Chocoladetaartquote:Op zondag 27 mei 2012 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moeten er ook koekjes uit de oven zijn!
Heb liever taart van jou hoor dan koekjesquote:
voor zichzelf?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een soort arrangement.
Met eten bij Henk en daarna met een bus (ze gaan al met 45 personen geloof ik) naar de Bluesboot, da's een avond varen met bluesbands.
Da's al helemaal uitverkocht beide avonden: http://bluesontheriver.com/
Alleen Henk heeft nog 4 of 6 kaarten ofzo.
Oh. Oh oh! I need a bit of rock and roll!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Die turkse boy was trouwens wel heel hot
Alleen jammer van die plaggenboot die eromheen hing.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Die turkse boy was trouwens wel heel hot
Als ze toch eens alleen zo'n cape en een minuscuul broekje aan zouden hebben gehad..quote:Op zondag 27 mei 2012 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh. Oh oh! I need a bit of rock and roll!
Ja godver nou heb ik dat nummer in m'n kop en dat semi-creepy beeld van die danser met z'n hoofd in het punt van het schip.
Voor wie er maar wil meedoen met het arrangementquote:Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor zichzelf?
edit: ow 1 juni kan ik sowieso niet
Blues![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh. Oh oh! I need a bit of rock and roll!
Ja godver nou heb ik dat nummer in m'n kop en dat semi-creepy beeld van die danser met z'n hoofd in het punt van het schip.
Beetje jammer inderdaad!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen jammer van die plaggenboot die eromheen hing.
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
Wie konden er ook alweer niet op 15 september?
ik kan iedere dag zolang het niet een week van te voren word aangekondigdquote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
Wie konden er ook alweer niet op 15 september?
damnquote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor wie er maar wil meedoen met het arrangement
Neem je vriend mee!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:39 schreef Oognip het volgende:
Ik kan niet op 21 september want vriend jarig.
Maar ja, ik denk dat je maar gewoon een datum moet noemen en het dan gewoon moet gaan doen. Niet te veel vragen wie wel en niet kan, want dan durf je alleen maar niet te kiezen omdat je niemand voor z'n hoofd wil stoten
Er waren een paar die het uit zichzelf al hadden geroepen hier wanneer ze niet konden, maar dat kon ik zo snel even niet terugvindenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:39 schreef Oognip het volgende:
Ik kan niet op 21 september want vriend jarig.
Maar ja, ik denk dat je maar gewoon een datum moet noemen en het dan gewoon moet gaan doen. Niet te veel vragen wie wel en niet kan, want dan durf je alleen maar niet te kiezen omdat je niemand voor z'n hoofd wil stoten
done deal!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als we het rouwens in September doen zitten we daarna alsnog met een gat van +/- 8 maanden tot het volgende ESF.
Moeten we dan halverwege die periode niet nog een meet doen? Als voorbereiding voor de ESF meet van volgend jaar ofzo?Of om te vieren dat de nieuwe inzending bekend is, wat toch rond die tijd ook wel zal zijn.
hehehequote:[..]
Neem je vriend mee!
Ja, Elies had al 'HENKstenbal' als thema voor de 3e meetquote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als we het rouwens in September doen zitten we daarna alsnog met een gat van +/- 8 maanden tot het volgende ESF.
Moeten we dan halverwege die periode niet nog een meet doen? Als voorbereiding voor de ESF meet van volgend jaar ofzo?Of om te vieren dat de nieuwe inzending bekend is, wat toch rond die tijd ook wel zal zijn.
[..]
Neem je vriend mee!
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Neem je vriend mee!
Neequote:
Ja! Gaan we gezellig met zijn allen kerst vierenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Neem je vriend mee!
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Elies had al 'HENKstenbal' als thema voor de 3e meet![]()
In oktober was volgens mij de agenda van feestjes die al gepland staan bij Henk al een stuk vollerquote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ik zou zelf voor oktober gaan. Die twee weken maken ook niet meer zoveel uit en je zit een stuk minder met vakanties die in de weg zitten. Maar goed, mijn 2 centen.
In oktober viert de tante van de cavia van m'n buurvrouw d'r verjaardag. Dus helaas.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ik zou zelf voor oktober gaan. Die twee weken maken ook niet meer zoveel uit en je zit een stuk minder met vakanties die in de weg zitten. Maar goed, mijn 2 centen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |