Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef RadioSlut het volgende:
Ben ik nu de enige die op kerels valt die korter zijn dan mezelf?
Bier drinken en 14-jarige meisjes neuken is toch ook een mooie traditie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die interesse is dan meestal gericht op zaken als eetgewoontes en tradities enzo... minder op de minimuum leeftijd.
Dit weekend naar duitsland
Hou oud, lang en zwaar ben je zelf eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beter beetje overgewicht dan ondergewicht
Ben je al ontknaapt of ben je op zoek naar een vrouw die jou alles kan leren?![]()
Toevallig zag ik die editquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Hou oud, lang en zwaar ben je zelf eigenlijk
1.81quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?
[..]
Bier drinken en 14-jarige meisjes neuken is toch ook een mooie traditie?
Jij hangt te veel rond met haantje denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Piye het volgende:
En draag je weleens hakken dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
1.81
Heb het liefst een kerel van ongeveer 1.70 - 1.75
Oke.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?
[..]
Heb gebulkt twee jaar terug maar ben mijn spiermassa verloren vanwege een operatie en angst om weer actief naar de sportschool te gaan. (Operatie ging eerste keer fout namelijk)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toevallig zag ik die edit![]()
Jij bent trouwens wel erg zwaar voor je 18 jaartjes jong, zeg, kolere. Letterlijk bijna 2 keer zo zwaar als ik ben, wat hebben zou jou in hemelsnaam gevoerd.
Liposuctie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Heb gebulkt twee jaar terug maar ben mijn spiermassa verloren vanwege een operatie en angst om weer actief naar de sportschool te gaan. (Operatie ging eerste keer fout namelijk)
Vervelend man. serieusquote:
Zo dat is best lang voor een vrouw. Maar vind je het dan niet erg dat als je een beetje hoge hakken draagt je zo 15-20 cm boven hem uitsteekt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
1.81
Heb het liefst een kerel van ongeveer 1.70 - 1.75
Als ze maar een goeie kont hebben, maakt het mij niet uit. Maar ik word te oud voor die shit vrees ik. Ik erger me helemaal dood aan 15-jarigen tegenwoordig.quote:
Je hebt ook hele onderdanige kereltjes hoor.quote:
Niet met haar toestemming nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef Sinosappel het volgende:
Alsof Piye weleens een 14jarig meisje heeft geneukt
Hehe, daar maak ik me geen zorgen overquote:
Ik draag geen hakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo dat is best lang voor een vrouw. Maar vind je het dan niet erg dat als je een beetje hoge hakken draagt je zo 15-20 cm boven hem uitsteekt?
[..]
Als ze maar een goeie kont hebben, maakt het mij niet uit. Maar ik word te oud voor die shit vrees ik. Ik erger me helemaal dood aan 15-jarigen tegenwoordig.
Ja bij een rollenspel is dat wel leuk, maar over het algemeen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt ook hele onderdanige kereltjes hoor.
Op den duur ga je meer zien dan alleen een goeie kont mattiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo dat is best lang voor een vrouw. Maar vind je het dan niet erg dat als je een beetje hoge hakken draagt je zo 15-20 cm boven hem uitsteekt?
[..]
Als ze maar een goeie kont hebben, maakt het mij niet uit. Maar ik word te oud voor die shit vrees ik. Ik erger me helemaal dood aan 15-jarigen tegenwoordig.
Opa verteltquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op den duur ga je meer zien dan alleen een goeie kont mattie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |