abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112779414
quote:
Had de wifi test app geïnstalleerd om te kijken hoe het bij mij zat en gelukkig heb ik er geen probleem mee. Maar ja mijn camera is kut, moet er nog steeds mee terug maar ik wil mijn telefoon niet 6 weken kwijt zijn.
--- ҉ ---
pi_112779455
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:08 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Had de wifi test app geïnstalleerd om te kijken hoe het bij mij zat en gelukkig heb ik er geen probleem mee. Maar ja mijn camera is kut, moet er nog steeds mee terug maar ik wil mijn telefoon niet 6 weken kwijt zijn.
Afgaande op eerdere ervaringen van Fokkers heb je je telefoon bij HTC vaak binnen 2 weken terug. En ze komen hem nog ophalen bij je ook.
pi_112779736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:09 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Afgaande op eerdere ervaringen van Fokkers heb je je telefoon bij HTC vaak binnen 2 weken terug. En ze komen hem nog ophalen bij je ook.
huh? Heb hem verzekerd bij Dixons daar duurt het zo lang. Contact opnemen met HTC dan maar.
--- ҉ ---
pi_112779778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:18 schreef Wells.p het volgende:

[..]

huh? Heb hem verzekerd bij Dixons daar duurt het zo lang. Contact opnemen met HTC dan maar.
Tja, zonder van je geld zal ik maar zeggen ;)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 17:13:58 #205
134538 chansadres
Black & White
pi_112794103
Toenet kan hij de simkaart ineens niet meer vinden. Er uit gehaald en weer er in gestopt maar hij doet het nog steeds niet. Vreemd...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 12 juni 2012 @ 18:29:11 #206
134538 chansadres
Black & White
pi_112797190
Simkaart kapot. Gelukkig nog een micro reserve liggen dus even vervangen en hij doet het weer ^O^
Steppin out tonight
pi_112800068
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:29 schreef chansadres het volgende:
Simkaart kapot. Gelukkig nog een micro reserve liggen dus even vervangen en hij doet het weer ^O^
Hoe kan dat? Er kan toch maar 1 simcard geregistreerd worden per klant? Doodleuk simcard vervangen zonder de simcardnummer (dus niet je 06nr duh) in het systeem van je provider invoeren ging niet dacht ik?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_112800147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:19 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Tja, zonder van je geld zal ik maar zeggen ;)
Heb jij de jouwe verzekerd via jouw inboedelverzekering voor 1 euro p mnd?
pi_112801313
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Heb jij de jouwe verzekerd via jouw inboedelverzekering voor 1 euro p mnd?
http://www.consuwijzer.nl(...)tieperiode_in_Europa

tl;dr Wanneer je telefoon niet deugt heb je ook zonder verzekering recht op reparatie/een nieuwe.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:59:59 #210
134538 chansadres
Black & White
pi_112802689
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hoe kan dat? Er kan toch maar 1 simcard geregistreerd worden per klant? Doodleuk simcard vervangen zonder de simcardnummer (dus niet je 06nr duh) in het systeem van je provider invoeren ging niet dacht ik?
Ik had nog een ouderwetse simkaart. Die past niet dus toen een micro-sim aangevraagd. Dat duurde echter een week. Toen op internet gelezen hoe je een oude simkaart kunt verknippen naar microsim. Dat werkte voor al die tijd maar nu is hij kapot gegaan. Maar die microsim was wel binnengekomen. Die er dus ingezet. Even gebeld met klantenservice en het was binnen 10 minuten gepiept ^O^
Steppin out tonight
pi_112802827
Wat zijn jullie ervaringen met het scherm? Heb er net een van 50 cm hoog zien vallen en die had gelijk een horizontale barst door het scherm heen. Viel me toch wel tegen.
I'm the motherfucking baboon
pi_112803355
Vriendin sloeg gister de telefoon (voor de tweede keer) uit m'n hand. Viel horizontaal op het scherm neer en geen enkel krasje, barstje of scheurtje. Toch houd ik mijn hart vast elke keer als die vliegt.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:39:09 #213
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112808985
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:18 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Verzeker jij je telefoon tegen garantiekwesties? :')
Don't let my username fool you...
pi_112812251
Hebben jullie ook wel eens problemen met laden? Mijn telefoon laadt erg langzaam en ik krijg de melding dat de telefoon meer spanning gebruikt dan dat de lader kan leveren.
pi_112814313
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:39 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Verzeker jij je telefoon tegen garantiekwesties? :')
Nee tegen val/water/stoot schade met als hij stuk gaat ik een nieuwe krijg
--- ҉ ---
pi_112815221
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Vriendin sloeg gister de telefoon (voor de tweede keer) uit m'n hand. Viel horizontaal op het scherm neer en geen enkel krasje, barstje of scheurtje. Toch houd ik mijn hart vast elke keer als die vliegt.
Je hebt haar toch wel een corrigerende tik gegeven he?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:06:24 #217
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112815237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Nee tegen val/water/stoot schade met als hij stuk gaat ik een nieuwe krijg
Ja, en in de looptijd van die verzekering heb je die telefoon al drie keer betaald aan verzekeringspremie en als je het dan eens nodig hebt, blijken ze toch niet uit te keren... Maar je had het over een niet goed werkende camera, dat lijkt me toch echt een garantiekwestie.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:36:12 #218
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112817072
Ben echt blij met mijn apex launcher damn wat werkt dat lekker.. iemand nog meer die een apex of andere launcher gebruikt..?
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_112821868
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, en in de looptijd van die verzekering heb je die telefoon al drie keer betaald aan verzekeringspremie en als je het dan eens nodig hebt, blijken ze toch niet uit te keren... Maar je had het over een niet goed werkende camera, dat lijkt me toch echt een garantiekwestie.
Nou kijk, ik koop mijn telefoon los. En het kan zijn dat ik echt mijn telefoon nodig heb. En ik heb niet de optie om hem zodra deze bijvoorbeeld in het water valt meteen een nieuwe te kopen dus vandaar een verzekering. Verder heb ik al ervaring met de verzekering dus weet waar ik aan toe ben. Mijn laptop bijvoorbeeld kon niet gemaakt worden en kreeg een nieuwe (wel eigen risico) . Dus ik ben wel tevreden met me verzekering alleen jammer dat ik hem 2 tot 6 weken kwijt ben of het onder de garantie valt of een verzekering ding is het gaat via de winkel
--- ҉ ---
pi_112821975
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 01:45 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Nou kijk, ik koop mijn telefoon los. En het kan zijn dat ik echt mijn telefoon nodig heb. En ik heb niet de optie om hem zodra deze bijvoorbeeld in het water valt meteen een nieuwe te kopen dus vandaar een verzekering. Verder heb ik al ervaring met de verzekering dus weet waar ik aan toe ben. Mijn laptop bijvoorbeeld kon niet gemaakt worden en kreeg een nieuwe (wel eigen risico) . Dus ik ben wel tevreden met me verzekering alleen jammer dat ik hem 2 tot 6 weken kwijt ben of het onder de garantie valt of een verzekering ding is het gaat via de winkel
In dit geval kan je het dus beter direct via HTC laten doen, die komen je toestel halen en sturen hem weer terug. Dat gaat sneller dan via de winkel.

Overigens is zo'n verzekering een dure grap inderdaad, kan je beter zelf wat geld per maand apart zetten en als je dan telefoon kapot valt kan je hem beter zelf laten repareren of een goedkopere vervanging zoeken.
pi_112826709
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 01:57 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

In dit geval kan je het dus beter direct via HTC laten doen, die komen je toestel halen en sturen hem weer terug. Dat gaat sneller dan via de winkel.

Overigens is zo'n verzekering een dure grap inderdaad, kan je beter zelf wat geld per maand apart zetten en als je dan telefoon kapot valt kan je hem beter zelf laten repareren of een goedkopere vervanging zoeken.
Ja dat via HTC wist ik helaas pas sinds gisteren en dua te laat :(
--- ҉ ---
pi_112896201
Hey,

Is het ook mogelijk om de mail die ik op mijn HTC One lees ook nog gewoon op de computer te moeten lezen? Hij geeft ze nu in mijn inbox op de pc aan als gelezen en dat wil ik juist niet.
Ik mis hierdoor wel eens wat mailtjes omdat ik ze op mijn HTC soms wat vluchtig lees en dan thuis de bijlage vergeet zeg maar.

Gr
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 juni 2012 @ 18:35:39 #223
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_112896479
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef Hierbenikdaneindelijk het volgende:
Hey,

Is het ook mogelijk om de mail die ik op mijn HTC One lees ook nog gewoon op de computer te moeten lezen? Hij geeft ze nu in mijn inbox op de pc aan als gelezen en dat wil ik juist niet.
Ik mis hierdoor wel eens wat mailtjes omdat ik ze op mijn HTC soms wat vluchtig lees en dan thuis de bijlage vergeet zeg maar.

Gr
vreemd bij mij blijven ze ongelezen
misschien je instellingen op foon nakijken?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:38:39 #224
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112896607
Gmail, Exchange, Hotmail, POP3-mail? Dat maakt nogal wat verschil. Overigens lijkt me dit geen One X issue, maar een algemeen Android issue.
pi_112896747
He
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:38 schreef Metalfreak het volgende:
Gmail, Exchange, Hotmail, POP3-mail? Dat maakt nogal wat verschil. Overigens lijkt me dit geen One X issue, maar een algemeen Android issue.
Het is een hotmail account. Heb al wel naar de instellingen gekeken, maar wist niet wat ik zou moeten veranderen. Op mijn oude HTC desire ging dit wel gewoon goed.
pi_112898382
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef Hierbenikdaneindelijk het volgende:
Hey,

Gr
Ja dat kan, dan moet je even kijken bij de instellingen van hotmail.
pi_112898482
Hmm, ook handig. Ik heb de helpdesk van HTC 2x gemaild én gebeld. Elke keer duidelijk aangegeven dat mijn Wifi niet werkt, dat het een hardware fout is en dat ik dus min of meer wil dat ie gerepareerd moet worden. Als ik dat via de mail naar HTC zou sturen inclusief telefooninformatie zou contact met mij worden opgenomen voor de reparatie volgens de telefonische helpdesk....right :')

Krijg je zo'n standaard mailtje terug dat ze 'het probleem zullen meenemen' en 'contact zullen opnemen als het nodig is'.

Pfff }:| ...
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:27:20 #228
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_112898759
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:21 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, ook handig. Ik heb de helpdesk van HTC 2x gemaild én gebeld. Elke keer duidelijk aangegeven dat mijn Wifi niet werkt, dat het een hardware fout is en dat ik dus min of meer wil dat ie gerepareerd moet worden. Als ik dat via de mail naar HTC zou sturen inclusief telefooninformatie zou contact met mij worden opgenomen voor de reparatie volgens de telefonische helpdesk....right :')

Krijg je zo'n standaard mailtje terug dat ze 'het probleem zullen meenemen' en 'contact zullen opnemen als het nodig is'.

Pfff }:| ...
Die reactie lijkt me vrij 2012 eigenlijk. Moet op het werk regelmatig probleemmeldingen doen per mail, maar deze worden gewoon netjes snel afgewerkt :) Het is geen 1990 meer dat je een mail stuurt en er verder niets meer mee gebeurt.
pi_112899042
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:27 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Die reactie lijkt me vrij 2012 eigenlijk. Moet op het werk regelmatig probleemmeldingen doen per mail, maar deze worden gewoon netjes snel afgewerkt :) Het is geen 1990 meer dat je een mail stuurt en er verder niets meer mee gebeurt.
Tja, ik lees hier en op Tweakers berichten van mensen die 'even de helpdesk bellen' en direct geregeld krijgen dat hun telefoon wordt opgehaald, gerepareerd en weer snel terug hebben.
En ik kan zo'n moeite doen }:|
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:03:28 #230
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112906211
Inderdaad kijken of je hem naar pop3 kan veranderen, die downloadt volgensmij alleen de nieuwe mailtjes zonder een bericht naar de server terug te sturen dat de mailtjes zijn gelezen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:23:31 #231
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_112944755
Ik zit eraan te denken om deze telefoon aan te schaffen. Ik lees alleen veel over die slechte accu/ batterij? Hoeveel is daar nu van merkbaar? En het wifi probleem waar ze nu mee bezig zijn? Komt dat vaak voor?

Nu ben ik niet een type dat (waarschijnlijk) extreem veel op een dag met die telefoon zal gaan doen. Maar wat is jullie ervaring/ advies?
pi_112944816
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zit eraan te denken om deze telefoon aan te schaffen. Ik lees alleen veel over die slechte accu/ batterij? Hoeveel is daar nu van merkbaar? En het wifi probleem waar ze nu mee bezig zijn? Komt dat vaak voor?

Nu ben ik niet een type dat (waarschijnlijk) extreem veel op een dag met die telefoon zal gaan doen. Maar wat is jullie ervaring/ advies?
Slechte accu valt wel allemaal wel mee, bij normaal gebruik zonder teveel gamen moet je makkelijk een dag kunnen halen.
pi_112945061
Ik las iets over een accu dat je op de achterkant klikt zodat ie ietsjes dikker wordt maar de capaciteit verdubbeld wel zo. Ik wacht nog op een witte variant en dan bestel ik hem voor mezelf :)

Oh, is er al. :) Witte: http://www.ebay.nl/itm/22(...)&hash=item1e6f0bc9fa

Zwarte: http://www.ebay.nl/itm/22(...)&hash=item231e5215a6

[ Bericht 51% gewijzigd door Kloonhommel op 15-06-2012 21:13:24 ]
pi_112946718
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik las iets over een accu dat je op de achterkant klikt zodat ie ietsjes dikker wordt maar de capaciteit verdubbeld wel zo. Ik wacht nog op een witte variant en dan bestel ik hem voor mezelf :)

Ik ben benieuwd naar hoe de One X er in uit ziet :')

Ik heb de mijne net geroot, en Charmeleon rom er op.
pi_112946930
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar hoe de One X er in uit ziet :')

Ik heb de mijne net geroot, en Charmeleon rom er op.
Nou, ik heb een vergelijkbare ervaring opgedaan met een toestel wiens naam ik hier niet durf uit te spreken of ik mag hier nooit meer komen posten. Die toestel had precies zo een accu die je erop klikte en het leek 1 geheel en de eigenaar was dik tevreden met die externe accu en hij gebruikt het nu nog steeds.

Die accu was ook erg dun en licht en vele malen beter dan een externe klomp accu die je met je meesjouwt en dan moet je soms ook nog kabeltje erbij hebben ook nog.

Ik ga hem iig bestellen en laat het nog wel weten of het wat is (verzending alleen al duurt tussen 10 en 25 dagen.)

Hoe heb je het geroot? Via htcdev.com? Vind je het niet erg dat je je garantie kwijt ben?
pi_112947057
quote:

Dat kost ook geen drol. Ik zie alleen niet hoe je deze aansluit op de One X?
pi_112947070
Via htcdev, dan clockworkmod flashen en dan supersu flashen. Garantie kan ik mee leven, het is een abo van 1 jaar en heb hier nog een backuptoestel.
pi_112947185
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:25 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat kost ook geen drol. Ik zie alleen niet hoe je deze aansluit op de One X?
Ik denk dat de cover de HOX omsluit. Scroll ff op 1 van die 2 paginas en dan zal je zien dat hij uit losse delen bestaat.

Ik heb hem iig net besteld, nu ff wachten, kan best lang duren helaas :(
pi_112947245
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:29 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik denk dat de cover de HOX omsluit. Scroll ff op 1 van die 2 paginas en dan zal je zien dat hij uit losse delen bestaat.

Ik heb hem iig net besteld, nu ff wachten, kan best lang duren helaas :(
Dat snap ik, dat zag ik ook, maar niet hoe je de accu vervolgens op de One X aansluit aangezien er geen micro-USB pin direct in de One X gaat. Dan zou ik haast denken dat dat met een los kabeltje moet.
pi_112947364
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:30 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat snap ik, dat zag ik ook, maar niet hoe je de accu vervolgens op de One X aansluit aangezien er geen micro-USB pin direct in de One X gaat. Dan zou ik haast denken dat dat met een los kabeltje moet.
Zie je de puntjes niet? De 2 oplaadpuntjes? Keer je HOX eens om? dan zie je 5 koperen puntjes op de achterkant zitten? Die kan je voor van alles gebruiken, cradle, externe accu, handsfree carkit, enz enz.
pi_112947392
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:34 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Zie je de puntjes niet? De 2 oplaadpuntjes? Keer je HOX eens om? dan zie je 5 koperen puntjes op de achterkant zitten? Die kan je voor van alles gebruiken, cradle, externe accu, handsfree carkit, enz enz.
Nog nooit geweten, ik vroeg me altijd al af waar die puntjes voor waren.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 21:35:23 #242
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112947404
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:30 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het gaat via de dock pinnetjes...
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_112947443
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:35 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

Het gaat via de dock pinnetjes...
Het is kloonhommel voor wat uitleg heeft gezorgd, anders had ik het nu nog niet begrepen.
pi_112947889
quote:

Hmm dat is wel de minst opvallende batterypack die ik ken, nice :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 22:15:58 #245
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112949135
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:36 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het is kloonhommel voor wat uitleg heeft gezorgd, anders had ik het nu nog niet begrepen.
En om het af te maken: ze heten pogo pins.
pi_112965021
Charmeleon rom vond ik een zooitje, enige reden ervoor was eigenlijk het aanpassen van HTC Car maar om dan zo'n zooi van een rom te hebben gaat mij te ver. Nu weer het oude vertrouwde MIUI er op.
pi_112965116
mijn batterij lijkt sinds gister ineens veel harder leeg te gaan.
Heb de task killer en kill nu om het uur alle lopende dingen voor de zekerheid.
meer mensen die hier last van hebben?
pi_112965623
Je kan ook gewoon even kijken wat er zoveel energie verbruikt.. Een taskkiller is in ieder geval zeker niet de oplossing, maar daar is inmiddels alles al wel over gezegd.
pi_112965638
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:49 schreef tinoburg het volgende:
mijn batterij lijkt sinds gister ineens veel harder leeg te gaan.
Heb de task killer en kill nu om het uur alle lopende dingen voor de zekerheid.
meer mensen die hier last van hebben?
Task killer er af gooien. Kijk welke apps zwaar verbruiken, bepaalde settings aanstaan (gps etc) die kunnen zuipen?
  zaterdag 16 juni 2012 @ 14:49:02 #250
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112968376
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Charmeleon rom vond ik een zooitje, enige reden ervoor was eigenlijk het aanpassen van HTC Car maar om dan zo'n zooi van een rom te hebben gaat mij te ver. Nu weer het oude vertrouwde MIUI er op.
Wat was precies de zooi dan? De Pokemon-style kan je verwijderen/uitzetten ofzo, en al die opties leken mij juist wel handig, twijfel alleen nog over de garantie enzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')