ja nou, in je lijstjequote:Op zondag 27 mei 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
@Muis en Tombo... omdat de 14e en de 21e er weer anderen op vakantie zijn.
En ik het vrij lastig vind om te 'kiezen' wie we dan gaan benadelen
Vandaar dat ik er nog even een nachtje of 2 over slaap![]()
En uiteraard nog aan Henk moet vragen welke andere vrijdagen en zaterdagen er kunnen in september.
Had het nu alleen voor de 25e aug. en 1 september gevraagd.
stond de 21e niet dusquote:Op zondag 27 mei 2012 22:59 schreef Greys het volgende:
Er blijven alleen een beetje weinig dagen over voor me zo
- niet doordeweeks
- niet op of voor de 25e augustus
- niet in het weekend van 1 september
- niet in het weekend van 7 september
- niet in het weekend van 14 september
- niet als het bloedje heet is
Dan werd mijn lijstje niet-data helemaal zo deprimerend langquote:Op zondag 27 mei 2012 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nou, in je lijstje
[..]
stond de 21e niet dus
Mag van mij best als het bloedje heet is hoor, kom toch niet in 3-delig pak en het past lekker bij het lied van Moldavië wat ongetwijfeld af en toe langs zal komen.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:59 schreef Greys het volgende:
Er blijven alleen een beetje weinig dagen over voor me zo
- niet doordeweeks
- niet op of voor de 25e augustus
- niet in het weekend van 1 september
- niet in het weekend van 7 september
- niet in het weekend van 14 september
- niet als het bloedje heet is
Begin Oktober?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
@Muis en Tombo... omdat de 14e en de 21e er weer anderen op vakantie zijn.
En ik het vrij lastig vind om te 'kiezen' wie we dan gaan benadelen
Vandaar dat ik er nog even een nachtje of 2 over slaap![]()
En uiteraard nog aan Henk moet vragen welke andere vrijdagen en zaterdagen er kunnen in september.
Had het nu alleen voor de 25e aug. en 1 september gevraagd.
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mag van mij best als het bloedje heet is hoor, kom toch niet in 3-delig pak en het past lekker bij het lied van Moldavië wat ongetwijfeld af en toe langs zal komen.
[..]
Begin October?
Ok, 29 september?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef Greys het volgende:
Begin oktober duurt nog zo allejezus lang
En het was nou net de bedoeling van Henk en mij om het over een maand of drie te doen.
Ikke welquote:Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
Wie konden er nou ook alweer niet op 21 september?
Iedereen volgens mij, alleen is MoBlo dan niet in NLquote:Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
Ja maar toen was het kijken naar ESF, dat was alleen danquote:Op zondag 27 mei 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
Zie, daarom was het zo fijn (sorryniet rot bedoeld
) dat Muis en ik er de vorig keer gewoon een kant en klare OP in mikten met 'dan en dan is het' en zie maar of je kunt.
Dat had precies dít als reden![]()
Er waren er nog 2, dacht ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iedereen volgens mij, alleen is MoBlo dan niet in NL
Maar volgens mij is die er als er anderen weg zijn
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren er nog 2, dacht ik.
Ml-etje en xcuz_me.
Ik, misschien, want vrijdag.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
Ja da's best kut hoor, want dan stoot je direct mensen voor het hoofdquote:
Ah joh, anders organiseer ik zelf een meet ergens in een strandtent op Kijkduin in het weekend dat ik er benquote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iedereen volgens mij, alleen is MoBlo dan niet in NL
Maar volgens mij is die er als er anderen weg zijn
Sowieso moet ik de agenda van Henk nog checkenquote:
kijkduin is vlakkerbij dan Rotterdam, zeker met mijn richtingsgevoel!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah joh, anders organiseer ik zelf een meet ergens in een strandtent op Kijkduin in het weekend dat ik er benHoud hier vooral met mij geen rekening. Ik kom als ik in NL ben en het dan is, en anders heb ik mooi pech gehad: had ik maar niet moeten emigreren
Oh ja, Henk moet ook nog kunnen natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso moet ik de agenda van Henk nog checken
Vandaar dat ik nu nog niet kan prikken.
Detailsquote:Op zondag 27 mei 2012 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, Henk moet ook nog kunnen natuurlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogal een stevig detail.quote:
Als er al een Sjoelfestibal is bv, dan passen we daar nooit tussen al die sjoelbakkenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, Henk moet ook nog kunnen natuurlijk.![]()
Het is ook niet alleen een reünie meet, maar dat was wel de aanleiding omdat die mensen elkaar graag nog eens zien binnenkortquote:Op zondag 27 mei 2012 23:18 schreef Maanvis het volgende:
het is denk ik het leukst als het gewoon een algemene FOK! rotterdam meet is ipv specifiek een reünie meet.
Pff, ik kan ook sjoelen hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er al een Sjoelfestibal is bv, dan passen we daar nooit tussen al die sjoelbakken
Da's een soort arrangement.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:17 schreef sp3c het volgende:
owja dat wilde ik nog vragen!
ik zag op de site van het barretje dat er een bluesboot was ofzo op een gegeven moment maar er staat geen informatie bij ... wat is het?
blues op de boot?
Ok, wat de kosten ook zijn: ik kom!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Thema: Party for everybody, DANCE!
[ afbeelding ]
Oehhh die dresscode, me likey!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Thema: Party for everybody, DANCE!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:22 schreef Greys het volgende:
Dan moet ik wel even zorgen dat ik voor die tijd een paar tanden loos.
Niet fotogeniek Greys en met de tandartszorg van tegenwoordig hoort dat ook niet meer.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:22 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:22 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moeten er ook koekjes uit de oven zijn!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:22 schreef Greys het volgende:
Maar ik vind het een leuk thema voor het SongfestiBAL!
Daar ken ik wel voor zorgenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moeten er ook koekjes uit de oven zijn!
Chocoladetaartquote:Op zondag 27 mei 2012 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moeten er ook koekjes uit de oven zijn!
Heb liever taart van jou hoor dan koekjesquote:
voor zichzelf?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een soort arrangement.
Met eten bij Henk en daarna met een bus (ze gaan al met 45 personen geloof ik) naar de Bluesboot, da's een avond varen met bluesbands.
Da's al helemaal uitverkocht beide avonden: http://bluesontheriver.com/
Alleen Henk heeft nog 4 of 6 kaarten ofzo.
Oh. Oh oh! I need a bit of rock and roll!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Die turkse boy was trouwens wel heel hot
Alleen jammer van die plaggenboot die eromheen hing.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Die turkse boy was trouwens wel heel hot
Als ze toch eens alleen zo'n cape en een minuscuul broekje aan zouden hebben gehad..quote:Op zondag 27 mei 2012 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh. Oh oh! I need a bit of rock and roll!
Ja godver nou heb ik dat nummer in m'n kop en dat semi-creepy beeld van die danser met z'n hoofd in het punt van het schip.
Voor wie er maar wil meedoen met het arrangementquote:Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor zichzelf?
edit: ow 1 juni kan ik sowieso niet
Blues![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh. Oh oh! I need a bit of rock and roll!
Ja godver nou heb ik dat nummer in m'n kop en dat semi-creepy beeld van die danser met z'n hoofd in het punt van het schip.
Beetje jammer inderdaad!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen jammer van die plaggenboot die eromheen hing.
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
Wie konden er ook alweer niet op 15 september?
ik kan iedere dag zolang het niet een week van te voren word aangekondigdquote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
Wie konden er ook alweer niet op 15 september?
damnquote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor wie er maar wil meedoen met het arrangement
Neem je vriend mee!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:39 schreef Oognip het volgende:
Ik kan niet op 21 september want vriend jarig.
Maar ja, ik denk dat je maar gewoon een datum moet noemen en het dan gewoon moet gaan doen. Niet te veel vragen wie wel en niet kan, want dan durf je alleen maar niet te kiezen omdat je niemand voor z'n hoofd wil stoten
Er waren een paar die het uit zichzelf al hadden geroepen hier wanneer ze niet konden, maar dat kon ik zo snel even niet terugvindenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:39 schreef Oognip het volgende:
Ik kan niet op 21 september want vriend jarig.
Maar ja, ik denk dat je maar gewoon een datum moet noemen en het dan gewoon moet gaan doen. Niet te veel vragen wie wel en niet kan, want dan durf je alleen maar niet te kiezen omdat je niemand voor z'n hoofd wil stoten
done deal!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als we het rouwens in September doen zitten we daarna alsnog met een gat van +/- 8 maanden tot het volgende ESF.
Moeten we dan halverwege die periode niet nog een meet doen? Als voorbereiding voor de ESF meet van volgend jaar ofzo?Of om te vieren dat de nieuwe inzending bekend is, wat toch rond die tijd ook wel zal zijn.
hehehequote:[..]
Neem je vriend mee!
Ja, Elies had al 'HENKstenbal' als thema voor de 3e meetquote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als we het rouwens in September doen zitten we daarna alsnog met een gat van +/- 8 maanden tot het volgende ESF.
Moeten we dan halverwege die periode niet nog een meet doen? Als voorbereiding voor de ESF meet van volgend jaar ofzo?Of om te vieren dat de nieuwe inzending bekend is, wat toch rond die tijd ook wel zal zijn.
[..]
Neem je vriend mee!
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Neem je vriend mee!
Neequote:
Ja! Gaan we gezellig met zijn allen kerst vierenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Neem je vriend mee!
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Elies had al 'HENKstenbal' als thema voor de 3e meet![]()
In oktober was volgens mij de agenda van feestjes die al gepland staan bij Henk al een stuk vollerquote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ik zou zelf voor oktober gaan. Die twee weken maken ook niet meer zoveel uit en je zit een stuk minder met vakanties die in de weg zitten. Maar goed, mijn 2 centen.
In oktober viert de tante van de cavia van m'n buurvrouw d'r verjaardag. Dus helaas.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ik zou zelf voor oktober gaan. Die twee weken maken ook niet meer zoveel uit en je zit een stuk minder met vakanties die in de weg zitten. Maar goed, mijn 2 centen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In oktober viert de tante van de cavia van m'n buurvrouw d'r verjaardag. Dus helaas.
mogen wij komen?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In oktober viert de tante van de cavia van m'n buurvrouw d'r verjaardag. Dus helaas.
de cavia houdt niet van bukkakke.quote:
ik kan me inhouden!quote:
"Tja, de crisis hè."quote:Op zondag 27 mei 2012 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zit gewoon weer even de ESF finale van vorig jaar terug te kijken.
I know![]()
Valt me wel op dat de nummers in de finale toen een stuk vrolijker waren.
Moet toch een reden voor zijn, ga ik eens over nadenken.
dealquote:Op zondag 27 mei 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
De opzet was om het over een maand of drie te doen, omdat ESF open blijft en het anders geheel stil valt hierAls we nu al van eind augustus naar ergens half oktober gaan, dan is het alsnog te ver weg om nu al over te voorpretten, omdat het nog zo'n ver van ons bed show is.
Nou ja, dat was dus meer het idee achter eind augustus.Omdat dat al niet zo heel ver weg meer klinkt. Toen gingen we schuiven door september heen en nu komen we straks al in okotber
Nou ik ga even morgen met Henk overleggen (dan gaan Elies en ik er toch een glaasje melk drinken op het terras) en dan komen we hier gewoon met 1 datum die nog mogelijk is in september of heel erg begin oktober. Deal?
raar jaar geweest, zeker aan de rand van Europaquote:Op zondag 27 mei 2012 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zit gewoon weer even de ESF finale van vorig jaar terug te kijken.
I know![]()
Valt me wel op dat de nummers in de finale toen een stuk vrolijker waren.
Moet toch een reden voor zijn, ga ik eens over nadenken.
Ik denk dat we ook gewoon voor een zaterdag moeten gaan, want op zondag kan niemand laat ivm werk de volgende dag en op vrijdag zou evt. kunnen, maar ik begreep dat er alleen maar meer ook blijven slapen deze keer en als die allemaal weer in moeten checken 's middags en nog omkleden enzo, dan moeten ze alsnog allemaal weer vrij nemenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan in principe altijd wel, als ik het maar op tijd weetDaarnaast is 't weekend fijner, maar dat zal voor 90% van de mensen gelden!
Ik heb dr nu al weer zin an!
De organisator bepaalt! En zonder jou is het 20% minder leuk!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
De opzet was om het over een maand of drie te doen, omdat ESF open blijft en het anders geheel stil valt hierAls we nu al van eind augustus naar ergens half oktober gaan, dan is het alsnog te ver weg om nu al over te voorpretten, omdat het nog zo'n ver van ons bed show is.
Nou ja, dat was dus meer het idee achter eind augustus.Omdat dat al niet zo heel ver weg meer klinkt. Toen gingen we schuiven door september heen en nu komen we straks al in oktober
Nou ik ga even morgen met Henk overleggen (dan gaan Elies en ik er toch een glaasje melk drinken op het terras) en dan komen we hier gewoon met 1 datum die nog mogelijk is in september of heel erg begin oktober. Deal?
Nou, ik blijf wel thuis hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik kan eigenlijk meeste dagen welen ik durf deze keer zelfs zonder Nip als die niet kan, maar met is natuurlijk gezelliger, kunnen we voorpretteren in de auto
Even voor de zekerheid, mocht de agenda van Henk het toelaten...quote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, als we zo gaan beginnen... Er zijn ook data in oktober dat ik niet kan, dat houd je toch. Dus waarom voor 1 persoon naar oktober zetten als anderen dan weer niet kunnen?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, mocht de agenda van Henk het toelaten...
Wanneer in oktober zijn jullie terug van vakantie EN beschikbaar?
Omdat het niet om 1 persoon gaat die eind september niet kanquote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, als we zo gaan beginnen... Er zijn ook data in oktober dat ik niet kan, dat houd je toch. Dus waarom voor 1 persoon naar oktober zetten als anderen dan weer niet kunnen?
Niet lelijk bedoelt overigens
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ergens achter me is een knalpartijtje aan de gang en net werd You and me voor de 3e x gedraaid en keihard meegezongen.
Nou, wie? Geef maar toe!
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, mocht de agenda van Henk het toelaten...
Wanneer in oktober zijn jullie terug van vakantie EN beschikbaar?
De 6e?
Mocht het alsnog het weekend van 21 sept. worden, doe dan ten minste 22 sept. das een zaterdag.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het niet om 1 persoon gaat die eind september niet kan
En ik meerdere data wil checken morgen. Wil niet zeggen dat het 6 oktober wordt.
Maar 21 september kan jij niet, XM niet, Ml-etje niet.
Als het niet anders kan wordt het alsnog 21 september, maar het is wel zo netjes om andere mogelijkheden ook te checken morgen toch?Ook in jouw belang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |