Geilquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
HOI DAMENS IK BEN 2NUZT 1.83M ZWARTE HARENS EN GOEJEN PIMMEL.
MIAL MIJ VOOR RELAATSIE
Vind jij op de markt lopen ook zo leuk? Daar heb ik met m'n 1.95 al problemen meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Lol, ik loop met een grote regelmaat tegen borden aan, lampen van de muur af en tegen deurposten aan. En dan vergeet ik nog te melden dat ik nagenoeg klem zit in iedere auto.
En ja het is absoluut zo dat de mensen steeds langer worden tegenwoordig. (ik heb het uitzicht om dat te bevestigen)
30 is ook prima als verschil, het ziet er echt niet snel raar uit hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou je voelt elkaar wel een beetje aan toch, oogcontact, lichaamstaal, afstand ertussen, dan weet je vaak wel welke kant het op gaat. En een beetje vent kan je gewoon om de nek bespringen of naar je toe trekken. Genoeg mogelijkheden. Op je tenen staan en/of de man gaat wat naar beneden. Niet zo moeilijk doen hoor. Lijkt me alleen wel irritanter worden als er echt meer dan 20cm verschil is of zo maar ja draag gewoon hakken buiten als je met je vent loopt dan
Zeg ik de niet single man van 1.97 die niet op zoek is.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt er aan. Kan soms mooi zijn maar soms krijgen ze dan ook zo'n vreemd langgerekt figuur, alsof ze van een planeet komen waar de zwaartekracht is een stuk minder is dan op Aarde.
als je zelf 1m96 bent is dat niet zo'n issue hoorquote:
waarom zou je staand sex willen hebben? Alleen voor onder de douche is t wel handigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef Catch22- het volgende:
Met lange vrouwen is staande sex wat makkelijker. Maargoed lengte maakt mij weinig uit (1.50 - 1.90, niet daarbuiten). Mijn vriendin is 1m63, dus dat scheelt nogal een stuk.
Buiten ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
waarom zou je staand sex willen hebben? Alleen voor onder de douche is t wel handig
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:42 schreef Rave_NL het volgende:
Gat in de markt!
1.97 meldt zich.
M
Hobby's: neuken en boksen
Ik ben 1.89quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je zelf 1m96 bent is dat niet zo'n issue hoor
18 en 108 Kilo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sexy. Hoe oud ben je en hoeveel weeg je?
Fixed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:18 schreef Thezeurminator het volgende:
Ben zelf 1.98 maar chicks dig ik niet
Wow dan ben je wel echt grootquote:
Of hij is gewoon dik 108 kilo aan spiermassa dan moet je wel zoiets zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wow dan ben je wel echt groot![]()
Veel spiermassa zeker?
En net legaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |