JONGUH WU WAREN GEWOON OP DU STRANJE WEET JE. EN DIE CHICK GING INEENS SCHUDDEN EN ALLEMAAL SCHUIN UIT DUR BEK. IK BELDE ME MATTIE EN TOEN GINGEN WE MET ZUN BOOTJE VARUH EN WE HEBBEN DR IN ZEEE GEDUMPT.quote:
dm gelijk even door wil je?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Esses het volgende:
En vervolgens hun foto's op fok slingeren en ik ze nog steeds niet gezien heb...
Ja, ok. Je kon er niks aan doen. Hopelijk ben je niet al te erg geschrokken.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
JONGUH WU WAREN GEWOON OP DU STRANJE WEET JE. EN DIE CHICK GING INEENS SCHUDDEN EN ALLEMAAL SCHUIN UIT DUR BEK. IK BELDE ME MATTIE EN TOEN GINGEN WE MET ZUN BOOTJE VARUH EN WE HEBBEN DR IN ZEEE GEDUMPT.
CONJO
HOU JUH BEK JONGEN!!! IK GA EEN PERUAANSE WIJFFIE VERSIEREN ENZOquote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, ok. Je kon er niks aan doen. Hopelijk ben je niet al te erg geschrokken.
Hij wel.quote:
Net zo als jouw rel mbt Nijmegenquote:
Ik vermaak me prima, maar dat komt omdat ik alles nog moet lezen.quote:
Que?quote:
Oh we hebben hier een tijdje terug een uitwisselingsproject gehad. Volk uit het nijmegentopic hier en defensiesubforum volk in nijmegentopic. Dat alles omdat Sammie weer eens ongenuanceerd en niet-tactisch was. Ik hoop dat hij nooit officier word. Tact ontbreekt wel eensquote:
Je vergeet bloodhoundfromhellquote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef AchJa het volgende:
Na Rubje, Galt, I-Spy, Editor, RubenS heb je alles al gezien...
Lolquote:Op zondag 27 mei 2012 23:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat alles omdat Sammie weer eens ongenuanceerd en niet-tactisch was. Ik hoop dat hij nooit officier word. Tact ontbreekt wel eens
Ninjaeditquote:
De tofste rel die ik gelezen heb was toch van kasta en z'n vlam wat een enorme backfire werd.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef AchJa het volgende:
Na Rubje, Galt, I-Spy, Editor, RubenS heb je alles al gezien...
Linkje, want geen lampje...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De tofste rel die ik gelezen heb was toch van kasta en z'n vlam wat een enorme backfire werd.
BHFH is altijd lachen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Je vergeet bloodhoundfromhell
Oh wacht, je was kloontjes opnoemen.
We hebben geen mods iddquote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
BHFH is altijd lachen.
Mochten de foto's van dat R&P topic opduiken moeten ze hier maar geplaatst worden, dit uitermate soepel lopende zelfregulerende topic heeft geen mods nodig... Ow wacht....
Oef, die ga ik nu niet zoeken..quote:
C4 is met verlof en heeft internetstoring.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
BHFH is altijd lachen.
Mochten de foto's van dat R&P topic opduiken moeten ze hier maar geplaatst worden, dit uitermate soepel lopende zelfregulerende topic heeft geen mods nodig... Ow wacht....
Wat denk je van ABO en SBK'12?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
C4 is met verlof en heeft internetstoring.
Waar de rest uithangt, geen idee.
Alberto checkt de park was ook fantastisch!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De tofste rel die ik gelezen heb was toch van kasta en z'n vlam wat een enorme backfire werd.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alberto checkt de park was ook fantastisch!Ennuh AntonyZeus ofzo met zijn milf...
![]()
Enne was het ook niet Kasta die ontslagen werd door een medefokker?
Zitten aan de andere kant van de plas.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
C4 is met verlof en heeft internetstoring.
Waar de rest uithangt, geen idee.
Oh, gaat Pumatje nu ook al mee boodschappen doen?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zitten aan de andere kant van de plas.
Geen idee.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh, gaat Pumatje nu ook al mee boodschappen doen?
Daarom moeten ze de amerikaanse jungles aanschaffen...ZWARTquote:Op zondag 27 mei 2012 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind het raar, je krijgt die schoenen ivm de omstandigheden maar je mag ze alleen op de kazerne dragen, daarbuiten moet je de "normale" schoenen aan... Doe dan gewoon standaard de zwarte kisten.
Dat mag dus niet... Je moet groen aan op de kazerne...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef thesystem het volgende:
[..]
Daarom moeten ze de amerikaanse jungles aanschaffen...ZWART
Groen is ook beter, halve Camoquote:Op maandag 28 mei 2012 00:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat mag dus niet... Je moet groen aan op de kazerne...
Alsof je het over de duivel hebt....quote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef Pumatje het volgende:
Nou, terug van Berchtesgaden.
Fun fun fun...lange rit
Nazi architectuur![]()
Op de terugweg Neurenberg even meegepakt...
Apart om er rond te lopen, en de Gemeente Neurenberg moet zich schamen voor hoe belabberd het erbij ligt.
Wil je dat we het nu als nog vieren meid?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef Esses het volgende:
Kutzooi we hebben begin deze mand mijn 4 jarige jubileum verloren laten gaan...
Alleen als daar een ont-knaping bij hoort.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wil je dat we het nu als nog vieren meid?
Juist eh.. ok.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Alleen als daar een ont-knaping bij hoort.
Jij stelt jezelf beschikbaar hoor ik al? Immers hoe wil je anders bij je AAC over levenservaring praten...... Alleen jammer dat ik hogere eisen stelquote:
Oh, hijquote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kasta! [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Dus dat is de man met wie ik altijd vergeleken word!quote:
Ik ben niet goed genoeg he!?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij stelt jezelf beschikbaar hoor ik al? Immers hoe wil je anders bij je AAC over levenservaring praten...... Alleen jammer dat ik hogere eisen stel
Genoeg tijd om dus de meest basale levenservaring op te doenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben niet goed genoeg he!?
Voordat ik voor de AAC moet verschijnen zal ondertussen al 3 jaar verder zijn.
Zal waarschijnlijk ook wel gebeuren in die tussentijd.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Genoeg tijd om dus de meest basale levenservaring op te doen
pareltjes, stuk voor stuk.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kasta! [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Maar zodra je de kazerne af gaat...zwart...en laat die Altama's nu mooi zwart zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 00:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat mag dus niet... Je moet groen aan op de kazerne...
Haha. Weet nog wel dat toen ik in 2010 opkwam, er een aantal gasten uit mijn peloton nog geen gewone kisten hadden gekregen bij het KPU wegens te weinig. Dus kregen ze de groene junglekisten mee. Die hebben ze vervolgens maar met Kiwi zwart gesmeerdquote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef thesystem het volgende:
[..]
Daarom moeten ze de amerikaanse jungles aanschaffen...ZWART
Is die wijnkelder van Göring er ook nog? Zo ja danquote:Op maandag 28 mei 2012 00:27 schreef Pumatje het volgende:
En dat adelaarsnest...en Berchtesgaden plus de Salsberg zelf... het is apart.
Vooral de trip erheen, en het verhaal erbij...
teleurstellend hoe Duitsland faalt met informatievoorziening en gebrek daaraan.
maar toch..... het uitgehakte pad naar de berg... de uitgehakte tunnel in de berg, de gouden lift... en uiteraard zijn stekje op die berg...
apart.. heel apart
Natuurlijk, maak van een nazi-bolwerk een gigantische neonazi trekpleister. Ben je wel helemaal goed? Dan kunnen we net zo goed volgend jaar ook SS-ers gaan herdenken met dodenherdenking.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:40 schreef Pumatje het volgende:
Dat is precies het probleem.
Ze hebben geen idee meer wat ze ermee aan moeten.
De arena in Neurenberg.. het is een schande hoe dat erbij ligt.
Renoveren kost 70 miljoen, 10 jaar werk.
Dus werkgelegenheid voor tien jaar... honderden mensen.
Mooi restaurant en een museum erbij... gidsen en je hebt een touristische attractie van wereldniveau.
Van grote waarde.
Het adelaarsnest precies hetzelfde. De bunkers eronder ook... heb er een uur in rondgelopen.
Af en toe is een bord vertaald in het Engels.. maar 90% niets.
Verder is de informatieverziening van het niveau wikipedia en veel te algemeen.
Echt jammer...
Valt toch best te volgen in het Duits?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:40 schreef Pumatje het volgende:
Het adelaarsnest precies hetzelfde. De bunkers eronder ook... heb er een uur in rondgelopen.
Af en toe is een bord vertaald in het Engels.. maar 90% niets.
Wat dacht je dan, dat ze gedetailleerde historische onderzoeken neer gaan hangen? Zit de gemiddelde jan toerist echt niet op te wachten hoor.quote:Verder is de informatieverziening van het niveau wikipedia en veel te algemeen.
lool.. als jij een goede opzet bedenkt misschienquote:Op maandag 28 mei 2012 00:50 schreef Thaboel het volgende:
SAM ga ff rellen in dat nijmegen topic. ik verveel me
Doe gewoon zoals je altijd doet.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lool.. als jij een goede opzet bedenkt misschien.
Dan doetie al meer dan gek genoeg.quote:
JE AVA IS ZWAAR KUT!quote:
En door het te laten vergaan verdruk je geschiedenis....is de geschiedenis vergeten dan zal het een kwestij van tijd zijn voor het word herhaald....quote:Op maandag 28 mei 2012 00:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Natuurlijk, maak van een nazi-bolwerk een gigantische neonazi trekpleister. Ben je wel helemaal goed? Dan kunnen we net zo goed volgend jaar ook SS-ers gaan herdenken met dodenherdenking.
neonazi trekpleister ?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Natuurlijk, maak van een nazi-bolwerk een gigantische neonazi trekpleister. Ben je wel helemaal goed? Dan kunnen we net zo goed volgend jaar ook SS-ers gaan herdenken met dodenherdenking.
Juist, dit vond ik ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:14 schreef thesystem het volgende:
[..]
En door het te laten vergaan verdruk je geschiedenis....is de geschiedenis vergeten dan zal het een kwestij van tijd zijn voor het word herhaald....
Het is zonde hoe duitsers omgaan met hun geschiedenis. Ben zelf ook in Berchtesgaden (uitstekende konditorei trouwens op de markt) geweest en het adelaarsnest. Zonde om te zien hoe het erbij ligt. Een groot schnitzelparadijs op een berg...dat is hoe het toen was![]()
Het zelfde geld eigenlijk voor Berlijn.....Hop, muur zsm afbreken...het enige wat je er nu van ziet zijn een paar stukjes en een rode lijn door de stad...zonde...
Nee, informatie en een museum OVER het adelaarsnest zou fijn zijn bij het adelaarsnest, in plaats van de gehele opkomst van het fascisme en 3e rijk in een 4 kamergebouw te proppen....quote:Op maandag 28 mei 2012 00:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Valt toch best te volgen in het Duits?
[..]
Wat dacht je dan, dat ze gedetailleerde historische onderzoeken neer gaan hangen? Zit de gemiddelde jan toerist echt niet op te wachten hoor.
Waar dacht je dan dat ik op doelde?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee, informatie en een museum OVER het adelaarsnest zou fijn zijn bij het adelaarsnest
Bestaan zat Engelstalige werken en websites over het Kehlsteinhaus en Berchtesgaden, hoor.quote:En nee, detail liefhebber/autist als ik ben, ben ik niet tevreden met het redelijk kunnen volgen in het Duits. Deed er zich op een bord een keer interessante informatie op... begreep ik het niet genoeg om er helemaal wijs uit te komen,.
,sakker.... ik bedoel op de berg zelfquote:Op maandag 28 mei 2012 10:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waar dacht je dan dat ik op doelde?
[..]
Bestaan zat Engelstalige werken en websites over het Kehlsteinhaus en Berchtesgaden, hoor.
Ik betwijfel serieus of ik wel de verkeerde vergelijking trek. Maar jou kunnen we dat niet kwalijk nemen. Historisch besef is soms ver te zoeken bij mensen.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:31 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Juist, dit vond ik ook.
Vooral Neurenberg is een schande. Je ziet in de stad her en der nog gebouwen staan, waarvan je de afdruk van de Adelaar met Swastika nog staan. De afbeelding is wel weg, maar de verkleuring geeft genoeg prijs... indrukwekkend om te zien.
De arena zelf is nog dramatischer..elk jaar steken ze er 100.000 euro in... al decennia lang.
Maar het is nu zo vervallen dat ze met het renovatie geld enkel maar kunnen renoveren wat ze het jaar ervoor hebben gerenoveerd.
De Amerikanen bliezen de swastika op in 45, de Duitsers zelf de pilaren en torens in 67 .... en nu wordt het omliggende asfalt als racebaan gebruikt, maar vragen ze wel indirect om een geldschieter met 70 miljoen.
Het is gebeurd, het moet niet worden weggemoffeld en ze kunnen artifacten als dat heel erg goed gebruiken om juist te onderwijzen. De bakermat van waar het fout ging, de arena in Neurenberg. Personen als Esses die de verkeerde vergelijkingen trekken vullen de helft van de posten in de Neurenbergse stadsraad/gemeenteraad blijkbaar...
Of ik er niets van snap? Ik denk dat jij beter kunt stoppen met het uitschrijven van brevetten van onvermogen hier op fok. Wilhelmina was een hoer, de regering waren pussies, ga maar door. De pareltjes van jouw hand kennen we zo langzamerhand. Ik denk dat ik er genoeg van snap. Ik denk dat ik ook prima kan inbeelden waarom het eea. zo sober gehouden word. Maar daarvoor moet je empathie en inlevingsvermogen hebben, iets waarvan al lang duidelijk is dat sommige mensen bij die loketten achteraan in de rij stonden. Is niet erg, maar ga dan niet de alwetende god uit hangen.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:28 schreef Pumatje het volgende:
[..]
neonazi trekpleister ?![]()
![]()
je snapt er echt niets van he?
ga er zelf eens een keer heen, en meng je dan in de discussie.
Yvonne is in tha house!quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:46 schreef Ryon het volgende:
Als ik het goed begrijp:
Een groep mensen die elkaar oppervlakkig kennen van het internet en gemeenschappelijk hebben dat zij sociaal kwetsbaar zijn, besluiten dat het een verstandig plan is om elkaar te ontmoeten 's nachts midden in een bos in de buurt van Rotterdam om daar grote hoeveelheden softdrugs en liters drank te gaan nuttigen. Tegen alle verwachtingen in blijkt niet iedereen even stabiel te zijn, raken mensen onder invloed en wordt het ruzie. Vervolgens worden er nog een boel merkwaardige foto's van elkaar gemaakt, een vuurtje gestookt en een lam en instabiel wijf achtergelaten in het bos. De rest strompelt midden in de nacht terug naar het wonderschone Rotterdam.
De dag erop moet dit succes nog even plein en public besproken worden op een forum en worden er in 'besloten' kring .rar bestanden met daarin de foto's rondgestuurd.
Leuke boel, zo'n meet. Volgende keer toch maar weer discobowlen en het houden bij een paar glazen ranja.
geweldig he.quote:
Echt hequote:
Jij mist de essentie en de nodige nuances nog.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:23 schreef hoogvlieger het volgende:
Ook ff door zitte bladeren. Een of andere borderline chick beweert dat ze door een groep dronken, stonede fokkers in een bos is aangerand en achtergelaten, en dat ze van haar spullen is beroofd. Dusch....
Inderdaad. Dat er niet geneukt is bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij mist de essentie en de nodige nuances nog.
Wat sloggi zegt en nog 6 onderhand.quote:
Ben jij nu militair? Je doet het gewoon.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:31 schreef Sloggi het volgende:
De nette oplossing is dus dat wijf al dan niet tegen haar wil oppakken en naar de bewoonde wereld tillen. Ik kan me echter voorstellen dat je daar weinig zin in hebt als ze iedereen uitscheldt en een paar man openkrabt.
Nee, ik ben geen militair.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Ben jij nu militair? Je doet het gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je voor, dat er op een openbaar forum meegelezen wordt!quote:
Ik hoef zometeen toch niet m'n eigen SC te gaan ontzetten, he?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zullen we hier ook maar een slotje op gooien?
En terecht zeg, kinderachtig gedoequote:Op maandag 28 mei 2012 13:49 schreef Schild het volgende:
Waar is die briljante topictitel heen?![]()
CENSUUR!
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Verdwijn eens naar je eigen circus, je hebt werk genoeg daar imo.
Atm wel meer externen, inclusief Yvonne...quote:Op maandag 28 mei 2012 13:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wie zijn onze mods nu eigenlijk?
De enige actieve hier is van C&H.
Klaar nu dus over de R&P rel, kan EllaN weer aan het werk.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:57 schreef EllaN het volgende:
Ik kan toch nooit studeren als er gereld wordt. Hou op.
Mijn heldquote:Op maandag 28 mei 2012 13:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Klaar nu dus over de R&P rel, kan EllaN weer aan het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk heb je. Ik zet alvast ff snoeihard Rage against the Machine op en pak een bak popcorn. Zorg jij voor het bier?quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:01 schreef Erasmo het volgende:
Tering is die rel nog steeds bezig? Misschien moeten die R&P-ers maar gewoon is een middagje in de zon gaan zittten, zal ze goed doen.Check hierboven ergens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
quote:Als ik het goed begrijp:
Een groep mensen die elkaar oppervlakkig kennen van het internet en gemeenschappelijk hebben dat zij sociaal kwetsbaar zijn, besluiten dat het een verstandig plan is om elkaar te ontmoeten 's nachts midden in een bos in de buurt van Rotterdam om daar grote hoeveelheden softdrugs en liters drank te gaan nuttigen. Tegen alle verwachtingen in blijkt niet iedereen even stabiel te zijn, raken mensen onder invloed en wordt het ruzie. Vervolgens worden er nog een boel merkwaardige foto's van elkaar gemaakt, een vuurtje gestookt en een lam en instabiel wijf achtergelaten in het bos. De rest strompelt midden in de nacht terug naar het wonderschone Rotterdam.
De dag erop moet dit succes nog even plein en public besproken worden op een forum en worden er in 'besloten' kring .rar bestanden met daarin de foto's rondgestuurd.
Leuke boel, zo'n meet. Volgende keer toch maar weer discobowlen en het houden bij een paar glazen ranja.
ijsmeis.rar moesten we ook zo lang op wachten...quote:Op maandag 28 mei 2012 14:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geef het 2 dagen voor de r&p.rar uitlekt.
wasda?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
ijsmeis.rar moesten we ook zo lang op wachten...
Joh, laat hem maar. Het is al goedquote:Op maandag 28 mei 2012 14:20 schreef Rave_NL het volgende:
Nibb-it, was dat nou oprecht noodzakelijk?
Een link naar een pagina met zoekresultaten...
Die kwestie dient niet besproken te worden. Wel mooie kleurplaat verder.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:20 schreef Rave_NL het volgende:
Nibb-it, was dat nou oprecht noodzakelijk?
Een link naar een pagina met zoekresultaten...
Controlekwestie..quote:Op maandag 28 mei 2012 14:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die kwestie dient niet besproken te worden. Wel mooie kleurplaat verder.
Dat ja...quote:Op maandag 28 mei 2012 14:28 schreef Remco026 het volgende:
Gaat hard hier met de SC
Of toch niet en is de TT gewoon aangepast
Provocateur!quote:Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef AchJa het volgende:
Moet er niet alvast nagedacht worden over een nieuwe topictitel? Een die op het randje zit uiteraard.
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef AchJa het volgende:
Moet er niet alvast nagedacht worden over een nieuwe topictitel? Een die op het randje zit uiteraard.
Hoe was de titel van dit topic eigenlijk?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef AchJa het volgende:
- Waar deffers wel tegen drank kunnenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef AchJa het volgende:
Goeie optiesquote:Op maandag 28 mei 2012 14:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
- Waar deffers wel tegen drank kunnen
- Waar R&P staat voor repressie en paniek-editen
?
Waar kon je dat ook alweer zien?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En ik heb er ook weer een note bij zie ik
Thanksquote:
Boefjequote:
heb jij eigenlijk nog ambities bij def?quote:
waar?quote:
Wat ben ik toch weer het liefste jongetje van de klasquote:Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Ervaring leert mij dat wanneer ik tentamens heb (vorige en deze week) het super lekker weer is. Wanneer mijn tentamens af zijn gelopen, wordt het rotweer.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:35 schreef hoogvlieger het volgende:
Komende twee weken tentamens. Lekkere kutperiode ook weer om te leren. Woensdag tentamen Europese Geschiedenis dus denk dat ik C&H maar eens door ga spitten
Dan hoop ik oprecht dat je een mooie studieschuld op mag bouwen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ervaring leert mij dat wanneer ik tentamens heb (vorige en deze week) het super lekker weer is. Wanneer mijn tentamens af zijn gelopen, wordt het rotweer.
Ik zie je wel verschijnen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:35 schreef hoogvlieger het volgende:
Komende twee weken tentamens. Lekkere kutperiode ook weer om te leren. Woensdag tentamen Europese Geschiedenis dus denk dat ik C&H maar eens door ga spitten
Zul je net zien ja. Na deze weken heb ik ff vakantie en dan is het natuurlijk kutweer.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ervaring leert mij dat wanneer ik tentamens heb (vorige en deze week) het super lekker weer is. Wanneer mijn tentamens af zijn gelopen, wordt het rotweer.
Die van mij zijn net als m'n bakkies.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:50 schreef Erasmo het volgende:
Notes zijn blijkbaar net ZZF-dagen, ik wist zeker dat ik er nog wat had maar nu zijn ze spoorloos verdwenen
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:07 schreef Rave_NL het volgende:
Waarschijnlijk zijn er 14 van Erwin omdat ik weigerde op zijn "joehoe-het-is-elf-uur-laat-ik-iedereen-vervelen-met-mijn-teringtyphuswansmaak"-YouTubefilmpjes te klikken..
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef Erasmo het volgende:
Deze week ga ik een van de moeilijkste dingen binnen Defensie doen...De grapjes blijven maar komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Deze week ga ik een van de moeilijkste dingen binnen Defensie doen...Succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze week ga ik een van de moeilijkste dingen binnen Defensie doen...Dacht dat je DCP halen bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood Sugar Sex Magik
In de voorligsteun raakt je borstkas de grond zeker al en dus kan je geen pushups doenquote:
Nee, daar wordt simpelweg geen aandacht aan besteed zolang we de OMT nog hebben.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
In de voorligsteun raakt je borstkas de grond zeker al en dus kan je geen pushups doen
OMT?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, daar wordt simpelweg geen aandacht aan besteed zolang we de OMT nog hebben.
Ik mis die klapjosti..quote:Op maandag 28 mei 2012 17:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tuig! Ik heb er elf... waarvan zeker tien met dank aan Rubje....
Crewbash, TR gemaakt.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:18 schreef Thaboel het volgende:
Oke, welke klootviool heeft mn TT verneukt?
waarom denk je dat ik het doe? Foto allang gezienquote:
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:40 schreef yvonne het volgende:
Ik waarschuw nog maar een keer aangezien het nog niet helemaal duidelijk is, kom hier van andere subfora kloten en je ligt eraf.
Z'n profiel.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:14 schreef Sloggi het volgende:
waar? Ik wil die hoer ook kapoy neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef Thaboel het volgende:
Hahahahhahahhaah 1domme dronke chick. Krijg je dit. Ban haar geeen gezeik meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]sinds 10 vanoachtondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Carpe diemquote:
quote:
Hij maakt jou kapoyerquote:Op maandag 28 mei 2012 19:25 schreef Sloggi het volgende:
Hij zal wel weer met de zus van een maat hebben geneukt.
En dat was juist zo gaaf om te zien in Moskou! Alles is er nog. Ook een aanrader als je houd van wat cultuur.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:31 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Juist, dit vond ik ook.
Vooral Neurenberg is een schande. Je ziet in de stad her en der nog gebouwen staan, waarvan je de afdruk van de Adelaar met Swastika nog staan. De afbeelding is wel weg, maar de verkleuring geeft genoeg prijs... indrukwekkend om te zien.
De arena zelf is nog dramatischer..elk jaar steken ze er 100.000 euro in... al decennia lang.
Maar het is nu zo vervallen dat ze met het renovatie geld enkel maar kunnen renoveren wat ze het jaar ervoor hebben gerenoveerd.
De Amerikanen bliezen de swastika op in 45, de Duitsers zelf de pilaren en torens in 67 .... en nu wordt het omliggende asfalt als racebaan gebruikt, maar vragen ze wel indirect om een geldschieter met 70 miljoen.
Het is gebeurd, het moet niet worden weggemoffeld en ze kunnen artifacten als dat heel erg goed gebruiken om juist te onderwijzen. De bakermat van waar het fout ging, de arena in Neurenberg. Personen als Esses die de verkeerde vergelijkingen trekken vullen de helft van de posten in de Neurenbergse stadsraad/gemeenteraad blijkbaar...
jou zusquote:
Geen idee, ben te arm voor een abboquote:
Oh, jij bent dus een van die iritante stokers.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Geen idee, ben te arm voor een abbo. Viel me alleen op dat er 1tje bij was gekomen sinds het dronken op een bankje achterlaat verhaal.
Nee anders had ik wel een ban gehadquote:Op maandag 28 mei 2012 19:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh, jij bent dus een van die iritante stokers.
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Viel me alleen op dat er 1tje bij was gekomen sinds het dronken op een bankje achterlaat verhaal.
Thaboel is met Esses wezen stappenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:55 schreef Schild het volgende:
Ja, maar dat verhaal over dronken op een bankje?
En toen heeft hij mijn zus gepakt.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Thaboel is met Esses wezen stappen
De KMar komt er in ieder geval in voorquote:Op maandag 28 mei 2012 20:13 schreef Esses het volgende:
De nieuwe wervingsfilmpjes kunnen ook niet droeviger...
Ja... en hoe..quote:Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
De KMar komt er in ieder geval in voor
Dat bedoelde ik dus...quote:
2dagenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Weet iemand hoe lang hij MIA zal zijn?
bummerquote:
Schotland bezocht.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:29 schreef Royyy het volgende:
[..]
Weggeweest, of hier van het weer genoten?
txquote:
Beviel wel weer. Blijft een mooi land.quote:
en ik dan? kwam zelfs met koffie aan voor hemquote:
Laten we een clubje oprichtenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik dan? kwam zelfs met koffie aan voor hem
Door die knipoog vertrouwde ik het niet echt.quote:
Nou zeg.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Door die knipoog vertrouwde ik het niet echt.
Ben ik ook wel nieuwsgierig naarquote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou zeg.
En de verklaring voor de koffie?
Ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |