JONGUH WU WAREN GEWOON OP DU STRANJE WEET JE. EN DIE CHICK GING INEENS SCHUDDEN EN ALLEMAAL SCHUIN UIT DUR BEK. IK BELDE ME MATTIE EN TOEN GINGEN WE MET ZUN BOOTJE VARUH EN WE HEBBEN DR IN ZEEE GEDUMPT.quote:
dm gelijk even door wil je?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Esses het volgende:
En vervolgens hun foto's op fok slingeren en ik ze nog steeds niet gezien heb...
Ja, ok. Je kon er niks aan doen. Hopelijk ben je niet al te erg geschrokken.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
JONGUH WU WAREN GEWOON OP DU STRANJE WEET JE. EN DIE CHICK GING INEENS SCHUDDEN EN ALLEMAAL SCHUIN UIT DUR BEK. IK BELDE ME MATTIE EN TOEN GINGEN WE MET ZUN BOOTJE VARUH EN WE HEBBEN DR IN ZEEE GEDUMPT.
CONJO
HOU JUH BEK JONGEN!!! IK GA EEN PERUAANSE WIJFFIE VERSIEREN ENZOquote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, ok. Je kon er niks aan doen. Hopelijk ben je niet al te erg geschrokken.
Hij wel.quote:
Net zo als jouw rel mbt Nijmegenquote:
Ik vermaak me prima, maar dat komt omdat ik alles nog moet lezen.quote:
Que?quote:
Oh we hebben hier een tijdje terug een uitwisselingsproject gehad. Volk uit het nijmegentopic hier en defensiesubforum volk in nijmegentopic. Dat alles omdat Sammie weer eens ongenuanceerd en niet-tactisch was. Ik hoop dat hij nooit officier word. Tact ontbreekt wel eensquote:
Je vergeet bloodhoundfromhellquote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef AchJa het volgende:
Na Rubje, Galt, I-Spy, Editor, RubenS heb je alles al gezien...
Lolquote:Op zondag 27 mei 2012 23:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat alles omdat Sammie weer eens ongenuanceerd en niet-tactisch was. Ik hoop dat hij nooit officier word. Tact ontbreekt wel eens
Ninjaeditquote:
De tofste rel die ik gelezen heb was toch van kasta en z'n vlam wat een enorme backfire werd.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef AchJa het volgende:
Na Rubje, Galt, I-Spy, Editor, RubenS heb je alles al gezien...
Linkje, want geen lampje...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De tofste rel die ik gelezen heb was toch van kasta en z'n vlam wat een enorme backfire werd.
BHFH is altijd lachen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Je vergeet bloodhoundfromhell
Oh wacht, je was kloontjes opnoemen.
We hebben geen mods iddquote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
BHFH is altijd lachen.
Mochten de foto's van dat R&P topic opduiken moeten ze hier maar geplaatst worden, dit uitermate soepel lopende zelfregulerende topic heeft geen mods nodig... Ow wacht....
Oef, die ga ik nu niet zoeken..quote:
C4 is met verlof en heeft internetstoring.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
BHFH is altijd lachen.
Mochten de foto's van dat R&P topic opduiken moeten ze hier maar geplaatst worden, dit uitermate soepel lopende zelfregulerende topic heeft geen mods nodig... Ow wacht....
Wat denk je van ABO en SBK'12?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
C4 is met verlof en heeft internetstoring.
Waar de rest uithangt, geen idee.
Alberto checkt de park was ook fantastisch!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De tofste rel die ik gelezen heb was toch van kasta en z'n vlam wat een enorme backfire werd.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alberto checkt de park was ook fantastisch!Ennuh AntonyZeus ofzo met zijn milf...
![]()
Enne was het ook niet Kasta die ontslagen werd door een medefokker?
Zitten aan de andere kant van de plas.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
C4 is met verlof en heeft internetstoring.
Waar de rest uithangt, geen idee.
Oh, gaat Pumatje nu ook al mee boodschappen doen?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zitten aan de andere kant van de plas.
Geen idee.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh, gaat Pumatje nu ook al mee boodschappen doen?
Daarom moeten ze de amerikaanse jungles aanschaffen...ZWARTquote:Op zondag 27 mei 2012 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind het raar, je krijgt die schoenen ivm de omstandigheden maar je mag ze alleen op de kazerne dragen, daarbuiten moet je de "normale" schoenen aan... Doe dan gewoon standaard de zwarte kisten.
Dat mag dus niet... Je moet groen aan op de kazerne...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef thesystem het volgende:
[..]
Daarom moeten ze de amerikaanse jungles aanschaffen...ZWART
Groen is ook beter, halve Camoquote:Op maandag 28 mei 2012 00:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat mag dus niet... Je moet groen aan op de kazerne...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |