijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je ff optillen toch? Je bent er iig niet lang en vaak mee bezig dat het echt hinderlijk wordt lijkt mij maar ja ik ben dan ook niet zo klef in het openbaar.
Keukentrap meenemen.quote:
Wat is de meerwaarde dan om dit erbij te vermelden? Wat voegt dat verder toe?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:30 schreef blue-eye het volgende:
[..]
oja moet zij tegen hem zeggen, ik wil je kussen. Want spontaan een zoen geven gaat niet omdat ze niet bij hem kan. Het idee alleen al, dat mijn vriend me spontaan kan zoenen wanneer hij wil en ik het hem moet vragen omdat ik er niet bij kan, nooit eens een spontane actie. Vreselijk.
Zeg ik de single vrouw van 1m80 die niet op zoek is.
Nou je voelt elkaar wel een beetje aan toch, oogcontact, lichaamstaal, afstand ertussen, dan weet je vaak wel welke kant het op gaat. En een beetje vent kan je gewoon om de nek bespringen of naar je toe trekken. Genoeg mogelijkheden. Op je tenen staan en/of de man gaat wat naar beneden. Niet zo moeilijk doen hoor. Lijkt me alleen wel irritanter worden als er echt meer dan 20cm verschil is of zo maar ja draag gewoon hakken buiten als je met je vent loopt danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:30 schreef blue-eye het volgende:
[..]
oja moet zij tegen hem zeggen, ik wil je kussen. Want spontaan een zoen geven gaat niet omdat ze niet bij hem kan. Het idee alleen al, dat mijn vriend me spontaan kan zoenen wanneer hij wil en ik het hem moet vragen omdat ik er niet bij kan, nooit eens een spontane actie. Vreselijk.
Zeg ik de single vrouw van 1m80 die niet op zoek is.
Omdat ze geen dm/pm van TS wil hebben?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde dan om dit erbij te vermelden? Wat voegt dat verder toe?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou je voelt elkaar wel een beetje aan toch, oogcontact, lichaamstaal, afstand ertussen, dan weet je vaak wel welke kant het op gaat. En een beetje vent kan je gewoon om de nek bespringen of naar je toe trekken. Genoeg mogelijkheden. Op je tenen staan en/of de man gaat wat naar beneden. Niet zo moeilijk doen hoor. Lijkt me alleen wel irritanter worden als er echt meer dan 20cm verschil is of zo maar ja draag gewoon hakken buiten als je met je vent loopt dan
Zeg ik de niet single man van 1.97 die niet op zoek is.
Er ligt zeker heel het jaar een laag sneeuw op jouw hoofd, moet wel koud zijn daarboven namelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:34 schreef sinepedraap het volgende:
Zal wel.quote:
Nee hoor, ik tik net niet de 1,70 aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:35 schreef Confetti het volgende:
Iedereen hier lijkt wel minimaal 1,95m![]()
Nederlanders zijn lang maar hier op FOK! lijkt het wel erg extreem.
In Nederland is dat niet eens zo heel lang hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er ligt zeker heel het jaar een laag sneeuw op jouw hoofd, moet wel koud zijn daarboven namelijk.
Ik vind dat toch wel redelijk lang hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
In Nederland is dat niet eens zo heel lang hoor.
Ha... gayyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:39 schreef Knaller het volgende:
De ideale man is rond de 1.85 maar dat is mijn mening.
Mee eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:39 schreef Knaller het volgende:
De ideale man is rond de 1.85 maar dat is mijn mening.
Ik spreek 3 van mijn vrienden aan met "lange" en die zijn allemaal toch wel een stuk groter om maar even een idee te geven hoe vaak het voorkomt hier. Ook als ik door de stad loop valt het me op dat er genoeg mensen zijn die een vergelijkbare lengte hebben of zelfs langer zijn hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel redelijk lang hoor.
Misschien is dat wel zo. Let er eigenlijk niet zo heel vaak op. Vond het alleen eventjes zo lang overkomen, wellicht overdrijf ik het wel een beetje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik spreek 3 van mijn vrienden aan met "lange" en die zijn allemaal toch wel een stuk groter om maar even een idee te geven hoe vaak het voorkomt hier. Ook als ik door de stad loop valt het me op dat er genoeg mensen zijn die een vergelijkbare lengte hebben of zelfs langer zijn hoor.
Zolang je niet bij normale deuren moet bukken en niet op je tenen moet staan om iets uit de kast te pakken zal je wel goed zitten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien is dat wel zo. Let er eigenlijk niet zo heel vaak op. Vond het alleen eventjes zo lang overkomen, wellicht overdrijf ik het wel een beetje.
Niemand vroeg je ook.quote:
Moet jij niet bukken bij deuren dan, dacht dat de meeste deuren 2 meter waren en in schoenen ben je toch een kleine 3 centimeter langer. In mijn schoenen ben ik ongeveer 1.90+ en zelfs ik moet weleens ergens bukken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zolang je niet bij normale deuren moet bukken en niet op je tenen moet staan om iets uit de kast te pakken zal je wel goed zitten.
Nooit iets van gemerkt. Met schoenen aan en tijdens het lopen ga je ook nog een beetje omhoog en voel zelfs niks door m'n haar dus dat kan prima. Wel eens lampen gekopt bij mensen thuis als ze die onhandig ophangen en je weet nog niet waar ze hangen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niemand vroeg je ook.
[..]
Moet jij niet bukken bij deuren dan, dacht dat de meeste deuren 2 meter waren en in schoenen ben je toch een kleine 3 centimeter langer. In mijn schoenen ben ik ongeveer 1.90+ en zelfs ik moet weleens ergens bukken.
Je andere tabblad stond zeker nog op cu2/hyves ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
HOI DAMENS IK BEN 2NUZT 1.83M ZWARTE HARENS EN GOEJEN PIMMEL.
MIAL MIJ VOOR RELAATSIE
quote:
Klopt, sugarboys.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je andere tabblad stond zeker nog op cu2/hyves ofzo?
Hmm... Lijkt wel of jij minder last van je lengte hebt als ik terwijl ik toch een goede 7 cm kleiner benquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt. Met schoenen aan en tijdens het lopen ga je ook nog een beetje omhoog en voel zelfs niks door m'n haar dus dat kan prima. Wel eens lampen gekopt bij mensen thuis als ze die onhandig ophangen en je weet nog niet waar ze hangen.![]()
En dan zeur je over lange mensen dating.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:49 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Geilquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
HOI DAMENS IK BEN 2NUZT 1.83M ZWARTE HARENS EN GOEJEN PIMMEL.
MIAL MIJ VOOR RELAATSIE
Vind jij op de markt lopen ook zo leuk? Daar heb ik met m'n 1.95 al problemen meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Lol, ik loop met een grote regelmaat tegen borden aan, lampen van de muur af en tegen deurposten aan. En dan vergeet ik nog te melden dat ik nagenoeg klem zit in iedere auto.
En ja het is absoluut zo dat de mensen steeds langer worden tegenwoordig. (ik heb het uitzicht om dat te bevestigen)
30 is ook prima als verschil, het ziet er echt niet snel raar uit hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou je voelt elkaar wel een beetje aan toch, oogcontact, lichaamstaal, afstand ertussen, dan weet je vaak wel welke kant het op gaat. En een beetje vent kan je gewoon om de nek bespringen of naar je toe trekken. Genoeg mogelijkheden. Op je tenen staan en/of de man gaat wat naar beneden. Niet zo moeilijk doen hoor. Lijkt me alleen wel irritanter worden als er echt meer dan 20cm verschil is of zo maar ja draag gewoon hakken buiten als je met je vent loopt dan
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
als je zelf 1m96 bent is dat niet zo'n issue hoorquote:
waarom zou je staand sex willen hebben? Alleen voor onder de douche is t wel handigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef Catch22- het volgende:
Met lange vrouwen is staande sex wat makkelijker. Maargoed lengte maakt mij weinig uit (1.50 - 1.90, niet daarbuiten). Mijn vriendin is 1m63, dus dat scheelt nogal een stuk.
Buiten ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
waarom zou je staand sex willen hebben? Alleen voor onder de douche is t wel handig
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:42 schreef Rave_NL het volgende:
Gat in de markt!
1.97 meldt zich.
M
Hobby's: neuken en boksen
Ik ben 1.89quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je zelf 1m96 bent is dat niet zo'n issue hoor
18 en 108 Kilo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sexy. Hoe oud ben je en hoeveel weeg je?
Fixed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:18 schreef Thezeurminator het volgende:
Ben zelf 1.98 maar chicks dig ik niet
Wow dan ben je wel echt grootquote:
Of hij is gewoon dik 108 kilo aan spiermassa dan moet je wel zoiets zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wow dan ben je wel echt groot![]()
Veel spiermassa zeker?
En net legaal
Anabolenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:26 schreef JustRob het volgende:
[..]
Of hij is gewoon dik 108 kilo aan spiermassa dan moet je wel zoiets zijn
[ afbeelding ]
Protip: Vanaf 16 is gewoon legaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wow dan ben je wel echt groot![]()
Veel spiermassa zeker?
En net legaal
quote:
Ja en als vrouw zal je helemaal dat soort problemen niet zo snel krijgen denk ik. Geen jochie (mits erg jong <14) die naar de politie stapt.quote:
Toen ik werd geplayed door een 22 jarige als 15 jarige heb ik wel aangifte gedaan... rijk van gewordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja en als vrouw zal je helemaal dat soort problemen niet zo snel krijgen denk ik. Geen jochie (mits erg jong <14) die naar de politie stapt.
En vervolgens dat geld weer gebruikt om als 15 jarige een stuk of 10 20 plussers te fixen zeker?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ik werd geplayed door een 22 jarige als 15 jarige heb ik wel aangifte gedaan... rijk van geworden
In Duitsland is het 14.quote:
Dat ook nog eens inderdaad. Gelukkig zouden de meeste meisjes dat ook niet doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja en als vrouw zal je helemaal dat soort problemen niet zo snel krijgen denk ik. Geen jochie (mits erg jong <14) die naar de politie stapt.
Inderdaad. Meisjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Piye het volgende:
[..]
In Duitsland is het 14.
[..]
Dat ook nog eens inderdaad. Gelukkig zouden de meeste meisjes dat ook niet doen.
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En vervolgens dat geld weer gebruikt om als 15 jarige een stuk of 10 20 plussers te fixen zeker?
Heeft met aanbod te maken he. De meeste jonge dames zitten niet om aandacht verlegen, de meeste vrouwen in het algemeen niet, dus die vergrijpen zich ook niet zo snel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Piye het volgende:
Dat ook nog eens inderdaad. Gelukkig zouden de meeste meisjes dat ook niet doen.
Dat kon ik zo ongeveer wel raden hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat nietdat 1e ook niet trouwens, ik zat te jokken haha
@piyevanwaar al die kennis?
Zo lief en onschuldig.quote:
Beetje interesse in de cultuur van je buren lijkt me heel normaal vooral als het zo'n prachtige cultuur is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat nietdat 1e ook niet trouwens, ik zat te jokken haha
@piyevanwaar al die kennis?
Ja normaal wel beetje breed maar ook wel een beetje overgewicht. Maar jezelf verbeteren is natuurlijk nooit slechtquote:
Dat is wel gek eigenlijk. Misschien zijn bij jou de deuren minder hoog? Zou niet weten hoe het anders komt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hmm... Lijkt wel of jij minder last van je lengte hebt als ik terwijl ik toch een goede 7 cm kleiner ben
Dat lampenverhaal is wel erg herkenbaar, vooral als mensen van die hangende lampen hebben of kroonluchters, stoot je steevast je knar tegen. Ik heb ook altijd mijn haar vrij hoog gekamd (geen stekels trouwens) dus dat kan ook meespelen.
Idd, alles is goed, zolang de vrouw maar kleiner is en minimaal 10cm hakken aan kan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
30 is ook prima als verschil, het ziet er echt niet snel raar uit hoor.
Beter beetje overgewicht dan ondergewichtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Ja normaal wel beetje breed maar ook wel een beetje overgewicht. Maar jezelf verbeteren is natuurlijk nooit slecht
Dat lijkt me van wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef RadioSlut het volgende:
Ben ik nu de enige die op kerels valt die korter zijn dan mezelf?
Die interesse is dan meestal gericht op zaken als eetgewoontes en tradities enzo... minder op de minimuum leeftijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo lief en onschuldig.Moeilijk voor te stellen dat ze in vrouwen (
) veranderen.
[..]
Beetje interesse in de cultuur van je buren lijkt me heel normaal vooral als het zo'n prachtige cultuur is.
Ben jij ook het mannetje in de relatie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef RadioSlut het volgende:
Ligt eraan hoe de kerel isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ben jij ook het mannetje in de relatie?
Hallo doe dit is even via de PBquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beter beetje overgewicht dan ondergewicht
Ben je al ontknaapt of ben je op zoek naar een vrouw die jou alles kan leren?![]()
Lekker kek, kort rood geverfd kapseltje zeker?quote:
Ben hier zojuist over mn nek heen gegaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker kek, kort rood geverfd kapseltje zeker?
Jaloers?quote:
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef RadioSlut het volgende:
Bier drinken en 14-jarige meisjes neuken is toch ook een mooie traditie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die interesse is dan meestal gericht op zaken als eetgewoontes en tradities enzo... minder op de minimuum leeftijd.
Dit weekend naar duitsland
Hou oud, lang en zwaar ben je zelf eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beter beetje overgewicht dan ondergewicht
Ben je al ontknaapt of ben je op zoek naar een vrouw die jou alles kan leren?![]()
Toevallig zag ik die editquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Hou oud, lang en zwaar ben je zelf eigenlijk
1.81quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?
[..]
Bier drinken en 14-jarige meisjes neuken is toch ook een mooie traditie?
Jij hangt te veel rond met haantje denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Piye het volgende:
En draag je weleens hakken dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
1.81
Heb het liefst een kerel van ongeveer 1.70 - 1.75
Oke.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?
[..]
Heb gebulkt twee jaar terug maar ben mijn spiermassa verloren vanwege een operatie en angst om weer actief naar de sportschool te gaan. (Operatie ging eerste keer fout namelijk)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toevallig zag ik die edit![]()
Jij bent trouwens wel erg zwaar voor je 18 jaartjes jong, zeg, kolere. Letterlijk bijna 2 keer zo zwaar als ik ben, wat hebben zou jou in hemelsnaam gevoerd.
Liposuctie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Heb gebulkt twee jaar terug maar ben mijn spiermassa verloren vanwege een operatie en angst om weer actief naar de sportschool te gaan. (Operatie ging eerste keer fout namelijk)
Vervelend man. serieusquote:
Zo dat is best lang voor een vrouw. Maar vind je het dan niet erg dat als je een beetje hoge hakken draagt je zo 15-20 cm boven hem uitsteekt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
1.81
Heb het liefst een kerel van ongeveer 1.70 - 1.75
Als ze maar een goeie kont hebben, maakt het mij niet uit. Maar ik word te oud voor die shit vrees ik. Ik erger me helemaal dood aan 15-jarigen tegenwoordig.quote:
Je hebt ook hele onderdanige kereltjes hoor.quote:
Niet met haar toestemming nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef Sinosappel het volgende:
Alsof Piye weleens een 14jarig meisje heeft geneukt
Hehe, daar maak ik me geen zorgen overquote:
Ik draag geen hakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo dat is best lang voor een vrouw. Maar vind je het dan niet erg dat als je een beetje hoge hakken draagt je zo 15-20 cm boven hem uitsteekt?
[..]
Als ze maar een goeie kont hebben, maakt het mij niet uit. Maar ik word te oud voor die shit vrees ik. Ik erger me helemaal dood aan 15-jarigen tegenwoordig.
Ja bij een rollenspel is dat wel leuk, maar over het algemeen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt ook hele onderdanige kereltjes hoor.
Op den duur ga je meer zien dan alleen een goeie kont mattiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo dat is best lang voor een vrouw. Maar vind je het dan niet erg dat als je een beetje hoge hakken draagt je zo 15-20 cm boven hem uitsteekt?
[..]
Als ze maar een goeie kont hebben, maakt het mij niet uit. Maar ik word te oud voor die shit vrees ik. Ik erger me helemaal dood aan 15-jarigen tegenwoordig.
Opa verteltquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op den duur ga je meer zien dan alleen een goeie kont mattie
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja bij een rollenspel is dat wel leuk, maar over het algemeen.
Ja zag het wat te laat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hehe, daar maak ik me geen zorgen over
[..]
Ik draag geen hakken
Ja het totaalplaatje moet er natuurlijk wel zijn. Maar kont, heupen en gezicht zijn het belangrijkst vind ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op den duur ga je meer zien dan alleen een goeie kont mattie
Niet echt een voorkeur voor lengte, ligt gewoon aan de vrouw zelf. Ik ben zelf niet zo zwaar dus ik zoek wel vrouwen waar niet al te veel vlees aan zit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef EVH001 het volgende:
Ik voel me toch altijd meer aangetrokken tot de <1,75 meisjes. Hebben meer mensen dit??
Diequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja zag het wat te laat.
[..]
Ja het totaalplaatje moet er natuurlijk wel zijn. Maar kont, heupen en gezicht zijn het belangrijkst vind ik.
O had het zo ook niet opgevat hoor. Ik zag toevallig nadat ik het had gepost dat je al had gezegd dat je geen hakken draagt.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Sinepedraap is niet vies van een beetje SM.
Als mensen vragen wat het weer daarboven is gewoon op hun kop rochelen en zeggen dat het regent.quote:
Meerdere redenen:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
O had het zo ook niet opgevat hoor. Ik zag toevallig nadat ik het had gepost dat je al had gezegd dat je geen hakken draagt.Waarom niet eigenlijk? Dat mag niet van de dokter of zo?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[..]
Als mensen vragen wat het weer daarboven is gewoon op hun kop rochelen en zeggen dat het regent.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef RadioSlut het volgende:
Ik pas god'domme in een sandaal van m'n zusjes! Die hebben maat 34/35.
Dus jij vraagt graag naar de bekende weg?quote:
Onzin, kan makkelijk. En alsof je op straat met iemand uitgebreid gaat lopen STAAN zoenenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:04 schreef blue-eye het volgende:
ik snap je heel goed. Je vriendin kan je nooit spontaan een zoen geven omdat je haar daarvoor moet optillen, hopeloos lijkt me. misschien vindt je iets op langemensen-sites (die sites zijn er serieus) of er forums zijn weet ik niet.
toevoeging: als je een vrouw vindt die op gek is op hoge hakken kan het helpen als ze ze continue draagt. thuis is het al snel hopeloos.
Skinny bitchquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet echt een voorkeur voor lengte, ligt gewoon aan de vrouw zelf. Ik ben zelf niet zo zwaar dus ik zoek wel vrouwen waar niet al te veel vlees aan zit.
Wtf is dat voor site?quote:
quote:
Hoezo niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Op straat en op andere publieke plekken geef je toch niet zo snel elkaar een kus en een knuffel.
Ik ben 1,75. Daten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:51 schreef Ondori het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dan niet een echt kleine vrouw wil. Is ook heel onpraktisch.
Ik ben zelf maar 1 m 55 en ik zou liever geen man willen die heel erg lang is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |