abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112121711

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."

[ Bericht 72% gewijzigd door -_Guitarist_- op 19-06-2012 01:12:07 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 12:53:12 #2
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_112121748
quote:
9s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
Het is gewoon echt kut met een hoofdletter K. Mooi verhaal ook over hetzelfde besturingssysteem, dan kan je bij wijze van dus je One X inleveren, en er een Wildfire of een ander budgettoestel voor terugkrijgen, want ja Android = Android.
Dat gaat inderdaad zo.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_112121884
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:53 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Dat gaat inderdaad zo.
Dan zou ik nog een eis er van maken om een Android 4.x met dezelfde versienummer te krijgen. Ja, 'zelfde besturingsysteem' he.

Tegra 3 is trouwens allemaal mooi en geweldig maar het meeste Tegra 2 spul en andere spellen lopen er bagger op. Fijne teleurstelling dit.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  maandag 28 mei 2012 @ 15:44:49 #4
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112128290
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Dan zou ik nog een eis er van maken om een Android 4.x met dezelfde versienummer te krijgen. Ja, 'zelfde besturingsysteem' he.

Tegra 3 is trouwens allemaal mooi en geweldig maar het meeste Tegra 2 spul en andere spellen lopen er bagger op. Fijne teleurstelling dit.
Hoop dat er in de toekomst wat meer mee gedaan word meer exclusief...
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_112132589
Topic 7 alweer..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_112132791
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Het verhaal van het zelfde besturingssysteem is alleen als het toestel fabrieks fouten heeft. Laat je hem vallen kan je ook een nokia krijgen waar je minstens mee kan whatsappen tweeten en facebooken.
--- ҉ ---
pi_112133538
Na bijna twee maanden nog steeds erg tevreden over dit toestel. Ook blij dat ik voor Vodafone heb gekozen :)
pi_112135808
Ik werk voor de "concurrent" van Hi, maar hier wordt wel heel erg gemierenneukt zeg :') Dat zal wel weer tegen het zere beentje zijn van een aantal van jullie, maar als je om elke scheet hier een hoop negatieve reclame gaat maken ben je gewoon een zeikerd.
Neemt niet weg dat er wel echt klachtwaardige klachten zijn hier.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 28 mei 2012 @ 20:15:33 #9
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112138593
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik werk voor de "concurrent" van Hi, maar hier wordt wel heel erg gemierenneukt zeg :') Dat zal wel weer tegen het zere beentje zijn van een aantal van jullie, maar als je om elke scheet hier een hoop negatieve reclame gaat maken ben je gewoon een zeikerd.
:') klanten afmaken die een mening hebben
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_112138601
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
quote:
Het verhaal van het zelfde besturingssysteem is alleen als het toestel fabrieks fouten heeft. Laat je hem vallen kan je ook een nokia krijgen waar je minstens mee kan whatsappen tweeten en facebooken.
Je krijgt tenminste een telefoon. Staat hier niks negatief
--- ҉ ---
pi_112139243
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:15 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

:') klanten afmaken die een mening hebben
Want telecommedewerkers zijn computers en mogen geen mening over zeikende klanten hebben :')
Lees eens beter vriend: een aantal klachten zijn absoluut gegrond, maar voor elk dingetje gelijk gaan zeuren is wel heel triest.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:35:11 #12
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112162732
Ik verwacht voor 600 euro apparaat top service....
pi_112163051
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef Stink-ui het volgende:
Ik verwacht voor 600 euro apparaat top service....
Dit; het is geen setjes schoenen ofzo.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_112165004
Ik baal er een beetje van dat ik de vingervlekken op de achterkant van mijn grijze one X nauwelijks tot niet schoon kan maken. Ik heb het met tissues, water en vetverwijderaar geprobeerd, het helpt allemaal niet. Ik heb nu naast mijn camera en onder bij het beats logo twee grote vetvlekken van mijn vingers, is er iemand met wat tips om de achterkant schoon te maken?
Currency War, Trade War, Real War
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:21:29 #15
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112167133
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef Masyl het volgende:
Ik baal er een beetje van dat ik de vingervlekken op de achterkant van mijn grijze one X nauwelijks tot niet schoon kan maken. Ik heb het met tissues, water en vetverwijderaar geprobeerd, het helpt allemaal niet. Ik heb nu naast mijn camera en onder bij het beats logo twee grote vetvlekken van mijn vingers, is er iemand met wat tips om de achterkant schoon te maken?
ik heb hier eigenlijk geen last van.
wel ooit een vlekje maar die gaan er makkelijk vanaf..
pi_112195236
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de kleuren die niet goed worden weergegeven als je de camera aan hebt? Dus met de live preview camera zeg maar?

Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:44:27 #17
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_112206091
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 07:55 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Geen probleem met navigeren, laad gewoon bij!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:20:36 #18
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_112209821
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:44 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Geen probleem met navigeren, laad gewoon bij!
Dan is de jouwe waarschijnlijk zwaarder dan die van mij. Ik krijg vandaag één van 2100ma binnen, vorige was 1000ma, dus zal eens kijken
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_112214035
Ik heb zojuist de V binnen gekregen, simkaart erin gedaan, en probeer hem op te laden maar er gaat geen lampje oid branden en ook de aan/uit knop doe het niet. De batterij zit erin en kun je er niet uit halen volgens mij, iemand een idee?
Only the strong survive
pi_112214674
Heeft iemand de One X hier gekocht bij GSMwijzer? Donderdag ga ik 'm namelijk daar of bij Studentmobiel kopen i.c.m. KPN, prijzen zijn namelijk gelijk. Maar bij Studentmobiel blijkt hij volgens posts op Tweakers Vodafone branded te zijn. Nou vroeg ik me af of dat bij GSMwijzer ook zo is omdat dat van hetzelfde
(moeder)bedrijf is...

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 30-05-2012 15:25:20 ]
pi_112217025
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef Iemand91 het volgende:
Heeft iemand de One X hier gekocht bij GSMwijzer? Donderdag ga ik 'm namelijk daar of bij Studentmobiel kopen i.c.m. KPN, prijzen zijn namelijk gelijk. Maar bij Studentmobiel blijkt hij volgens posts hier Vodafone branded te zijn. Nou vroeg ik me af of dat bij GSMwijzer ook zo is omdat dat van hetzelfde
(moeder)bedrijf is...
Je kunt ze het beste even bellen of mailen lijkt me. Bij de niet branded toestellen (die ik bij de Vodafone winkel gelukkig kreeg) staat er vanilla op het doosje.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:33:31 #22
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_112218485
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:20 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Dan is de jouwe waarschijnlijk zwaarder dan die van mij. Ik krijg vandaag één van 2100ma binnen, vorige was 1000ma, dus zal eens kijken
Kan maar zo, het komt uit China dus geen idee hoeveel ma. Het werkt iniedergeval :)
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_112218653
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef FrankRicard het volgende:
Je kunt ze het beste even bellen of mailen lijkt me. Bij de niet branded toestellen (die ik bij de Vodafone winkel gelukkig kreeg) staat er vanilla op het doosje.
Was ik ook al van plan. Maar als toevallig iemand hier was die het wist ;)
Zal even een mailtje sturen. Zal het antwoord hier ook wel neerzetten als dat gewenst is.

Even kort vraagje: stel ik bestel 'm donderdagavond i.c.m KPN met nummerbehoud van huidige Vodafone. Contract krijg ik direct al via de mail (was althans bij Studentmobiel een paar weken geleden wel zo). Stel ik onderteken dat contract direct en mail de hele papierbende (kopie van identiteitsbewijs, bankrekening) direct al terug. Ze zulllen dat dan wel vrijdag in behandeling nemen.

Zou ik nog een kans hebben dat ik het toestel dan zaterdag al kan verwachten? O-) :9
pi_112219840
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zou ik nog een kans hebben dat ik het toestel dan zaterdag al kan verwachten? O-) :9
Heeeele kleine kans :P. KPN moet niet alleen je nieuwe contract ontvangen maar Vodafone moet ook je nummerbehoud goedkeuren, dat duurde bij mij (van KPN naar Vodafone) wel een paar werkdagen.
pi_112220060
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef n0ir het volgende:

[..]

Heeeele kleine kans :P. KPN moet niet alleen je nieuwe contract ontvangen maar Vodafone moet ook je nummerbehoud goedkeuren, dat duurde bij mij (van KPN naar Vodafone) wel een paar werkdagen.
Dacht ik al, wel jammer; had er graag zondag mooi mee willen spelen en ik wacht al maanden op de One X ;( ...
pi_112230517
Wat een kut TT eigenlijk.. :')
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:21:04 #27
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112236923
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:37 schreef dimmak het volgende:
volspammen dit topic en lapo hunten en dan maak je er zelf een
pi_112243839
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

volspammen dit topic en lapo hunten en dan maak je er zelf een
Hey goed idee ui.
pi_112288418
.. ik heb 'm ook sinds vandaag. (met Hi; want goedkoop)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_112288560
Al mensen spijt dat ze niet hebben gewacht op de Galaxy SIII?
pi_112289794
Heb je gezien hoe die eruit ziet?!
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_112290042
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:11 schreef drumstickNL het volgende:
Heb je gezien hoe die eruit ziet?!
Jups, heb hem vandaag even in mijn handen gehouden.
pi_112290532
Ik ook, als hij goedkoper was kocht ik hem misschien maar hij is zelfs 100 euro duurder en qua specs niet erg veel beter ofzo. Design idem.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_112290591
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:37 schreef dimmak het volgende:
Noem maar wat beters dan :')
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 31 mei 2012 @ 23:37:13 #35
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112291175
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Noem maar wat beters dan :')
HONTEN NEUKEN XDXDXDXDXD
pi_112291199
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:37 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

HONTEN NEUKEN XDXDXDXDXD
Laten we dat vooral niet doen ^O^
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 31 mei 2012 @ 23:59:40 #37
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112292164
"Waar HTC concurrentie krijgt van Samsung"
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_112292896
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef drumstickNL het volgende:
.. ik heb 'm ook sinds vandaag. (met Hi; want goedkoop)
Heb 'm ook weer besteld met KPN want goedkoop. Alleen online met overstappen dus dat wordt volgende week. -O- ;(

En nee, totaal geen spijt dat ik niet voor de S3 ga; allebei hebben ze hun voors en tegens maar HTC en Sense bevallen me, de One X is veel mooier. Dat de S3 verwijderbare accu heeft is nice, betere processor is ook nice maar beide zaken doen mij niet overtuigen. (en dat ie sneller is; boeie; beiden zijn razendsnel)
pi_112292973
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 00:18 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Heb 'm ook weer besteld met KPN want goedkoop. Alleen online met overstappen dus dat wordt volgende week. -O- ;(

En nee, totaal geen spijt dat ik niet voor de S3 ga; allebei hebben ze hun voors en tegens maar HTC en Sense bevallen me, de One X is veel mooier. Dat de S3 verwijderbare accu heeft is nice, betere processor is ook nice maar beide zaken doen mij niet overtuigen. (en dat ie sneller is; boeie; beiden zijn razendsnel)
Grootste ergernis van de One X is dat het multitasken bagger werkt en dat hij ontiegelijk heet wordt (bij gamen ed.). De sterke accu van de SIII spreekt me ook wel erg aan. Verder ook geen spijt van mijn aankoop.
pi_112293045
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:37 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

HONTEN NEUKEN XDXDXDXDXD
:')!!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112293261
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 00:20 schreef Dennis101 het volgende:
Grootste ergernis van de One X is dat het multitasken bagger werkt...
Jammer idd, maar vind het zelf niet zo heel erg. Werkt op m'n Desire ook niet (geloof ik althans) en ga het dus ook niet missen. En who knows wat HTC nog zou kunnen uitbrengen of Custom Roms.
quote:
...en dat hij ontiegelijk heet wordt (bij gamen ed.).
Dat vind ik wel weer jammer idd. 't blijkt ook een flinke stroomslurper te zijn; als je zit te navigeren in de auto met oplader mag je hopen dat de accu niet leegloopt i.p.v. oplaadt! :{
quote:
De sterke accu van de SIII spreekt me ook wel erg aan. Verder ook geen spijt van mijn aankoop.
Tja, elke dergelijke telefoon houdt het om en nabij 1 dag vol. Als de ene 1.5 dag volhoudt heeft het nog geen zin want dan moet ik 'm overdag opladen (normaal gesproken 's nachts aan de lader) en overdag opladen vind ik niet praktisch. Als het mogelijk wordt om écht 2 dagen accuduur kunt krijgen wordt het pas interessant. Verwijderbare accu is opzich ook wel nice, maar goed; als het toestel het makkelijk een dag volhoudt vind ik het prima.

En ach; geen enkel toestel is perfect en dat zullen ze ook nooit worden. Want ik heb gelezen over de One X is dat ik daar makkelijk een jaar met plezier van gebruik kan maken (voor het eerst is bij mij een 1-jarig abonnement voordeliger dan 2-jarig! :o )
pi_112293395
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 00:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Jammer idd, maar vind het zelf niet zo heel erg. Werkt op m'n Desire ook niet (geloof ik althans) en ga het dus ook niet missen. En who knows wat HTC nog zou kunnen uitbrengen of Custom Roms.
De Desire had ook een beperkte vorm van multitasken (homeknop ingedrukt houden en je kon switchen tussen de apps).
quote:
[..]

Dat vind ik wel weer jammer idd. 't blijkt ook een flinke stroomslurper te zijn; als je zit te navigeren in de auto met oplader mag je hopen dat de accu niet leegloopt i.p.v. oplaadt! :{
Dat valt wel mee, je moet wel een 1000 mah lader hebben en niet lager, anders heb je een probleem idd.
quote:
[..]

Tja, elke dergelijke telefoon houdt het om en nabij 1 dag vol. Als de ene 1.5 dag volhoudt heeft het nog geen zin want dan moet ik 'm overdag opladen (normaal gesproken 's nachts aan de lader) en overdag opladen vind ik niet praktisch. Als het mogelijk wordt om écht 2 dagen accuduur kunt krijgen wordt het pas interessant. Verwijderbare accu is opzich ook wel nice, maar goed; als het toestel het makkelijk een dag volhoudt vind ik het prima.

En ach; geen enkel toestel is perfect en dat zullen ze ook nooit worden. Want ik heb gelezen over de One X is dat ik daar makkelijk een jaar met plezier van gebruik kan maken (voor het eerst is bij mij een 1-jarig abonnement voordeliger dan 2-jarig! :o )
Nou ja, als je overdag zit te gamen of hem wat intensiever gebruikt haal ik soms het einde van de dag niet, als ik de testen van tweakers mag geloven kan je met de SIII toch net wat meer op een dag doen.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 10:05:44 #43
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112298353
Ik ben toch echt blij met mijn htc one x vergeleken met de SIII

SIII vind ik echt "te" + hij is lelijk
pi_112298441
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:52 schreef Dennis101 het volgende:
Al mensen spijt dat ze niet hebben gewacht op de Galaxy SIII?
Nee, ik heb wel bewust gewacht tot de aankondiging van de S3 en toen was mijn keuze snel duidelijk, niet genoeg voordelen (iets sneller + accu) t.o.v. de nadelen (lelijk en en touchwiz ipv sense)
BZB - Zeven Sloten
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:53:24 #45
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_112303844
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:05 schreef Stink-ui het volgende:
Ik ben toch echt blij met mijn htc one x vergeleken met de SIII

SIII vind ik echt "te" + hij is lelijk
en daarbij: AMOLED, vergeet t maar in de felle zon.
De 1x ownt daar in ^O^
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:58:21 #46
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112304021
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:08 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Nee, ik heb wel bewust gewacht tot de aankondiging van de S3 en toen was mijn keuze snel duidelijk, niet genoeg voordelen (iets sneller + accu) t.o.v. de nadelen (lelijk en en touchwiz ipv sense)
Die touchwizz :') ik moet altijd zo lachen als ik de S2 langs mijn one x leg, die kleuren, icoontjes alles is zo lelijk..
pi_112304549
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef n0ir het volgende:

[..]

quote:
Beste X. Xxxxxx,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: xxxxxx) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.
Gisteravond rond 20:00-21:00 besteld en toen direct de papieren/kopiën via mail verstuurd. Vanmorgen werd ik wakker met de mail dat het spul is ontvangen en net deze mail.
Morgen al in huis *O* ; da's wel héél erg snel! _O_
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:39:05 #48
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112305503
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:53 schreef marcel-o het volgende:

[..]

en daarbij: AMOLED, vergeet t maar in de felle zon.
De 1x ownt daar in ^O^
Dit is niet waar, Samsung heeft de technologie aanzienlijk verbeterd. Als je spreekt over AMOLED als die van de Samsung Galaxy S, dan ja. Maar in de Galaxy S3 zit een enorm goed scherm die ook goede weerstand bied tegen direct zonlicht. Vele reviewers hebben ze al met elkaar vergeleken en beide kwamen even goed door de test in fel zonlicht.

De schermen presteren voor een 'menselijk' oog hetzelfde. Hoewel technich gezien als je op de pixels gaat letten het scherm van de HTC One X het wat beter doet. Behalve dat de kleuren op Samsung soms heel verzadigd en te levendig uitkomen, waardoor het te 'echt' lijkt. Maar dit is een persoonlijke voorkeur en ik zelf vind dat juist verdomde mooi. Heerlijk mooi contrast.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:58 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

Die touchwizz :') ik moet altijd zo lachen als ik de S2 langs mijn one x leg, die kleuren, icoontjes alles is zo lelijk..
Touchwizz is inderdaad oer en oer lelijk... :')
Daarom Custom Roms _O_ Met een actieve community waar getalenteerde ontwerpers en developers met elkaar samen werken om WEL alles uit je telefoon te halen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:08 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Behuizing van de HTC One X is inderdaad stukken mooier. Prachtig vorm gegeven. Kan Samsung nog veel van leren.
Touchwizz kan je eraf gooien door er een Custom Rom op te zetten.
De meeste Custom Roms zien er echt schitterend uit t.o.v. Sense of Touchwizz.
En ze geven je een veel betere performance.

Maar er zijn wel degelijk meer voordelen dan alleen een snellere processor of accu.
Samsung heeft veel (handige) functies bedacht, zoals het scherm wat niet uitvalt als je iets aan het lezen bent. Je telefoon die je een tijdje ergens hebt neergelegd en je bent gebeld of gewhatsappt in de tussentijd. Je pakt je telefoon op en drukt hem meteen in je zak, zonder er naar te kijken. Dan trilt hij nog een keer om je te laten weten dat je gemiste oproepen/berichten hebt. Enorm handig.

Ook andere gimmicks, zoals je bent aan het smsen met iemand en je houd je telefoon tegen je oor aan. Belt hij die persoon meteen, of die Video pop-up functie. Hoewel die laatste 2 functies in de praktijk niet veel worden gebruikt, maar kunnen handig zijn.

Ook hebben ze een Siri variant ontwikkeld, werkt in de praktijk nog best goed ook.

Maar even boven alles. Ik zelf heb geen voorkeur, heb zelf een S3 besteld terwijl ik vorige maand een HTC One X wilde. Ik had hem besteld, maar toch maar geannuleerd.

Beide zijn top toestellen, maar er kwamen nog al wat bekrompen reacties voor in deze topic.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 15:41:38 #49
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112310224
"Siri variant ontwikkeld, werkt nog best goed ook"

Totaal niet. Ik had die even geprobeerd maar dat S Voice werkt voor geen meter, bij Siri kan je natuurlijke zinnen zeggen maar bij S Voice alleen van die gefabriceerde "Set - alarm clock - for 5 pm"-zinnen.
Drama-app dat.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:44:36 #50
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112312698
Heb het zelf niet kunnen proberen aangezien ik mijn Galaxy S3 pas over 2 weken ontvang. Maar op YouTube zie je ze beide naast elkaar gezet en hij doet dezelfde handelingen als Siri...

Siri is overigens wel wat sneller, maar dat zou kunnen omdat de database al beter gevuld is met meerdere queries t.o.v. S Voice wat nog maar net is uitgebracht.

Maar goed, het zijn allemaal gimmicks, ik zie echt niemand... Maar dan ook helemaal niemand midden op straat met zijn iPhone via Siri een opdracht geven. :')
pi_112313871
Even een crosspost met het centrale android topic;

Weet iemand hoe het zit met app management op de One X? Moet je zelf apps verplaatsen naar virtueel SD geheugen, of regelt Android dat zelf op de toestellen zonder uitbreidbaar geheugen?
Immer.
pi_112316945
Dat doet Android zelf.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 20:00:58 #53
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_112320095
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 18:44 schreef dimmak het volgende:
Dat doet Android zelf.
En anders heb je nog genoeg over ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_112328063
Weet iemand hoe het zit met One X rooten & Custom ROMs ivm Hi lease constructie? Heb one x van Hi, maar vraag me af of ik 'm in de toekomst ga rooten/custom rom erop zetten als ik m weer zou inleveren.

Een 2e is, als die eens vastloopt, hoe kan ik dan hem werkend krijgen? bij de Desire haalde ik altijd de batterij eruit en kon die weer opnieuw starten. Gezien dit bij one x niet kan, ben ik nog argwanend met rooten/custom roms. (Daarnaast vind ik m stock ook nog prima, daar niet van).
  zaterdag 2 juni 2012 @ 01:18:08 #55
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112334450
Waarom kan ik trouwens nog steeds niet meer dan 10 verschillende alarmen maken in de Klok-app? Serieus, WTF. Het is godverdomme een 1,5GHz quad-core met 4,8" scherm, maar een alarmpje instellen kan gewoon niet :X :X :X
Ik heb 7.08, 7.13, 7.16 enzo omdat je ook geen verschillende snooze-tijden in kan stellen, maar dan zit je al snel aan de 10 alarmen...
Snap niet waarom ik voor zoiets simpels een app uit de market moet halen.... :X
pi_112339131
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 01:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom kan ik trouwens nog steeds niet meer dan 10 verschillende alarmen maken in de Klok-app? Serieus, WTF. Het is godverdomme een 1,5GHz quad-core met 4,8" scherm, maar een alarmpje instellen kan gewoon niet :X :X :X
Ik heb 7.08, 7.13, 7.16 enzo omdat je ook geen verschillende snooze-tijden in kan stellen, maar dan zit je al snel aan de 10 alarmen...
Zoiets heb ik ondervonden met tabbladen in internet. Kan er max 6 open hebben staan maar een echte "Sluit" optie als ik klaar ben op een pagina is er niet. Moet ik handmatig via menu tabbladen gaan sluiten. Beetje jammer ook idd.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 12:50:09 #57
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112341787
quote:
Er zijn wel apps voor alleen snap je frustratie! Ik heb hetzelfde probleem
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:12:43 #58
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112342409
quote:
Wat je kan doen is op tijd naar bed gaan en de volgende ochtend meteen fris en fruitig bij de eerste alarm-slag al opstaan. :D

Maar ik snap je probleem, vrij kut is dat. :p
pi_112344920
quote:
Ik vind het vervelend dat ik m'n alarmen niet kan verplaatsen, nu staat het niet chronologisch en moet ik alles aanpassen om dat wel netjes te krijgen ;(
pi_112345024
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef Unknown18 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met One X rooten & Custom ROMs ivm Hi lease constructie? Heb one x van Hi, maar vraag me af of ik 'm in de toekomst ga rooten/custom rom erop zetten als ik m weer zou inleveren.

Een 2e is, als die eens vastloopt, hoe kan ik dan hem werkend krijgen? bij de Desire haalde ik altijd de batterij eruit en kon die weer opnieuw starten. Gezien dit bij one x niet kan, ben ik nog argwanend met rooten/custom roms. (Daarnaast vind ik m stock ook nog prima, daar niet van).
Dat laatste is gewoon 10 sec je power knop inhouden ;)
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:45:53 #61
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112350376
-edit- al gelukt

[ Bericht 88% gewijzigd door Stink-ui op 02-06-2012 18:01:16 ]
pi_112350575
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 14:41 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik vind het vervelend dat ik m'n alarmen niet kan verplaatsen, nu staat het niet chronologisch en moet ik alles aanpassen om dat wel netjes te krijgen ;(
ken dat.
--- ҉ ---
pi_112351935
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef Masyl het volgende:
Minder frikandelbroodjes eten voor je gaat telefoneren.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 19:29:30 #64
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112354119
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:29 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Minder frikandelbroodjes eten voor je gaat telefoneren.
:')
pi_112354256
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 18:44 schreef dimmak het volgende:
Dat doet Android zelf.
Nou bij mij iig niet, bij mij moest ik ze handmatig verplaatsen (of iig met behulp van ApptoSD).
pi_112444744
2 mensen in mijn omgeving hebben problemen met de combo HTC One X en de app Whatsapp. Berichtjes komen later aan, waardoor gesprekken minder soepel verlopen.

Meer mensen last van? Dus combo one x met whatsapp is niet ideaal. Forum tweakers meld het ook. Schijnbaar door brak multitask gedeelte van HTC Sense. Slecht!!
pi_112445655
Geen last van, ook nooit gehad, van die hele multitask bug overigens niet...

Gebruiken ze geen task killer of bv energiesettings voor wifi puur op besparing gezet?
  maandag 4 juni 2012 @ 21:37:42 #68
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112446119
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
Geen last van, ook nooit gehad, van die hele multitask bug overigens niet...

Gebruiken ze geen task killer of bv energiesettings voor wifi puur op besparing gezet?
dit.. ik heb er ook geen last van
  maandag 4 juni 2012 @ 21:56:40 #69
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112447760
Whatsapp werkt bij mij ook minder dan eerst op mijn Desire, meestal krijg ik alle berichten wel gepusht (incl. als de telefoon in standby staat), maar soms krijg ik berichten van 10 minuten geleden pas als ik de app open, beetje wisselvallig.
pi_112448821
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Whatsapp werkt bij mij ook minder dan eerst op mijn Desire, meestal krijg ik alle berichten wel gepusht (incl. als de telefoon in standby staat), maar soms krijg ik berichten van 10 minuten geleden pas als ik de app open, beetje wisselvallig.
via H/3G of Wifi? en gebruik je nog eventuele andere taskkillers?
pi_112450315
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef MacorgaZ het volgende:
hebben vrienden dus ook, alleen 3G hebben ze dan
pi_112450751
Geen last van problemen met whatsapp.
pi_112450857
Yeah ik heb modern combat 3 werkend gekregen op de one X _O_
pi_112451097
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
Yeah ik heb modern combat 3 werkend gekregen op de one X _O_
iedereen heeft er last van met een one x bijna als je xda en forum tweakers opzoekt. Vinkjes blijven ook heel lang op 1 streepje staan.
pi_112455188
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

iedereen heeft er last van met een one x bijna als je xda en forum tweakers opzoekt. Vinkjes blijven ook heel lang op 1 streepje staan.
Je hebt denk ik de verkeerde user gequote :P
pi_112455916
Ik heb geen enkel probleem met Whatsapp.
pi_112456121
quote:

[..]

Ik weet niet of je mij wilde quoten, maar zoals ik zei, ik heb geen problemen met whatsapp. Berichten komen op tijd aan, en vinkjes blijven nooit lang op 1 streepje staan (tenzij dat een goede reden heeft).
pi_112457330
Me accu gaat trouwens een stuk minder lang mee als voorheen (maandje geleden) haal er nu niet eens een dag mee. doe er nix extra's mee. beetje surfen en wordfeud. meer mensen hier last van?
pi_112458126
quote:

[..]

Niet dus. Bij mij werkt het prima, meteen verzonden, meteen ontvangen
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:40:46 #80
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112463371
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niet dus. Bij mij werkt het prima, meteen verzonden, meteen ontvangen
heeft dit ook niet te maken met de ontvanger?
pi_112463438
Bij mij werkt whatsapp ook zonder problemen, dus 'iedereen' magje doorstrepen.
pi_112463444
de vertraging van whatsapp kan ermee te maken hebben dat hij in standby de gegevensverbinding sluit. Kies de optie "mobiele gegevens altijd aan". Dat kost een pietsie meer van je accu, maar het voorkomt zulke vertragingen bij apps als whatsapp.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_112463638
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:45 schreef Jordy-B het volgende:
de vertraging van whatsapp kan ermee te maken hebben dat hij in standby de gegevensverbinding sluit. Kies de optie "mobiele gegevens altijd aan". Dat kost een pietsie meer van je accu, maar het voorkomt zulke vertragingen bij apps als whatsapp.
waar zit die optie?
pi_112464563
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:56 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

waar zit die optie?
Instellingen->draadloos/netwerken->mobiele netwerken

Tenminste... bij de HTC Desire HD. Het was bij mij de oplossing voor datzelfde euvel.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:25:18 #85
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112465730
Oke, nu snap ik wat ze bedoelen met de multitask knop die binnen zoveel seconde vernieuwd.
ik heb even een tijdje zitten appen, toen schakelde ik naar facebook(om een berichtje af te maken) vernieuwd hij naar het begin(facebook) dus toen met nog wat andere apps getest, zelfde verhaal.

k-u-t
pi_112466665
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:25 schreef Stink-ui het volgende:
Oke, nu snap ik wat ze bedoelen met de multitask knop die binnen zoveel seconde vernieuwd.
ik heb even een tijdje zitten appen, toen schakelde ik naar facebook(om een berichtje af te maken) vernieuwd hij naar het begin(facebook) dus toen met nog wat andere apps getest, zelfde verhaal.

k-u-t
Wat erg.

dinsdag 5 juni 2012 @ 11:06:24 #87
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112467160
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:53 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Wat erg.

Dat is toch geen multitasken ofwel :') wat heeft die knop dan voor zin?

ik wil gewoon snel kunnen schakelen tussen open apps, en dat is onmogenlijk zo.
pi_112467205
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:06 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

Dat is toch geen multitasken ofwel :') wat heeft die knop dan voor zin?

ik wil gewoon snel kunnen schakelen tussen open apps, en dat is onmogenlijk zo.
Wat zie je dan als je op die knop drukt, ik heb serieus dan een hele rits apps daar staan, of kijk eens bij geheugengebruik ofzo? Lijkt me niet echt te kloppen. Wellicht als je dik gaat zitten gamen sluit hij open apps, omdat het geheugen gewoon nodig is. Maar ik heb vaak dat als ik uuuuuuuuuuuren later naar Facebook/browser/nu.nl/AD/wat dan ook switch dat hij nog op het bericht/profiel/artikel staat wat ik eerder heb bekeken.
pi_112468105
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat zie je dan als je op die knop drukt, ik heb serieus dan een hele rits apps daar staan, of kijk eens bij geheugengebruik ofzo? Lijkt me niet echt te kloppen. Wellicht als je dik gaat zitten gamen sluit hij open apps, omdat het geheugen gewoon nodig is. Maar ik heb vaak dat als ik uuuuuuuuuuuren later naar Facebook/browser/nu.nl/AD/wat dan ook switch dat hij nog op het bericht/profiel/artikel staat wat ik eerder heb bekeken.
Bij mij in ieder geval niet altijd. Een hoop applicaties starten opnieuw opnieuw op bij mij. Sommige gaan dan wel verder waar ze gebleven zijn, andere weer niet.
pi_112472835
Eindelijk eindelijk eindelijk; mijn witte One X is na maanden eindelijk net hier afgeleverd.

Uitpakken! *O*
pi_112473086
Doet hier iemand iets met de nfc functie?
pi_112473090
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:28 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Bij mij in ieder geval niet altijd. Een hoop applicaties starten opnieuw opnieuw op bij mij. Sommige gaan dan wel verder waar ze gebleven zijn, andere weer niet.
Het blijft een raar fenomeen, sommigen hebben er mega last van, zelfs services op de 'achtergrond' die blijkbaar worden gesloten (zoals met WhatsApp, dat hoort gewoon altijd te draaien). En anderen (zoals ik, en meerderen hier boven) weer helemaal niet.

Misschien HTC klantenservice mailen?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:52:49 #93
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112473797
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:35 schreef zoz het volgende:
Doet hier iemand iets met de nfc functie?
Je kunt van die stickers kopen voor 10 euro heb je er 5 dacht ik.

Die kan je dan om programmeren dat de telefoon een handeling verricht, zodra jij je telefoon langs die stickers heen strijkt.

Heb zelf naast mijn bed eentje geplaatst die hem dan automatisch in stil zet met spaarstand aan en wi-fi uit, 3G uit en sluit alle open applicaties. Handig voor het slapen gaan. :)

Verder word hij dacht ik in de toekomst wel meer gebruikt, maar het kan ook keihard floppen net zoals de QR code die voor geen kut word gebruikt ook al zie je hem overal.
pi_112479694
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:52 schreef xSouL het volgende:

[..]

Die kan je dan om programmeren dat de telefoon een handeling verricht, zodra jij je telefoon langs die stickers heen strijkt.

Heb zelf naast mijn bed eentje geplaatst die hem dan automatisch in stil zet met spaarstand aan en wi-fi uit, 3G uit en sluit alle open applicaties. Handig voor het slapen gaan. :)

Verder word hij dacht ik in de toekomst wel meer gebruikt, maar het kan ook keihard floppen net zoals de QR code die voor geen kut word gebruikt ook al zie je hem overal.
Volgens mij hoorde ik laatst dat ze ergens in Engeland ofzo posters hadden met NFC tags, zelfde functie als een QR code maar dan zonder de moeite. Al kan ik me amper voorstellen dat ik dat zou gebruiken maar opzich wel grappig :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:12:55 #95
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_112479987
tis jammer dat je met de nfc ( nog ) geen foto's muziek en of video's over kan zetten.
van telefoon naar telefoon,

anders zou het wel meer gebruikt worden.
mee bekant vangde gin haas.
pi_112480115
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:12 schreef kawa4 het volgende:
tis jammer dat je met de nfc ( nog ) geen foto's muziek en of video's over kan zetten.

Ik ken niemand in m'n omgeving met NFC in de telefoon, voor zover ik weet dan.
Daarnaast zou ik dat toch lekker met whatsapp doen, al is het natuurlijk leuk voor de gadget waarde :9
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:17:33 #97
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112480202
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:12 schreef kawa4 het volgende:

De Samsung Galaxy S3 heeft dit wel.
S Beam heet die functie en dan kan je rete snel files uitwisselen alleen weet ik niet meer of ze de NFC technologie voor gebruikten. Snel is het zeker. :D
Heb zelf de S3 en had een film naar mijn kameraad z'n S3 gestuurd binnen een fractie van een paar seconden.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:40:40 #98
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112481219
Met S Beam werd volgensmij via NFC de eerste verbinding gelegd die dan wordt veranderd in een WiFi-Direct-verbinding die veel sneller is dan NFC.
pi_112497883
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
Eindelijk eindelijk eindelijk; mijn witte One X is na maanden eindelijk net hier afgeleverd.

Uitpakken! *O*
Bevalt me tot nu toe wel goed (batterij is alweer leeg uiteraard :P ), maar wennen is het wel aan zo'n groot ding.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:52 schreef xSouL het volgende:

[..]

Dit lijkt me ook tof idd. Maar moet je dan ook NFC altijd aan hebben staan? (zoals bij bijv. Bluetooth; lijkt me namelijk een batterij slurper, of hoeft dat niet?)

Nu nog een leuke apps opzoeken o.a. om 720p MKV's van m'n NAS vloeiend met ondertiteling af te spelen; BSplayer zit ik nog met hardware/software)decoding te spelen maar werkt niet vloeiend...
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:49:48 #100
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112503272
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

via H/3G of Wifi? en gebruik je nog eventuele andere taskkillers?
Geen taskkillers (is ook altijd lam als mensen dat op Android 2.x en hoger hebben :') ), en WiFi en 3G gewoon altijd aan. Heb WiFi ook niet op slaap-bij-scherm-uit-instelling staan, dus is het best raar. Vandaag werkte het gewoon goed, ook gewoon steeds dat piepje van een nieuw bericht, maar bijv. zaterdag had ik volgensmij wel een bericht pas 10 minuten later binnen.
pi_112503466
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:49 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Geen taskkillers (is ook altijd lam als mensen dat op Android 2.x en hoger hebben :') ), en WiFi en 3G gewoon altijd aan. Heb WiFi ook niet op slaap-bij-scherm-uit-instelling staan, dus is het best raar. Vandaag werkte het gewoon goed, ook gewoon steeds dat piepje van een nieuw bericht, maar bijv. zaterdag had ik volgensmij wel een bericht pas 10 minuten later binnen.
Misschien komt dat door dat HTC Smart-Sync ofzoiets waardoor ie op bepaalde momenten stopt met synchroniseren om batterij te besparen?

Edit: Ohnee dat is een instelling die alleen binnen de Mail applicatie geldt.

[ Bericht 2% gewijzigd door n0ir op 06-06-2012 00:04:26 ]
pi_112506010
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:53 schreef n0ir het volgende:

[..]

Misschien komt dat door dat HTC Smart-Sync ofzoiets waardoor ie op bepaalde momenten stopt met synchroniseren om batterij te besparen?

Edit: Ohnee dat is een instelling die alleen binnen de Mail applicatie geldt.
een vriend van me heeft vanavond zijn one x te koop gezet wegens het whatsapp probleem..hij werd er gek van. Gaat voor een S3 nu...
pi_112514849
Jammer dat Wifi op de One X nou niet echt goed is

Jammer dat m'n oude Desire het véél beter doet, de waarde die de One X hier aangeeft trouwens is daar op z'n laagst; het signaal schommelt gigantisch heen en weer op de One }:| ...

Overigens ontzettend veel gezeik met dataverbindingen hier:
- M'n broers Sensation XE valt het wifi bereik steeds weg; ene moment verbinding, aantal seconden later is de verbinding weer verbroken/weg.
- M'n andere broer z'n Samsung Galaxy S Plus valt mobiel internet regelmatig weg (dus gewoon geen verbinding kunnen krijgen hoewel KPN bereik prima is)
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:46:18 #104
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_112515824
Ik heb geen gezeik met de wifi.. Sterker nog het is beter dan mijn oude desire :)
Ook het normale bereik is veel beter
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:46:44 #105
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112515843
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:21 schreef Iemand91 het volgende:

[ afbeelding ]

Jammer dat m'n oude Desire het véél beter doet, de waarde die de One X hier aangeeft trouwens is daar op z'n laagst; het signaal schommelt gigantisch heen en weer op de One }:| ...

- M'n broers Sensation XE valt het wifi bereik steeds weg; ene moment verbinding, aantal seconden later is de verbinding weer verbroken/weg.
- M'n andere broer z'n Samsung Galaxy S Plus valt mobiel internet regelmatig weg (dus gewoon geen verbinding kunnen krijgen hoewel KPN bereik prima is)
Ik heb niets te klagen over de telefoon zelf alleen de verbindingen zijn drama! mijn oude blackberry 9700( :') ja ik weet het ) had ik eigenlijk echt alleen in kelders geen internet, nu heb ik zelfs in een gebouw al problemen met mijn internet. Nog niet enes te spreken over Wifi die op en neer gaat terwijl ik 20 meter van de router afzit :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 juni 2012 @ 12:49:26 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_112515964
Ik heb juist geen problemen met de verbindingen, thuiswifi doet t zelfs tot in de kroeg :D
en daar staat nog een compleet gebouw tussen :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_112516826
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:46 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb geen gezeik met de wifi.. Sterker nog het is beter dan mijn oude desire :)
Ook het normale bereik is veel beter
Bij mij is de wifi ook beter dan bij de Desire, maar ik heb op Tweakers gelezen dat sommige mensen een los contactje hebben waardoor het wifi bereik erg slecht is. Check het One X topic daar even voor meer info.
BZB - Zeven Sloten
pi_112517043
Mijn wifi bereik was in het begin prima, nu hier thuis toch wat aan de slechte kant. Durf alleen niet te zeggen of dat aan de telefoon of aan de router ligt.
pi_112519501
Hebben mensen ook problemen met het opladen? Mijn telefoon lijkt niet op te laden en nu is hij uitgevallen en knippert het rode lampje. Ik heb al een reset gedaan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 juni 2012 @ 14:19:06 #110
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_112519817
quote:
6s.gif Op woensdag 6 juni 2012 14:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hebben mensen ook problemen met het opladen? Mijn telefoon lijkt niet op te laden en nu is hij uitgevallen en knippert het rode lampje. Ik heb al een reset gedaan.
nope, maar gebruik je de originele lader?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_112520962
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 14:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

nope, maar gebruik je de originele lader?
Ja
pi_112527767
Iets wat mij ook behoorlijk stoort is dat bij het smsen de lettergrootte varieert elke keer als ik de sms app open. De ene is keer is het te klein om fatsoenlijk te lezen, den andere keer is het geschikt voor slechtzienden.
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:14:54 #113
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_112527855
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:13 schreef Dennis101 het volgende:
Iets wat mij ook behoorlijk stoort is dat bij het smsen de lettergrootte varieert elke keer als ik de sms app open. De ene is keer is het te klein om fatsoenlijk te lezen, den andere keer is het geschikt voor slechtzienden.
Kun je zelf zo bijstellen, net zoals in de browser
pi_112527888
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:14 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Kun je zelf zo bijstellen, net zoals in de browser
Dat snap ik, maar het is nogal vreemd dat ik dat elke keer moet doen als ik wil smsen. Dat zou gewoon op dezelfde grootte moeten blijven.
pi_112548936
Wel een stevige telefoon, liet hem vanavond vanaf iets meer dan een meter op het laminaat stuiteren, geen kras of scheur te zien.
pi_112554303
Mijn telefoon is vanavond voor het eerst gevallen. Dikke barst in het scherm. Ik heb hem nog niet zo lang en wilde hem binnenkort gaan verzekeren ;(

Enig idee wat de goedkoopste oplossing is?
Bier hier.
pi_112554318
quote:
6s.gif Op woensdag 6 juni 2012 14:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dan moet je 'm even een paar minuten laten liggen voor je 'm aan wilt zetten :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_112554906
Playstation komt naar de One X, ik ben benieuwd :9
pi_112567766
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 04:21 schreef lkb9000 het volgende:
Playstation komt naar de One X, ik ben benieuwd :9
Ik ook wel eigenlijk.
--- ҉ ---
pi_112569112
Hmm heb net even met de One X gespeeld maar multitasking is dus echt gewoon totaal niet aanwezig? Zoiets simpels als de gallery-app onthoudt niet eens meer naar welke foto ik keek wanneer ik 1 andere app erna heb geopend :?
pi_112569287
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:17 schreef Cinch het volgende:
Mijn telefoon is vanavond voor het eerst gevallen. Dikke barst in het scherm. Ik heb hem nog niet zo lang en wilde hem binnenkort gaan verzekeren ;(

Enig idee wat de goedkoopste oplossing is?
Hoelang is het geleden? Probeer telefonisch je toestel nog te verzekeren. Mijn scherm was na 1x vallen ook helemaal gebarsten
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:12:50 #122
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_112571237
Na mijn HTC Desire ( 2010 ) word het eind van het jaar zeker de HTC One X als de prijzen voor los toestel dalen tot ¤400,00 en verleng later mijn Vodafone abonnement bellen + internet voor ¤21,50 per maand .
Maar nu nog even door sparen en dan zit ik straks met een laag maand abonnement
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_112574740
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:23 schreef skit het volgende:

[..]

Hoelang is het geleden? Probeer telefonisch je toestel nog te verzekeren. Mijn scherm was na 1x vallen ook helemaal gebarsten
Gisteravond ondertussen. Ik heb een abonnement bij Telfort. Om bij hun te verzekeren moet je met telefoon naar een Telfort winkel. Bij Harmony Service Center hetzelfde verhaal ;(

Weet jij toevallig een firma waar je telefonisch kan verzekeren? Dat zou wel handig zijn! Maar weet niet of dit zomaar mogelijk is ivm fraudegevoeligheid.. Dan gaat iedereen de dag nadat het toestel kapot is gegaan hem verzekeren..
Bier hier.
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:49:58 #124
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_112577516
vaak moet je je toestel verzekeren op het moment dat je m koopt, miss kan je via je inboedel verzekering iets regelen?
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
pi_112581676
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:33 schreef Cinch het volgende:

[..]

Gisteravond ondertussen. Ik heb een abonnement bij Telfort. Om bij hun te verzekeren moet je met telefoon naar een Telfort winkel. Bij Harmony Service Center hetzelfde verhaal ;(

Weet jij toevallig een firma waar je telefonisch kan verzekeren? Dat zou wel handig zijn! Maar weet niet of dit zomaar mogelijk is ivm fraudegevoeligheid.. Dan gaat iedereen de dag nadat het toestel kapot is gegaan hem verzekeren..
Nee sorry, maar je kan toch binnen zoveel dagen je abonnement veranderen? Kan je dan niet veranderen met verzekering ? Ik ging langsphoneshouse en zij schatte de reparatie op 200-300 echt duur
pi_112582965
Als je het aandurft koop je op eBay een glasplaatje voor 50 dollar en vervang je hem zelf.

Deze gast legt het uit.

Heb zelf een dunne barst van links naar rechts op m'n scherm en zit er over te denken om em te vervangen... Maar het ziet er best lastig uit :9 .
pi_112583034
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef skit het volgende:

[..]

Nee sorry, maar je kan toch binnen zoveel dagen je abonnement veranderen? Kan je dan niet veranderen met verzekering ? Ik ging langsphoneshouse en zij schatte de reparatie op 200-300 echt duur
Ik denk dat een universele reperatiewinkel (ik weet even geen betere naam :') ) dat wel voor de helft kan doen. Vriend van mij heeft eens zijn Galaxy Nexus doormidden gebroken, dat scherm kosste 170 euro en dat was nog extra duur vanwege het gebogen glas.
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:02:25 #128
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112583907
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:33 schreef Cinch het volgende:

[..]

Heb je geen inboedelverzekering met een eigen-schuld dekking? Is veel goedkoper dan een telefoonverzekering en zou het ook moeten dekken.
Don't let my username fool you...
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:03:00 #129
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112583941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:43 schreef n0ir het volgende:
Als je het aandurft koop je op eBay een glasplaatje voor 50 dollar en vervang je hem zelf.

Deze gast legt het uit.

Heb zelf een dunne barst van links naar rechts op m'n scherm en zit er over te denken om em te vervangen... Maar het ziet er best lastig uit :9 .
haha ik ben al bang als ik mijn simkaart erin moet doen laat staan dit :')

(lijkt me wel leuk om een keer te proberen)
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:17:08 #130
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112588031
Trouwens, swipepad is echt een geniaale app!!!

Aanrader!!!!

Beter als het knopje multitasken..
pi_112594676
Mobiel wilt niet opladen en heb nog maar 2%
  vrijdag 8 juni 2012 @ 00:12:25 #132
2651 svann
night-hawk
pi_112594868
Ander snoertje geprobeerd?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_112595336
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Heb je geen inboedelverzekering met een eigen-schuld dekking? Is veel goedkoper dan een telefoonverzekering en zou het ook moeten dekken.
Ik woon nog bij mijn moeder en die heeft een WA verzekering bij Interpolis. Ik weet niet of het uitmaakt dat ik met haar meeverzekerd ben? Als ik bijvoorbeeld zeg dat zijn hem per ongeluk van tafel afgooide weet ik niet of ze het vergoeden..
Bier hier.
pi_112595355
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 00:06 schreef skit het volgende:
Mobiel wilt niet opladen en heb nog maar 2%
heb daar 1 middag last van gehad.. Geen idee wat het verschil maakte dat hij het wel deed volgens mij een ander kabeltje zoals svann zei.
--- ҉ ---
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:12:39 #135
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_112602736
quote:
19s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:49 schreef jappy-b het volgende:
vaak moet je je toestel verzekeren op het moment dat je m koopt, miss kan je via je inboedel verzekering iets regelen?
Inboedelverzekering van ABN AMRO is zelfs je Telefoon en Tablet buiten huis verzekerd
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:14:00 #136
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112602778
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Inboedelverzekering van ABN AMRO is zelfs je Telefoon en Tablet buiten huis verzekerd
Mijn inboedelverzekering bij Univé vergoedt het in elk geval in huis wel, buitenshuis zou ik even moeten nazoeken.
pi_112606826
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 00:12 schreef svann het volgende:
Ander snoertje geprobeerd?
alles geprobeerd, andere oplader, via de computer met alleen het draadje en ander stopcontact maar nee. Anders morgen even naar de winkel
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 8 juni 2012 @ 12:01:07 #138
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_112606980
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:57 schreef skit het volgende:

[..]

alles geprobeerd, andere oplader, via de computer met alleen het draadje en ander stopcontact maar nee. Anders morgen even naar de winkel
even opnieuw opstarten wil ook wel eens helpen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_112607056
hij is helemaal leeg
pi_112611243
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Mijn inboedelverzekering bij Univé vergoedt het in elk geval in huis wel, buitenshuis zou ik even moeten nazoeken.
Het is in huis gebeurd. Maar wat moet ik zeggen zodat ik zeker weet dat het vergoed wordt? Verzekeringen zoeken altijd wel 1 of ander smoesje om niet uit te hoeven keren..
Bier hier.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:43:57 #141
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_112611359
Paar NFC Stickers besteld, benieuwd hoe dat werkt.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:57:31 #142
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112611973
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:40 schreef Cinch het volgende:

[..]

Het is in huis gebeurd. Maar wat moet ik zeggen zodat ik zeker weet dat het vergoed wordt? Verzekeringen zoeken altijd wel 1 of ander smoesje om niet uit te hoeven keren..
Lees eerst eens de voorwaarden van je verzekering door :)
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:05:51 #143
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_112633398
Ik heb nu een Desire s. Op zich een prima toestel, maar aangezien mijn broerje een andere telefoon wil kan ik hem mijn Desire s wel geven en zelf een One X halen. Ding is nog als nieuw.

Nu is mijn vraag: is het een beetje goed toestel? Ik ken verder niemand die een One x heeft en heb er ook nog nooit mee gespeeld. Facebook en Twitter willen nog wel eens een beetje haperen om mijn Desire s, is dat ook zo bij de One of gaat het daar lekker vlot en soepel? Soms hapert mijn toestel wel een beetje, maar dat is ook omdat ik radiostreams heb aanstaan, op internet zit enzo.

Aangezien ik nooit bel, wil ik een los toestel gaan nemen, een abbo is voor mij niet rendabel :P alleen vind ik de One.x nog wel wat duur, de goedkoopste is rond de 500. Euro.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:12:40 #144
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_112633821
Het enorm grote voordeel van het hele apparaat is niet de snelheid, maar gewoon het veel grotere scherm dat je hebt. (Al is ie wel ongeloofelijk soepel en snel)

Ik kom zelf van de Desire af en als ik nu terug kijk naar het kleine scherm dan vraag ik me echt hoe ik dat ooit groot genoeg hebben kunnen vinden
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:03:15 #145
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_112636575
Haha, hiervoor had ik een htc tytn II. Zo'n steen met Windows mobile :P. Toen ik naar dit toestel ging had ik al het idee dat een enorm scherm had :P. Eigenlijk is zelfs dit scherm te klein met mijn veel te grote handen.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 00:14:20 #146
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_112643892
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef Fiorano het volgende:
Dat NFC is wel leuk.

k las ergens n projectje om ov kaartjen te lezen :Y)
pi_112648664
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef Fiorano het volgende:
waar, als ik vragen mag?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:06:56 #148
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_112656449
Ik kan nog steeds geen keuze maken tussen de HTC One X of de Samsung Galaxy III .
Het meeste waar ik mij aan stoor is de accu van de HTC One X die je niet kunt vervangen als hij niet goed meer werkt .
De Samsung Galaxy III kun je wel weer de accu zelf verwisselen en dat is voor later ( 2 jaartjes ) wel plezierig en goedkoper .
Ik blijf afwachten .
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:03:00 #149
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_112658422
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 05:08 schreef zoz het volgende:

[..]

waar, als ik vragen mag?
www.nfcdog.com
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 00:14 schreef marcel-o het volgende:

[..]

Dat NFC is wel leuk.

k las ergens n projectje om ov kaartjen te lezen :Y)
Dat OV-kaart uitlezen wil nog niet helemaal, gaat wel snel komen :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef abruzzese het volgende:
Ik kan nog steeds geen keuze maken tussen de HTC One X of de Samsung Galaxy III .
Het meeste waar ik mij aan stoor is de accu van de HTC One X die je niet kunt vervangen als hij niet goed meer werkt .
De Samsung Galaxy III kun je wel weer de accu zelf verwisselen en dat is voor later ( 2 jaartjes ) wel plezierig en goedkoper .
Ik blijf afwachten .
Ik heb tot nu toe nog nooit bij een mobiel meegemaakt dat de accu echt stoorbaar minder werd, Sense vind ik veeel plezieriger werken dan Touchwiz. Uiterlijk is ook mooier, maar dat is persoonlijk natuurlijk
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:18:31 #150
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112659011
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef abruzzese het volgende:
Ik blijf afwachten .
Dat vind ik ook echt het allergrootste nadeel van die One X. Ik wil op een festival gewoon een reserve-accu bij me kunnen hebben in plaats van zo'n solar charger die toch niet werkt... Maar ik vind Sense eigenlijk wel zo prettig dat ik liever voor HTC kies. Als ze nu een HTC met verwisselbare accu maakten met die specs en dan boeit het me niet dat die 0,3mm dikker is, dan zou ik die kopen.

Ach ja, moet nog even met mijn Desire doen, dus kan er nog even over nadenken.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:31:02 #151
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112659430
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:33:14 #152
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_112659493
Ik heb de HTC One X al een paar keer in mijn handen gehad in de winkels en het is toch een mooie High End Smartphone die mij verschrikkelijk handig in gebruik lijkt .
Eerst was ik aan het twijfelen over de grote van de telefoon maar door hem vaker in de handen te hebben gehad valt het toch wel mee .
Als ik mijn HTC Desire verkocht zou krijgen dan overweeg ik hem te kopen anders moet ik tot mijn Vodafone abonnement 02-2013 mee doen .
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:46:14 #153
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_112660033
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:03 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dat OV-kaart uitlezen wil nog niet helemaal, gaat wel snel komen :)

link? :)
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:22:01 #154
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_112661264
Heb ik zo niet bijdehand, heb de OV-chip geprobeerd dat was bagger. Heb ergens een soort logje gelezen dat het beter word, maar waar....
  zondag 10 juni 2012 @ 10:57:26 #155
158414 Firenzo
Bakfiets
pi_112686599
Iemand al een andere rom geprobeerd?
Immer.
pi_112687808
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:33 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb de HTC One X al een paar keer in mijn handen gehad in de winkels en het is toch een mooie High End Smartphone die mij verschrikkelijk handig in gebruik lijkt .
Eerst was ik aan het twijfelen over de grote van de telefoon maar door hem vaker in de handen te hebben gehad valt het toch wel mee .
Als ik mijn HTC Desire verkocht zou krijgen dan overweeg ik hem te kopen anders moet ik tot mijn Vodafone abonnement 02-2013 mee doen .
Je krijgt bij Belcompany ¤125 terug voor een goed werkende Desire.

Ik heb sinds gisteren dus ook een One X met Vodafone Bel+Sms+Web Altijd (omdat ik toch wel zeker 1gig aan data nodig heb..) voor ¤42,50 p/m, eerste 6 maanden gratis, wat dus neerkomt op ~¤32,- per maand voor 2 jaar. Voor het toestel nog ¤95,- bijbetalen (omdat klantwaardering enzo) maar voor de Desire dus ¤125,- terug.

Tot nu toe zeker geen spijt van, multitasken lijkt ook gewoon goed te werken met de laatste update. Alleen de batterij gat toch schrikbarend snel leeg als het scherm wat langer aan blijft, maar die moet zichzelf nog even kalibreren uiteraard.

En dan nu maar eens kijken of 'k een mooie OP voor deze reeks weet te fixen :Y)
pi_112696907
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:21 schreef Iemand91 het volgende:

[ afbeelding ]

Mijn 1e HOX had ook zeer slechte WiFI. Teruggebracht als DOA en nu heb ik een goedwerkende HOX met ongeveer dezelfde WiFi waarde als jouw rechtse toestel en geen gezeik meer met "timeout connection" en continu wegvallende en herstellende verbindingen, ook al stond ik praktisch naast de router. Ik ging ook erg twijfelen of het aan mijn router lag maar mijn Desire deed het uitstekend. En nu kan ik bevestigen dat het niet aan de router ligt omdat deze HOX wel goed werkt.

Het schijnt dat er slechte batch zijn, weet ff niet welke slecht is maar HT25 schijnt vrij goed te zijn, ik heb nu HT24. (telefoonidentiteit opzoeken en dan de 1e 4 letters/cijfers)
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_112697200
HT23 en sinds release geen enkel probleem gehad op een mini gele vlek na die nu al een paar weken verdwenen is.
pi_112697987
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Mijn 1e HOX had ook zeer slechte WiFI. Teruggebracht als DOA en nu heb ik een goedwerkende HOX met ongeveer dezelfde WiFi waarde als jouw rechtse toestel en geen gezeik meer met "timeout connection" en continu wegvallende en herstellende verbindingen, ook al stond ik praktisch naast de router. Ik ging ook erg twijfelen of het aan mijn router lag maar mijn Desire deed het uitstekend. En nu kan ik bevestigen dat het niet aan de router ligt omdat deze HOX wel goed werkt.

Het schijnt dat er slechte batch zijn, weet ff niet welke slecht is maar HT25 schijnt vrij goed te zijn, ik heb nu HT24. (telefoonidentiteit opzoeken en dan de 1e 4 letters/cijfers)
Het feit dat wifi analyser het bereik ook erg schommelend aangeeft doet me vermoeden dat er ook problemen zijn qua wifi aan de One X kant. Heb overigens ook een HT24.

Ik ben nu voor de gein even aan het uit proberen hoe lang de One X uithoudt zonder opladen (zit nu op 2 dagen en 4,5 uur met 1 uur schermtijd en de accu staat op 46%.

Dus als dat laatste uitprobeersel voorbij is (ofwel accu leeg) moet ik 'm maar opsturen. Kijken hoe dat precies moet en gaat en of dat wat kost. Als ik het wil opsturen kan ik het beter nu doen omdat ik 'm tot volgende maand toch niet kan gebruiken.
  zondag 10 juni 2012 @ 17:08:32 #160
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_112698133
Pff; echt ziek hoe snel ik bij die 1000 mb zat.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 10 juni 2012 @ 17:11:43 #161
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112698254
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:08 schreef drumstickNL het volgende:
Pff; echt ziek hoe snel ik bij die 1000 mb zat.
En dat heb ik bij de 2000 mb al :')
  zondag 10 juni 2012 @ 17:13:28 #162
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_112698349
2000 mb vond ik een beetje té voor de prijs die je ervoor neerlegt. De snelheid verander je er namelijk niet mee.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 10 juni 2012 @ 18:38:24 #163
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112701758
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef drumstickNL het volgende:
2000 mb vond ik een beetje té voor de prijs die je ervoor neerlegt. De snelheid verander je er namelijk niet mee.
Ik heb bij verlenging opzich best wat kunnen afdingen omdat ik gewoon veel internet
pi_112714955
'k Heb deze besteld. Kost wat, duurt even maar dan heb je ook wat.
pi_112715327
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:18 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb deze besteld. Kost wat, duurt even maar dan heb je ook wat.
bij mij gaat het in ieder geval om dat hij beschermt is. Ook dat het scherm beschermt is en alle knoppen nog steeds te gebruiken zijn :)
  zondag 10 juni 2012 @ 23:04:34 #167
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112717876
Ik heb een siliconen skin en een goedkope screenprotector... Is top bescherming voor een zacht prijsje
pi_112726750
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Het feit dat wifi analyser het bereik ook erg schommelend aangeeft doet me vermoeden dat er ook problemen zijn qua wifi aan de One X kant. Heb overigens ook een HT24.

Ik ben nu voor de gein even aan het uit proberen hoe lang de One X uithoudt zonder opladen (zit nu op 2 dagen en 4,5 uur met 1 uur schermtijd en de accu staat op 46%.

Dus als dat laatste uitprobeersel voorbij is (ofwel accu leeg) moet ik 'm maar opsturen. Kijken hoe dat precies moet en gaat en of dat wat kost. Als ik het wil opsturen kan ik het beter nu doen omdat ik 'm tot volgende maand toch niet kan gebruiken.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1688538
Immer.
pi_112737961
Is het bij jullie ook zo als je een afspraak wil maken en aan het wieltje wilt draaien, dat de dag en maand andersom staan of heb ik ergens een foute instelling? Toestel komt uit NL en geeft ook NL weer.
pi_112738354
quote:
Thanks. Van deze 'knijptechniek' wist ik af, heb ik ook een aantal keer geprobeerd maar merkte niet echt verschil. Maar ik probeerde het nu net; en ik nu werkte het inderdaad zo. Eerst totaal geen bereik (in grijze deel van Wifi-analyser) en met knijpen kwam de wijzer net in het gele gedeelte.

Opsturen dus, dus ik ga maar opzoeken hoe dat gaat, hoe dat moet en wat dat kost enzo.

Overigens, ik was bezig om te kijken hoe lang de One X het uithoudt op 1 accuduur. Gisteren was een vriend geïnteresseerd in m'n One dus die moest er even mee spelen dus maximale duur krijg ik niet meer, maar ik keek net wat het resultaat tot nu toe is: Accu staat op 20%, scherm staat op 1:15 uur en de totale duur is 3 dagen en 2 uur! :7
  maandag 11 juni 2012 @ 14:58:32 #171
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_112738476
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Thanks. Van deze 'knijptechniek' wist ik af, heb ik ook een aantal keer geprobeerd maar merkte niet echt verschil. Maar ik probeerde het nu net; en ik nu werkte het inderdaad zo. Eerst totaal geen bereik (in grijze deel van Wifi-analyser) en met knijpen kwam de wijzer net in het gele gedeelte.

Opsturen dus, dus ik ga maar opzoeken hoe dat gaat, hoe dat moet en wat dat kost enzo.

Overigens, ik was bezig om te kijken hoe lang de One X het uithoudt op 1 accuduur. Gisteren was een vriend geïnteresseerd in m'n One dus die moest er even mee spelen dus maximale duur krijg ik niet meer, maar ik keek net wat het resultaat tot nu toe is: Accu staat op 20%, scherm staat op 1:15 uur en de totale duur is 3 dagen en 2 uur! :7
Dat is een waarde die ik dus echt nooit zou kunnen halen.
Heb nog 43% en al 2,5 uur schermtijd :p
pi_112738546
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hmm ik merk zojuist dat als ik daar druk mijn wifisignaal verbeterd.
pi_112738902
3 mensen met een HOX hebben gereageerd, kan 1 van de 3 de moeite nemen om me te vertellen of bij jullie ook zo is dat de dag en maand andersom staan en of het op te lossen is?
pi_112738971
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Kloonhommel het volgende:
3 mensen met een HOX hebben gereageerd, kan 1 van de 3 de moeite nemen om me te vertellen of bij jullie ook zo is dat de dag en maand andersom staan en of het op te lossen is?
Geen idee waar jij dit ziet?
pi_112739260
een afspraak maken waar? wil best ff kijken
pi_112739431
Menu > Agenda > + toevoegen > van (datum) of tot (datum) klikken en dan krijg je de wieltjes te zien waar ik over hebt.

Ik gebruik de agenda voor alle afspraken, zo heb ik mijn afspraken altijd bij me en als iemand dan wilt afspreken weet ik of ik kan of niet.

Ik heb btw de agenda als een widget op 1 van mijn homescreens staan
pi_112739561
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Menu > Agenda > + toevoegen > van (datum) of tot (datum) klikken en dan krijg je de wieltjes te zien waar ik over hebt.

Ik gebruik de agenda voor alle afspraken, zo heb ik mijn afspraken altijd bij me en als iemand dan wilt afspreken weet ik of ik kan of niet.

Nope, dat gaat goed bij mij. dag - maand - jaar.
pi_112740229
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:24 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nope, dat gaat goed bij mij. dag - maand - jaar.
Aha, het bleek toch een foute instelling te zijn in menu>datum en tijd>datumnotatie bij mij.

Nu staat ie wel op dag - maand - jaar. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Kloonhommel op 11-06-2012 22:34:49 ]
pi_112740286
Iemand al ervaring met Custom ROMs (Voor de One X)? Ben benieuwd, HTC Desire hiervoor ook veel met custom roms gedaan.

Ik heb dan wel Hi Toestellease. Heeft rooten / custom rom nog gevolgen voor het inleveren van de telefoon aan het eind van de looptijd?
pi_112740429
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:41 schreef Unknown18 het volgende:
Iemand al ervaring met Custom ROMs (Voor de One X)? Ben benieuwd, HTC Desire hiervoor ook veel met custom roms gedaan.

Ik heb dan wel Hi Toestellease. Heeft rooten / custom rom nog gevolgen voor het inleveren van de telefoon aan het eind van de looptijd?
Ik had er Revolution HD opgezet die op mijn Desire HD erg goed was bevallen. Alleen ik weet niet of het door het rooten of rom komt maar ik heb hem weer terug gezet naar de originele rom van HTC omdat mijn auto-focus van me camee het niet meer deed. En nu nog steeds niet :(

En ja volgens mij heb ik in dit of het vorige topic gelezen dat het bij Hi niet mag
--- ҉ ---
pi_112740950
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:44 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Ik had er Revolution HD opgezet die op mijn Desire HD erg goed was bevallen. Alleen ik weet niet of het door het rooten of rom komt maar ik heb hem weer terug gezet naar de originele rom van HTC omdat mijn auto-focus van me camee het niet meer deed. En nu nog steeds niet :(

En ja volgens mij heb ik in dit of het vorige topic gelezen dat het bij Hi niet mag
Dat kan ook gewoon door die ROM komen toevallig. Moet je gewoon andere custom rom proberen ;). Per custom rom verschilt het namelijk ook weer wat wel / niet werkt.

Ok zal nog s kijken.. Dacht dat ik iets las van dat die in ieder gevalnog moest kunnen bellen als je m inleverd.
pi_112741303
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:58 schreef Unknown18 het volgende:

[..]

Dat kan ook gewoon door die ROM komen toevallig. Moet je gewoon andere custom rom proberen ;). Per custom rom verschilt het namelijk ook weer wat wel / niet werkt.

Ok zal nog s kijken.. Dacht dat ik iets las van dat die in ieder gevalnog moest kunnen bellen als je m inleverd.
Hij is nu weer stock he!

Je kan het natuurlijk ook gewoon vragen.
https://forum.www.hi.nl/android-toestellen-56/

Of even kijken natuurlijk ;)
https://forum.www.hi.nl/a(...)ken-bootloader-6815/
Alleen de medewerkers geven geen antwoord ook niet bijvoorbeeld bij die van iphone 4s of je die mag jailbreaken. alleen andere klanten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Wells.p op 11-06-2012 16:24:03 ]
--- ҉ ---
  maandag 11 juni 2012 @ 16:40:51 #183
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_112742694
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item231e5215a6

Ik moet zeggen dat ik toch wel een vette vind
pi_112748578
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:40 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item231e5215a6

Ik moet zeggen dat ik toch wel een vette vind
Da's wel vet idd. :Y
pi_112756303
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:20 schreef Kloonhommel het volgende:

maand dag jaar hier. staat ook gewoon op nl
pi_112764358
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef tinoburg het volgende:

[..]

maand dag jaar hier. staat ook gewoon op nl
oplossing:
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:39 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Aha, het bleek toch een foute instelling te zijn in menu>datum en tijd>datumnotatie bij mij.

Nu staat ie wel op dag - maand - jaar. :)
  maandag 11 juni 2012 @ 23:29:00 #187
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_112768426
Het blijft me verbazen :)

pi_112768968
1D10Uur nog wat minuten als je scherm maar een half uur aan hebt :P
--- ҉ ---
  maandag 11 juni 2012 @ 23:39:43 #189
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_112769175
Wat voor een case hebben jullie?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 11 juni 2012 @ 23:40:16 #190
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_112769218
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Wells.p het volgende:
Ik heb mijn telefoon niet voor een lange standby tijd.. Al had ik wel een dag en 6 uur met anderhalf uur scherm tijd :P
  maandag 11 juni 2012 @ 23:40:52 #191
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_112769258
quote:
11s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef drumstickNL het volgende:
Wat voor een case hebben jullie?
Goedkoop ebay geval, voldoet prima
  maandag 11 juni 2012 @ 23:42:30 #192
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_112769363
Ik zag ook genoeg goedkope zooi maar ik zat erover te denken om een volledige pouch te kopen van leer ofzo aangezien ik hem niet zo vaak in een hoesje doe anders.

Tevens; zijn er meer cradles beschikbaar dan die uber-dure van HTC?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 11 juni 2012 @ 23:46:13 #193
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_112769590
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zag ook genoeg goedkope zooi maar ik zat erover te denken om een volledige pouch te kopen van leer ofzo aangezien ik hem niet zo vaak in een hoesje doe anders.

Tevens; zijn er meer cradles beschikbaar dan die uber-dure van HTC?
Valenta schijnt goed spul te zijn.. Ook makkelijk verkrijgbaar..

Er zijn al wel wat goedkope die op de mini usb werken.. Maar nog geen goede die op de Pogo pins werken.. Persoonlijk wacht ik daar nog op
pi_112769683
Sinds vandaag m'n Vodafone abonnement (en datalimiet ;( ). Op welke dag reset die teller bij de provider? Gewoon 1e van de maand? Dit ivm die instelling bij mobile networks, die limiet-teller.
pi_112769701
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds vandaag m'n Vodafone abonnement (en datalimiet ;( ). Op welke dag reset die teller bij de provider? Gewoon 1e van de maand? Dit ivm die instelling bij mobile networks, die limiet-teller.
1ste van de maand inderdaad.
pi_112770883
Wat ik trouwens jammer vind is dat met de klok bij die wereld bol Midden-Europese niet kan verwijderen
--- ҉ ---
pi_112771916
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Wells.p het volgende:
B-)

Op dat moment gaf de telefoon aan dat hij leeg was/opgeladen moest worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112773084
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:37 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

B-)
[ afbeelding ]

Op dat moment gaf de telefoon aan dat hij leeg was/opgeladen moest worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow!
--- ҉ ---
pi_112774401
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
Bij 90% verbruik zou je een sms moeten krijgen van VF. En verder kan je net als ik "my vodafone" installeren die nauwkeurig weergeeft hoeveel data je verbruikt hebt en over hebt. (wel ff accountje aanmaken op VF website.)
pi_112779264
quote:
HTC gaat mogelijk 'software- of hardwareveranderingen' uitvoeren om het bereik van wifi op zijn topmodel One X te verbeteren. De fabrikant zegt in een statement tegen Tweakers.net de klachten daarover te onderzoeken.

Gebruikers klagen dat het bereik van wifi slecht is en geregeld wegvalt. Dat komt volgens gebruikers van XDA-Developers doordat de puntjes van de wifi-antenne geen goed contact maken. Knijpen in de rechterbovenhoek van het toestel zou de wifi-ontvangst verbeteren. Niet alle gebruikers melden problemen; bij veel mensen lijkt wifi goed te functioneren.

HTC zegt in een statement aan Tweakers.net de klachten te onderzoeken. "We onderzoeken alle gemelde kwesties. Mocht er een software- of hardwareverandering nodig zijn om de gebruikservaring van onze klanten te verbeteren, dan zullen wij deze doorvoeren bij alle toestellen waarop dit van toepassing is, volgens onze standaarden en de benodigde processen. Op dit moment onderzoeken wij de kwestie. Alvast bedankt voor uw begrip en geduld."

HTC bracht de One X in april uit. De Android-smartphone heeft een 4,7"-slcd2-scherm, met een resolutie van 1280x720 beeldpunten. De telefoon draait op een Nvidia Tegra 3-processor, een quadcore-soc met processorkernen op een Cortex A9-core.
http://tweakers.net/nieuw(...)-wifi-problemen.html
pi_112779414
quote:
Had de wifi test app geïnstalleerd om te kijken hoe het bij mij zat en gelukkig heb ik er geen probleem mee. Maar ja mijn camera is kut, moet er nog steeds mee terug maar ik wil mijn telefoon niet 6 weken kwijt zijn.
--- ҉ ---
pi_112779455
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:08 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Had de wifi test app geïnstalleerd om te kijken hoe het bij mij zat en gelukkig heb ik er geen probleem mee. Maar ja mijn camera is kut, moet er nog steeds mee terug maar ik wil mijn telefoon niet 6 weken kwijt zijn.
Afgaande op eerdere ervaringen van Fokkers heb je je telefoon bij HTC vaak binnen 2 weken terug. En ze komen hem nog ophalen bij je ook.
pi_112779736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:09 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Afgaande op eerdere ervaringen van Fokkers heb je je telefoon bij HTC vaak binnen 2 weken terug. En ze komen hem nog ophalen bij je ook.
huh? Heb hem verzekerd bij Dixons daar duurt het zo lang. Contact opnemen met HTC dan maar.
--- ҉ ---
pi_112779778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:18 schreef Wells.p het volgende:

[..]

huh? Heb hem verzekerd bij Dixons daar duurt het zo lang. Contact opnemen met HTC dan maar.
Tja, zonder van je geld zal ik maar zeggen ;)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 17:13:58 #205
134538 chansadres
Black & White
pi_112794103
Toenet kan hij de simkaart ineens niet meer vinden. Er uit gehaald en weer er in gestopt maar hij doet het nog steeds niet. Vreemd...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 12 juni 2012 @ 18:29:11 #206
134538 chansadres
Black & White
pi_112797190
Simkaart kapot. Gelukkig nog een micro reserve liggen dus even vervangen en hij doet het weer ^O^
Steppin out tonight
pi_112800068
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:29 schreef chansadres het volgende:
Simkaart kapot. Gelukkig nog een micro reserve liggen dus even vervangen en hij doet het weer ^O^
Hoe kan dat? Er kan toch maar 1 simcard geregistreerd worden per klant? Doodleuk simcard vervangen zonder de simcardnummer (dus niet je 06nr duh) in het systeem van je provider invoeren ging niet dacht ik?
pi_112800147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:19 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Tja, zonder van je geld zal ik maar zeggen ;)
Heb jij de jouwe verzekerd via jouw inboedelverzekering voor 1 euro p mnd?
pi_112801313
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Heb jij de jouwe verzekerd via jouw inboedelverzekering voor 1 euro p mnd?
http://www.consuwijzer.nl(...)tieperiode_in_Europa

tl;dr Wanneer je telefoon niet deugt heb je ook zonder verzekering recht op reparatie/een nieuwe.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:59:59 #210
134538 chansadres
Black & White
pi_112802689
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hoe kan dat? Er kan toch maar 1 simcard geregistreerd worden per klant? Doodleuk simcard vervangen zonder de simcardnummer (dus niet je 06nr duh) in het systeem van je provider invoeren ging niet dacht ik?
Ik had nog een ouderwetse simkaart. Die past niet dus toen een micro-sim aangevraagd. Dat duurde echter een week. Toen op internet gelezen hoe je een oude simkaart kunt verknippen naar microsim. Dat werkte voor al die tijd maar nu is hij kapot gegaan. Maar die microsim was wel binnengekomen. Die er dus ingezet. Even gebeld met klantenservice en het was binnen 10 minuten gepiept ^O^
Steppin out tonight
pi_112802827
Wat zijn jullie ervaringen met het scherm? Heb er net een van 50 cm hoog zien vallen en die had gelijk een horizontale barst door het scherm heen. Viel me toch wel tegen.
I'm the motherfucking baboon
pi_112803355
Vriendin sloeg gister de telefoon (voor de tweede keer) uit m'n hand. Viel horizontaal op het scherm neer en geen enkel krasje, barstje of scheurtje. Toch houd ik mijn hart vast elke keer als die vliegt.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:39:09 #213
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112808985
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:18 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Verzeker jij je telefoon tegen garantiekwesties? :')
pi_112812251
Hebben jullie ook wel eens problemen met laden? Mijn telefoon laadt erg langzaam en ik krijg de melding dat de telefoon meer spanning gebruikt dan dat de lader kan leveren.
pi_112814313
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:39 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Verzeker jij je telefoon tegen garantiekwesties? :')
Nee tegen val/water/stoot schade met als hij stuk gaat ik een nieuwe krijg
--- ҉ ---
pi_112815221
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Vriendin sloeg gister de telefoon (voor de tweede keer) uit m'n hand. Viel horizontaal op het scherm neer en geen enkel krasje, barstje of scheurtje. Toch houd ik mijn hart vast elke keer als die vliegt.
Je hebt haar toch wel een corrigerende tik gegeven he?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:06:24 #217
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112815237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Nee tegen val/water/stoot schade met als hij stuk gaat ik een nieuwe krijg
Ja, en in de looptijd van die verzekering heb je die telefoon al drie keer betaald aan verzekeringspremie en als je het dan eens nodig hebt, blijken ze toch niet uit te keren... Maar je had het over een niet goed werkende camera, dat lijkt me toch echt een garantiekwestie.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:36:12 #218
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112817072
Ben echt blij met mijn apex launcher damn wat werkt dat lekker.. iemand nog meer die een apex of andere launcher gebruikt..?
pi_112821868
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, en in de looptijd van die verzekering heb je die telefoon al drie keer betaald aan verzekeringspremie en als je het dan eens nodig hebt, blijken ze toch niet uit te keren... Maar je had het over een niet goed werkende camera, dat lijkt me toch echt een garantiekwestie.
Nou kijk, ik koop mijn telefoon los. En het kan zijn dat ik echt mijn telefoon nodig heb. En ik heb niet de optie om hem zodra deze bijvoorbeeld in het water valt meteen een nieuwe te kopen dus vandaar een verzekering. Verder heb ik al ervaring met de verzekering dus weet waar ik aan toe ben. Mijn laptop bijvoorbeeld kon niet gemaakt worden en kreeg een nieuwe (wel eigen risico) . Dus ik ben wel tevreden met me verzekering alleen jammer dat ik hem 2 tot 6 weken kwijt ben of het onder de garantie valt of een verzekering ding is het gaat via de winkel
--- ҉ ---
pi_112821975
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 01:45 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Nou kijk, ik koop mijn telefoon los. En het kan zijn dat ik echt mijn telefoon nodig heb. En ik heb niet de optie om hem zodra deze bijvoorbeeld in het water valt meteen een nieuwe te kopen dus vandaar een verzekering. Verder heb ik al ervaring met de verzekering dus weet waar ik aan toe ben. Mijn laptop bijvoorbeeld kon niet gemaakt worden en kreeg een nieuwe (wel eigen risico) . Dus ik ben wel tevreden met me verzekering alleen jammer dat ik hem 2 tot 6 weken kwijt ben of het onder de garantie valt of een verzekering ding is het gaat via de winkel
In dit geval kan je het dus beter direct via HTC laten doen, die komen je toestel halen en sturen hem weer terug. Dat gaat sneller dan via de winkel.

Overigens is zo'n verzekering een dure grap inderdaad, kan je beter zelf wat geld per maand apart zetten en als je dan telefoon kapot valt kan je hem beter zelf laten repareren of een goedkopere vervanging zoeken.
pi_112826709
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 01:57 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

In dit geval kan je het dus beter direct via HTC laten doen, die komen je toestel halen en sturen hem weer terug. Dat gaat sneller dan via de winkel.

Overigens is zo'n verzekering een dure grap inderdaad, kan je beter zelf wat geld per maand apart zetten en als je dan telefoon kapot valt kan je hem beter zelf laten repareren of een goedkopere vervanging zoeken.
Ja dat via HTC wist ik helaas pas sinds gisteren en dua te laat :(
--- ҉ ---
pi_112896201
Hey,

Is het ook mogelijk om de mail die ik op mijn HTC One lees ook nog gewoon op de computer te moeten lezen? Hij geeft ze nu in mijn inbox op de pc aan als gelezen en dat wil ik juist niet.
Ik mis hierdoor wel eens wat mailtjes omdat ik ze op mijn HTC soms wat vluchtig lees en dan thuis de bijlage vergeet zeg maar.

Gr
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 juni 2012 @ 18:35:39 #223
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_112896479
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef Hierbenikdaneindelijk het volgende:
Hey,

Is het ook mogelijk om de mail die ik op mijn HTC One lees ook nog gewoon op de computer te moeten lezen? Hij geeft ze nu in mijn inbox op de pc aan als gelezen en dat wil ik juist niet.
Ik mis hierdoor wel eens wat mailtjes omdat ik ze op mijn HTC soms wat vluchtig lees en dan thuis de bijlage vergeet zeg maar.

Gr
vreemd bij mij blijven ze ongelezen
misschien je instellingen op foon nakijken?
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:38:39 #224
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112896607
Gmail, Exchange, Hotmail, POP3-mail? Dat maakt nogal wat verschil. Overigens lijkt me dit geen One X issue, maar een algemeen Android issue.
pi_112896747
He
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:38 schreef Metalfreak het volgende:
Gmail, Exchange, Hotmail, POP3-mail? Dat maakt nogal wat verschil. Overigens lijkt me dit geen One X issue, maar een algemeen Android issue.
Het is een hotmail account. Heb al wel naar de instellingen gekeken, maar wist niet wat ik zou moeten veranderen. Op mijn oude HTC desire ging dit wel gewoon goed.
pi_112898382
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef Hierbenikdaneindelijk het volgende:
Hey,

Gr
Ja dat kan, dan moet je even kijken bij de instellingen van hotmail.
pi_112898482
Hmm, ook handig. Ik heb de helpdesk van HTC 2x gemaild én gebeld. Elke keer duidelijk aangegeven dat mijn Wifi niet werkt, dat het een hardware fout is en dat ik dus min of meer wil dat ie gerepareerd moet worden. Als ik dat via de mail naar HTC zou sturen inclusief telefooninformatie zou contact met mij worden opgenomen voor de reparatie volgens de telefonische helpdesk....right :')

Krijg je zo'n standaard mailtje terug dat ze 'het probleem zullen meenemen' en 'contact zullen opnemen als het nodig is'.

Pfff }:| ...
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:27:20 #228
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112898759
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:21 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, ook handig. Ik heb de helpdesk van HTC 2x gemaild én gebeld. Elke keer duidelijk aangegeven dat mijn Wifi niet werkt, dat het een hardware fout is en dat ik dus min of meer wil dat ie gerepareerd moet worden. Als ik dat via de mail naar HTC zou sturen inclusief telefooninformatie zou contact met mij worden opgenomen voor de reparatie volgens de telefonische helpdesk....right :')

Krijg je zo'n standaard mailtje terug dat ze 'het probleem zullen meenemen' en 'contact zullen opnemen als het nodig is'.

Pfff }:| ...
Die reactie lijkt me vrij 2012 eigenlijk. Moet op het werk regelmatig probleemmeldingen doen per mail, maar deze worden gewoon netjes snel afgewerkt :) Het is geen 1990 meer dat je een mail stuurt en er verder niets meer mee gebeurt.
pi_112899042
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:27 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Die reactie lijkt me vrij 2012 eigenlijk. Moet op het werk regelmatig probleemmeldingen doen per mail, maar deze worden gewoon netjes snel afgewerkt :) Het is geen 1990 meer dat je een mail stuurt en er verder niets meer mee gebeurt.
Tja, ik lees hier en op Tweakers berichten van mensen die 'even de helpdesk bellen' en direct geregeld krijgen dat hun telefoon wordt opgehaald, gerepareerd en weer snel terug hebben.
En ik kan zo'n moeite doen }:|
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:03:28 #230
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112906211
Inderdaad kijken of je hem naar pop3 kan veranderen, die downloadt volgensmij alleen de nieuwe mailtjes zonder een bericht naar de server terug te sturen dat de mailtjes zijn gelezen.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:23:31 #231
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_112944755
Ik zit eraan te denken om deze telefoon aan te schaffen. Ik lees alleen veel over die slechte accu/ batterij? Hoeveel is daar nu van merkbaar? En het wifi probleem waar ze nu mee bezig zijn? Komt dat vaak voor?

Nu ben ik niet een type dat (waarschijnlijk) extreem veel op een dag met die telefoon zal gaan doen. Maar wat is jullie ervaring/ advies?
pi_112944816
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zit eraan te denken om deze telefoon aan te schaffen. Ik lees alleen veel over die slechte accu/ batterij? Hoeveel is daar nu van merkbaar? En het wifi probleem waar ze nu mee bezig zijn? Komt dat vaak voor?

Nu ben ik niet een type dat (waarschijnlijk) extreem veel op een dag met die telefoon zal gaan doen. Maar wat is jullie ervaring/ advies?
Slechte accu valt wel allemaal wel mee, bij normaal gebruik zonder teveel gamen moet je makkelijk een dag kunnen halen.
pi_112945061
Ik las iets over een accu dat je op de achterkant klikt zodat ie ietsjes dikker wordt maar de capaciteit verdubbeld wel zo. Ik wacht nog op een witte variant en dan bestel ik hem voor mezelf :)

Oh, is er al. :) Witte: http://www.ebay.nl/itm/22(...)&hash=item1e6f0bc9fa

Zwarte: http://www.ebay.nl/itm/22(...)&hash=item231e5215a6

[ Bericht 51% gewijzigd door Kloonhommel op 15-06-2012 21:13:24 ]
pi_112946718
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik las iets over een accu dat je op de achterkant klikt zodat ie ietsjes dikker wordt maar de capaciteit verdubbeld wel zo. Ik wacht nog op een witte variant en dan bestel ik hem voor mezelf :)

Ik ben benieuwd naar hoe de One X er in uit ziet :')

Ik heb de mijne net geroot, en Charmeleon rom er op.
pi_112946930
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar hoe de One X er in uit ziet :')

Ik heb de mijne net geroot, en Charmeleon rom er op.
Nou, ik heb een vergelijkbare ervaring opgedaan met een toestel wiens naam ik hier niet durf uit te spreken of ik mag hier nooit meer komen posten. Die toestel had precies zo een accu die je erop klikte en het leek 1 geheel en de eigenaar was dik tevreden met die externe accu en hij gebruikt het nu nog steeds.

Die accu was ook erg dun en licht en vele malen beter dan een externe klomp accu die je met je meesjouwt en dan moet je soms ook nog kabeltje erbij hebben ook nog.

Ik ga hem iig bestellen en laat het nog wel weten of het wat is (verzending alleen al duurt tussen 10 en 25 dagen.)

Hoe heb je het geroot? Via htcdev.com? Vind je het niet erg dat je je garantie kwijt ben?
pi_112947057
quote:

Dat kost ook geen drol. Ik zie alleen niet hoe je deze aansluit op de One X?
pi_112947070
Via htcdev, dan clockworkmod flashen en dan supersu flashen. Garantie kan ik mee leven, het is een abo van 1 jaar en heb hier nog een backuptoestel.
pi_112947185
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:25 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat kost ook geen drol. Ik zie alleen niet hoe je deze aansluit op de One X?
Ik denk dat de cover de HOX omsluit. Scroll ff op 1 van die 2 paginas en dan zal je zien dat hij uit losse delen bestaat.

Ik heb hem iig net besteld, nu ff wachten, kan best lang duren helaas :(
pi_112947245
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:29 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik denk dat de cover de HOX omsluit. Scroll ff op 1 van die 2 paginas en dan zal je zien dat hij uit losse delen bestaat.

Ik heb hem iig net besteld, nu ff wachten, kan best lang duren helaas :(
Dat snap ik, dat zag ik ook, maar niet hoe je de accu vervolgens op de One X aansluit aangezien er geen micro-USB pin direct in de One X gaat. Dan zou ik haast denken dat dat met een los kabeltje moet.
pi_112947364
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:30 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat snap ik, dat zag ik ook, maar niet hoe je de accu vervolgens op de One X aansluit aangezien er geen micro-USB pin direct in de One X gaat. Dan zou ik haast denken dat dat met een los kabeltje moet.
Zie je de puntjes niet? De 2 oplaadpuntjes? Keer je HOX eens om? dan zie je 5 koperen puntjes op de achterkant zitten? Die kan je voor van alles gebruiken, cradle, externe accu, handsfree carkit, enz enz.
pi_112947392
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:34 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Zie je de puntjes niet? De 2 oplaadpuntjes? Keer je HOX eens om? dan zie je 5 koperen puntjes op de achterkant zitten? Die kan je voor van alles gebruiken, cradle, externe accu, handsfree carkit, enz enz.
Nog nooit geweten, ik vroeg me altijd al af waar die puntjes voor waren.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 21:35:23 #242
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112947404
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:30 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het gaat via de dock pinnetjes...
pi_112947443
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:35 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

Het gaat via de dock pinnetjes...
Het is kloonhommel voor wat uitleg heeft gezorgd, anders had ik het nu nog niet begrepen.
pi_112947889
quote:

Hmm dat is wel de minst opvallende batterypack die ik ken, nice :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 22:15:58 #245
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112949135
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:36 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het is kloonhommel voor wat uitleg heeft gezorgd, anders had ik het nu nog niet begrepen.
En om het af te maken: ze heten pogo pins.
pi_112965021
Charmeleon rom vond ik een zooitje, enige reden ervoor was eigenlijk het aanpassen van HTC Car maar om dan zo'n zooi van een rom te hebben gaat mij te ver. Nu weer het oude vertrouwde MIUI er op.
pi_112965116
mijn batterij lijkt sinds gister ineens veel harder leeg te gaan.
Heb de task killer en kill nu om het uur alle lopende dingen voor de zekerheid.
meer mensen die hier last van hebben?
pi_112965623
Je kan ook gewoon even kijken wat er zoveel energie verbruikt.. Een taskkiller is in ieder geval zeker niet de oplossing, maar daar is inmiddels alles al wel over gezegd.
pi_112965638
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:49 schreef tinoburg het volgende:
mijn batterij lijkt sinds gister ineens veel harder leeg te gaan.
Heb de task killer en kill nu om het uur alle lopende dingen voor de zekerheid.
meer mensen die hier last van hebben?
Task killer er af gooien. Kijk welke apps zwaar verbruiken, bepaalde settings aanstaan (gps etc) die kunnen zuipen?
  zaterdag 16 juni 2012 @ 14:49:02 #250
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112968376
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Charmeleon rom vond ik een zooitje, enige reden ervoor was eigenlijk het aanpassen van HTC Car maar om dan zo'n zooi van een rom te hebben gaat mij te ver. Nu weer het oude vertrouwde MIUI er op.
Wat was precies de zooi dan? De Pokemon-style kan je verwijderen/uitzetten ofzo, en al die opties leken mij juist wel handig, twijfel alleen nog over de garantie enzo...
pi_112971036
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 14:49 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Wat was precies de zooi dan? De Pokemon-style kan je verwijderen/uitzetten ofzo, en al die opties leken mij juist wel handig, twijfel alleen nog over de garantie enzo...
Het Pokemon gebeuren heb ik uitgezet in de installatie, evenals dingen die er ik verder niet in wou maar het voelde niet meer aan als een geheel. Dat gevoel heb ik sowieso bij Sense tegenover de rest van Android dus misschien ben ik licht bevooroordeeld. Maar nu met MIUI kan ik niet meer klagen, alles wat ik gewend ben. ^O^
  zaterdag 16 juni 2012 @ 21:26:13 #252
318361 Bienelientjee
pi_112981298
Nou, ik heb er één! Ben nu ff lekker wat dingen aan het uitvogelen. :D

[ Bericht 56% gewijzigd door Bienelientjee op 16-06-2012 21:33:46 ]
  zondag 17 juni 2012 @ 11:59:51 #253
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112998558
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:26 schreef Bienelientjee het volgende:
Nou, ik heb er één! Ben nu ff lekker wat dingen aan het uitvogelen. :D
wit of grijs? Veel plezier ermee..

Vergeet niet even 1080p hd te kijken op YouTube dat scherm <3
pi_112999905
Wat heeft het voor nut om 1080p te kijken op een 720p scherm?
  zondag 17 juni 2012 @ 12:56:07 #255
318361 Bienelientjee
pi_113000059
Grijs! Ben niet zo van het wit.

Wat een luxe paardje in vergelijking met mijn oude telefoon! :D
  zondag 17 juni 2012 @ 16:55:57 #256
318361 Bienelientjee
pi_113009144
Iemand enig idee hoe ik bijvoorbeeld een streepje op de é kan doen als ik een bericht typ?

Als ik bv. de letter e ingedrukt houdt, kiest ie alleen voor het cijfer 3 wat dan tevoorschijn komt. Ik zie wel een aantal combinaties met dat streepje staan, maar kan die dan niet selecteren?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 17 juni 2012 @ 16:57:25 #257
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_113009210
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand enig idee hoe ik bijvoorbeeld een streepje op de é kan doen als ik een bericht typ?

Als ik bv. de letter e ingedrukt houdt, kiest ie alleen voor het cijfer 3 wat dan tevoorschijn komt. Ik zie wel een aantal combinaties met dat streepje staan, maar kan die dan niet selecteren?
e intoetsen en erboven verschijnt een rijtje met oa é ë enzo
daarheen schuiven en selecteren
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 17 juni 2012 @ 17:10:18 #258
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_113009735
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:50 schreef Ireyon het volgende:
Wat heeft het voor nut om 1080p te kijken op een 720p scherm?
je weet wat ik bedoel
  zondag 17 juni 2012 @ 17:10:52 #259
318361 Bienelientjee
pi_113009761
:D Schuiven, ff proberen!

Edit:
herp,derp,duh! 8)7
pi_113011296
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:55 schreef Bienelientjee het volgende:

Ik raad SwiftKey als toetsenbord aan. In de market staat een proefversie voor een maand, maar het is het kleine bedrag zeker waard :Y
  zondag 17 juni 2012 @ 18:03:58 #261
318361 Bienelientjee
pi_113011470
Wat is trouwens het verstandigst, in het begin? De telefoonbatterij laten leeglopen of gewoon als ie rond 15% is weer aan de oplader leggen?

Sorry voor al mijn vraagjes! :D Eerste keer dat ik zo'n type telefoon heb.
  zondag 17 juni 2012 @ 18:46:47 #262
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_113012850
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik raad SwiftKey als toetsenbord aan. In de market staat een proefversie voor een maand, maar het is het kleine bedrag zeker waard :Y
of je download ff de .apk... Heb ik ook namelijk
pi_113013069
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat is trouwens het verstandigst, in het begin? De telefoonbatterij laten leeglopen of gewoon als ie rond 15% is weer aan de oplader leggen?

Sorry voor al mijn vraagjes! :D Eerste keer dat ik zo'n type telefoon heb.
Volgens mij maakt het niet meer zo veel tegenwoordig (weet het niet zeker). Ik stop hem er inderdaad meestal al in als hij 10% is
--- ҉ ---
  zondag 17 juni 2012 @ 18:52:03 #264
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_113013073
Of 3 bèta.. Die kun je gewoon legaal op internet vinden ;)
pi_113063000
Iemand die dit even als OP kan plakken?

SPOILER
pi_113063077
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef Fruitsalade het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met het scherm? Heb er net een van 50 cm hoog zien vallen en die had gelijk een horizontale barst door het scherm heen. Viel me toch wel tegen.
Mijne is al aardig vaak gevallen. Ik mag hem namelijk graag op de grond gooien in kroegen, als is het dan per ongeluk. Maar op wat kleine krasjes in de behuizing is er niks aan de hand. ^O^
pi_113067116
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:07 schreef Ireyon het volgende:
Iemand die dit even als OP kan plakken?

SPOILER
En misschien iets over een prepaid credit cards om apps te kunnen kopen.
--- ҉ ---
pi_113067894
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Wells.p het volgende:

[..]

En misschien iets over een prepaid credit cards om apps te kunnen kopen.
Dat kan beter in het android-topic lijkt me.
BZB - Zeven Sloten
pi_113068044
quote:
HTC: wifi-problemen One X door hardwarefout en fix beschikbaar

Door Dimitri Reijerman, maandag 18 juni 2012 19:04, views: 8.413

HTC erkent dat de problemen met de wifi-ontvangst op de One X hardware-gerelateerd zijn en dat het een manier heeft gevonden om deze te verhelpen. Onduidelijk is nog hoe HTC de problemen bij bezitters van het toestel gaat oplossen.

Vorige week kondigde HTC aan dat het mogelijk 'software- of hardwareveranderingen' zou uitvoeren om het bereik van wifi op de One X-smartphone te verbeteren. Dit deed het bedrijf nadat gebruikers klaagden over wegvallende wifi-verbindingen. Vermoedelijk maken de puntjes van de geïntegreerde wifi-antenne niet goed contact maken maar door te knijpen in de rechterbovenhoek van de behuizing zou de ontvangst deels verbeteren.

HTC beloofde aan Tweakers.net dat het de zaak verder zou onderzoeken. De Europese tak van HTC heeft inmiddels aan AndroidCentral laten weten dat de wifi-problemen te wijten zijn aan een hardwareprobleem. Ook zou het een 'fix' hebben gevonden die de ruimte rond de contactpunten van de wifi-antennes zou versterken.

De aanpassing in het ontwerp zal volgens HTC direct worden meegenomen in het productieproces van de Android-smartphone. Het is echter nog niet duidelijk hoe HTC de problemen met reeds verkochte toestellen zal gaan oplossen. Ook details over de benodigde 'fix' heeft het bedrijf nog niet vrijgegeven.

HTC bracht de One X in april uit. De op Android draaiende smartphone heeft een 4,7"-slcd2-scherm, met een resolutie van 1280x720 beeldpunten. De telefoon beschikt over een Nvidia Tegra 3-processor, een quadcore-soc met processorkernen op een Cortex A9-core.
http://tweakers.net/nieuw(...)fix-beschikbaar.html

Ik ben benieuwd met wat voor oplossing ze voor bestaande gebruikers komen.
  maandag 18 juni 2012 @ 20:49:56 #270
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_113068952
Geen oplossing....
pi_113069121
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef Fiorano het volgende:
Geen oplossing....
Qua service heb ik HTC redelijk hoog zitten, dus laten we even afwachten waarmee ze komen.
pi_113069250
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:38 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

http://tweakers.net/nieuw(...)fix-beschikbaar.html

Ik ben benieuwd met wat voor oplossing ze voor bestaande gebruikers komen.
Iedereen met dit probleem (en andere problemen) sturen 'm gewoon op naar HTC (eigenlijk Dynafix).
Ik ook, wordt morgen opgehaald vanwege dat probleem.
pi_113072149
Maar goed, wat is in principe het probleem? Bij mij zie ik ook dat hij bv. als ik het display na lange tijd inactiviteit weer aan doe het toestel het wifi icoontje weer na 1 á 2 seconden verschijnt (en dus de verbinding tijdens de inactiviteit niet actief was). Is volgens mij deels ook normaal gedraag, mits je wifi op 'always on' zet, wat vervolgens accu vreet.
pi_113072266
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, wat is in principe het probleem? Bij mij zie ik ook dat hij bv. als ik het display na lange tijd inactiviteit weer aan doe het toestel het wifi icoontje weer na 1 á 2 seconden verschijnt (en dus de verbinding tijdens de inactiviteit niet actief was). Is volgens mij deels ook normaal gedraag, mits je wifi op 'always on' zet, wat vervolgens accu vreet.
Als je je wifi op 'always on' hebt staan lijkt het mij niet normaal dat hij in slaapstand geen verbinding heeft.
pi_113072697
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is het probleem niet, ook al heb je WiFi verbinding van 5 streepjes, dan nog krijg je connection timeout in je browser/google play en andere internetdingetjes. Of je nou dichtbij de router staat of een paar stappen naar achteren. 8 van de 10 keren gaat het fout. Via 3G of HDSPA gaat het goed.

Mijn oude toestel deed het perfect op dezelfde router, dus ik wist dat het aan de HOX lag, heb hem teruggebracht en een nieuwe gekregen en deze heeft het WiFi probleem niet.
pi_113072796
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet, ook al heb je WiFi verbinding van 5 streepjes, dan nog krijg je connection timeout in je browser/google play en andere internetdingetjes. Of je nou dichtbij de router staat of een paar stappen naar achteren. 8 van de 10 keren gaat het fout. Via 3G of HDSPA gaat het goed.

Mijn oude toestel deed het perfect op dezelfde router, dus ik wist dat het aan de HOX lag, heb hem teruggebracht en een nieuwe gekregen en deze heeft het WiFi probleem niet.
Hmm dat probleem herken ik niet, ik heb alleen een zwak signaal, meestal 1 of geen streepje. Maar ik kan wel zonder problemen internetten.
pi_113073026
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:41 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Hmm dat probleem herken ik niet, ik heb alleen een zwak signaal, meestal 1 of geen streepje. Maar ik kan wel zonder problemen internetten.
Oh dat heb ik beide niet, en hij staat niet op 'always on', dus niks aan de hand hier :+
pi_113074114
Loveless zou je de OP aan willen passen?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
[img]http://dump.16vier.nl/onex/image.php?jpg[/img]

[*][b]De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard[/b]
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.
[img]http://dump.16vier.nl/onex/hr.png[/img]

[*][b]Super camera[/b]
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

[*][b]Subliem geluid[/b]
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

[*][b]Strak design[/b]
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

[*][b]Besturingssysteem:[/b] Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
[*][b]Processor:[/b] Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
[*][b]Geheugen:[/b] 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
[*][b]Beeldscherm:[/b] 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
[*][b]Afmetingen:[/b] 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
[*][b]Gewicht:[/b] 130 gram inclusief batterij
[*][b]Camera:[/b] 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
[*][b]Geluid:[/b] Beats Audio™
[*][b]Batterij:[/b] 1800 mAh

[*][b][url=http://www.androidcentral.com/htc-one-x-review]Androidcentral[/url]:[/b] [i]"HTC easily has a winner in the One X."[/i]
[*][b][url=http://www.electricpig.co.uk/2012/04/02/htc-one-x-review-as-good-as-it-gets/]Electricpig[/url]:[/b] [i]"This is to my mind the best Android phone yet made."[/i]
[*][b][url=http://www.engadget.com/2012/04/02/htc-one-x-review/]Engadget[/url]:[/b] [i]"Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."[/i]
[*][b][url=http://www.mobileburn.com/19084/review/htc-one-x-review--quad-core-power-looks-to-spare]Mobileburn[/url]:[/b] [i]"The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."[/i]
[*][b][url=http://www.modaco.com/topic/352944-htc-one-x-review/]Modaco[/url]:[/b] [i]"Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"[/i]
[*][b][url=http://www.slashgear.com/htc-one-x-review-02220844/]Slashgear[/url]:[/b] [i]"The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."[/i]
[*][b][url=http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/htc-one-x-1069319/review]Techradar[/url]:[/b] [i]"The next-generation Android platform, all rolled into one."[/i]
[*][b][url=http://tweakers.net/reviews/2532/htc-one-x-een-quadcore-in-je-broekzak.html]Tweakers[/url]:[/b] [i]"De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."[/i]
[*][b][url=http://www.theverge.com/2012/4/2/2919202/htc-one-x-review]The Verge[/url]:[/b] [i]"It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."[/i]
[*][b][url=http://www.wired.com/reviews/2012/05/htc-one-x/]Wired[/url]:[/b] [i]"One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."[/i]
pi_113074179
Kan niet meer
pi_113074971
;(
Naja deze zit toch zo vol :Y)
pi_113075086
Precies, lekker de vaart er in houden
  maandag 18 juni 2012 @ 22:35:38 #282
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_113077304
dus volgende topic een normale TT en een nieuwe OP het gaat nog eens wat worden met deze reeks :9
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
pi_113081071
morge krijg ik de htc one X, heb erg getwijfeld tussen de S en de X. Hopen dat mijn toestel al die fouten die ik lees op het internet niet heeft ;p
pi_113084162
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:36 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Dat kan beter in het android-topic lijkt me.
Heb je een punt, al moet ik zeggen dat ik niet in het android forum zit maar alleen hier.
--- ҉ ---
pi_113084200
quote:
9s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
Kan niet meer
Ik kan het wel doen :+
Done :P
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 07:25:17 #286
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_113085817
Sinds gisteren ook een HTC One X. Voorheen 4 jaar achter elkaar een iPhone gehad. Ben nu wel eens benieuwd naar Android. Van wat ik tot nu toe heb gezien en mogen ervaren bevalt het prima. Er zitten functies op die ik op een iPhone mistte, echter heeft iOS ook zo zijn voordelen.
World domination is my middle name.
pi_113087057
Krijgen andere mensen die met een wpa2 verbinding willen verbinden, ook de melding dat ze verplicht een patroon of pin in moeten stellen om te ontgrendelen? En bij wep verbindingen kan ik alleen een wachtwoord intikken terwijl daar toch echt een username voor nodig is hier :?
pi_113090016
Nog Zwollenaren hier? Ik heb in het centrum altijd slecht data ontvangst. Er komt dan een E ipv 3g of H te staan. Dit had ik ook met mijn sensation. Wat is jullie ervaring?

Ligt het aan HTC, Vodafone of mijn simkaart?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 11:32:08 #289
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_113090574
Mijn bereik is echt minder dan met mijn oude telefoon.... Maar ben wel echt benieuwd wat ze met het wifi probleem doen... Ik heb er zelf ook last van
pi_113093317
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:32 schreef Stink-ui het volgende:
Mijn bereik is echt minder dan met mijn oude telefoon.... Maar ben wel echt benieuwd wat ze met het wifi probleem doen... Ik heb er zelf ook last van
Is in nieuws geweest, staat een paar postjes terug volgens mij. Ze doen iets ertussen zodat de WiFicontactpunten beter worden aangedrukt. Wie WiFi problemen heeft zal het wel bij Dynafix of HTC moeten inleveren en een poosje (8 dagen?) kwijt zijn.
pi_113093457
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:13 schreef zoz het volgende:
Nog Zwollenaren hier? Ik heb in het centrum altijd slecht data ontvangst. Er komt dan een E ipv 3g of H te staan. Dit had ik ook met mijn sensation. Wat is jullie ervaring?

Ligt het aan HTC, Vodafone of mijn simkaart?
Dat zal aan Vodafone liggen.
pi_113101567
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:53 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat zal aan Vodafone liggen.
Waarom trek je die conclusie?
pi_113101786
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef zoz het volgende:

[..]

Waarom trek je die conclusie?
Logica. Dat je een HTC hebt heeft er weinig te mee te maken (twee verschillende toestellen, staat volledig los van elkaar). Je simkaart zorgt niet voor ontvangst, dat doen de antennes in je toestel. Als het aan je telefoon had gelegen had je overal wel slecht ontvangst.

Overigens snap ik sowieso waarom je het hier vraagt terwijl je het zelf veel beter kan testen (douw je simkaart in een ander toestel).
pi_113102044
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:07 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Overigens snap ik sowieso waarom je het hier vraagt terwijl je het zelf veel beter kan testen (douw je simkaart in een ander toestel).
Ik ben nu niet in het centrum en vroeg het mij af.

Maar ik had dezelfde logica als jij, maar ik twijfelde doordat het mij sterk leek dat Vodafone hier mee weg zou komen :)
pi_113102072
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:13 schreef zoz het volgende:

[..]

Ik ben nu niet in het centrum en vroeg het mij af.

Maar ik had dezelfde logica als jij, maar ik twijfelde doordat het mij sterk leek dat Vodafone hier mee weg zou komen :)
Want? Een perfect dekkend netwerk ligt er nou eenmaal niet in NL.
pi_113102114
Er is een plattegrond beschikbaar waar je kan zien waar de dekking van bijv Vodafone slechter is dan elders of zelfs dan een andere provider.

Ik weet alleen het adres van die website niet meer. slechtedekking.nl of zo?
pi_113102156
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:15 schreef Kloonhommel het volgende:
Er is een plattegrond beschikbaar waar je kan zien waar de dekking van bijv Vodafone slechter is dan elders of zelfs dan een andere provider.

Ik weet alleen het adres van die website niet meer. slechtedekking.nl of zo?
Jammer...

De website slechtedekking.nl, waarmee de Consumentenbond vorig jaar de dekking van mobiele netwerken in kaart wilde brengen, is uit de lucht. Onder de huidige technische omstandigheden blijkt het niet mogelijk om een zorgvuldig oordeel te geven per provider
pi_113102210
Dan was ik er nog op tijd mee, hier is de VF dekking heel erg goed. Had ik heel NL maar opgeslagen uit voorzorg. :(

Wel jammer dat ie offline is, ik vermoed weggelobbyed door provider maar ik zal wel weer te negatief denken....
pi_113102240
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Dan was ik er nog op tijd mee, hier is de VF dekking heel erg goed. Had ik heel NL maar opgeslagen uit voorzorg. :(

Wel jammer dat ie offline is, ik vermoed weggelobbyed door provider maar ik zal wel weer te negatief denken....
Eerder onbetrouwbare resultaten, iets waar Tweakers ook tegen aan liep toen ze het zelf gingen proberen.
pi_113102608
eens even kijken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')