link?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat OV-kaart uitlezen wil nog niet helemaal, gaat wel snel komen
Je krijgt bij Belcompany ¤125 terug voor een goed werkende Desire.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:33 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb de HTC One X al een paar keer in mijn handen gehad in de winkels en het is toch een mooie High End Smartphone die mij verschrikkelijk handig in gebruik lijkt .
Eerst was ik aan het twijfelen over de grote van de telefoon maar door hem vaker in de handen te hebben gehad valt het toch wel mee .
Als ik mijn HTC Desire verkocht zou krijgen dan overweeg ik hem te kopen anders moet ik tot mijn Vodafone abonnement 02-2013 mee doen .
Mijn 1e HOX had ook zeer slechte WiFI. Teruggebracht als DOA en nu heb ik een goedwerkende HOX met ongeveer dezelfde WiFi waarde als jouw rechtse toestel en geen gezeik meer met "timeout connection" en continu wegvallende en herstellende verbindingen, ook al stond ik praktisch naast de router. Ik ging ook erg twijfelen of het aan mijn router lag maar mijn Desire deed het uitstekend. En nu kan ik bevestigen dat het niet aan de router ligt omdat deze HOX wel goed werkt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:21 schreef Iemand91 het volgende:
Jammer dat Wifi op de One X nou niet echt goed is
[ afbeelding ]
Jammer dat m'n oude Desire het véél beter doet, de waarde die de One X hier aangeeft trouwens is daar op z'n laagst; het signaal schommelt gigantisch heen en weer op de One...
Overigens ontzettend veel gezeik met dataverbindingen hier:
- M'n broers Sensation XE valt het wifi bereik steeds weg; ene moment verbinding, aantal seconden later is de verbinding weer verbroken/weg.
- M'n andere broer z'n Samsung Galaxy S Plus valt mobiel internet regelmatig weg (dus gewoon geen verbinding kunnen krijgen hoewel KPN bereik prima is)
Het feit dat wifi analyser het bereik ook erg schommelend aangeeft doet me vermoeden dat er ook problemen zijn qua wifi aan de One X kant. Heb overigens ook een HT24.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Mijn 1e HOX had ook zeer slechte WiFI. Teruggebracht als DOA en nu heb ik een goedwerkende HOX met ongeveer dezelfde WiFi waarde als jouw rechtse toestel en geen gezeik meer met "timeout connection" en continu wegvallende en herstellende verbindingen, ook al stond ik praktisch naast de router. Ik ging ook erg twijfelen of het aan mijn router lag maar mijn Desire deed het uitstekend. En nu kan ik bevestigen dat het niet aan de router ligt omdat deze HOX wel goed werkt.
Het schijnt dat er slechte batch zijn, weet ff niet welke slecht is maar HT25 schijnt vrij goed te zijn, ik heb nu HT24. (telefoonidentiteit opzoeken en dan de 1e 4 letters/cijfers)
En dat heb ik bij de 2000 mb alquote:Op zondag 10 juni 2012 17:08 schreef drumstickNL het volgende:
Pff; echt ziek hoe snel ik bij die 1000 mb zat.
Ik heb bij verlenging opzich best wat kunnen afdingen omdat ik gewoon veel internetquote:Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef drumstickNL het volgende:
2000 mb vond ik een beetje té voor de prijs die je ervoor neerlegt. De snelheid verander je er namelijk niet mee.
bij mij gaat het in ieder geval om dat hij beschermt is. Ook dat het scherm beschermt is en alle knoppen nog steeds te gebruiken zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 22:18 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb deze besteld. Kost wat, duurt even maar dan heb je ook wat.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1688538quote:Op zondag 10 juni 2012 17:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Het feit dat wifi analyser het bereik ook erg schommelend aangeeft doet me vermoeden dat er ook problemen zijn qua wifi aan de One X kant. Heb overigens ook een HT24.
Ik ben nu voor de gein even aan het uit proberen hoe lang de One X uithoudt zonder opladen (zit nu op 2 dagen en 4,5 uur met 1 uur schermtijd en de accu staat op 46%.
Dus als dat laatste uitprobeersel voorbij is (ofwel accu leeg) moet ik 'm maar opsturen. Kijken hoe dat precies moet en gaat en of dat wat kost. Als ik het wil opsturen kan ik het beter nu doen omdat ik 'm tot volgende maand toch niet kan gebruiken.
Thanks. Van deze 'knijptechniek' wist ik af, heb ik ook een aantal keer geprobeerd maar merkte niet echt verschil. Maar ik probeerde het nu net; en ik nu werkte het inderdaad zo. Eerst totaal geen bereik (in grijze deel van Wifi-analyser) en met knijpen kwam de wijzer net in het gele gedeelte.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:12 schreef Firenzo het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1688538
Dat is een waarde die ik dus echt nooit zou kunnen halen.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks. Van deze 'knijptechniek' wist ik af, heb ik ook een aantal keer geprobeerd maar merkte niet echt verschil. Maar ik probeerde het nu net; en ik nu werkte het inderdaad zo. Eerst totaal geen bereik (in grijze deel van Wifi-analyser) en met knijpen kwam de wijzer net in het gele gedeelte.
Opsturen dus, dus ik ga maar opzoeken hoe dat gaat, hoe dat moet en wat dat kost enzo.
Overigens, ik was bezig om te kijken hoe lang de One X het uithoudt op 1 accuduur. Gisteren was een vriend geïnteresseerd in m'n One dus die moest er even mee spelen dus maximale duur krijg ik niet meer, maar ik keek net wat het resultaat tot nu toe is: Accu staat op 20%, scherm staat op 1:15 uur en de totale duur is 3 dagen en 2 uur!
Hmm ik merk zojuist dat als ik daar druk mijn wifisignaal verbeterd.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks. Van deze 'knijptechniek' wist ik af, heb ik ook een aantal keer geprobeerd maar merkte niet echt verschil. Maar ik probeerde het nu net; en ik nu werkte het inderdaad zo. Eerst totaal geen bereik (in grijze deel van Wifi-analyser) en met knijpen kwam de wijzer net in het gele gedeelte.
Opsturen dus, dus ik ga maar opzoeken hoe dat gaat, hoe dat moet en wat dat kost enzo.
Overigens, ik was bezig om te kijken hoe lang de One X het uithoudt op 1 accuduur. Gisteren was een vriend geïnteresseerd in m'n One dus die moest er even mee spelen dus maximale duur krijg ik niet meer, maar ik keek net wat het resultaat tot nu toe is: Accu staat op 20%, scherm staat op 1:15 uur en de totale duur is 3 dagen en 2 uur!
Geen idee waar jij dit ziet?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Kloonhommel het volgende:
3 mensen met een HOX hebben gereageerd, kan 1 van de 3 de moeite nemen om me te vertellen of bij jullie ook zo is dat de dag en maand andersom staan en of het op te lossen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |