Jij vind die niet knap. Jij hebt een slechte smaak volgens mij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste is wel knap maar niet mijn ding.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vind die niet knap. Jij hebt een slechte smaak volgens mij.
Val je op kinderen ofzo?
quote:
Welk strand ga je dan? Ik ben al tijden niet meer naar het strand geweest in NL, voor mij is Zandvoort of Bloemendaal het dichtstbij maar als ik al aan de file denk ik laat maar zittenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:07 schreef Typisch het volgende:
Maar eens naar het strand zo, net als de rest van Nederland die niet naar een festival gaan.
Ik denk die van Willemstad, is niet echt een strand maar wel rustiger en zand. Ik ben niet de bob dus niet mijn keuze.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welk strand ga je dan? Ik ben al tijden niet meer naar het strand geweest in NL, voor mij is Zandvoort of Bloemendaal het dichtstbij maar als ik al aan de file denk ik laat maar zitten
Moest ik even opzoekenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk die van Willemstad, is niet echt een strand maar wel rustiger en zand. Ik ben niet de bob dus niet mijn keuze.
Vriend van mij smste net, is met de trein maar op sloterdijk moest ie al hutjemutje staan, geen doen met het ov ook dusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welk strand ga je dan? Ik ben al tijden niet meer naar het strand geweest in NL, voor mij is Zandvoort of Bloemendaal het dichtstbij maar als ik al aan de file denk ik laat maar zitten
Ik vind het allemaal maar treurig man. Dat kuddegedrag. Allemaal op exact hetzelfde moment naar exact dezelfde plaats willen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij smste net, is met de trein maar op sloterdijk moest ie al hutjemutje staan, geen doen met het ov ook dus
Ja het is of in de file staan of als een jodentrein naar auswitzquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar treurig man. Dat kuddegedrag. Allemaal op exact hetzelfde moment naar exact dezelfde plaats willen.Ik zal dat volgens mij nooit begrijpen...
Eerselquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:22 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso wat is er nou leuk aan een Nederlands strand? Water is lelijk/goor/super zout/kwallen en ijskoud.. door de harde wind is het vaak niet eens lekker warm/heet.. het is meestal lang reizen (in een hete auto zitten)![]()
Ga gewoon lekker naar het lokale zwembad of zo'n kunst strand (of hoe je dat noemt) als het E3.
Wel wat beter. Gister echt een kutdag gehad. Vandaag ff voorbereidingen van m'n moeders party treffen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
Jawel, alleen een beetje gaar.. en vanavond UFC146 wordt vast weer een (hele) latertje.
Met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |