Ik weet niet of je mij wilde quoten, maar zoals ik zei, ik heb geen problemen met whatsapp. Berichten komen op tijd aan, en vinkjes blijven nooit lang op 1 streepje staan (tenzij dat een goede reden heeft).quote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
iedereen heeft er last van met een one x bijna als je xda en forum tweakers opzoekt. Vinkjes blijven ook heel lang op 1 streepje staan.
Niet dus. Bij mij werkt het prima, meteen verzonden, meteen ontvangenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
iedereen heeft er last van met een one x bijna als je xda en forum tweakers opzoekt. Vinkjes blijven ook heel lang op 1 streepje staan.
heeft dit ook niet te maken met de ontvanger?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dus. Bij mij werkt het prima, meteen verzonden, meteen ontvangen
waar zit die optie?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:45 schreef Jordy-B het volgende:
de vertraging van whatsapp kan ermee te maken hebben dat hij in standby de gegevensverbinding sluit. Kies de optie "mobiele gegevens altijd aan". Dat kost een pietsie meer van je accu, maar het voorkomt zulke vertragingen bij apps als whatsapp.
Instellingen->draadloos/netwerken->mobiele netwerkenquote:
Wat erg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:25 schreef Stink-ui het volgende:
Oke, nu snap ik wat ze bedoelen met de multitask knop die binnen zoveel seconde vernieuwd.
ik heb even een tijdje zitten appen, toen schakelde ik naar facebook(om een berichtje af te maken) vernieuwd hij naar het begin(facebook) dus toen met nog wat andere apps getest, zelfde verhaal.
k-u-t
Dat is toch geen multitasken ofwelquote:
Wat zie je dan als je op die knop drukt, ik heb serieus dan een hele rits apps daar staan, of kijk eens bij geheugengebruik ofzo? Lijkt me niet echt te kloppen. Wellicht als je dik gaat zitten gamen sluit hij open apps, omdat het geheugen gewoon nodig is. Maar ik heb vaak dat als ik uuuuuuuuuuuren later naar Facebook/browser/nu.nl/AD/wat dan ook switch dat hij nog op het bericht/profiel/artikel staat wat ik eerder heb bekeken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:06 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dat is toch geen multitasken ofwelwat heeft die knop dan voor zin?
ik wil gewoon snel kunnen schakelen tussen open apps, en dat is onmogenlijk zo.
Bij mij in ieder geval niet altijd. Een hoop applicaties starten opnieuw opnieuw op bij mij. Sommige gaan dan wel verder waar ze gebleven zijn, andere weer niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat zie je dan als je op die knop drukt, ik heb serieus dan een hele rits apps daar staan, of kijk eens bij geheugengebruik ofzo? Lijkt me niet echt te kloppen. Wellicht als je dik gaat zitten gamen sluit hij open apps, omdat het geheugen gewoon nodig is. Maar ik heb vaak dat als ik uuuuuuuuuuuren later naar Facebook/browser/nu.nl/AD/wat dan ook switch dat hij nog op het bericht/profiel/artikel staat wat ik eerder heb bekeken.
Het blijft een raar fenomeen, sommigen hebben er mega last van, zelfs services op de 'achtergrond' die blijkbaar worden gesloten (zoals met WhatsApp, dat hoort gewoon altijd te draaien). En anderen (zoals ik, en meerderen hier boven) weer helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval niet altijd. Een hoop applicaties starten opnieuw opnieuw op bij mij. Sommige gaan dan wel verder waar ze gebleven zijn, andere weer niet.
Je kunt van die stickers kopen voor 10 euro heb je er 5 dacht ik.quote:
Volgens mij hoorde ik laatst dat ze ergens in Engeland ofzo posters hadden met NFC tags, zelfde functie als een QR code maar dan zonder de moeite. Al kan ik me amper voorstellen dat ik dat zou gebruiken maar opzich wel grappigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:52 schreef xSouL het volgende:
[..]
Je kunt van die stickers kopen voor 10 euro heb je er 5 dacht ik.
Die kan je dan om programmeren dat de telefoon een handeling verricht, zodra jij je telefoon langs die stickers heen strijkt.
Heb zelf naast mijn bed eentje geplaatst die hem dan automatisch in stil zet met spaarstand aan en wi-fi uit, 3G uit en sluit alle open applicaties. Handig voor het slapen gaan.
Verder word hij dacht ik in de toekomst wel meer gebruikt, maar het kan ook keihard floppen net zoals de QR code die voor geen kut word gebruikt ook al zie je hem overal.
Ik ken niemand in m'n omgeving met NFC in de telefoon, voor zover ik weet dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:12 schreef kawa4 het volgende:
tis jammer dat je met de nfc ( nog ) geen foto's muziek en of video's over kan zetten.
van telefoon naar telefoon,
anders zou het wel meer gebruikt worden.
De Samsung Galaxy S3 heeft dit wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:12 schreef kawa4 het volgende:
tis jammer dat je met de nfc ( nog ) geen foto's muziek en of video's over kan zetten.
van telefoon naar telefoon,
anders zou het wel meer gebruikt worden.
Bevalt me tot nu toe wel goed (batterij is alweer leeg uiteraardquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
Eindelijk eindelijk eindelijk; mijn witte One X is na maanden eindelijk net hier afgeleverd.
Uitpakken!
Dit lijkt me ook tof idd. Maar moet je dan ook NFC altijd aan hebben staan? (zoals bij bijv. Bluetooth; lijkt me namelijk een batterij slurper, of hoeft dat niet?)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:52 schreef xSouL het volgende:
[..]
Je kunt van die stickers kopen voor 10 euro heb je er 5 dacht ik.
Die kan je dan om programmeren dat de telefoon een handeling verricht, zodra jij je telefoon langs die stickers heen strijkt.
Heb zelf naast mijn bed eentje geplaatst die hem dan automatisch in stil zet met spaarstand aan en wi-fi uit, 3G uit en sluit alle open applicaties. Handig voor het slapen gaan.
Verder word hij dacht ik in de toekomst wel meer gebruikt, maar het kan ook keihard floppen net zoals de QR code die voor geen kut word gebruikt ook al zie je hem overal.
Geen taskkillers (is ook altijd lam als mensen dat op Android 2.x en hoger hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
via H/3G of Wifi? en gebruik je nog eventuele andere taskkillers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |