Dat gaat inderdaad zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
Het is gewoon echt kut met een hoofdletter K. Mooi verhaal ook over hetzelfde besturingssysteem, dan kan je bij wijze van dus je One X inleveren, en er een Wildfire of een ander budgettoestel voor terugkrijgen, want ja Android = Android.
Dan zou ik nog een eis er van maken om een Android 4.x met dezelfde versienummer te krijgen. Ja, 'zelfde besturingsysteem' he.quote:
Hoop dat er in de toekomst wat meer mee gedaan word meer exclusief...quote:Op maandag 28 mei 2012 12:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een eis er van maken om een Android 4.x met dezelfde versienummer te krijgen. Ja, 'zelfde besturingsysteem' he.
Tegra 3 is trouwens allemaal mooi en geweldig maar het meeste Tegra 2 spul en andere spellen lopen er bagger op. Fijne teleurstelling dit.
Het verhaal van het zelfde besturingssysteem is alleen als het toestel fabrieks fouten heeft. Laat je hem vallen kan je ook een nokia krijgen waar je minstens mee kan whatsappen tweeten en facebooken.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een eis er van maken om een Android 4.x met dezelfde versienummer te krijgen. Ja, 'zelfde besturingsysteem' he.
Tegra 3 is trouwens allemaal mooi en geweldig maar het meeste Tegra 2 spul en andere spellen lopen er bagger op. Fijne teleurstelling dit.
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik werk voor de "concurrent" van Hi, maar hier wordt wel heel erg gemierenneukt zegDat zal wel weer tegen het zere beentje zijn van een aantal van jullie, maar als je om elke scheet hier een hoop negatieve reclame gaat maken ben je gewoon een zeikerd.
Neemt niet weg dat er wel echt klachtwaardige klachten zijn hier.
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik werk voor de "concurrent" van Hi, maar hier wordt wel heel erg gemierenneukt zegDat zal wel weer tegen het zere beentje zijn van een aantal van jullie, maar als je om elke scheet hier een hoop negatieve reclame gaat maken ben je gewoon een zeikerd.
Neemt niet weg dat er wel echt klachtwaardige klachten zijn hier.
Je krijgt tenminste een telefoon. Staat hier niks negatiefquote:Het verhaal van het zelfde besturingssysteem is alleen als het toestel fabrieks fouten heeft. Laat je hem vallen kan je ook een nokia krijgen waar je minstens mee kan whatsappen tweeten en facebooken.
Want telecommedewerkers zijn computers en mogen geen mening over zeikende klanten hebbenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:15 schreef Stink-ui het volgende:
[..]klanten afmaken die een mening hebben
Dit; het is geen setjes schoenen ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef Stink-ui het volgende:
Ik verwacht voor 600 euro apparaat top service....
ik heb hier eigenlijk geen last van.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef Masyl het volgende:
Ik baal er een beetje van dat ik de vingervlekken op de achterkant van mijn grijze one X nauwelijks tot niet schoon kan maken. Ik heb het met tissues, water en vetverwijderaar geprobeerd, het helpt allemaal niet. Ik heb nu naast mijn camera en onder bij het beats logo twee grote vetvlekken van mijn vingers, is er iemand met wat tips om de achterkant schoon te maken?
Geen probleem met navigeren, laad gewoon bij!quote:
Dan is de jouwe waarschijnlijk zwaarder dan die van mij. Ik krijg vandaag één van 2100ma binnen, vorige was 1000ma, dus zal eens kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:44 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Geen probleem met navigeren, laad gewoon bij!
Je kunt ze het beste even bellen of mailen lijkt me. Bij de niet branded toestellen (die ik bij de Vodafone winkel gelukkig kreeg) staat er vanilla op het doosje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef Iemand91 het volgende:
Heeft iemand de One X hier gekocht bij GSMwijzer? Donderdag ga ik 'm namelijk daar of bij Studentmobiel kopen i.c.m. KPN, prijzen zijn namelijk gelijk. Maar bij Studentmobiel blijkt hij volgens posts hier Vodafone branded te zijn. Nou vroeg ik me af of dat bij GSMwijzer ook zo is omdat dat van hetzelfde
(moeder)bedrijf is...
Kan maar zo, het komt uit China dus geen idee hoeveel ma. Het werkt iniedergevalquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:20 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dan is de jouwe waarschijnlijk zwaarder dan die van mij. Ik krijg vandaag één van 2100ma binnen, vorige was 1000ma, dus zal eens kijken
Was ik ook al van plan. Maar als toevallig iemand hier was die het wistquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef FrankRicard het volgende:
Je kunt ze het beste even bellen of mailen lijkt me. Bij de niet branded toestellen (die ik bij de Vodafone winkel gelukkig kreeg) staat er vanilla op het doosje.
Heeeele kleine kansquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zou ik nog een kans hebben dat ik het toestel dan zaterdag al kan verwachten?![]()
![]()
Dacht ik al, wel jammer; had er graag zondag mooi mee willen spelen en ik wacht al maanden op de One Xquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heeeele kleine kans. KPN moet niet alleen je nieuwe contract ontvangen maar Vodafone moet ook je nummerbehoud goedkeuren, dat duurde bij mij (van KPN naar Vodafone) wel een paar werkdagen.
volspammen dit topic en lapo hunten en dan maak je er zelf eenquote:
Hey goed idee ui.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
volspammen dit topic en lapo hunten en dan maak je er zelf een
HONTEN NEUKEN XDXDXDXDXDquote:
Heb 'm ook weer besteld met KPN want goedkoop. Alleen online met overstappen dus dat wordt volgende week.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef drumstickNL het volgende:
.. ik heb 'm ook sinds vandaag. (met Hi; want goedkoop)
Grootste ergernis van de One X is dat het multitasken bagger werkt en dat hij ontiegelijk heet wordt (bij gamen ed.). De sterke accu van de SIII spreekt me ook wel erg aan. Verder ook geen spijt van mijn aankoop.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb 'm ook weer besteld met KPN want goedkoop. Alleen online met overstappen dus dat wordt volgende week.![]()
![]()
En nee, totaal geen spijt dat ik niet voor de S3 ga; allebei hebben ze hun voors en tegens maar HTC en Sense bevallen me, de One X is veel mooier. Dat de S3 verwijderbare accu heeft is nice, betere processor is ook nice maar beide zaken doen mij niet overtuigen. (en dat ie sneller is; boeie; beiden zijn razendsnel)
Jammer idd, maar vind het zelf niet zo heel erg. Werkt op m'n Desire ook niet (geloof ik althans) en ga het dus ook niet missen. En who knows wat HTC nog zou kunnen uitbrengen of Custom Roms.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:20 schreef Dennis101 het volgende:
Grootste ergernis van de One X is dat het multitasken bagger werkt...
Dat vind ik wel weer jammer idd. 't blijkt ook een flinke stroomslurper te zijn; als je zit te navigeren in de auto met oplader mag je hopen dat de accu niet leegloopt i.p.v. oplaadt!quote:...en dat hij ontiegelijk heet wordt (bij gamen ed.).
Tja, elke dergelijke telefoon houdt het om en nabij 1 dag vol. Als de ene 1.5 dag volhoudt heeft het nog geen zin want dan moet ik 'm overdag opladen (normaal gesproken 's nachts aan de lader) en overdag opladen vind ik niet praktisch. Als het mogelijk wordt om écht 2 dagen accuduur kunt krijgen wordt het pas interessant. Verwijderbare accu is opzich ook wel nice, maar goed; als het toestel het makkelijk een dag volhoudt vind ik het prima.quote:De sterke accu van de SIII spreekt me ook wel erg aan. Verder ook geen spijt van mijn aankoop.
De Desire had ook een beperkte vorm van multitasken (homeknop ingedrukt houden en je kon switchen tussen de apps).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jammer idd, maar vind het zelf niet zo heel erg. Werkt op m'n Desire ook niet (geloof ik althans) en ga het dus ook niet missen. En who knows wat HTC nog zou kunnen uitbrengen of Custom Roms.
Dat valt wel mee, je moet wel een 1000 mah lader hebben en niet lager, anders heb je een probleem idd.quote:[..]
Dat vind ik wel weer jammer idd. 't blijkt ook een flinke stroomslurper te zijn; als je zit te navigeren in de auto met oplader mag je hopen dat de accu niet leegloopt i.p.v. oplaadt!
Nou ja, als je overdag zit te gamen of hem wat intensiever gebruikt haal ik soms het einde van de dag niet, als ik de testen van tweakers mag geloven kan je met de SIII toch net wat meer op een dag doen.quote:[..]
Tja, elke dergelijke telefoon houdt het om en nabij 1 dag vol. Als de ene 1.5 dag volhoudt heeft het nog geen zin want dan moet ik 'm overdag opladen (normaal gesproken 's nachts aan de lader) en overdag opladen vind ik niet praktisch. Als het mogelijk wordt om écht 2 dagen accuduur kunt krijgen wordt het pas interessant. Verwijderbare accu is opzich ook wel nice, maar goed; als het toestel het makkelijk een dag volhoudt vind ik het prima.
En ach; geen enkel toestel is perfect en dat zullen ze ook nooit worden. Want ik heb gelezen over de One X is dat ik daar makkelijk een jaar met plezier van gebruik kan maken (voor het eerst is bij mij een 1-jarig abonnement voordeliger dan 2-jarig!)
Nee, ik heb wel bewust gewacht tot de aankondiging van de S3 en toen was mijn keuze snel duidelijk, niet genoeg voordelen (iets sneller + accu) t.o.v. de nadelen (lelijk en en touchwiz ipv sense)quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:52 schreef Dennis101 het volgende:
Al mensen spijt dat ze niet hebben gewacht op de Galaxy SIII?
en daarbij: AMOLED, vergeet t maar in de felle zon.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:05 schreef Stink-ui het volgende:
Ik ben toch echt blij met mijn htc one x vergeleken met de SIII
SIII vind ik echt "te" + hij is lelijk
Die touchwizzquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:08 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel bewust gewacht tot de aankondiging van de S3 en toen was mijn keuze snel duidelijk, niet genoeg voordelen (iets sneller + accu) t.o.v. de nadelen (lelijk en en touchwiz ipv sense)
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heeeele kleine kans. KPN moet niet alleen je nieuwe contract ontvangen maar Vodafone moet ook je nummerbehoud goedkeuren, dat duurde bij mij (van KPN naar Vodafone) wel een paar werkdagen.
Gisteravond rond 20:00-21:00 besteld en toen direct de papieren/kopiën via mail verstuurd. Vanmorgen werd ik wakker met de mail dat het spul is ontvangen en net deze mail.quote:Beste X. Xxxxxx,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order (Ordernummer: xxxxxx) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.
Dit is niet waar, Samsung heeft de technologie aanzienlijk verbeterd. Als je spreekt over AMOLED als die van de Samsung Galaxy S, dan ja. Maar in de Galaxy S3 zit een enorm goed scherm die ook goede weerstand bied tegen direct zonlicht. Vele reviewers hebben ze al met elkaar vergeleken en beide kwamen even goed door de test in fel zonlicht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:53 schreef marcel-o het volgende:
[..]
en daarbij: AMOLED, vergeet t maar in de felle zon.
De 1x ownt daar in
Touchwizz is inderdaad oer en oer lelijk...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:58 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Die touchwizzik moet altijd zo lachen als ik de S2 langs mijn one x leg, die kleuren, icoontjes alles is zo lelijk..
Behuizing van de HTC One X is inderdaad stukken mooier. Prachtig vorm gegeven. Kan Samsung nog veel van leren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:08 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel bewust gewacht tot de aankondiging van de S3 en toen was mijn keuze snel duidelijk, niet genoeg voordelen (iets sneller + accu) t.o.v. de nadelen (lelijk en en touchwiz ipv sense)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |