quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Ik zeg ook niet dat hij zegt dat Djokovic-Nadal niet leuk is. Ik vroeg me alleen af waarom hij juist zei. Als hij ook had geschreven had ik het logisch gevonden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat Djokovic - Nadal niet leuk is,
Daarom vin dik de meeste toernooien ook niet hee boeiend tot de halve finale. Ik vind doorgaans noch de simpele overwinningen van de toppers in de eerdere ronden leuk noch de wedstrijden tussen de subtoppers, behalve als het er een is die ik goed vind, zoals Nalbandian. En dat met die Baker bijvoorbeeld vind ik leuk.quote:het probleem is echter dat deze pot veel minder vaak voorkomt dan een speler die tussen de top 20-30 speelt en tegen iemand speelt die rond de plaats 30-40 staat. Tot de kwartfinales is er in de partijen bij de toppers vaak weinig aan, een beetje veegpartijen tegen mensen als Pere Riba, Marcel Granollers en Philipp Kohlschreiber. Dan is het veel leuker om een pot als Almagro - Verdasco te zien, wat misschien minder hoog niveau is dan een Nadal of Djokovic, maar wel leuker om te zien want er zit meer spanning in.
5 minuten later dan de mijne wel, boe!quote:
Het is fed-fan, dat was wss een slechte grapquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
5 minuten later dan de mijne wel, boe!
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is fed-fan, dat was wss een slechte grap
qftquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
Degene die dat vraagteken in de OP heeft gezet heeft kennelijk niet heel veel verstand van tennis.![]()
Ja, dat zou leuk zijn als Federer een reële kans maakt maar tot nu toe is de H2H van Nadal en Federer op RG 5-0 voor Nadal. Ik zie dan liever Djokovic-Nadal.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:22 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
qft
Gelukkig is planning voor roland garros halve finale nummer 1 vs 3 en nummer 2 vs 4![]()
Nadal-Federer finale![]()
Ik heb er destijds volgens mij op geantwoord: Nee, Sport1 zendt het niet uit, Eurosport wel. Als het goed is, maakt Sport1 er ook geen reclame voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:27 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb het al eerder gevraagd, maar geen antwoord gekregen: wordt RG uitgezonden op Sport1? Ze maken er wel reclame mee, maar in hun programmering staat niets over RG.
Dacht alleen Wimbledon van de Grand Slams.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:27 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb het al eerder gevraagd, maar geen antwoord gekregen: wordt RG uitgezonden op Sport1? Ze maken er wel reclame mee, maar in hun programmering staat niets over RG.
Dit is van de Sport1 website:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb er destijds volgens mij op geantwoord: Nee, Sport1 zendt het niet uit, Eurosport wel. Als het goed is, maakt Sport1 er ook geen reclame voor.
En op de Ziggo website staat ook dat ze het uitzenden.quote:De tennisliefhebber zit geramd bij Sport1 deze zomer met de grand slams van Roland Garros en Wimbledon. De partijen op het heilige gras van Londen zenden we zelfs op vijf kanalen tegelijk uit. Je hoeft dus niets te missen van Rafael Nadal, Novak Djokovic, Andy Murray, Roger Federer, Maria Sharapova en Kim Clijsters en de verrichtingen van Nederlanders Thiemo de Bakker en Robin Haase.
Volgens mij ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dacht alleen Wimbledon van de Grand Slams.
Hmm, dat is wel vreemd. Maar kijk maar op www.sport1.nl/programmagids/deze-week.html. Ik zie het er niet tussen staan.quote:
Ja, zeker vreemd. Heb je pas sinds kort een abonnement op Sport1?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:52 schreef Angelof9 het volgende:
Ik dus ook niet. Maar dat is wel "false advertising" dan, om mensen te zeggen dat ze het wél uitzenden. Erg vaag. Ik ga Ziggo maar bellen volgende week. Voel me een beetje bekocht.
Zoiets vermoedde ik al toen ik je reactie las. Heel vervelend voor je.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:58 schreef Angelof9 het volgende:
Yup, sinds het toernooi van Rome. Omdat ik zag dat ze RG ook gingen uitzenden ben ik overstag gegaan.
Als ze het echt zeggen, dan kun je gewoon je geld terug eisen. Als ze claimen iets te leveren en na aanschaf leveren ze niet, dan heb je daar alle recht toe.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:02 schreef Angelof9 het volgende:
Belachelijk. Waarom zetten ze het dan op hun website?
Volgens mij is dat alles jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:30 schreef TheArt het volgende:
Sijs morgen op court 2, een tv baan dus. Die komt dus hopelijk wel op de NOS
Weet iemand alles tv courts trouwens? PC, SL, Court 1, Court 2, Court 3, Court 6 en Court 7 weet ik. Of waren ze dat allemaal?
Met doping jaquote:Op zondag 27 mei 2012 09:04 schreef Federer-fan het volgende:
Kwam net dit filmpje tegen:
Wat een geweldig tennis zeg.En wat slaat Puera hard zeg.
Heerlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 09:04 schreef Federer-fan het volgende:
Kwam net dit filmpje tegen:
Wat een geweldig tennis zeg.En wat slaat Puera hard zeg.
Is het niet al jaren zo dat de NOS alleen rechten heeft voor PC?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:30 schreef TheArt het volgende:
Sijs morgen op court 2, een tv baan dus. Die komt dus hopelijk wel op de NOS
Weet iemand alles tv courts trouwens? PC, SL, Court 1, Court 2, Court 3, Court 6 en Court 7 weet ik. Of waren ze dat allemaal?
Ik zag het jaquote:Op zondag 27 mei 2012 11:11 schreef franklop het volgende:
Haase verzint alvast vier smoesjes om te kunnen verliezen van Dödig
Dat is nieuw voor mij, waarom zou dat zijn? Zelfs als je beperkte rechten hebt, dan neem je toch altijd PC en SZ?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Is het niet al jaren zo dat de NOS alleen rechten heeft voor PC?
naja ze zappen ook nooit tussen wedstrijden op PC door naar een andere interessante partij, en dacht dat we vorig jaar daar ook al iets over hadden. Zal eens nazoekenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij, waarom zou dat zijn? Zelfs als je beperkte rechten hebt, dan neem je toch altijd PC en SZ?
Jawel ze hebben wel de rechten, alleen zappen ze gewoon nooit. Ze zenden elk jaar zowat alleen de Nederlanders uit die op andere tv banen spelen. Oh ja, en een paar jaar terug opeens 1 dag vanaf Suzanne Lenglen omdat Serena Williams daar de dag begon en op Philippe Chatrier een minder aansprekende naam speelde. Echt royal sadnessquote:Op zondag 27 mei 2012 11:25 schreef franklop het volgende:
[..]
naja ze zappen ook nooit tussen wedstrijden op PC door naar een andere interessante partij, en dacht dat we vorig jaar daar ook al iets over hadden. Zal eens nazoeken
sowieso in de eerste 2 rondes wedstrijden van vrouwentoppers uitzendenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jawel ze hebben wel de rechten, alleen zappen ze gewoon nooit. Ze zenden elk jaar zowat alleen de Nederlanders uit die op andere tv banen spelen. Oh ja, en een paar jaar terug opeens 1 dag vanaf Suzanne Lenglen omdat Serena Williams daar de dag begon en op Philippe Chatrier een minder aansprekende naam speelde. Echt royal sadness
Nou valt dat wel mee. Een jaar of 10 terug was dat zeker zo. Nu is het een stuk spannender vaak en komen er ook wel eens verrassingen voor.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:31 schreef franklop het volgende:
[..]
sowieso in de eerste 2 rondes wedstrijden van vrouwentoppers uitzendendie zijn meestal na een kwartier klaar
twitter:stomphorst twitterde op zondag 27-05-2012 om 11:31:27@boriszz Nee hoor, maar die baan zal je vooral zien. Uiteraard volgen we ook de Nederlanders! #RG2012 reageer retweet
naja toch zien we zelden beelden van een mooie vijfsetter ofzo, kijk Nadal tegen Benjamin Becker geloven we wel dat dat 6-1, 6-2 en 6-0 veegpartij wordt, maar dan toch altijd dat uit willen zenden, dat kan drie rondes later ook wel. Zelfde geldt voor sommige vrouwen toppersquote:Op zondag 27 mei 2012 11:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou valt dat wel mee. Een jaar of 10 terug was dat zeker zo. Nu is het een stuk spannender vaak en komen er ook wel eens verrassingen voor.
Je had het over vrouwentoppers hčquote:Op zondag 27 mei 2012 12:00 schreef franklop het volgende:
[..]
naja toch zien we zelden beelden van een mooie vijfsetter ofzo, kijk Nadal tegen Benjamin Becker geloven we wel dat dat 6-1, 6-2 en 6-0 veegpartij wordt, maar dan toch altijd dat uit willen zenden, dat kan drie rondes later ook wel. Zelfde geldt voor sommige vrouwen toppers
Vooral bij de mannen zijn die eerste rondes idd rete saai.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:03 schreef franklop het volgende:
jaaa ok, maar daarom ook die laatste zin. Komt er gewoon op neer dat ik de toppers wel geloof in de eerste rondes. Goed vorig jaar was een uitzondering toen Nadal het moeilijk had, maar verder is dat toch totaal niet boeiend?
Niet als de één veel meer risico neemt dan de andere, er vallen doden door de limiet van doping te zoeken, ook nu nog, al die hartaanvallen op het voetbalveld zijn mij te verdacht....quote:Op zondag 27 mei 2012 12:03 schreef dutch_schaefer het volgende:
[..]
Als beiden het gebruiken heb je toch ook een eerlijke finale?
Als dat het enige domme was wat er gezegd werd.quote:
Toch iets te vroeg gezegd. Fognini pakt ook set 2 met 7-5.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:19 schreef TheArt het volgende:
Fognini-Mannarino kan een typische heldenpot worden. Live op Eurosport 2
Kan me herinneren dat het vroeger omgekeerd was, dat het bij de vrouwen in de eerste rondes echt een uitzondering was als een Clijsters, Henin of Williams meer dan 2 games verloor. Was toen ook de kritiek op het vrouwentennis, dat er daar slechts 2 of 3 waren die een GS konden winnen, terwijl bij de mannen die groep veel groter was. Ook dat is behoorlijk omgekeerd.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral bij de mannen zijn die eerste rondes idd rete saai.
Ik zet in op Pospisil - Roger-Vasselin als epische vijfsetter.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:19 schreef TheArt het volgende:
Fognini-Mannarino kan een typische heldenpot worden. Live op Eurosport 2
Zeg dat wel, breakt Montanes nu naar *5-2 met een paar heerlijke forehandsquote:Op zondag 27 mei 2012 12:52 schreef tja77 het volgende:
Het zal wel zijn eigen typische gesjok zijn tussen de punten. Hij staat wel heerlijk te beuken.
En dan in Nice wel staan te falenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:31 schreef TheArt het volgende:
Fognini maakt voorlopig gehad van stokbrood Mannarino
Omdat Eurosport die rechten heeft.quote:
Fat Albert klinkt beterquote:
Geniale wedstrijd was dat. Fognini die niet meer kon lopenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:37 schreef Szura het volgende:
Montanes die hier vorig jaar van Fognini verloor![]()
![]()
Leuk voor emquote:
Natuurlijk, de rest is zover onder zijn niveau, dan kan Roowbin niet optimaal trainen.quote:
Zo onoverzichtelijk.quote:
die foto van Igor ookquote:Op zondag 27 mei 2012 15:26 schreef JimboSlice het volgende:
Slam Tracker ziet kansen voor Sijsling: [ afbeelding ]
Ik wilde net zeggen, het lijkt wel zo'n slachtoffer foto van de politiequote:
Ik zie nu al een patroon: 6-2, 2-6, 6-2, 2-6, 6-2quote:Op zondag 27 mei 2012 16:00 schreef Mykonos het volgende:
Müller staat nu veel beter te spelen dan Sijsling
Op Unibet is er geen favoriet...quote:Op zondag 27 mei 2012 16:05 schreef Norrage het volgende:
Zelfs sliceling mag niet van Muller verliezen op gravel
Gelukkig voor hem bakt Mahut er ook niks van op gravel.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:30 schreef Reya het volgende:
Roddick op de baan. Ik ben benieuwd wat hij ervan weet te bakken.
Zie je vaak bij de minder ervaren spelers, op momenten dat het er op aan komt verkrampen zequote:
In Düsseldorf verloor Roddick zelfs van Go Soedaquote:Op zondag 27 mei 2012 16:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem bakt Mahut er ook niks van op gravel.
Wat moet Roddick wel niet ieder jaar denken bij het gravelseizoenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem bakt Mahut er ook niks van op gravel.
Tankje.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:44 schreef Szura het volgende:
Tsonga verliest gewoon een set van Kuznetsov
Met 6-1![]()
![]()
Matige jinx.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:22 schreef Norrage het volgende:
Hij gaat het sowieso verliezen, het is welsliceling
waar we het over hebben
Een tennisser die niet eens zijn backhand kan plaatsen wil ik niet eens Jinxenquote:
Als Federer zo goed kon slicen als Sijs dan zou hij zijn passings ook altijd zo slaan hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een tennisser die niet eens zijn backhand kan plaatsen wil ik niet eens Jinxen
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als Federer zo goed kon slicen als Sijs dan zou hij zijn passings ook altijd zo slaan hoor.
Heb het over de hele partij.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit was wel gewoon goed weggespeeld van Müller allemaal.
Maar een beetje constant niveau is toch niet teveel gevraagd?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:39 schreef Reya het volgende:
Sijsling is nou ook niet echt de speler waarvan je verwacht dat hij zijn tegenstanders wegveegt op de tennisbaan.
Juist wel..dat is misschien wel het allermoeilijkste.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar een beetje constant niveau is toch niet teveel gevraagd?
Hij zal zich vast al verheugen op de persconferentie.quote:
En Müller is zo'n lichtgewicht hčquote:Op zondag 27 mei 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Grote zware jongen, moet dat hele lijf over het gravel zeulen. Hij heeft vertrouwen in Igor
Hij wordt behandeld aan zijn schouder.quote:
Maar dan heeft ie wel de tweede ronde van een Grand Slam gehaald.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:37 schreef truedestiny het volgende:
Als die al de 2de ronde haalt, wordt die er daar genadeloos afgetikt.
Tsja, dat krijg je vaak als je eerst al door 3 kwalificatierondes moet.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:37 schreef truedestiny het volgende:
Als die al de 2de ronde haalt, wordt die er daar genadeloos afgetikt.
Altijd fijn jaquote:
GSMquote:Op zondag 27 mei 2012 20:50 schreef TheArt het volgende:
Pfizenmaier, u vorig jaar hier op dit forum al getipt door ondergetekende
Geblesseerd. Verrassing dat hij ųberhaupt speelde.quote:
Kiki op tv baan, dus komt live op de NOS. Misa niet, dus dat wordt livescore volgen.quote:Op maandag 28 mei 2012 08:17 schreef Reismeis het volgende:
Kiki en Michaella op court 3 en 4 zag ik, beide als 2e wedstrijd van de dag.
Hoelaat is dat ongeveer?quote:Op maandag 28 mei 2012 08:17 schreef Reismeis het volgende:
Kiki en Michaella op court 3 en 4 zag ik, beide als 2e wedstrijd van de dag.
Hoe gaat Brianti die game pakken?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:09 schreef franklop het volgende:
Beloofd een spannende pot te worden op PC. Gokje wagen?
6-1 6-0 Azarenka
Wat een debielen. Vorig jaar viel het qua uitgedoste nederlanders erg mee gelukkig, al zie je aan de koppen wel wie het zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:00 schreef TheArt het volgende:
Die Nederlanders zitten er al met inspelen van Kiki en Misa
[ afbeelding ]
al gedaan!quote:
5-settertje voor Seppi.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:31 schreef truedestiny het volgende:
Seppi-Davydenko hebben ze op baan 17 neergekwakt!
LaLo is een falertje op greffol, maar dit is wel heel erg.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:34 schreef truedestiny het volgende:
Lopez 5-0 achter tegen Serra, wat is dit dan?
pff, of sla je dit soort winnersquote:Op maandag 28 mei 2012 11:42 schreef opgebaarde het volgende:
Enige wat brianti nu moet doen is de bal terug slaan, azarenka maakt toch wel de fout. Jammer dat Brianti mee wil rammen
Dit mag ze wel vaker doen zo hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 11:42 schreef opgebaarde het volgende:
Enige wat brianti nu moet doen is de bal terug slaan, azarenka maakt toch wel de fout. Jammer dat Brianti mee wil rammen
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:47 schreef TheArt het volgende:
Zvonareva trekt zich terug en wordt vervangen door LL Karatantcheva.
Dat staat hij achter hč.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:10 schreef TheGeneral het volgende:
Davydenko gaat ook lekker. 6-3 3-0* tegen Seppi.
Hewitt op Wimbledon?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef CoolStoryBro het volgende:
Iemand enig idee wanneer het voor het laatst is voorgekomen dat de nummer 1 van de wereld er in de eerste ronde is uitgevlogen in een grand slam?
Het kān... Maar het ziet er niet goed uit...quote:Op maandag 28 mei 2012 12:26 schreef BobW het volgende:
Zou Azarenka dan echt gaan verliezen of gaat het nog steeds nu 6-3 6-0 worden?
Bij de dames zal het wel vaal gebeurd zijnquote:
Je hebt gelijk in 2002 had Hewitt Wimbledon gewonnen en het jaar daarop, 2003 vloog hij er in de eerste ronde uitquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:09 schreef franklop het volgende:
Beloofd een spannende pot te worden op PC. Gokje wagen?
6-1 6-0 Azarenka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |