Op tv of pc?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
2-0 Brazil. Denemarken wordt gesloopt!
Dat ze deze fout 2x maken op tvgids.nl? Denk het niet.. het is dat ik MIB niet gekeken heb anders kon ik het zeggen.. Maar dit lijkt mij geen fout, maar slechte programmering (dus zo bedoelt).quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal wel andersom zijn denk ik...denk je niet.
Ik heb een ZDF HD striempje gevonden.quote:
Ik ook, heel goed beeldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb een ZDF HD striempje gevonden.
Dat is wat kort door de bocht, Nederland is geen Brazilië. En die magische Eriksen speelt natuurlijk op halve kracht, dat zie je zo.quote:
OK maar er zijn zoveel betere daarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie toch liever die samba vrouwen, dan een Nederlandse met een schuimrubberen klomp op haar hoofd.
Dat zeker, je komt gewoon ogen tekort daarquote:
Mwoh, niks mis met een rondborstige blonde schone die alleen zo'n ding op de kop heeft hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie toch liever die samba vrouwen, dan een Nederlandse met een schuimrubberen klomp op haar hoofd.
Alleen qua horizontale performance leggen ze het af hier.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, niks mis met een rondborstige blonde schone die alleen zo'n ding op de kop heeft hoor
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zeker, je komt gewoon ogen tekort daar
Miss toch maar eens even een tripje naar Brazilië boeken.quote:
Hoeveel heb je er daar gebald dan Tarado?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen qua horizontale performance leggen ze het af hier.
Zou je zeker moeten doen, enige wat je krijgt als je weer terug bent is dat de sex hier je gaat tegenvallenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Miss toch maar eens even een tripje naar Brazilië boeken.
Teveel om op te noemen, ik heb er bijna 5 jaar gewoondquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er daar gebald dan Tarado?
Sowieso lijkt Brazilďe me een geweldig land om eens op vakantie te gaan. Welke regio's kun je aanbevelen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou je zeker moeten doen, enige wat je krijgt als je weer terug bent is dat de sex hier je gaat tegenvallen
Bullshit wat je nu zegtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GROOTSTE TALENT IN DE WERELD JONGE..
Volgens Ajacieden
Idd. Grootste talent ter wereld was Shinji Ono (volgens HMF).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Grootste talent ter wereld was Shinji Ono (volgens HMF).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
In het noorden (Fortaleza, Natal) is het hele jaar mooi weer, maar daar heb je ook wel veel van het wat mindere soort toeristen, Rio is Rio, moet je een keer geweest zijn, wel gevaarlijk. Stranden in Sao Paulo zijn ook mooi maar dat is meer voor lokale mensen, helemaal in het zuiden is mooi, Florianopolis bijvoorbeeld komen wel buitenlanders maar dan uit Uruguay en Argentinië en die zijn ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso lijkt Brazilďe me een geweldig land om eens op vakantie te gaan. Welke regio's kun je aanbevelen?
Ben je geen mod meerquote:
Ik zou eerder voor Argentinië kiezenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso lijkt Brazilďe me een geweldig land om eens op vakantie te gaan. Welke regio's kun je aanbevelen?
Nee, beleid omtrent tong stond mij niet aanquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, beleid omtrent tong stond mij niet aan
Jan Dirk Stouten? (a.k.a. Zanger Rinus?)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
Over Brazil gesproken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vannachtgaat JDS weer iemand slopen.
Junior Dos Santos!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jan Dirk Stouten? (a.k.a. Zanger Rinus?)
[ afbeelding ]
Ah mooi, thnx.quote:
Ierland gaat een griekenlandje doenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Ierland 1 - 0 Bosnië-Herzegovina, wat een team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |