Anabolenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:26 schreef JustRob het volgende:
[..]
Of hij is gewoon dik 108 kilo aan spiermassa dan moet je wel zoiets zijn
[ afbeelding ]
Protip: Vanaf 16 is gewoon legaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wow dan ben je wel echt groot![]()
Veel spiermassa zeker?
En net legaal
quote:
Ja en als vrouw zal je helemaal dat soort problemen niet zo snel krijgen denk ik. Geen jochie (mits erg jong <14) die naar de politie stapt.quote:
Toen ik werd geplayed door een 22 jarige als 15 jarige heb ik wel aangifte gedaan... rijk van gewordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja en als vrouw zal je helemaal dat soort problemen niet zo snel krijgen denk ik. Geen jochie (mits erg jong <14) die naar de politie stapt.
En vervolgens dat geld weer gebruikt om als 15 jarige een stuk of 10 20 plussers te fixen zeker?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ik werd geplayed door een 22 jarige als 15 jarige heb ik wel aangifte gedaan... rijk van geworden
In Duitsland is het 14.quote:
Dat ook nog eens inderdaad. Gelukkig zouden de meeste meisjes dat ook niet doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja en als vrouw zal je helemaal dat soort problemen niet zo snel krijgen denk ik. Geen jochie (mits erg jong <14) die naar de politie stapt.
Inderdaad. Meisjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Piye het volgende:
[..]
In Duitsland is het 14.
[..]
Dat ook nog eens inderdaad. Gelukkig zouden de meeste meisjes dat ook niet doen.
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En vervolgens dat geld weer gebruikt om als 15 jarige een stuk of 10 20 plussers te fixen zeker?
Heeft met aanbod te maken he. De meeste jonge dames zitten niet om aandacht verlegen, de meeste vrouwen in het algemeen niet, dus die vergrijpen zich ook niet zo snel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Piye het volgende:
Dat ook nog eens inderdaad. Gelukkig zouden de meeste meisjes dat ook niet doen.
Dat kon ik zo ongeveer wel raden hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat nietdat 1e ook niet trouwens, ik zat te jokken haha
@piyevanwaar al die kennis?
Zo lief en onschuldig.quote:
Beetje interesse in de cultuur van je buren lijkt me heel normaal vooral als het zo'n prachtige cultuur is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat nietdat 1e ook niet trouwens, ik zat te jokken haha
@piyevanwaar al die kennis?
Ja normaal wel beetje breed maar ook wel een beetje overgewicht. Maar jezelf verbeteren is natuurlijk nooit slechtquote:
Dat is wel gek eigenlijk. Misschien zijn bij jou de deuren minder hoog? Zou niet weten hoe het anders komt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hmm... Lijkt wel of jij minder last van je lengte hebt als ik terwijl ik toch een goede 7 cm kleiner ben
Dat lampenverhaal is wel erg herkenbaar, vooral als mensen van die hangende lampen hebben of kroonluchters, stoot je steevast je knar tegen. Ik heb ook altijd mijn haar vrij hoog gekamd (geen stekels trouwens) dus dat kan ook meespelen.
Idd, alles is goed, zolang de vrouw maar kleiner is en minimaal 10cm hakken aan kan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
30 is ook prima als verschil, het ziet er echt niet snel raar uit hoor.
Beter beetje overgewicht dan ondergewichtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Ja normaal wel beetje breed maar ook wel een beetje overgewicht. Maar jezelf verbeteren is natuurlijk nooit slecht
Dat lijkt me van wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef RadioSlut het volgende:
Ben ik nu de enige die op kerels valt die korter zijn dan mezelf?
Die interesse is dan meestal gericht op zaken als eetgewoontes en tradities enzo... minder op de minimuum leeftijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo lief en onschuldig.Moeilijk voor te stellen dat ze in vrouwen (
) veranderen.
[..]
Beetje interesse in de cultuur van je buren lijkt me heel normaal vooral als het zo'n prachtige cultuur is.
Ben jij ook het mannetje in de relatie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef RadioSlut het volgende:
Ligt eraan hoe de kerel isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ben jij ook het mannetje in de relatie?
Hallo doe dit is even via de PBquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beter beetje overgewicht dan ondergewicht
Ben je al ontknaapt of ben je op zoek naar een vrouw die jou alles kan leren?![]()
Lekker kek, kort rood geverfd kapseltje zeker?quote:
Ben hier zojuist over mn nek heen gegaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker kek, kort rood geverfd kapseltje zeker?
Jaloers?quote:
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef RadioSlut het volgende:
Bier drinken en 14-jarige meisjes neuken is toch ook een mooie traditie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die interesse is dan meestal gericht op zaken als eetgewoontes en tradities enzo... minder op de minimuum leeftijd.
Dit weekend naar duitsland
Hou oud, lang en zwaar ben je zelf eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beter beetje overgewicht dan ondergewicht
Ben je al ontknaapt of ben je op zoek naar een vrouw die jou alles kan leren?![]()
Toevallig zag ik die editquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Hou oud, lang en zwaar ben je zelf eigenlijk
1.81quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?
[..]
Bier drinken en 14-jarige meisjes neuken is toch ook een mooie traditie?
Jij hangt te veel rond met haantje denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Piye het volgende:
En draag je weleens hakken dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
1.81
Heb het liefst een kerel van ongeveer 1.70 - 1.75
Oke.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?
[..]
Heb gebulkt twee jaar terug maar ben mijn spiermassa verloren vanwege een operatie en angst om weer actief naar de sportschool te gaan. (Operatie ging eerste keer fout namelijk)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toevallig zag ik die edit![]()
Jij bent trouwens wel erg zwaar voor je 18 jaartjes jong, zeg, kolere. Letterlijk bijna 2 keer zo zwaar als ik ben, wat hebben zou jou in hemelsnaam gevoerd.
Liposuctie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Heb gebulkt twee jaar terug maar ben mijn spiermassa verloren vanwege een operatie en angst om weer actief naar de sportschool te gaan. (Operatie ging eerste keer fout namelijk)
Vervelend man. serieusquote:
Zo dat is best lang voor een vrouw. Maar vind je het dan niet erg dat als je een beetje hoge hakken draagt je zo 15-20 cm boven hem uitsteekt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
1.81
Heb het liefst een kerel van ongeveer 1.70 - 1.75
Als ze maar een goeie kont hebben, maakt het mij niet uit. Maar ik word te oud voor die shit vrees ik. Ik erger me helemaal dood aan 15-jarigen tegenwoordig.quote:
Je hebt ook hele onderdanige kereltjes hoor.quote:
Niet met haar toestemming nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef Sinosappel het volgende:
Alsof Piye weleens een 14jarig meisje heeft geneukt
Hehe, daar maak ik me geen zorgen overquote:
Ik draag geen hakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo dat is best lang voor een vrouw. Maar vind je het dan niet erg dat als je een beetje hoge hakken draagt je zo 15-20 cm boven hem uitsteekt?
[..]
Als ze maar een goeie kont hebben, maakt het mij niet uit. Maar ik word te oud voor die shit vrees ik. Ik erger me helemaal dood aan 15-jarigen tegenwoordig.
Ja bij een rollenspel is dat wel leuk, maar over het algemeen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt ook hele onderdanige kereltjes hoor.
Op den duur ga je meer zien dan alleen een goeie kont mattiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo dat is best lang voor een vrouw. Maar vind je het dan niet erg dat als je een beetje hoge hakken draagt je zo 15-20 cm boven hem uitsteekt?
[..]
Als ze maar een goeie kont hebben, maakt het mij niet uit. Maar ik word te oud voor die shit vrees ik. Ik erger me helemaal dood aan 15-jarigen tegenwoordig.
Opa verteltquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op den duur ga je meer zien dan alleen een goeie kont mattie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |