Jij vind die niet knap. Jij hebt een slechte smaak volgens mij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste is wel knap maar niet mijn ding.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vind die niet knap. Jij hebt een slechte smaak volgens mij.
Val je op kinderen ofzo?
quote:
Welk strand ga je dan? Ik ben al tijden niet meer naar het strand geweest in NL, voor mij is Zandvoort of Bloemendaal het dichtstbij maar als ik al aan de file denk ik laat maar zittenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:07 schreef Typisch het volgende:
Maar eens naar het strand zo, net als de rest van Nederland die niet naar een festival gaan.
Ik denk die van Willemstad, is niet echt een strand maar wel rustiger en zand. Ik ben niet de bob dus niet mijn keuze.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welk strand ga je dan? Ik ben al tijden niet meer naar het strand geweest in NL, voor mij is Zandvoort of Bloemendaal het dichtstbij maar als ik al aan de file denk ik laat maar zitten
Moest ik even opzoekenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk die van Willemstad, is niet echt een strand maar wel rustiger en zand. Ik ben niet de bob dus niet mijn keuze.
Vriend van mij smste net, is met de trein maar op sloterdijk moest ie al hutjemutje staan, geen doen met het ov ook dusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welk strand ga je dan? Ik ben al tijden niet meer naar het strand geweest in NL, voor mij is Zandvoort of Bloemendaal het dichtstbij maar als ik al aan de file denk ik laat maar zitten
Ik vind het allemaal maar treurig man. Dat kuddegedrag. Allemaal op exact hetzelfde moment naar exact dezelfde plaats willen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij smste net, is met de trein maar op sloterdijk moest ie al hutjemutje staan, geen doen met het ov ook dus
Ja het is of in de file staan of als een jodentrein naar auswitzquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar treurig man. Dat kuddegedrag. Allemaal op exact hetzelfde moment naar exact dezelfde plaats willen.Ik zal dat volgens mij nooit begrijpen...
Eerselquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:22 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso wat is er nou leuk aan een Nederlands strand? Water is lelijk/goor/super zout/kwallen en ijskoud.. door de harde wind is het vaak niet eens lekker warm/heet.. het is meestal lang reizen (in een hete auto zitten)![]()
Ga gewoon lekker naar het lokale zwembad of zo'n kunst strand (of hoe je dat noemt) als het E3.
Wel wat beter. Gister echt een kutdag gehad. Vandaag ff voorbereidingen van m'n moeders party treffen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
Jawel, alleen een beetje gaar.. en vanavond UFC146 wordt vast weer een (hele) latertje.
Met jou?
Dit. Of ga gewoon niet. Er is voor mij geen grotere ergernis dan met dat soort schapenvolk samengepakt zitten op 1m2quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het is of in de file staan of als een jodentrein naar auswitz
Maar ga dan gewoon eerder denk ik dan
Gingen jullie niet voetballen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel wat beter. Gister echt een kutdag gehad. Vandaag ff voorbereidingen van m'n moeders party treffen.
Kutdag? Hello i'm Dr. Phil and today our guest is Kapiteintje, he will talk to us about his emotional crisis.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel wat beter. Gister echt een kutdag gehad. Vandaag ff voorbereidingen van m'n moeders party treffen.
Je moet maar eens naar ons strand komen, dat is wel degelijk heel mooi hoor. Mooie nieuwe strandtenten hier allemaal en het schoonste strand van Nederland. Niks mis mee. En: je kunt hier nog heerlijk rustig gaan liggen in alle ruimte.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:22 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso wat is er nou leuk aan een Nederlands strand? Water is lelijk/goor/super zout/kwallen en ijskoud.. door de harde wind is het vaak niet eens lekker warm/heet.. het is meestal lang reizen (in een hete auto zitten)![]()
Ga gewoon lekker naar het lokale zwembad of zo'n kunst strand (of hoe je dat noemt) als het E3.
10 min fietsen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Niks mis met het strand, alleen het erheen gaan is een regelrechte hell
Ja, ik zou meedoen maar m'n moeder is vandaag jarig dus ze ging met dit mooie weer een BBQ voor de hele familie en vrienden organiseren. Euh...leuk idee mam, maar wie gaat er helpen bij dat klaarzetten en voorbereiden? Oh ik?quote:
Voor mij goed half uur, maar met auto of ov had ik het overquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik zou meedoen maar m'n moeder is vandaag jarig dus ze ging met dit mooie weer een BBQ voor de hele familie en vrienden organiseren. Euh...leuk idee mam, maar wie gaat er helpen bij dat klaarzetten en voorbereiden? Oh ik?
Ja man, gewoon ff een dipje. Heeft ook mee te maken dat ik slecht geleefd heb de afgelopen 1,5 week (veel drinken, weinig slaap) en dat heeft echt effect op m'n mentale weerbaarheid heb ik 't idee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kutdag? Hello i'm Dr. Phil and today our guest is Kapiteintje, he will talk to us about his emotional crisis.
En wat voor party is ze jarig, of ga je naar een tupperware party?
Haha de sjaak..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik zou meedoen maar m'n moeder is vandaag jarig dus ze ging met dit mooie weer een BBQ voor de hele familie en vrienden organiseren. Euh...leuk idee mam, maar wie gaat er helpen bij dat klaarzetten en voorbereiden? Oh ik?
Ja, maar voor 16 man mise en place maken is toch wel ff wat werk. Ook moet er dan van alles schoongemaakt worden (ja, moeders.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha de sjaak..
Ik haat dat, gewoon een tafel neerzetten met glazen en allemaal drank.. gewoon zelfbediening.
Ik ken het, "overal nog even met een natte lap over o wacht dat is niet goed genoeg kom we maken een sopje...en nu we toch bezig zijn blablabla"quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar voor 16 man mise en place maken is toch wel ff wat werk. Ook moet er dan van alles schoongemaakt worden (ja, moeders.) voordat de gasten komen en spullen klaargezet etc.
Nu moet ik zeggen dat ik er wel commentaar op heb, maar dat ik zelf tegenwoordig ook alles schoon en netjes wil hebben als er bezoek bij mij komt hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
En de hele kamer dweilen, alles af doen van stof, sopje hier sopje daar, alles moet netjes, schoenen op het rek staan recht etc
Ik zag dat paon er gisteren weer was met haar gehuilquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Herkenbaar...
Verder Alizee.. wat een pracht vrouw al 11 jaar lang geweldig...
Dadelijk komt ze weer omdat ze zit te spytoolénquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zag dat paon er gisteren weer was met haar gehuil
chick heeft borderline, dus laat haar maar lekkerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadelijk komt ze weer omdat ze zit te spytoolén
Zal wel andersom zijn denk ik...denk je niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Vanavond weer gekke programmering (zeker om kijkers te lokken)
20.30 Iron man 2
22.30 Iron man
Op tv of pc?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
2-0 Brazil. Denemarken wordt gesloopt!
Dat ze deze fout 2x maken op tvgids.nl? Denk het niet.. het is dat ik MIB niet gekeken heb anders kon ik het zeggen.. Maar dit lijkt mij geen fout, maar slechte programmering (dus zo bedoelt).quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal wel andersom zijn denk ik...denk je niet.
Ik heb een ZDF HD striempje gevonden.quote:
Ik ook, heel goed beeldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb een ZDF HD striempje gevonden.
Dat is wat kort door de bocht, Nederland is geen Brazilië. En die magische Eriksen speelt natuurlijk op halve kracht, dat zie je zo.quote:
OK maar er zijn zoveel betere daarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie toch liever die samba vrouwen, dan een Nederlandse met een schuimrubberen klomp op haar hoofd.
Dat zeker, je komt gewoon ogen tekort daarquote:
Mwoh, niks mis met een rondborstige blonde schone die alleen zo'n ding op de kop heeft hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie toch liever die samba vrouwen, dan een Nederlandse met een schuimrubberen klomp op haar hoofd.
Alleen qua horizontale performance leggen ze het af hier.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, niks mis met een rondborstige blonde schone die alleen zo'n ding op de kop heeft hoor
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zeker, je komt gewoon ogen tekort daar
Miss toch maar eens even een tripje naar Brazilië boeken.quote:
Hoeveel heb je er daar gebald dan Tarado?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen qua horizontale performance leggen ze het af hier.
Zou je zeker moeten doen, enige wat je krijgt als je weer terug bent is dat de sex hier je gaat tegenvallenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Miss toch maar eens even een tripje naar Brazilië boeken.
Teveel om op te noemen, ik heb er bijna 5 jaar gewoondquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er daar gebald dan Tarado?
Sowieso lijkt Brazilďe me een geweldig land om eens op vakantie te gaan. Welke regio's kun je aanbevelen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou je zeker moeten doen, enige wat je krijgt als je weer terug bent is dat de sex hier je gaat tegenvallen
Bullshit wat je nu zegtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GROOTSTE TALENT IN DE WERELD JONGE..
Volgens Ajacieden
Idd. Grootste talent ter wereld was Shinji Ono (volgens HMF).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Grootste talent ter wereld was Shinji Ono (volgens HMF).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
In het noorden (Fortaleza, Natal) is het hele jaar mooi weer, maar daar heb je ook wel veel van het wat mindere soort toeristen, Rio is Rio, moet je een keer geweest zijn, wel gevaarlijk. Stranden in Sao Paulo zijn ook mooi maar dat is meer voor lokale mensen, helemaal in het zuiden is mooi, Florianopolis bijvoorbeeld komen wel buitenlanders maar dan uit Uruguay en Argentinië en die zijn ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso lijkt Brazilďe me een geweldig land om eens op vakantie te gaan. Welke regio's kun je aanbevelen?
Ben je geen mod meerquote:
Ik zou eerder voor Argentinië kiezenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso lijkt Brazilďe me een geweldig land om eens op vakantie te gaan. Welke regio's kun je aanbevelen?
Nee, beleid omtrent tong stond mij niet aanquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, beleid omtrent tong stond mij niet aan
Jan Dirk Stouten? (a.k.a. Zanger Rinus?)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
Over Brazil gesproken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vannachtgaat JDS weer iemand slopen.
Junior Dos Santos!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jan Dirk Stouten? (a.k.a. Zanger Rinus?)
[ afbeelding ]
Ah mooi, thnx.quote:
Ierland gaat een griekenlandje doenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Ierland 1 - 0 Bosnië-Herzegovina, wat een team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |