Dat gaat inderdaad zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
Het is gewoon echt kut met een hoofdletter K. Mooi verhaal ook over hetzelfde besturingssysteem, dan kan je bij wijze van dus je One X inleveren, en er een Wildfire of een ander budgettoestel voor terugkrijgen, want ja Android = Android.
Dan zou ik nog een eis er van maken om een Android 4.x met dezelfde versienummer te krijgen. Ja, 'zelfde besturingsysteem' he.quote:
Hoop dat er in de toekomst wat meer mee gedaan word meer exclusief...quote:Op maandag 28 mei 2012 12:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een eis er van maken om een Android 4.x met dezelfde versienummer te krijgen. Ja, 'zelfde besturingsysteem' he.
Tegra 3 is trouwens allemaal mooi en geweldig maar het meeste Tegra 2 spul en andere spellen lopen er bagger op. Fijne teleurstelling dit.
Het verhaal van het zelfde besturingssysteem is alleen als het toestel fabrieks fouten heeft. Laat je hem vallen kan je ook een nokia krijgen waar je minstens mee kan whatsappen tweeten en facebooken.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een eis er van maken om een Android 4.x met dezelfde versienummer te krijgen. Ja, 'zelfde besturingsysteem' he.
Tegra 3 is trouwens allemaal mooi en geweldig maar het meeste Tegra 2 spul en andere spellen lopen er bagger op. Fijne teleurstelling dit.
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik werk voor de "concurrent" van Hi, maar hier wordt wel heel erg gemierenneukt zegDat zal wel weer tegen het zere beentje zijn van een aantal van jullie, maar als je om elke scheet hier een hoop negatieve reclame gaat maken ben je gewoon een zeikerd.
Neemt niet weg dat er wel echt klachtwaardige klachten zijn hier.
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik werk voor de "concurrent" van Hi, maar hier wordt wel heel erg gemierenneukt zegDat zal wel weer tegen het zere beentje zijn van een aantal van jullie, maar als je om elke scheet hier een hoop negatieve reclame gaat maken ben je gewoon een zeikerd.
Neemt niet weg dat er wel echt klachtwaardige klachten zijn hier.
Je krijgt tenminste een telefoon. Staat hier niks negatiefquote:Het verhaal van het zelfde besturingssysteem is alleen als het toestel fabrieks fouten heeft. Laat je hem vallen kan je ook een nokia krijgen waar je minstens mee kan whatsappen tweeten en facebooken.
Want telecommedewerkers zijn computers en mogen geen mening over zeikende klanten hebbenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:15 schreef Stink-ui het volgende:
[..]klanten afmaken die een mening hebben
Dit; het is geen setjes schoenen ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef Stink-ui het volgende:
Ik verwacht voor 600 euro apparaat top service....
ik heb hier eigenlijk geen last van.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef Masyl het volgende:
Ik baal er een beetje van dat ik de vingervlekken op de achterkant van mijn grijze one X nauwelijks tot niet schoon kan maken. Ik heb het met tissues, water en vetverwijderaar geprobeerd, het helpt allemaal niet. Ik heb nu naast mijn camera en onder bij het beats logo twee grote vetvlekken van mijn vingers, is er iemand met wat tips om de achterkant schoon te maken?
Geen probleem met navigeren, laad gewoon bij!quote:
Dan is de jouwe waarschijnlijk zwaarder dan die van mij. Ik krijg vandaag één van 2100ma binnen, vorige was 1000ma, dus zal eens kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:44 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Geen probleem met navigeren, laad gewoon bij!
Je kunt ze het beste even bellen of mailen lijkt me. Bij de niet branded toestellen (die ik bij de Vodafone winkel gelukkig kreeg) staat er vanilla op het doosje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef Iemand91 het volgende:
Heeft iemand de One X hier gekocht bij GSMwijzer? Donderdag ga ik 'm namelijk daar of bij Studentmobiel kopen i.c.m. KPN, prijzen zijn namelijk gelijk. Maar bij Studentmobiel blijkt hij volgens posts hier Vodafone branded te zijn. Nou vroeg ik me af of dat bij GSMwijzer ook zo is omdat dat van hetzelfde
(moeder)bedrijf is...
Kan maar zo, het komt uit China dus geen idee hoeveel ma. Het werkt iniedergevalquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:20 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dan is de jouwe waarschijnlijk zwaarder dan die van mij. Ik krijg vandaag één van 2100ma binnen, vorige was 1000ma, dus zal eens kijken
Was ik ook al van plan. Maar als toevallig iemand hier was die het wistquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef FrankRicard het volgende:
Je kunt ze het beste even bellen of mailen lijkt me. Bij de niet branded toestellen (die ik bij de Vodafone winkel gelukkig kreeg) staat er vanilla op het doosje.
Heeeele kleine kansquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zou ik nog een kans hebben dat ik het toestel dan zaterdag al kan verwachten?![]()
![]()
Dacht ik al, wel jammer; had er graag zondag mooi mee willen spelen en ik wacht al maanden op de One Xquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heeeele kleine kans. KPN moet niet alleen je nieuwe contract ontvangen maar Vodafone moet ook je nummerbehoud goedkeuren, dat duurde bij mij (van KPN naar Vodafone) wel een paar werkdagen.
volspammen dit topic en lapo hunten en dan maak je er zelf eenquote:
Hey goed idee ui.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
volspammen dit topic en lapo hunten en dan maak je er zelf een
HONTEN NEUKEN XDXDXDXDXDquote:
Heb 'm ook weer besteld met KPN want goedkoop. Alleen online met overstappen dus dat wordt volgende week.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef drumstickNL het volgende:
.. ik heb 'm ook sinds vandaag. (met Hi; want goedkoop)
Grootste ergernis van de One X is dat het multitasken bagger werkt en dat hij ontiegelijk heet wordt (bij gamen ed.). De sterke accu van de SIII spreekt me ook wel erg aan. Verder ook geen spijt van mijn aankoop.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb 'm ook weer besteld met KPN want goedkoop. Alleen online met overstappen dus dat wordt volgende week.![]()
![]()
En nee, totaal geen spijt dat ik niet voor de S3 ga; allebei hebben ze hun voors en tegens maar HTC en Sense bevallen me, de One X is veel mooier. Dat de S3 verwijderbare accu heeft is nice, betere processor is ook nice maar beide zaken doen mij niet overtuigen. (en dat ie sneller is; boeie; beiden zijn razendsnel)
Jammer idd, maar vind het zelf niet zo heel erg. Werkt op m'n Desire ook niet (geloof ik althans) en ga het dus ook niet missen. En who knows wat HTC nog zou kunnen uitbrengen of Custom Roms.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:20 schreef Dennis101 het volgende:
Grootste ergernis van de One X is dat het multitasken bagger werkt...
Dat vind ik wel weer jammer idd. 't blijkt ook een flinke stroomslurper te zijn; als je zit te navigeren in de auto met oplader mag je hopen dat de accu niet leegloopt i.p.v. oplaadt!quote:...en dat hij ontiegelijk heet wordt (bij gamen ed.).
Tja, elke dergelijke telefoon houdt het om en nabij 1 dag vol. Als de ene 1.5 dag volhoudt heeft het nog geen zin want dan moet ik 'm overdag opladen (normaal gesproken 's nachts aan de lader) en overdag opladen vind ik niet praktisch. Als het mogelijk wordt om écht 2 dagen accuduur kunt krijgen wordt het pas interessant. Verwijderbare accu is opzich ook wel nice, maar goed; als het toestel het makkelijk een dag volhoudt vind ik het prima.quote:De sterke accu van de SIII spreekt me ook wel erg aan. Verder ook geen spijt van mijn aankoop.
De Desire had ook een beperkte vorm van multitasken (homeknop ingedrukt houden en je kon switchen tussen de apps).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jammer idd, maar vind het zelf niet zo heel erg. Werkt op m'n Desire ook niet (geloof ik althans) en ga het dus ook niet missen. En who knows wat HTC nog zou kunnen uitbrengen of Custom Roms.
Dat valt wel mee, je moet wel een 1000 mah lader hebben en niet lager, anders heb je een probleem idd.quote:[..]
Dat vind ik wel weer jammer idd. 't blijkt ook een flinke stroomslurper te zijn; als je zit te navigeren in de auto met oplader mag je hopen dat de accu niet leegloopt i.p.v. oplaadt!
Nou ja, als je overdag zit te gamen of hem wat intensiever gebruikt haal ik soms het einde van de dag niet, als ik de testen van tweakers mag geloven kan je met de SIII toch net wat meer op een dag doen.quote:[..]
Tja, elke dergelijke telefoon houdt het om en nabij 1 dag vol. Als de ene 1.5 dag volhoudt heeft het nog geen zin want dan moet ik 'm overdag opladen (normaal gesproken 's nachts aan de lader) en overdag opladen vind ik niet praktisch. Als het mogelijk wordt om écht 2 dagen accuduur kunt krijgen wordt het pas interessant. Verwijderbare accu is opzich ook wel nice, maar goed; als het toestel het makkelijk een dag volhoudt vind ik het prima.
En ach; geen enkel toestel is perfect en dat zullen ze ook nooit worden. Want ik heb gelezen over de One X is dat ik daar makkelijk een jaar met plezier van gebruik kan maken (voor het eerst is bij mij een 1-jarig abonnement voordeliger dan 2-jarig!)
Nee, ik heb wel bewust gewacht tot de aankondiging van de S3 en toen was mijn keuze snel duidelijk, niet genoeg voordelen (iets sneller + accu) t.o.v. de nadelen (lelijk en en touchwiz ipv sense)quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:52 schreef Dennis101 het volgende:
Al mensen spijt dat ze niet hebben gewacht op de Galaxy SIII?
en daarbij: AMOLED, vergeet t maar in de felle zon.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:05 schreef Stink-ui het volgende:
Ik ben toch echt blij met mijn htc one x vergeleken met de SIII
SIII vind ik echt "te" + hij is lelijk
Die touchwizzquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:08 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel bewust gewacht tot de aankondiging van de S3 en toen was mijn keuze snel duidelijk, niet genoeg voordelen (iets sneller + accu) t.o.v. de nadelen (lelijk en en touchwiz ipv sense)
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heeeele kleine kans. KPN moet niet alleen je nieuwe contract ontvangen maar Vodafone moet ook je nummerbehoud goedkeuren, dat duurde bij mij (van KPN naar Vodafone) wel een paar werkdagen.
Gisteravond rond 20:00-21:00 besteld en toen direct de papieren/kopiën via mail verstuurd. Vanmorgen werd ik wakker met de mail dat het spul is ontvangen en net deze mail.quote:Beste X. Xxxxxx,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order (Ordernummer: xxxxxx) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.
Dit is niet waar, Samsung heeft de technologie aanzienlijk verbeterd. Als je spreekt over AMOLED als die van de Samsung Galaxy S, dan ja. Maar in de Galaxy S3 zit een enorm goed scherm die ook goede weerstand bied tegen direct zonlicht. Vele reviewers hebben ze al met elkaar vergeleken en beide kwamen even goed door de test in fel zonlicht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:53 schreef marcel-o het volgende:
[..]
en daarbij: AMOLED, vergeet t maar in de felle zon.
De 1x ownt daar in
Touchwizz is inderdaad oer en oer lelijk...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:58 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Die touchwizzik moet altijd zo lachen als ik de S2 langs mijn one x leg, die kleuren, icoontjes alles is zo lelijk..
Behuizing van de HTC One X is inderdaad stukken mooier. Prachtig vorm gegeven. Kan Samsung nog veel van leren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:08 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel bewust gewacht tot de aankondiging van de S3 en toen was mijn keuze snel duidelijk, niet genoeg voordelen (iets sneller + accu) t.o.v. de nadelen (lelijk en en touchwiz ipv sense)
Zoiets heb ik ondervonden met tabbladen in internet. Kan er max 6 open hebben staan maar een echte "Sluit" optie als ik klaar ben op een pagina is er niet. Moet ik handmatig via menu tabbladen gaan sluiten. Beetje jammer ook idd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom kan ik trouwens nog steeds niet meer dan 10 verschillende alarmen maken in de Klok-app? Serieus, WTF. Het is godverdomme een 1,5GHz quad-core met 4,8" scherm, maar een alarmpje instellen kan gewoon niet![]()
![]()
Ik heb 7.08, 7.13, 7.16 enzo omdat je ook geen verschillende snooze-tijden in kan stellen, maar dan zit je al snel aan de 10 alarmen...
Snap niet waarom ik voor zoiets simpels een app uit de market moet halen....
Er zijn wel apps voor alleen snap je frustratie! Ik heb hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom kan ik trouwens nog steeds niet meer dan 10 verschillende alarmen maken in de Klok-app? Serieus, WTF. Het is godverdomme een 1,5GHz quad-core met 4,8" scherm, maar een alarmpje instellen kan gewoon niet![]()
![]()
Ik heb 7.08, 7.13, 7.16 enzo omdat je ook geen verschillende snooze-tijden in kan stellen, maar dan zit je al snel aan de 10 alarmen...
Wat je kan doen is op tijd naar bed gaan en de volgende ochtend meteen fris en fruitig bij de eerste alarm-slag al opstaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:18 schreef MacorgaZ het volgende:
![]()
Ik vind het vervelend dat ik m'n alarmen niet kan verplaatsen, nu staat het niet chronologisch en moet ik alles aanpassen om dat wel netjes te krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:18 schreef MacorgaZ het volgende:
![]()
Dat laatste is gewoon 10 sec je power knop inhoudenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef Unknown18 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met One X rooten & Custom ROMs ivm Hi lease constructie? Heb one x van Hi, maar vraag me af of ik 'm in de toekomst ga rooten/custom rom erop zetten als ik m weer zou inleveren.
Een 2e is, als die eens vastloopt, hoe kan ik dan hem werkend krijgen? bij de Desire haalde ik altijd de batterij eruit en kon die weer opnieuw starten. Gezien dit bij one x niet kan, ben ik nog argwanend met rooten/custom roms. (Daarnaast vind ik m stock ook nog prima, daar niet van).
ken dat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat ik m'n alarmen niet kan verplaatsen, nu staat het niet chronologisch en moet ik alles aanpassen om dat wel netjes te krijgen
Minder frikandelbroodjes eten voor je gaat telefoneren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef Masyl het volgende:
Ik baal er een beetje van dat ik de vingervlekken op de achterkant van mijn grijze one X nauwelijks tot niet schoon kan maken. Ik heb het met tissues, water en vetverwijderaar geprobeerd, het helpt allemaal niet. Ik heb nu naast mijn camera en onder bij het beats logo twee grote vetvlekken van mijn vingers, is er iemand met wat tips om de achterkant schoon te maken?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Minder frikandelbroodjes eten voor je gaat telefoneren.
Nou bij mij iig niet, bij mij moest ik ze handmatig verplaatsen (of iig met behulp van ApptoSD).quote:
dit.. ik heb er ook geen last vanquote:Op maandag 4 juni 2012 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
Geen last van, ook nooit gehad, van die hele multitask bug overigens niet...
Gebruiken ze geen task killer of bv energiesettings voor wifi puur op besparing gezet?
via H/3G of Wifi? en gebruik je nog eventuele andere taskkillers?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Whatsapp werkt bij mij ook minder dan eerst op mijn Desire, meestal krijg ik alle berichten wel gepusht (incl. als de telefoon in standby staat), maar soms krijg ik berichten van 10 minuten geleden pas als ik de app open, beetje wisselvallig.
hebben vrienden dus ook, alleen 3G hebben ze danquote:Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Whatsapp werkt bij mij ook minder dan eerst op mijn Desire, meestal krijg ik alle berichten wel gepusht (incl. als de telefoon in standby staat), maar soms krijg ik berichten van 10 minuten geleden pas als ik de app open, beetje wisselvallig.
iedereen heeft er last van met een one x bijna als je xda en forum tweakers opzoekt. Vinkjes blijven ook heel lang op 1 streepje staan.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
Yeah ik heb modern combat 3 werkend gekregen op de one X
Je hebt denk ik de verkeerde user gequotequote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
iedereen heeft er last van met een one x bijna als je xda en forum tweakers opzoekt. Vinkjes blijven ook heel lang op 1 streepje staan.
Ik weet niet of je mij wilde quoten, maar zoals ik zei, ik heb geen problemen met whatsapp. Berichten komen op tijd aan, en vinkjes blijven nooit lang op 1 streepje staan (tenzij dat een goede reden heeft).quote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
iedereen heeft er last van met een one x bijna als je xda en forum tweakers opzoekt. Vinkjes blijven ook heel lang op 1 streepje staan.
Niet dus. Bij mij werkt het prima, meteen verzonden, meteen ontvangenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
heeft dit ook niet te maken met de ontvanger?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dus. Bij mij werkt het prima, meteen verzonden, meteen ontvangen
waar zit die optie?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:45 schreef Jordy-B het volgende:
de vertraging van whatsapp kan ermee te maken hebben dat hij in standby de gegevensverbinding sluit. Kies de optie "mobiele gegevens altijd aan". Dat kost een pietsie meer van je accu, maar het voorkomt zulke vertragingen bij apps als whatsapp.
Instellingen->draadloos/netwerken->mobiele netwerkenquote:
Wat erg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:25 schreef Stink-ui het volgende:
Oke, nu snap ik wat ze bedoelen met de multitask knop die binnen zoveel seconde vernieuwd.
ik heb even een tijdje zitten appen, toen schakelde ik naar facebook(om een berichtje af te maken) vernieuwd hij naar het begin(facebook) dus toen met nog wat andere apps getest, zelfde verhaal.
k-u-t
Dat is toch geen multitasken ofwelquote:
Wat zie je dan als je op die knop drukt, ik heb serieus dan een hele rits apps daar staan, of kijk eens bij geheugengebruik ofzo? Lijkt me niet echt te kloppen. Wellicht als je dik gaat zitten gamen sluit hij open apps, omdat het geheugen gewoon nodig is. Maar ik heb vaak dat als ik uuuuuuuuuuuren later naar Facebook/browser/nu.nl/AD/wat dan ook switch dat hij nog op het bericht/profiel/artikel staat wat ik eerder heb bekeken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:06 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dat is toch geen multitasken ofwelwat heeft die knop dan voor zin?
ik wil gewoon snel kunnen schakelen tussen open apps, en dat is onmogenlijk zo.
Bij mij in ieder geval niet altijd. Een hoop applicaties starten opnieuw opnieuw op bij mij. Sommige gaan dan wel verder waar ze gebleven zijn, andere weer niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat zie je dan als je op die knop drukt, ik heb serieus dan een hele rits apps daar staan, of kijk eens bij geheugengebruik ofzo? Lijkt me niet echt te kloppen. Wellicht als je dik gaat zitten gamen sluit hij open apps, omdat het geheugen gewoon nodig is. Maar ik heb vaak dat als ik uuuuuuuuuuuren later naar Facebook/browser/nu.nl/AD/wat dan ook switch dat hij nog op het bericht/profiel/artikel staat wat ik eerder heb bekeken.
Het blijft een raar fenomeen, sommigen hebben er mega last van, zelfs services op de 'achtergrond' die blijkbaar worden gesloten (zoals met WhatsApp, dat hoort gewoon altijd te draaien). En anderen (zoals ik, en meerderen hier boven) weer helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval niet altijd. Een hoop applicaties starten opnieuw opnieuw op bij mij. Sommige gaan dan wel verder waar ze gebleven zijn, andere weer niet.
Je kunt van die stickers kopen voor 10 euro heb je er 5 dacht ik.quote:
Volgens mij hoorde ik laatst dat ze ergens in Engeland ofzo posters hadden met NFC tags, zelfde functie als een QR code maar dan zonder de moeite. Al kan ik me amper voorstellen dat ik dat zou gebruiken maar opzich wel grappigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:52 schreef xSouL het volgende:
[..]
Je kunt van die stickers kopen voor 10 euro heb je er 5 dacht ik.
Die kan je dan om programmeren dat de telefoon een handeling verricht, zodra jij je telefoon langs die stickers heen strijkt.
Heb zelf naast mijn bed eentje geplaatst die hem dan automatisch in stil zet met spaarstand aan en wi-fi uit, 3G uit en sluit alle open applicaties. Handig voor het slapen gaan.
Verder word hij dacht ik in de toekomst wel meer gebruikt, maar het kan ook keihard floppen net zoals de QR code die voor geen kut word gebruikt ook al zie je hem overal.
Ik ken niemand in m'n omgeving met NFC in de telefoon, voor zover ik weet dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:12 schreef kawa4 het volgende:
tis jammer dat je met de nfc ( nog ) geen foto's muziek en of video's over kan zetten.
van telefoon naar telefoon,
anders zou het wel meer gebruikt worden.
De Samsung Galaxy S3 heeft dit wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:12 schreef kawa4 het volgende:
tis jammer dat je met de nfc ( nog ) geen foto's muziek en of video's over kan zetten.
van telefoon naar telefoon,
anders zou het wel meer gebruikt worden.
Bevalt me tot nu toe wel goed (batterij is alweer leeg uiteraardquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
Eindelijk eindelijk eindelijk; mijn witte One X is na maanden eindelijk net hier afgeleverd.
Uitpakken!
Dit lijkt me ook tof idd. Maar moet je dan ook NFC altijd aan hebben staan? (zoals bij bijv. Bluetooth; lijkt me namelijk een batterij slurper, of hoeft dat niet?)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:52 schreef xSouL het volgende:
[..]
Je kunt van die stickers kopen voor 10 euro heb je er 5 dacht ik.
Die kan je dan om programmeren dat de telefoon een handeling verricht, zodra jij je telefoon langs die stickers heen strijkt.
Heb zelf naast mijn bed eentje geplaatst die hem dan automatisch in stil zet met spaarstand aan en wi-fi uit, 3G uit en sluit alle open applicaties. Handig voor het slapen gaan.
Verder word hij dacht ik in de toekomst wel meer gebruikt, maar het kan ook keihard floppen net zoals de QR code die voor geen kut word gebruikt ook al zie je hem overal.
Geen taskkillers (is ook altijd lam als mensen dat op Android 2.x en hoger hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
via H/3G of Wifi? en gebruik je nog eventuele andere taskkillers?
Misschien komt dat door dat HTC Smart-Sync ofzoiets waardoor ie op bepaalde momenten stopt met synchroniseren om batterij te besparen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Geen taskkillers (is ook altijd lam als mensen dat op Android 2.x en hoger hebben), en WiFi en 3G gewoon altijd aan. Heb WiFi ook niet op slaap-bij-scherm-uit-instelling staan, dus is het best raar. Vandaag werkte het gewoon goed, ook gewoon steeds dat piepje van een nieuw bericht, maar bijv. zaterdag had ik volgensmij wel een bericht pas 10 minuten later binnen.
een vriend van me heeft vanavond zijn one x te koop gezet wegens het whatsapp probleem..hij werd er gek van. Gaat voor een S3 nu...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:53 schreef n0ir het volgende:
[..]
Misschien komt dat door dat HTC Smart-Sync ofzoiets waardoor ie op bepaalde momenten stopt met synchroniseren om batterij te besparen?
Edit: Ohnee dat is een instelling die alleen binnen de Mail applicatie geldt.
Ik heb niets te klagen over de telefoon zelf alleen de verbindingen zijn drama! mijn oude blackberry 9700(quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:21 schreef Iemand91 het volgende:
Jammer dat Wifi op de One X nou niet echt goed is
[ afbeelding ]
Jammer dat m'n oude Desire het véél beter doet, de waarde die de One X hier aangeeft trouwens is daar op z'n laagst; het signaal schommelt gigantisch heen en weer op de One...
Overigens ontzettend veel gezeik met dataverbindingen hier:
- M'n broers Sensation XE valt het wifi bereik steeds weg; ene moment verbinding, aantal seconden later is de verbinding weer verbroken/weg.
- M'n andere broer z'n Samsung Galaxy S Plus valt mobiel internet regelmatig weg (dus gewoon geen verbinding kunnen krijgen hoewel KPN bereik prima is)
Bij mij is de wifi ook beter dan bij de Desire, maar ik heb op Tweakers gelezen dat sommige mensen een los contactje hebben waardoor het wifi bereik erg slecht is. Check het One X topic daar even voor meer info.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:46 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb geen gezeik met de wifi.. Sterker nog het is beter dan mijn oude desire
Ook het normale bereik is veel beter
nope, maar gebruik je de originele lader?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hebben mensen ook problemen met het opladen? Mijn telefoon lijkt niet op te laden en nu is hij uitgevallen en knippert het rode lampje. Ik heb al een reset gedaan.
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope, maar gebruik je de originele lader?
Kun je zelf zo bijstellen, net zoals in de browserquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:13 schreef Dennis101 het volgende:
Iets wat mij ook behoorlijk stoort is dat bij het smsen de lettergrootte varieert elke keer als ik de sms app open. De ene is keer is het te klein om fatsoenlijk te lezen, den andere keer is het geschikt voor slechtzienden.
Dat snap ik, maar het is nogal vreemd dat ik dat elke keer moet doen als ik wil smsen. Dat zou gewoon op dezelfde grootte moeten blijven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Kun je zelf zo bijstellen, net zoals in de browser
Dan moet je 'm even een paar minuten laten liggen voor je 'm aan wilt zettenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hebben mensen ook problemen met het opladen? Mijn telefoon lijkt niet op te laden en nu is hij uitgevallen en knippert het rode lampje. Ik heb al een reset gedaan.
Ik ook wel eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 04:21 schreef lkb9000 het volgende:
Playstation komt naar de One X, ik ben benieuwd
Hoelang is het geleden? Probeer telefonisch je toestel nog te verzekeren. Mijn scherm was na 1x vallen ook helemaal gebarstenquote:Op donderdag 7 juni 2012 02:17 schreef Cinch het volgende:
Mijn telefoon is vanavond voor het eerst gevallen. Dikke barst in het scherm. Ik heb hem nog niet zo lang en wilde hem binnenkort gaan verzekeren
Enig idee wat de goedkoopste oplossing is?
Gisteravond ondertussen. Ik heb een abonnement bij Telfort. Om bij hun te verzekeren moet je met telefoon naar een Telfort winkel. Bij Harmony Service Center hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:23 schreef skit het volgende:
[..]
Hoelang is het geleden? Probeer telefonisch je toestel nog te verzekeren. Mijn scherm was na 1x vallen ook helemaal gebarsten
Nee sorry, maar je kan toch binnen zoveel dagen je abonnement veranderen? Kan je dan niet veranderen met verzekering ? Ik ging langsphoneshouse en zij schatte de reparatie op 200-300 echt duurquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:33 schreef Cinch het volgende:
[..]
Gisteravond ondertussen. Ik heb een abonnement bij Telfort. Om bij hun te verzekeren moet je met telefoon naar een Telfort winkel. Bij Harmony Service Center hetzelfde verhaal
Weet jij toevallig een firma waar je telefonisch kan verzekeren? Dat zou wel handig zijn! Maar weet niet of dit zomaar mogelijk is ivm fraudegevoeligheid.. Dan gaat iedereen de dag nadat het toestel kapot is gegaan hem verzekeren..
Ik denk dat een universele reperatiewinkel (ik weet even geen betere naamquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef skit het volgende:
[..]
Nee sorry, maar je kan toch binnen zoveel dagen je abonnement veranderen? Kan je dan niet veranderen met verzekering ? Ik ging langsphoneshouse en zij schatte de reparatie op 200-300 echt duur
Heb je geen inboedelverzekering met een eigen-schuld dekking? Is veel goedkoper dan een telefoonverzekering en zou het ook moeten dekken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:33 schreef Cinch het volgende:
[..]
Gisteravond ondertussen. Ik heb een abonnement bij Telfort. Om bij hun te verzekeren moet je met telefoon naar een Telfort winkel. Bij Harmony Service Center hetzelfde verhaal
Weet jij toevallig een firma waar je telefonisch kan verzekeren? Dat zou wel handig zijn! Maar weet niet of dit zomaar mogelijk is ivm fraudegevoeligheid.. Dan gaat iedereen de dag nadat het toestel kapot is gegaan hem verzekeren..
haha ik ben al bang als ik mijn simkaart erin moet doen laat staan ditquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:43 schreef n0ir het volgende:
Als je het aandurft koop je op eBay een glasplaatje voor 50 dollar en vervang je hem zelf.
Deze gast legt het uit.
Heb zelf een dunne barst van links naar rechts op m'n scherm en zit er over te denken om em te vervangen... Maar het ziet er best lastig uit.
Ik woon nog bij mijn moeder en die heeft een WA verzekering bij Interpolis. Ik weet niet of het uitmaakt dat ik met haar meeverzekerd ben? Als ik bijvoorbeeld zeg dat zijn hem per ongeluk van tafel afgooide weet ik niet of ze het vergoeden..quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb je geen inboedelverzekering met een eigen-schuld dekking? Is veel goedkoper dan een telefoonverzekering en zou het ook moeten dekken.
heb daar 1 middag last van gehad.. Geen idee wat het verschil maakte dat hij het wel deed volgens mij een ander kabeltje zoals svann zei.quote:
Inboedelverzekering van ABN AMRO is zelfs je Telefoon en Tablet buiten huis verzekerdquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:49 schreef jappy-b het volgende:
vaak moet je je toestel verzekeren op het moment dat je m koopt, miss kan je via je inboedel verzekering iets regelen?
Mijn inboedelverzekering bij Univé vergoedt het in elk geval in huis wel, buitenshuis zou ik even moeten nazoeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Inboedelverzekering van ABN AMRO is zelfs je Telefoon en Tablet buiten huis verzekerd
alles geprobeerd, andere oplader, via de computer met alleen het draadje en ander stopcontact maar nee. Anders morgen even naar de winkelquote:
even opnieuw opstarten wil ook wel eens helpenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:57 schreef skit het volgende:
[..]
alles geprobeerd, andere oplader, via de computer met alleen het draadje en ander stopcontact maar nee. Anders morgen even naar de winkel
Het is in huis gebeurd. Maar wat moet ik zeggen zodat ik zeker weet dat het vergoed wordt? Verzekeringen zoeken altijd wel 1 of ander smoesje om niet uit te hoeven keren..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn inboedelverzekering bij Univé vergoedt het in elk geval in huis wel, buitenshuis zou ik even moeten nazoeken.
Lees eerst eens de voorwaarden van je verzekering doorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:40 schreef Cinch het volgende:
[..]
Het is in huis gebeurd. Maar wat moet ik zeggen zodat ik zeker weet dat het vergoed wordt? Verzekeringen zoeken altijd wel 1 of ander smoesje om niet uit te hoeven keren..
Dat NFC is wel leuk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef Fiorano het volgende:
Paar NFC Stickers besteld, benieuwd hoe dat werkt.
waar, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef Fiorano het volgende:
Paar NFC Stickers besteld, benieuwd hoe dat werkt.
www.nfcdog.comquote:
Dat OV-kaart uitlezen wil nog niet helemaal, gaat wel snel komenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:14 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dat NFC is wel leuk.
k las ergens n projectje om ov kaartjen te lezen
Ik heb tot nu toe nog nooit bij een mobiel meegemaakt dat de accu echt stoorbaar minder werd, Sense vind ik veeel plezieriger werken dan Touchwiz. Uiterlijk is ook mooier, maar dat is persoonlijk natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef abruzzese het volgende:
Ik kan nog steeds geen keuze maken tussen de HTC One X of de Samsung Galaxy III .
Het meeste waar ik mij aan stoor is de accu van de HTC One X die je niet kunt vervangen als hij niet goed meer werkt .
De Samsung Galaxy III kun je wel weer de accu zelf verwisselen en dat is voor later ( 2 jaartjes ) wel plezierig en goedkoper .
Ik blijf afwachten .
Dat vind ik ook echt het allergrootste nadeel van die One X. Ik wil op een festival gewoon een reserve-accu bij me kunnen hebben in plaats van zo'n solar charger die toch niet werkt... Maar ik vind Sense eigenlijk wel zo prettig dat ik liever voor HTC kies. Als ze nu een HTC met verwisselbare accu maakten met die specs en dan boeit het me niet dat die 0,3mm dikker is, dan zou ik die kopen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef abruzzese het volgende:
Ik kan nog steeds geen keuze maken tussen de HTC One X of de Samsung Galaxy III .
Het meeste waar ik mij aan stoor is de accu van de HTC One X die je niet kunt vervangen als hij niet goed meer werkt .
De Samsung Galaxy III kun je wel weer de accu zelf verwisselen en dat is voor later ( 2 jaartjes ) wel plezierig en goedkoper .
Ik blijf afwachten .
link?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat OV-kaart uitlezen wil nog niet helemaal, gaat wel snel komen
Je krijgt bij Belcompany ¤125 terug voor een goed werkende Desire.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:33 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb de HTC One X al een paar keer in mijn handen gehad in de winkels en het is toch een mooie High End Smartphone die mij verschrikkelijk handig in gebruik lijkt .
Eerst was ik aan het twijfelen over de grote van de telefoon maar door hem vaker in de handen te hebben gehad valt het toch wel mee .
Als ik mijn HTC Desire verkocht zou krijgen dan overweeg ik hem te kopen anders moet ik tot mijn Vodafone abonnement 02-2013 mee doen .
Mijn 1e HOX had ook zeer slechte WiFI. Teruggebracht als DOA en nu heb ik een goedwerkende HOX met ongeveer dezelfde WiFi waarde als jouw rechtse toestel en geen gezeik meer met "timeout connection" en continu wegvallende en herstellende verbindingen, ook al stond ik praktisch naast de router. Ik ging ook erg twijfelen of het aan mijn router lag maar mijn Desire deed het uitstekend. En nu kan ik bevestigen dat het niet aan de router ligt omdat deze HOX wel goed werkt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:21 schreef Iemand91 het volgende:
Jammer dat Wifi op de One X nou niet echt goed is
[ afbeelding ]
Jammer dat m'n oude Desire het véél beter doet, de waarde die de One X hier aangeeft trouwens is daar op z'n laagst; het signaal schommelt gigantisch heen en weer op de One...
Overigens ontzettend veel gezeik met dataverbindingen hier:
- M'n broers Sensation XE valt het wifi bereik steeds weg; ene moment verbinding, aantal seconden later is de verbinding weer verbroken/weg.
- M'n andere broer z'n Samsung Galaxy S Plus valt mobiel internet regelmatig weg (dus gewoon geen verbinding kunnen krijgen hoewel KPN bereik prima is)
Het feit dat wifi analyser het bereik ook erg schommelend aangeeft doet me vermoeden dat er ook problemen zijn qua wifi aan de One X kant. Heb overigens ook een HT24.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Mijn 1e HOX had ook zeer slechte WiFI. Teruggebracht als DOA en nu heb ik een goedwerkende HOX met ongeveer dezelfde WiFi waarde als jouw rechtse toestel en geen gezeik meer met "timeout connection" en continu wegvallende en herstellende verbindingen, ook al stond ik praktisch naast de router. Ik ging ook erg twijfelen of het aan mijn router lag maar mijn Desire deed het uitstekend. En nu kan ik bevestigen dat het niet aan de router ligt omdat deze HOX wel goed werkt.
Het schijnt dat er slechte batch zijn, weet ff niet welke slecht is maar HT25 schijnt vrij goed te zijn, ik heb nu HT24. (telefoonidentiteit opzoeken en dan de 1e 4 letters/cijfers)
En dat heb ik bij de 2000 mb alquote:Op zondag 10 juni 2012 17:08 schreef drumstickNL het volgende:
Pff; echt ziek hoe snel ik bij die 1000 mb zat.
Ik heb bij verlenging opzich best wat kunnen afdingen omdat ik gewoon veel internetquote:Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef drumstickNL het volgende:
2000 mb vond ik een beetje té voor de prijs die je ervoor neerlegt. De snelheid verander je er namelijk niet mee.
bij mij gaat het in ieder geval om dat hij beschermt is. Ook dat het scherm beschermt is en alle knoppen nog steeds te gebruiken zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 22:18 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb deze besteld. Kost wat, duurt even maar dan heb je ook wat.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1688538quote:Op zondag 10 juni 2012 17:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Het feit dat wifi analyser het bereik ook erg schommelend aangeeft doet me vermoeden dat er ook problemen zijn qua wifi aan de One X kant. Heb overigens ook een HT24.
Ik ben nu voor de gein even aan het uit proberen hoe lang de One X uithoudt zonder opladen (zit nu op 2 dagen en 4,5 uur met 1 uur schermtijd en de accu staat op 46%.
Dus als dat laatste uitprobeersel voorbij is (ofwel accu leeg) moet ik 'm maar opsturen. Kijken hoe dat precies moet en gaat en of dat wat kost. Als ik het wil opsturen kan ik het beter nu doen omdat ik 'm tot volgende maand toch niet kan gebruiken.
Thanks. Van deze 'knijptechniek' wist ik af, heb ik ook een aantal keer geprobeerd maar merkte niet echt verschil. Maar ik probeerde het nu net; en ik nu werkte het inderdaad zo. Eerst totaal geen bereik (in grijze deel van Wifi-analyser) en met knijpen kwam de wijzer net in het gele gedeelte.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:12 schreef Firenzo het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1688538
Dat is een waarde die ik dus echt nooit zou kunnen halen.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks. Van deze 'knijptechniek' wist ik af, heb ik ook een aantal keer geprobeerd maar merkte niet echt verschil. Maar ik probeerde het nu net; en ik nu werkte het inderdaad zo. Eerst totaal geen bereik (in grijze deel van Wifi-analyser) en met knijpen kwam de wijzer net in het gele gedeelte.
Opsturen dus, dus ik ga maar opzoeken hoe dat gaat, hoe dat moet en wat dat kost enzo.
Overigens, ik was bezig om te kijken hoe lang de One X het uithoudt op 1 accuduur. Gisteren was een vriend geïnteresseerd in m'n One dus die moest er even mee spelen dus maximale duur krijg ik niet meer, maar ik keek net wat het resultaat tot nu toe is: Accu staat op 20%, scherm staat op 1:15 uur en de totale duur is 3 dagen en 2 uur!
Hmm ik merk zojuist dat als ik daar druk mijn wifisignaal verbeterd.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks. Van deze 'knijptechniek' wist ik af, heb ik ook een aantal keer geprobeerd maar merkte niet echt verschil. Maar ik probeerde het nu net; en ik nu werkte het inderdaad zo. Eerst totaal geen bereik (in grijze deel van Wifi-analyser) en met knijpen kwam de wijzer net in het gele gedeelte.
Opsturen dus, dus ik ga maar opzoeken hoe dat gaat, hoe dat moet en wat dat kost enzo.
Overigens, ik was bezig om te kijken hoe lang de One X het uithoudt op 1 accuduur. Gisteren was een vriend geïnteresseerd in m'n One dus die moest er even mee spelen dus maximale duur krijg ik niet meer, maar ik keek net wat het resultaat tot nu toe is: Accu staat op 20%, scherm staat op 1:15 uur en de totale duur is 3 dagen en 2 uur!
Geen idee waar jij dit ziet?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Kloonhommel het volgende:
3 mensen met een HOX hebben gereageerd, kan 1 van de 3 de moeite nemen om me te vertellen of bij jullie ook zo is dat de dag en maand andersom staan en of het op te lossen is?
Nope, dat gaat goed bij mij. dag - maand - jaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Menu > Agenda > + toevoegen > van (datum) of tot (datum) klikken en dan krijg je de wieltjes te zien waar ik over hebt.
Ik gebruik de agenda voor alle afspraken, zo heb ik mijn afspraken altijd bij me en als iemand dan wilt afspreken weet ik of ik kan of niet.
Ik heb btw de agenda als een widget op 1 van mijn homescreens staan
Aha, het bleek toch een foute instelling te zijn in menu>datum en tijd>datumnotatie bij mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nope, dat gaat goed bij mij. dag - maand - jaar.
Ik had er Revolution HD opgezet die op mijn Desire HD erg goed was bevallen. Alleen ik weet niet of het door het rooten of rom komt maar ik heb hem weer terug gezet naar de originele rom van HTC omdat mijn auto-focus van me camee het niet meer deed. En nu nog steeds nietquote:Op maandag 11 juni 2012 15:41 schreef Unknown18 het volgende:
Iemand al ervaring met Custom ROMs (Voor de One X)? Ben benieuwd, HTC Desire hiervoor ook veel met custom roms gedaan.
Ik heb dan wel Hi Toestellease. Heeft rooten / custom rom nog gevolgen voor het inleveren van de telefoon aan het eind van de looptijd?
Dat kan ook gewoon door die ROM komen toevallig. Moet je gewoon andere custom rom proberenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:44 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ik had er Revolution HD opgezet die op mijn Desire HD erg goed was bevallen. Alleen ik weet niet of het door het rooten of rom komt maar ik heb hem weer terug gezet naar de originele rom van HTC omdat mijn auto-focus van me camee het niet meer deed. En nu nog steeds niet
En ja volgens mij heb ik in dit of het vorige topic gelezen dat het bij Hi niet mag
Hij is nu weer stock he!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:58 schreef Unknown18 het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon door die ROM komen toevallig. Moet je gewoon andere custom rom proberen. Per custom rom verschilt het namelijk ook weer wat wel / niet werkt.
Ok zal nog s kijken.. Dacht dat ik iets las van dat die in ieder gevalnog moest kunnen bellen als je m inleverd.
Da's wel vet idd.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:40 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item231e5215a6
Ik moet zeggen dat ik toch wel een vette vind
maand dag jaar hier. staat ook gewoon op nlquote:Op maandag 11 juni 2012 15:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Menu > Agenda > + toevoegen > van (datum) of tot (datum) klikken en dan krijg je de wieltjes te zien waar ik over hebt.
Ik gebruik de agenda voor alle afspraken, zo heb ik mijn afspraken altijd bij me en als iemand dan wilt afspreken weet ik of ik kan of niet.
Ik heb btw de agenda als een widget op 1 van mijn homescreens staan
oplossing:quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef tinoburg het volgende:
[..]
maand dag jaar hier. staat ook gewoon op nl
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Aha, het bleek toch een foute instelling te zijn in menu>datum en tijd>datumnotatie bij mij.
Nu staat ie wel op dag - maand - jaar.
Ik heb mijn telefoon niet voor een lange standby tijd.. Al had ik wel een dag en 6 uur met anderhalf uur scherm tijdquote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Wells.p het volgende:
1D10Uur nog wat minuten als je scherm maar een half uur aan hebt
Valenta schijnt goed spul te zijn.. Ook makkelijk verkrijgbaar..quote:Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zag ook genoeg goedkope zooi maar ik zat erover te denken om een volledige pouch te kopen van leer ofzo aangezien ik hem niet zo vaak in een hoesje doe anders.
Tevens; zijn er meer cradles beschikbaar dan die uber-dure van HTC?
1ste van de maand inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds vandaag m'n Vodafone abonnement (en datalimiet). Op welke dag reset die teller bij de provider? Gewoon 1e van de maand? Dit ivm die instelling bij mobile networks, die limiet-teller.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Wells.p het volgende:
1D10Uur nog wat minuten als je scherm maar een half uur aan hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Op dat moment gaf de telefoon aan dat hij leeg was/opgeladen moest worden.Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--- ҉ ---
Bij 90% verbruik zou je een sms moeten krijgen van VF. En verder kan je net als ik "my vodafone" installeren die nauwkeurig weergeeft hoeveel data je verbruikt hebt en over hebt. (wel ff accountje aanmaken op VF website.)quote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds vandaag m'n Vodafone abonnement (en datalimiet). Op welke dag reset die teller bij de provider? Gewoon 1e van de maand? Dit ivm die instelling bij mobile networks, die limiet-teller.
http://tweakers.net/nieuw(...)-wifi-problemen.htmlquote:HTC gaat mogelijk 'software- of hardwareveranderingen' uitvoeren om het bereik van wifi op zijn topmodel One X te verbeteren. De fabrikant zegt in een statement tegen Tweakers.net de klachten daarover te onderzoeken.
Gebruikers klagen dat het bereik van wifi slecht is en geregeld wegvalt. Dat komt volgens gebruikers van XDA-Developers doordat de puntjes van de wifi-antenne geen goed contact maken. Knijpen in de rechterbovenhoek van het toestel zou de wifi-ontvangst verbeteren. Niet alle gebruikers melden problemen; bij veel mensen lijkt wifi goed te functioneren.
HTC zegt in een statement aan Tweakers.net de klachten te onderzoeken. "We onderzoeken alle gemelde kwesties. Mocht er een software- of hardwareverandering nodig zijn om de gebruikservaring van onze klanten te verbeteren, dan zullen wij deze doorvoeren bij alle toestellen waarop dit van toepassing is, volgens onze standaarden en de benodigde processen. Op dit moment onderzoeken wij de kwestie. Alvast bedankt voor uw begrip en geduld."
HTC bracht de One X in april uit. De Android-smartphone heeft een 4,7"-slcd2-scherm, met een resolutie van 1280x720 beeldpunten. De telefoon draait op een Nvidia Tegra 3-processor, een quadcore-soc met processorkernen op een Cortex A9-core.
Had de wifi test app geïnstalleerd om te kijken hoe het bij mij zat en gelukkig heb ik er geen probleem mee. Maar ja mijn camera is kut, moet er nog steeds mee terug maar ik wil mijn telefoon niet 6 weken kwijt zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)-wifi-problemen.html
Afgaande op eerdere ervaringen van Fokkers heb je je telefoon bij HTC vaak binnen 2 weken terug. En ze komen hem nog ophalen bij je ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:08 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Had de wifi test app geïnstalleerd om te kijken hoe het bij mij zat en gelukkig heb ik er geen probleem mee. Maar ja mijn camera is kut, moet er nog steeds mee terug maar ik wil mijn telefoon niet 6 weken kwijt zijn.
huh? Heb hem verzekerd bij Dixons daar duurt het zo lang. Contact opnemen met HTC dan maar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Afgaande op eerdere ervaringen van Fokkers heb je je telefoon bij HTC vaak binnen 2 weken terug. En ze komen hem nog ophalen bij je ook.
Tja, zonder van je geld zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:18 schreef Wells.p het volgende:
[..]
huh? Heb hem verzekerd bij Dixons daar duurt het zo lang. Contact opnemen met HTC dan maar.
Hoe kan dat? Er kan toch maar 1 simcard geregistreerd worden per klant? Doodleuk simcard vervangen zonder de simcardnummer (dus niet je 06nr duh) in het systeem van je provider invoeren ging niet dacht ik?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:29 schreef chansadres het volgende:
Simkaart kapot. Gelukkig nog een micro reserve liggen dus even vervangen en hij doet het weer
Heb jij de jouwe verzekerd via jouw inboedelverzekering voor 1 euro p mnd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Tja, zonder van je geld zal ik maar zeggen
http://www.consuwijzer.nl(...)tieperiode_in_Europaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb jij de jouwe verzekerd via jouw inboedelverzekering voor 1 euro p mnd?
Ik had nog een ouderwetse simkaart. Die past niet dus toen een micro-sim aangevraagd. Dat duurde echter een week. Toen op internet gelezen hoe je een oude simkaart kunt verknippen naar microsim. Dat werkte voor al die tijd maar nu is hij kapot gegaan. Maar die microsim was wel binnengekomen. Die er dus ingezet. Even gebeld met klantenservice en het was binnen 10 minuten gepieptquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Er kan toch maar 1 simcard geregistreerd worden per klant? Doodleuk simcard vervangen zonder de simcardnummer (dus niet je 06nr duh) in het systeem van je provider invoeren ging niet dacht ik?
Verzeker jij je telefoon tegen garantiekwesties?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:18 schreef Wells.p het volgende:
[..]
huh? Heb hem verzekerd bij Dixons daar duurt het zo lang. Contact opnemen met HTC dan maar.
Nee tegen val/water/stoot schade met als hij stuk gaat ik een nieuwe krijgquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Verzeker jij je telefoon tegen garantiekwesties?
Je hebt haar toch wel een corrigerende tik gegeven he?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Vriendin sloeg gister de telefoon (voor de tweede keer) uit m'n hand. Viel horizontaal op het scherm neer en geen enkel krasje, barstje of scheurtje. Toch houd ik mijn hart vast elke keer als die vliegt.
Ja, en in de looptijd van die verzekering heb je die telefoon al drie keer betaald aan verzekeringspremie en als je het dan eens nodig hebt, blijken ze toch niet uit te keren... Maar je had het over een niet goed werkende camera, dat lijkt me toch echt een garantiekwestie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Nee tegen val/water/stoot schade met als hij stuk gaat ik een nieuwe krijg
Nou kijk, ik koop mijn telefoon los. En het kan zijn dat ik echt mijn telefoon nodig heb. En ik heb niet de optie om hem zodra deze bijvoorbeeld in het water valt meteen een nieuwe te kopen dus vandaar een verzekering. Verder heb ik al ervaring met de verzekering dus weet waar ik aan toe ben. Mijn laptop bijvoorbeeld kon niet gemaakt worden en kreeg een nieuwe (wel eigen risico) . Dus ik ben wel tevreden met me verzekering alleen jammer dat ik hem 2 tot 6 weken kwijt ben of het onder de garantie valt of een verzekering ding is het gaat via de winkelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, en in de looptijd van die verzekering heb je die telefoon al drie keer betaald aan verzekeringspremie en als je het dan eens nodig hebt, blijken ze toch niet uit te keren... Maar je had het over een niet goed werkende camera, dat lijkt me toch echt een garantiekwestie.
In dit geval kan je het dus beter direct via HTC laten doen, die komen je toestel halen en sturen hem weer terug. Dat gaat sneller dan via de winkel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:45 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Nou kijk, ik koop mijn telefoon los. En het kan zijn dat ik echt mijn telefoon nodig heb. En ik heb niet de optie om hem zodra deze bijvoorbeeld in het water valt meteen een nieuwe te kopen dus vandaar een verzekering. Verder heb ik al ervaring met de verzekering dus weet waar ik aan toe ben. Mijn laptop bijvoorbeeld kon niet gemaakt worden en kreeg een nieuwe (wel eigen risico) . Dus ik ben wel tevreden met me verzekering alleen jammer dat ik hem 2 tot 6 weken kwijt ben of het onder de garantie valt of een verzekering ding is het gaat via de winkel
Ja dat via HTC wist ik helaas pas sinds gisteren en dua te laatquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In dit geval kan je het dus beter direct via HTC laten doen, die komen je toestel halen en sturen hem weer terug. Dat gaat sneller dan via de winkel.
Overigens is zo'n verzekering een dure grap inderdaad, kan je beter zelf wat geld per maand apart zetten en als je dan telefoon kapot valt kan je hem beter zelf laten repareren of een goedkopere vervanging zoeken.
vreemd bij mij blijven ze ongelezenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef Hierbenikdaneindelijk het volgende:
Hey,
Is het ook mogelijk om de mail die ik op mijn HTC One lees ook nog gewoon op de computer te moeten lezen? Hij geeft ze nu in mijn inbox op de pc aan als gelezen en dat wil ik juist niet.
Ik mis hierdoor wel eens wat mailtjes omdat ik ze op mijn HTC soms wat vluchtig lees en dan thuis de bijlage vergeet zeg maar.
Gr
Het is een hotmail account. Heb al wel naar de instellingen gekeken, maar wist niet wat ik zou moeten veranderen. Op mijn oude HTC desire ging dit wel gewoon goed.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:38 schreef Metalfreak het volgende:
Gmail, Exchange, Hotmail, POP3-mail? Dat maakt nogal wat verschil. Overigens lijkt me dit geen One X issue, maar een algemeen Android issue.
Ja dat kan, dan moet je even kijken bij de instellingen van hotmail.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef Hierbenikdaneindelijk het volgende:
Hey,
Is het ook mogelijk om de mail die ik op mijn HTC One lees ook nog gewoon op de computer te moeten lezen? Hij geeft ze nu in mijn inbox op de pc aan als gelezen en dat wil ik juist niet.
Ik mis hierdoor wel eens wat mailtjes omdat ik ze op mijn HTC soms wat vluchtig lees en dan thuis de bijlage vergeet zeg maar.
Gr
Die reactie lijkt me vrij 2012 eigenlijk. Moet op het werk regelmatig probleemmeldingen doen per mail, maar deze worden gewoon netjes snel afgewerktquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:21 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, ook handig. Ik heb de helpdesk van HTC 2x gemaild én gebeld. Elke keer duidelijk aangegeven dat mijn Wifi niet werkt, dat het een hardware fout is en dat ik dus min of meer wil dat ie gerepareerd moet worden. Als ik dat via de mail naar HTC zou sturen inclusief telefooninformatie zou contact met mij worden opgenomen voor de reparatie volgens de telefonische helpdesk....right![]()
Krijg je zo'n standaard mailtje terug dat ze 'het probleem zullen meenemen' en 'contact zullen opnemen als het nodig is'.
Pfff...
Tja, ik lees hier en op Tweakers berichten van mensen die 'even de helpdesk bellen' en direct geregeld krijgen dat hun telefoon wordt opgehaald, gerepareerd en weer snel terug hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die reactie lijkt me vrij 2012 eigenlijk. Moet op het werk regelmatig probleemmeldingen doen per mail, maar deze worden gewoon netjes snel afgewerktHet is geen 1990 meer dat je een mail stuurt en er verder niets meer mee gebeurt.
Slechte accu valt wel allemaal wel mee, bij normaal gebruik zonder teveel gamen moet je makkelijk een dag kunnen halen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zit eraan te denken om deze telefoon aan te schaffen. Ik lees alleen veel over die slechte accu/ batterij? Hoeveel is daar nu van merkbaar? En het wifi probleem waar ze nu mee bezig zijn? Komt dat vaak voor?
Nu ben ik niet een type dat (waarschijnlijk) extreem veel op een dag met die telefoon zal gaan doen. Maar wat is jullie ervaring/ advies?
Ik ben benieuwd naar hoe de One X er in uit zietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik las iets over een accu dat je op de achterkant klikt zodat ie ietsjes dikker wordt maar de capaciteit verdubbeld wel zo. Ik wacht nog op een witte variant en dan bestel ik hem voor mezelf
Oh, is er al.Witte: http://www.ebay.nl/itm/22(...)&hash=item1e6f0bc9fa
Zwarte: http://www.ebay.nl/itm/22(...)&hash=item231e5215a6
Nou, ik heb een vergelijkbare ervaring opgedaan met een toestel wiens naam ik hier niet durf uit te spreken of ik mag hier nooit meer komen posten. Die toestel had precies zo een accu die je erop klikte en het leek 1 geheel en de eigenaar was dik tevreden met die externe accu en hij gebruikt het nu nog steeds.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar hoe de One X er in uit ziet![]()
Ik heb de mijne net geroot, en Charmeleon rom er op.
Dat kost ook geen drol. Ik zie alleen niet hoe je deze aansluit op de One X?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik las iets over een accu dat je op de achterkant klikt zodat ie ietsjes dikker wordt maar de capaciteit verdubbeld wel zo. Ik wacht nog op een witte variant en dan bestel ik hem voor mezelf
Ik denk dat de cover de HOX omsluit. Scroll ff op 1 van die 2 paginas en dan zal je zien dat hij uit losse delen bestaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat kost ook geen drol. Ik zie alleen niet hoe je deze aansluit op de One X?
Dat snap ik, dat zag ik ook, maar niet hoe je de accu vervolgens op de One X aansluit aangezien er geen micro-USB pin direct in de One X gaat. Dan zou ik haast denken dat dat met een los kabeltje moet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik denk dat de cover de HOX omsluit. Scroll ff op 1 van die 2 paginas en dan zal je zien dat hij uit losse delen bestaat.
Ik heb hem iig net besteld, nu ff wachten, kan best lang duren helaas
Zie je de puntjes niet? De 2 oplaadpuntjes? Keer je HOX eens om? dan zie je 5 koperen puntjes op de achterkant zitten? Die kan je voor van alles gebruiken, cradle, externe accu, handsfree carkit, enz enz.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat zag ik ook, maar niet hoe je de accu vervolgens op de One X aansluit aangezien er geen micro-USB pin direct in de One X gaat. Dan zou ik haast denken dat dat met een los kabeltje moet.
Nog nooit geweten, ik vroeg me altijd al af waar die puntjes voor waren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zie je de puntjes niet? De 2 oplaadpuntjes? Keer je HOX eens om? dan zie je 5 koperen puntjes op de achterkant zitten? Die kan je voor van alles gebruiken, cradle, externe accu, handsfree carkit, enz enz.
Het gaat via de dock pinnetjes...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat zag ik ook, maar niet hoe je de accu vervolgens op de One X aansluit aangezien er geen micro-USB pin direct in de One X gaat. Dan zou ik haast denken dat dat met een los kabeltje moet.
Hmm dat is wel de minst opvallende batterypack die ik ken, nicequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:33 schreef Kloonhommel het volgende:
En om het af te maken: ze heten pogo pins.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is kloonhommel voor wat uitleg heeft gezorgd, anders had ik het nu nog niet begrepen.
Task killer er af gooien. Kijk welke apps zwaar verbruiken, bepaalde settings aanstaan (gps etc) die kunnen zuipen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:49 schreef tinoburg het volgende:
mijn batterij lijkt sinds gister ineens veel harder leeg te gaan.
Heb de task killer en kill nu om het uur alle lopende dingen voor de zekerheid.
meer mensen die hier last van hebben?
Wat was precies de zooi dan? De Pokemon-style kan je verwijderen/uitzetten ofzo, en al die opties leken mij juist wel handig, twijfel alleen nog over de garantie enzo...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Charmeleon rom vond ik een zooitje, enige reden ervoor was eigenlijk het aanpassen van HTC Car maar om dan zo'n zooi van een rom te hebben gaat mij te ver. Nu weer het oude vertrouwde MIUI er op.
Het Pokemon gebeuren heb ik uitgezet in de installatie, evenals dingen die er ik verder niet in wou maar het voelde niet meer aan als een geheel. Dat gevoel heb ik sowieso bij Sense tegenover de rest van Android dus misschien ben ik licht bevooroordeeld. Maar nu met MIUI kan ik niet meer klagen, alles wat ik gewend ben.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wat was precies de zooi dan? De Pokemon-style kan je verwijderen/uitzetten ofzo, en al die opties leken mij juist wel handig, twijfel alleen nog over de garantie enzo...
wit of grijs? Veel plezier ermee..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:26 schreef Bienelientjee het volgende:
Nou, ik heb er één! Ben nu ff lekker wat dingen aan het uitvogelen.![]()
e intoetsen en erboven verschijnt een rijtje met oa é ë enzoquote:Op zondag 17 juni 2012 16:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand enig idee hoe ik bijvoorbeeld een streepje op de é kan doen als ik een bericht typ?
Als ik bv. de letter e ingedrukt houdt, kiest ie alleen voor het cijfer 3 wat dan tevoorschijn komt. Ik zie wel een aantal combinaties met dat streepje staan, maar kan die dan niet selecteren?
je weet wat ik bedoelquote:Op zondag 17 juni 2012 12:50 schreef Ireyon het volgende:
Wat heeft het voor nut om 1080p te kijken op een 720p scherm?
Ik raad SwiftKey als toetsenbord aan. In de market staat een proefversie voor een maand, maar het is het kleine bedrag zeker waardquote:Op zondag 17 juni 2012 16:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand enig idee hoe ik bijvoorbeeld een streepje op de é kan doen als ik een bericht typ?
Als ik bv. de letter e ingedrukt houdt, kiest ie alleen voor het cijfer 3 wat dan tevoorschijn komt. Ik zie wel een aantal combinaties met dat streepje staan, maar kan die dan niet selecteren?
of je download ff de .apk... Heb ik ook namelijkquote:Op zondag 17 juni 2012 17:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik raad SwiftKey als toetsenbord aan. In de market staat een proefversie voor een maand, maar het is het kleine bedrag zeker waard
Volgens mij maakt het niet meer zo veel tegenwoordig (weet het niet zeker). Ik stop hem er inderdaad meestal al in als hij 10% isquote:Op zondag 17 juni 2012 18:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat is trouwens het verstandigst, in het begin? De telefoonbatterij laten leeglopen of gewoon als ie rond 15% is weer aan de oplader leggen?
Sorry voor al mijn vraagjes!Eerste keer dat ik zo'n type telefoon heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne is al aardig vaak gevallen. Ik mag hem namelijk graag op de grond gooien in kroegen, als is het dan per ongeluk. Maar op wat kleine krasjes in de behuizing is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef Fruitsalade het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met het scherm? Heb er net een van 50 cm hoog zien vallen en die had gelijk een horizontale barst door het scherm heen. Viel me toch wel tegen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:07 schreef Ireyon het volgende:
Iemand die dit even als OP kan plakken?En misschien iets over een prepaid credit cards om apps te kunnen kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--- ҉ ---
Dat kan beter in het android-topic lijkt me.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Wells.p het volgende:
[..]
En misschien iets over een prepaid credit cards om apps te kunnen kopen.
http://tweakers.net/nieuw(...)fix-beschikbaar.htmlquote:HTC: wifi-problemen One X door hardwarefout en fix beschikbaar
Door Dimitri Reijerman, maandag 18 juni 2012 19:04, views: 8.413
HTC erkent dat de problemen met de wifi-ontvangst op de One X hardware-gerelateerd zijn en dat het een manier heeft gevonden om deze te verhelpen. Onduidelijk is nog hoe HTC de problemen bij bezitters van het toestel gaat oplossen.
Vorige week kondigde HTC aan dat het mogelijk 'software- of hardwareveranderingen' zou uitvoeren om het bereik van wifi op de One X-smartphone te verbeteren. Dit deed het bedrijf nadat gebruikers klaagden over wegvallende wifi-verbindingen. Vermoedelijk maken de puntjes van de geïntegreerde wifi-antenne niet goed contact maken maar door te knijpen in de rechterbovenhoek van de behuizing zou de ontvangst deels verbeteren.
HTC beloofde aan Tweakers.net dat het de zaak verder zou onderzoeken. De Europese tak van HTC heeft inmiddels aan AndroidCentral laten weten dat de wifi-problemen te wijten zijn aan een hardwareprobleem. Ook zou het een 'fix' hebben gevonden die de ruimte rond de contactpunten van de wifi-antennes zou versterken.
De aanpassing in het ontwerp zal volgens HTC direct worden meegenomen in het productieproces van de Android-smartphone. Het is echter nog niet duidelijk hoe HTC de problemen met reeds verkochte toestellen zal gaan oplossen. Ook details over de benodigde 'fix' heeft het bedrijf nog niet vrijgegeven.
HTC bracht de One X in april uit. De op Android draaiende smartphone heeft een 4,7"-slcd2-scherm, met een resolutie van 1280x720 beeldpunten. De telefoon beschikt over een Nvidia Tegra 3-processor, een quadcore-soc met processorkernen op een Cortex A9-core.
Iedereen met dit probleem (en andere problemen) sturen 'm gewoon op naar HTC (eigenlijk Dynafix).quote:Op maandag 18 juni 2012 20:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)fix-beschikbaar.html
Ik ben benieuwd met wat voor oplossing ze voor bestaande gebruikers komen.
Als je je wifi op 'always on' hebt staan lijkt het mij niet normaal dat hij in slaapstand geen verbinding heeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, wat is in principe het probleem? Bij mij zie ik ook dat hij bv. als ik het display na lange tijd inactiviteit weer aan doe het toestel het wifi icoontje weer na 1 á 2 seconden verschijnt (en dus de verbinding tijdens de inactiviteit niet actief was). Is volgens mij deels ook normaal gedraag, mits je wifi op 'always on' zet, wat vervolgens accu vreet.
Dat is het probleem niet, ook al heb je WiFi verbinding van 5 streepjes, dan nog krijg je connection timeout in je browser/google play en andere internetdingetjes. Of je nou dichtbij de router staat of een paar stappen naar achteren. 8 van de 10 keren gaat het fout. Via 3G of HDSPA gaat het goed.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, wat is in principe het probleem? Bij mij zie ik ook dat hij bv. als ik het display na lange tijd inactiviteit weer aan doe het toestel het wifi icoontje weer na 1 á 2 seconden verschijnt (en dus de verbinding tijdens de inactiviteit niet actief was). Is volgens mij deels ook normaal gedraag, mits je wifi op 'always on' zet, wat vervolgens accu vreet.
Hmm dat probleem herken ik niet, ik heb alleen een zwak signaal, meestal 1 of geen streepje. Maar ik kan wel zonder problemen internetten.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, ook al heb je WiFi verbinding van 5 streepjes, dan nog krijg je connection timeout in je browser/google play en andere internetdingetjes. Of je nou dichtbij de router staat of een paar stappen naar achteren. 8 van de 10 keren gaat het fout. Via 3G of HDSPA gaat het goed.
Mijn oude toestel deed het perfect op dezelfde router, dus ik wist dat het aan de HOX lag, heb hem teruggebracht en een nieuwe gekregen en deze heeft het WiFi probleem niet.
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, ook al heb je WiFi verbinding van 5 streepjes, dan nog krijg je connection timeout in je browser/google play en andere internetdingetjes. Of je nou dichtbij de router staat of een paar stappen naar achteren. 8 van de 10 keren gaat het fout. Via 3G of HDSPA gaat het goed.
Mijn oude toestel deed het perfect op dezelfde router, dus ik wist dat het aan de HOX lag, heb hem teruggebracht en een nieuwe gekregen en deze heeft het WiFi probleem niet.
Oh dat heb ik beide niet, en hij staat niet op 'always on', dus niks aan de hand hierquote:Op maandag 18 juni 2012 21:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hmm dat probleem herken ik niet, ik heb alleen een zwak signaal, meestal 1 of geen streepje. Maar ik kan wel zonder problemen internetten.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | [img]http://dump.16vier.nl/onex/image.php?jpg[/img] [*][b]De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard[/b] Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten. [img]http://dump.16vier.nl/onex/hr.png[/img] [*][b]Super camera[/b] Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op. [img]http://dump.16vier.nl/onex/hr.png[/img] [*][b]Subliem geluid[/b] Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk. [img]http://dump.16vier.nl/onex/hr.png[/img] [*][b]Strak design[/b] We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant. [img]http://dump.16vier.nl/onex/hr.png[/img] [*][b]Besturingssysteem:[/b] Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0 [*][b]Processor:[/b] Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core [*][b]Geheugen:[/b] 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM [*][b]Beeldscherm:[/b] 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720) [*][b]Afmetingen:[/b] 134,36 x 69,9 x 8,9 mm [*][b]Gewicht:[/b] 130 gram inclusief batterij [*][b]Camera:[/b] 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat [*][b]Geluid:[/b] Beats Audio™ [*][b]Batterij:[/b] 1800 mAh [img]http://dump.16vier.nl/onex/hr.png[/img] [*][b][url=http://www.androidcentral.com/htc-one-x-review]Androidcentral[/url]:[/b] [i]"HTC easily has a winner in the One X."[/i] [*][b][url=http://www.electricpig.co.uk/2012/04/02/htc-one-x-review-as-good-as-it-gets/]Electricpig[/url]:[/b] [i]"This is to my mind the best Android phone yet made."[/i] [*][b][url=http://www.engadget.com/2012/04/02/htc-one-x-review/]Engadget[/url]:[/b] [i]"Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."[/i] [*][b][url=http://www.mobileburn.com/19084/review/htc-one-x-review--quad-core-power-looks-to-spare]Mobileburn[/url]:[/b] [i]"The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."[/i] [*][b][url=http://www.modaco.com/topic/352944-htc-one-x-review/]Modaco[/url]:[/b] [i]"Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"[/i] [*][b][url=http://www.slashgear.com/htc-one-x-review-02220844/]Slashgear[/url]:[/b] [i]"The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."[/i] [*][b][url=http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/htc-one-x-1069319/review]Techradar[/url]:[/b] [i]"The next-generation Android platform, all rolled into one."[/i] [*][b][url=http://tweakers.net/reviews/2532/htc-one-x-een-quadcore-in-je-broekzak.html]Tweakers[/url]:[/b] [i]"De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."[/i] [*][b][url=http://www.theverge.com/2012/4/2/2919202/htc-one-x-review]The Verge[/url]:[/b] [i]"It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."[/i] [*][b][url=http://www.wired.com/reviews/2012/05/htc-one-x/]Wired[/url]:[/b] [i]"One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."[/i] [img]http://dump.16vier.nl/onex/hr.png[/img] |
Heb je een punt, al moet ik zeggen dat ik niet in het android forum zit maar alleen hier.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:36 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dat kan beter in het android-topic lijkt me.
Is in nieuws geweest, staat een paar postjes terug volgens mij. Ze doen iets ertussen zodat de WiFicontactpunten beter worden aangedrukt. Wie WiFi problemen heeft zal het wel bij Dynafix of HTC moeten inleveren en een poosje (8 dagen?) kwijt zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:32 schreef Stink-ui het volgende:
Mijn bereik is echt minder dan met mijn oude telefoon.... Maar ben wel echt benieuwd wat ze met het wifi probleem doen... Ik heb er zelf ook last van
Dat zal aan Vodafone liggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:13 schreef zoz het volgende:
Nog Zwollenaren hier? Ik heb in het centrum altijd slecht data ontvangst. Er komt dan een E ipv 3g of H te staan. Dit had ik ook met mijn sensation. Wat is jullie ervaring?
Ligt het aan HTC, Vodafone of mijn simkaart?
Logica. Dat je een HTC hebt heeft er weinig te mee te maken (twee verschillende toestellen, staat volledig los van elkaar). Je simkaart zorgt niet voor ontvangst, dat doen de antennes in je toestel. Als het aan je telefoon had gelegen had je overal wel slecht ontvangst.quote:
Ik ben nu niet in het centrum en vroeg het mij af.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Overigens snap ik sowieso waarom je het hier vraagt terwijl je het zelf veel beter kan testen (douw je simkaart in een ander toestel).
Want? Een perfect dekkend netwerk ligt er nou eenmaal niet in NL.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:13 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in het centrum en vroeg het mij af.
Maar ik had dezelfde logica als jij, maar ik twijfelde doordat het mij sterk leek dat Vodafone hier mee weg zou komen
Jammer...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:15 schreef Kloonhommel het volgende:
Er is een plattegrond beschikbaar waar je kan zien waar de dekking van bijv Vodafone slechter is dan elders of zelfs dan een andere provider.
Ik weet alleen het adres van die website niet meer. slechtedekking.nl of zo?
Eerder onbetrouwbare resultaten, iets waar Tweakers ook tegen aan liep toen ze het zelf gingen proberen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Dan was ik er nog op tijd mee, hier is de VF dekking heel erg goed. Had ik heel NL maar opgeslagen uit voorzorg.
Wel jammer dat ie offline is, ik vermoed weggelobbyed door provider maar ik zal wel weer te negatief denken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |