quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja bij een rollenspel is dat wel leuk, maar over het algemeen.
Ja zag het wat te laat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hehe, daar maak ik me geen zorgen over
[..]
Ik draag geen hakken
Ja het totaalplaatje moet er natuurlijk wel zijn. Maar kont, heupen en gezicht zijn het belangrijkst vind ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op den duur ga je meer zien dan alleen een goeie kont mattie
Niet echt een voorkeur voor lengte, ligt gewoon aan de vrouw zelf. Ik ben zelf niet zo zwaar dus ik zoek wel vrouwen waar niet al te veel vlees aan zit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef EVH001 het volgende:
Ik voel me toch altijd meer aangetrokken tot de <1,75 meisjes. Hebben meer mensen dit??
Diequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja zag het wat te laat.
[..]
Ja het totaalplaatje moet er natuurlijk wel zijn. Maar kont, heupen en gezicht zijn het belangrijkst vind ik.
O had het zo ook niet opgevat hoor. Ik zag toevallig nadat ik het had gepost dat je al had gezegd dat je geen hakken draagt.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Sinepedraap is niet vies van een beetje SM.
Als mensen vragen wat het weer daarboven is gewoon op hun kop rochelen en zeggen dat het regent.quote:
Meerdere redenen:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
O had het zo ook niet opgevat hoor. Ik zag toevallig nadat ik het had gepost dat je al had gezegd dat je geen hakken draagt.Waarom niet eigenlijk? Dat mag niet van de dokter of zo?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[..]
Als mensen vragen wat het weer daarboven is gewoon op hun kop rochelen en zeggen dat het regent.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef RadioSlut het volgende:
Ik pas god'domme in een sandaal van m'n zusjes! Die hebben maat 34/35.
Dus jij vraagt graag naar de bekende weg?quote:
Onzin, kan makkelijk. En alsof je op straat met iemand uitgebreid gaat lopen STAAN zoenenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:04 schreef blue-eye het volgende:
ik snap je heel goed. Je vriendin kan je nooit spontaan een zoen geven omdat je haar daarvoor moet optillen, hopeloos lijkt me. misschien vindt je iets op langemensen-sites (die sites zijn er serieus) of er forums zijn weet ik niet.
toevoeging: als je een vrouw vindt die op gek is op hoge hakken kan het helpen als ze ze continue draagt. thuis is het al snel hopeloos.
Skinny bitchquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet echt een voorkeur voor lengte, ligt gewoon aan de vrouw zelf. Ik ben zelf niet zo zwaar dus ik zoek wel vrouwen waar niet al te veel vlees aan zit.
Wtf is dat voor site?quote:
quote:
Hoezo niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Op straat en op andere publieke plekken geef je toch niet zo snel elkaar een kus en een knuffel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |