Had de wifi test app geïnstalleerd om te kijken hoe het bij mij zat en gelukkig heb ik er geen probleem mee. Maar ja mijn camera is kut, moet er nog steeds mee terug maar ik wil mijn telefoon niet 6 weken kwijt zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)-wifi-problemen.html
Afgaande op eerdere ervaringen van Fokkers heb je je telefoon bij HTC vaak binnen 2 weken terug. En ze komen hem nog ophalen bij je ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:08 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Had de wifi test app geïnstalleerd om te kijken hoe het bij mij zat en gelukkig heb ik er geen probleem mee. Maar ja mijn camera is kut, moet er nog steeds mee terug maar ik wil mijn telefoon niet 6 weken kwijt zijn.
huh? Heb hem verzekerd bij Dixons daar duurt het zo lang. Contact opnemen met HTC dan maar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Afgaande op eerdere ervaringen van Fokkers heb je je telefoon bij HTC vaak binnen 2 weken terug. En ze komen hem nog ophalen bij je ook.
Tja, zonder van je geld zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:18 schreef Wells.p het volgende:
[..]
huh? Heb hem verzekerd bij Dixons daar duurt het zo lang. Contact opnemen met HTC dan maar.
Hoe kan dat? Er kan toch maar 1 simcard geregistreerd worden per klant? Doodleuk simcard vervangen zonder de simcardnummer (dus niet je 06nr duh) in het systeem van je provider invoeren ging niet dacht ik?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:29 schreef chansadres het volgende:
Simkaart kapot. Gelukkig nog een micro reserve liggen dus even vervangen en hij doet het weer
Heb jij de jouwe verzekerd via jouw inboedelverzekering voor 1 euro p mnd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Tja, zonder van je geld zal ik maar zeggen
http://www.consuwijzer.nl(...)tieperiode_in_Europaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb jij de jouwe verzekerd via jouw inboedelverzekering voor 1 euro p mnd?
Ik had nog een ouderwetse simkaart. Die past niet dus toen een micro-sim aangevraagd. Dat duurde echter een week. Toen op internet gelezen hoe je een oude simkaart kunt verknippen naar microsim. Dat werkte voor al die tijd maar nu is hij kapot gegaan. Maar die microsim was wel binnengekomen. Die er dus ingezet. Even gebeld met klantenservice en het was binnen 10 minuten gepieptquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Er kan toch maar 1 simcard geregistreerd worden per klant? Doodleuk simcard vervangen zonder de simcardnummer (dus niet je 06nr duh) in het systeem van je provider invoeren ging niet dacht ik?
Verzeker jij je telefoon tegen garantiekwesties?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:18 schreef Wells.p het volgende:
[..]
huh? Heb hem verzekerd bij Dixons daar duurt het zo lang. Contact opnemen met HTC dan maar.
Nee tegen val/water/stoot schade met als hij stuk gaat ik een nieuwe krijgquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Verzeker jij je telefoon tegen garantiekwesties?
Je hebt haar toch wel een corrigerende tik gegeven he?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Vriendin sloeg gister de telefoon (voor de tweede keer) uit m'n hand. Viel horizontaal op het scherm neer en geen enkel krasje, barstje of scheurtje. Toch houd ik mijn hart vast elke keer als die vliegt.
Ja, en in de looptijd van die verzekering heb je die telefoon al drie keer betaald aan verzekeringspremie en als je het dan eens nodig hebt, blijken ze toch niet uit te keren... Maar je had het over een niet goed werkende camera, dat lijkt me toch echt een garantiekwestie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Nee tegen val/water/stoot schade met als hij stuk gaat ik een nieuwe krijg
Nou kijk, ik koop mijn telefoon los. En het kan zijn dat ik echt mijn telefoon nodig heb. En ik heb niet de optie om hem zodra deze bijvoorbeeld in het water valt meteen een nieuwe te kopen dus vandaar een verzekering. Verder heb ik al ervaring met de verzekering dus weet waar ik aan toe ben. Mijn laptop bijvoorbeeld kon niet gemaakt worden en kreeg een nieuwe (wel eigen risico) . Dus ik ben wel tevreden met me verzekering alleen jammer dat ik hem 2 tot 6 weken kwijt ben of het onder de garantie valt of een verzekering ding is het gaat via de winkelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, en in de looptijd van die verzekering heb je die telefoon al drie keer betaald aan verzekeringspremie en als je het dan eens nodig hebt, blijken ze toch niet uit te keren... Maar je had het over een niet goed werkende camera, dat lijkt me toch echt een garantiekwestie.
In dit geval kan je het dus beter direct via HTC laten doen, die komen je toestel halen en sturen hem weer terug. Dat gaat sneller dan via de winkel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:45 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Nou kijk, ik koop mijn telefoon los. En het kan zijn dat ik echt mijn telefoon nodig heb. En ik heb niet de optie om hem zodra deze bijvoorbeeld in het water valt meteen een nieuwe te kopen dus vandaar een verzekering. Verder heb ik al ervaring met de verzekering dus weet waar ik aan toe ben. Mijn laptop bijvoorbeeld kon niet gemaakt worden en kreeg een nieuwe (wel eigen risico) . Dus ik ben wel tevreden met me verzekering alleen jammer dat ik hem 2 tot 6 weken kwijt ben of het onder de garantie valt of een verzekering ding is het gaat via de winkel
Ja dat via HTC wist ik helaas pas sinds gisteren en dua te laatquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In dit geval kan je het dus beter direct via HTC laten doen, die komen je toestel halen en sturen hem weer terug. Dat gaat sneller dan via de winkel.
Overigens is zo'n verzekering een dure grap inderdaad, kan je beter zelf wat geld per maand apart zetten en als je dan telefoon kapot valt kan je hem beter zelf laten repareren of een goedkopere vervanging zoeken.
vreemd bij mij blijven ze ongelezenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef Hierbenikdaneindelijk het volgende:
Hey,
Is het ook mogelijk om de mail die ik op mijn HTC One lees ook nog gewoon op de computer te moeten lezen? Hij geeft ze nu in mijn inbox op de pc aan als gelezen en dat wil ik juist niet.
Ik mis hierdoor wel eens wat mailtjes omdat ik ze op mijn HTC soms wat vluchtig lees en dan thuis de bijlage vergeet zeg maar.
Gr
Het is een hotmail account. Heb al wel naar de instellingen gekeken, maar wist niet wat ik zou moeten veranderen. Op mijn oude HTC desire ging dit wel gewoon goed.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:38 schreef Metalfreak het volgende:
Gmail, Exchange, Hotmail, POP3-mail? Dat maakt nogal wat verschil. Overigens lijkt me dit geen One X issue, maar een algemeen Android issue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |