Oh, zoiets noem je TT. 2e opening van death note of Maximum the Hormone - What's up peoplequote:
Wat betekenen de vinkjes?quote:
Kun je geen schone versie van die kaart gebruiken voor de OP. Wat een willekeurig iemand wel of niet verwacht te gaan kijken doet er voor de meeste van ons niet toe lijkt me.quote:
Ik denk dat we nog wel een paar topics kunnen wachten, voordat we het nieuwe seizoen erop zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat betekenen de vinkjes?
[..]
Kun je geen schone versie van die kaart gebruiken voor de OP. Wat een willekeurig iemand wel of niet verwacht te gaan kijken doet er voor de meeste van ons niet toe lijkt me.
De TT is een pareltje.
Beste Klipnap, de liedjes zijn multiplatform. Een liedje op de pc werkt ook op de Osu! op Android en iPhone.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:43 schreef Klipnap het volgende:
Veel animeliedjes op osu?![]()
Misschien op Android, maar niet op de iPhone.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beste Klipnap, de liedjes zijn multiplatform. Een liedje op de pc werkt ook op de Osu! op Android en iPhone.
Of je zoekt niet goed, of je hebt een andere mirror o.i.d.
Dit is wat er te krijgen is:
http://osu.ppy.sh/p/beatmaplist
Alleen liedjes met video's worden niet ondersteund volgens mij. Je kunt ze ook via de pc naar je iPhone zetten.
Is het aanbod nu wel goed genoeg?quote:
Apple producten zijn niet slecht, maar voor mij te beperkt. Developen voor Android en Windows Phone gaat ook veel makkelijker en de app-store heeft echt hele debiele voorwaarden. Apple neemt ook een aanzienlijk deel van de inkomsten die je uit een app haalt in beslag. Google doet dat veel minder.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:59 schreef Easymodo het volgende:
Ik weet niks van apple-producten, behalve dat veel familieleden er problemen mee hebben (en dat ze duur zijn).
Ik wil hiermee geen Android vs Apple topic openen.
Daaromquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Apple producten zijn niet slecht, maar voor mij te beperkt. Developen voor Android en Windows Phone gaat ook veel makkelijker en de app-store heeft echt hele debiele voorwaarden. Apple neemt ook een aanzienlijk deel van de inkomsten die je uit een app haalt in beslag. Google doet dat veel minder.
En natuurlijk custom roms
Dat was niet mijn bedoeling, ik had alleen wat gedoe met de appquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:59 schreef Easymodo het volgende:
Ik weet niks van apple-producten, behalve dat veel familieleden er problemen mee hebben (en dat ze duur zijn).
Ik wil hiermee geen Android vs Apple topic openen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben zelf vormgever dus vanuit mijn studie/werk een aantal jaar met iMac's gewerkt, maar vond het niet geweldig.
Doe mij maar gewoon lekker een normale PC waar je vrijwel alles op kunt draaien, zonder dat het een vermogen kost om te kopen of wellicht te laten maken/upgraden.
Wie dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef Klipnap het volgende:
Ik kom er net achter dat een van mijn favo seiyuus de moeder van Sanka Rea inspreekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Inspector
• Vandread
• Muv-Luv Alternate: Total Eclipse(begint pas op 1 juli a.s,Muv-Luv is een "dating" sim spel)
• Demonbane
• Moretsu Pirates
• Turn A Gundam
• Zeta Gundam
• LOGH
• Dangaizer
• Gunbuster
• Dancouga Nova
• Kirameki Project
• VS Knight Lamune & 40 Fresh
• Tenamonya Voyagers
• Hyper Speed Grandoll
• Iczer 1
Morgen nakijken welke ik ga toevoegen op MAL(behalve wat ik al heb)
[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 26-05-2012 03:17:08 ]
''Gewoon'' 1 van de beste openings ooit ja..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 06:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon death note intro toch?
Eens.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
''Gewoon'' 1 van de beste openings ooit ja..
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Mecha+Ecchi anime series
• Goddannar
• GaoGaiGar
• GunxSword
• Gravion
• Angel Blade(Dit is trouwens een H-anime,vraag me niet hoe ik het weet!)
• Dragonaut
• SRWOGanidb heeft er zo te zien meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Inspector
• Vandread
• Muv-Luv Alternate: Total Eclipse(begint pas op 1 juli a.s,Muv-Luv is een "dating" sim spel)
• Demonbane
• Moretsu Pirates
• Turn A Gundam
• Zeta Gundam
• LOGH
• Dangaizer
• Gunbuster
• Dancouga Nova
• Kirameki Project
• VS Knight Lamune & 40 Fresh
• Tenamonya Voyagers
• Hyper Speed Grandoll
• Iczer 1
Morgen nakijken welke ik ga toevoegen op MAL(behalve wat ik al heb)
Ik heb er té veel die ik vet vindquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens.
Alhoewel er nog wel veel vette openings zijn.
Dit is denk ik mijn favoriete opening:
Disclaimer: Kan altijd veranderen.
Erg herkenbaar...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb er té veel die ik vet vindBen btw echt slecht bezig. Ik download steeds meer anime maar wat ik al gedownload heb kijk ik nog niet, te weinig tijd momenteel. Mijn backlog is HUGE
Ik heb echt zeeën van tijd. Dat is het voordeel van een kut-opleiding doenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Seikon no Qwaser S1 en S2 weer er bij gedownload, en ook nog Ore no Imouto nog wat, zo veel goede anime en zo weinig tijd
SnQ was niet goed, die was gewoon bizar.. (alleen S1 gezien, 2 kon ik niet vinden ofzo)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Seikon no Qwaser S1 en S2 weer er bij gedownload, en ook nog Ore no Imouto nog wat, zo veel goede anime en zo weinig tijd
Toch raad ik je aan wat algemene kennis op te doen (geen idee in hoe ver je dat al hebt) voordat je LOGH gaat kijken.quote:
je kan ecchi/mecha thema ook sterker zetten, nu tellen ze alles vanaf de minimal weight (van een halve ster, tot 3 volle sterren dacht ik)quote:
In elk geval dezelfde als Kaoru van Apollon.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Is de voice actor van Furuya dezelfde als Okumura Rin?
Ik hoorde iets over ''tit-sucking'' en ''randje hentai''? We zien wel.. Als het echt zo perverted is zet ik hem wel on-hold. Highschool of the Dead was imo ook wel randje hentaiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
SnQ was niet goed, die was gewoon bizar.. (alleen S1 gezien, 2 kon ik niet vinden ofzo)
Ik heb ff nagekeken, maar blijkt hem niet te zijn. Stemmen lijken zo veel op elkaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
In elk geval dezelfde als Kaoru van Apollon.
Highschool of the Dead vind ik echt vet, maar het werd me soms echt te veelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over ''tit-sucking'' en ''randje hentai''? We zien wel.. Als het echt zo perverted is zet ik hem wel on-hold. Highschool of the Dead was imo ook wel randje hentai
Technocratie wel!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch raad ik je aan wat algemene kennis op te doen (geen idee in hoe ver je dat al hebt) voordat je LOGH gaat kijken.
Weet je bijvoorbeeld wat een technocratie is? Of een meritocratie?
Aristocratie? In ieder geval. Verdiep je anders even in de verschillende staatsvormen. En als je iets niet snapt, Google dan even wat er staat. Anders kun je niet echt van de serie genietenquote:
laatste iig niet gezien, maar google beloofd wel aardig wat ecchi:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over ''tit-sucking'' en ''randje hentai''? We zien wel.. Als het echt zo perverted is zet ik hem wel on-hold. Highschool of the Dead was imo ook wel randje hentai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KissXSis vond ik wel randje hentai eigenlijk![]()
Ik weet al lang(10 jaar!)wat aristocratie is!Ik ben zowat een halve politici.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aristocratie? In ieder geval. Verdiep je anders even in de verschillende staatsvormen. En als je iets niet snapt, Google dan even wat er staat. Anders kun je niet echt van de serie genieten
"randje hentai" is ook wel bekend als ecchi(softcore versie of hoe je in Japan de H van hentai uit kan spreken),dan heb je nog niks gezien/gelezen/gespeeld.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wacht, Furuya heeft 2 seiyuus. Eentje speelt ook Hitomi in Madoka (groen haar).quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb ff nagekeken, maar blijkt hem niet te zijn. Stemmen lijken zo veel op elkaar
Ok. Dan zal het wel lukken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik wel al lang(10 jaar!)wat aristocratie is!Ik ben zowat een halve politici.
Hm oke, naja, Seiyuu's boeien me normaal niet, maar ik vond de stem zo lijken op die van Rinquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wacht, Furuya heeft 2 seiyuus. Eentje speelt ook Hitomi in Madoka (groen haar).
De ander spreekt mede Hinata uit Angel Beats in, Kodaka van Boku wa Tomodachi, en dus ook Kaoru van Apollon.
Ik weet niet waarom hij ooit 2 voice actors heeft, al kan het niet zo erg zijn als bij Eucliwood met wel acht (?) verschillende seiyuus
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
laatste iig niet gezien, maar google beloofd wel aardig wat ecchi:Imo viel de ecchi wel mee in Higschool of the Dead. Wel is er een pedofiele lerares en een béta main character met een chubby vriend die een gun fetisj heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KissXSis vond ik wel randje hentai eigenlijk
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
laatste iig niet gezien, maar google beloofd wel aardig wat ecchi:HotD is ook gemaakt door een gast die daarvoor hentai heeft gemaakt, dus dan weet je het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KissXSis vond ik wel randje hentai eigenlijkANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik vind het soms wel grappig. De bebrilde vriend van Furuya is Kyuubeyquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hm oke, naja, Seiyuu's boeien me normaal niet, maar ik vond de stem zo lijken op die van Rin
Elfen Lied ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]
HotD is ook gemaakt door een gast die daarvoor hentai heeft gemaakt, dus dan weet je het al.
Slipknot.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
+Rep voor wie weet voor welke band deze zanger nog meer zingt
Mind blown! Dat had ik dus niet verwacht.quote:
Hmm, toch maar een beetje +rep omdat je de moeite nam om het op te zoeken! Moet jij trouwens niet bezig met je projecten voor school?quote:
Haha Corey Taylor heeft ook wel een soft sidequote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:18 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Mind blown! Dat had ik dus niet verwacht.
Best een mooi nummer van Stone Sour. (Huh, naam van het liedje lijkt op mijn ondertitel).
Niet gezienquote:
Oepsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hmm, toch maar een beetje +rep omdat je de moeite nam om het op te zoeken! Moet jij trouwens niet bezig met je projecten voor school?
Haha ik heb medelijden met je hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oeps
Ik ga er nu aan. Anders ga ik eraan. Hahahahaa
Vaak wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niet gezien
Is EL ook een tietenfestijn dan?
Valt wel mee, maar heb ook alleen de eerste paar afleveringen gezien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, er zijn wel meer dingen die ik nog niet gezien heb. Er is ook zo achterlijk veel anime out there! Duurde ook anderhalf jaar voordat ik Death Note ging kijken, terwijl dat ook een cult-status heeft.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vaak wel.
Wat schokkend dat je hem niet hebt gezien trouwens. Het heeft inmiddels wel de cult-status
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:36 schreef Easymodo het volgende:
Valt wel mee, maar heb ook alleen de eerste paar afleveringen gezien.Ik weet ongeveer wat het inhoudt ja, maar ben nog niet écht in de verleiding gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ga eens aan je werk.quote:
Ik wilde net Latijn printen en in de tuin vertalen, maar toen kreeg de comp van mijn broer het blauwe scherm des doods.quote:
gewoon opnieuw opstartenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wilde net Latijn printen en in de tuin vertalen, maar toen kreeg de comp van mijn broer het blauwe scherm des doods.
Duurt dus nog wel even.
Arme jij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wilde net Latijn printen en in de tuin vertalen, maar toen kreeg de comp van mijn broer het blauwe scherm des doods.
Duurt dus nog wel even.
Ik probeer nu een verbinding te maken van mijn computer naar de printer, en tot die tijd maar FOK!quote:
Een beetje. Vooral in het begin.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niet gezien
Ga spelen, d00d.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Een beetje. Vooral in het begin.
Mocht men mij missen: ik heb eindelijk disgaea 4 gevonden
HotD was meesterlijk opgezet: eerst een soort van zombie school anime maken met een hoop gore en dan los gaan met AAAA++ tettenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]
HotD is ook gemaakt door een gast die daarvoor hentai heeft gemaakt, dus dan weet je het al.
disgae 3 was 196 uur (van de week gecontroleerd)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:44 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ga spelen, d00d.
Voor dat spel wil ik al bijna een ps3 kopen (of een vita).
In 8 komt haar vader terug. Inderdaad jammer van Wanko, ze verpest alles met geforceerde fanservice en incest.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kan iemand mij een serieuze reden geven om aflevering 8 van Sankarea nog te kijken? Dus niet iets als: Sankarea is het minst kutte non-homofiele is dan DEEN in jaren heeft gedaan of Wanko tetten.
Incest nicht en necrofilie zombie worden behandeld zoals elke andere jeugdvriendin en magische vriendin in anime. Rea's excentrieke pa lijkt volledig buitenspel geplaatst en vooralsnog is mijn grootste hoop dat Sankarea half zo interessant als Shigofumi wordt of dat Rea's vader net zo gek blijkt als die van Fumika.
[ afbeelding ]
Ik vond de eerste opening vetterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
''Gewoon'' 1 van de beste openings ooit ja..
De tweede opening (die van de TT) doet mij altijd aan deze uit Welcome to the NHK denken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond de eerste opening vetter
Ik vind die van de TT echt kut. Eerste was beter idd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond de eerste opening vetter
deze TT is dan ook uitermate kutquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind die van de TT echt kut. Eerste was beter idd.
de smaak en vooral de humor van sommige mensen is dan ook om te huilen, dat blijktquote:
Eens, maar hoogstwaarschijnlijk hebben we het over andere mensen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
de smaak en vooral de humor van sommige mensen is dan ook om te huilen, dat blijkt
weet ik meteen bij welke groep jij hoortquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:28 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Eens, maar hoogstwaarschijnlijk hebben we het over andere mensen.
Yosuga no Sora gezien? Echt iets voor jou.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond de fancervice tot nu toe niet geforceerd... alleen smakeloos... Waar ik een probleem mee heb is dat ze de moeite doen om uit te leggen dat Wanko's vader de broer van Chihiro's vader is en vervolgens juicht iedereen (lees: Wanko's moeder, de rest boeit het niet) Wanko's incestueuze avances toe en het vervolgens behandelen als elke andere childhood friend in elke anime ooit.
Ik denk dat ik beter Queens Blade of Seikon no Quaser of Ikkitousen kan kijken als Wanko's tetten de twee eenzame redenen zijn waarom ik nog naar Sankarea kijk.
Wanko's tetten zijn juist een minpunt voor mijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat vind jij leuk aan Sankarea... behalve Wanko's tetten?
Wat dacht je van Furuya's opa? Wie ''Sada'' eigenlijk is (volgens mij Furuya's moeder, en die opa heeft van haar ook een zombie gemaakt want hij heeft dat drankje uitgevonden). Zo zijn er nog wel meer dingen. Ik vind het gewoon leuk dat ik over dit soort dingen kan nadenken en met vrienden een beetje kan speculeren wat er evt. kan gebeuren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat vind jij leuk aan Sankarea... behalve Wanko's tetten?
Maar jij bent dan ook een vrouwmens.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wanko's tetten zijn juist een minpunt voor mij
Het leuke? Hmm ik wil nog wel weten wat er met Rea gaat gebeuren en haar gestoorde pedovader.
Ik erger me elke keer dood als Wanko's topje weer aan stukken wordt gereten of als er een totaal onzinnige scene is waarin Wanko (half)naakt in beeld komt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een vrouwmens.
Nee, want anime.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:06 schreef Klipnap het volgende:
En Rea met handdoek? Kon hij haar niet gewoon een shirt aantrekken?
Als Sankarea door een studio die niet DEEN heette geproduceerd was zou ik vinden dat ze zich zouden moeten schamen voor de fanservice in Sankarea. Maar DEEN dit is een van de minst schadelijke dingen die ze in een tijdje gedaan hebben dus... ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wanko's tetten zijn juist een minpunt voor mij
Het leuke? Hmm ik wil nog wel weten wat er met Rea gaat gebeuren en haar gestoorde pedovader.
Opa had een harem net als kleinzoon, voorspel ik, maar wat jij zojuist noemde is een aanknopingspunt: na alles wat je tot nu toe van Sankarea gezien hebt, durf je er op te vertrouwen dat de schrijver van Sankarea daar iets zinnigs mee kan doen, ik niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat dacht je van Furuya's opa? Wie ''Sada'' eigenlijk is (volgens mij Furuya's moeder, en die opa heeft van haar ook een zombie gemaakt want hij heeft dat drankje uitgevonden). Zo zijn er nog wel meer dingen. Ik vind het gewoon leuk dat ik over dit soort dingen kan nadenken en met vrienden een beetje kan speculeren wat er evt. kan gebeuren.
quote:
Mijn moeder kwam zo binnen: "Houd je van jazz ofzo? Oh..."quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:20 schreef Qunix het volgende:
Einde van Apollon![]()
![]()
Ik vond de OST geweldig... Nu dat één nummer van de OST HELEMAAL gebruikt is in de anime (en niet zoals normaal een klein stukje) is echt geweldig !!!!!
Hahah, prachtig, gebaseerd op een prentenboek schijnt... een prentenboek dat ik nog steeds wil lezen al weet ik niet eens hoed het heet.quote:
Die animaties zijn echt geweldig! Hulde!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:20 schreef Qunix het volgende:
Einde van Apollon![]()
![]()
Ik vond de OST geweldig... Nu dat één nummer van de OST HELEMAAL gebruikt is in de anime (en niet zoals normaal een klein stukje) is echt geweldig !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die animaties zijn echt geweldig! Hulde!Ja dat vond ik ook zo coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verstokte grammar nazi.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Godver, daar gaat mijn anime zaterdag. Word ik gebeld of ik even wil invallen voor iemand op het werk. Dat wordt weer lekker vakken vullen tot 9 uur voor een schijt loontje. Ik ben ook té collegiaal om in een supermarkt te werken..Vaarwel mensen van het goede leven, tot vanavond
Come again? Ik snap je post niet?quote:
Dat je spelling beter kan. Maar let maar niet op mij, ik had even wat afleiding nodig.quote:
Juist, we laten het hier wel bij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat je spelling beter kan. Maar let maar niet op mij, ik had even wat afleiding nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Nu al klaar die serie?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:20 schreef Qunix het volgende:
Einde van Apollon![]()
![]()
9.8 voor Nichijou? Waarom? Ik heb hem namelijk gedropt, ook al waren er ook leuke momenten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:25 schreef Qunix het volgende:
01 9.8/10 Nichijou
02 9.6/10 Hajime no Ippo
03 9.3/10 Fullmetal Alchemist: Brotherhood
04 9.2/10 Samurai Champloo
05 9.0/10 Tokyo Magnitude 8.0
06 8.9/10 Hellsing Ultimate
07 8.7/10 Sakamichi no Apollon
08 8.6/10 Cowboy Bebop
09 8.5/10 Steins;Gate
10 8.4/10 Arakawa Under the Bridge (series)
11 8.1/10 Great Teacher Onizuka
12 7.8/10 One Piece (series)
13 7.5/10 Death Note
14 7.3/10 K-ON! (series)
15 7.2/10 Mobile Suit Gundam 00 (series)
16 7.0/10 Uchuu Kyoudai
17 6.9/10 Bakuman (series)
18 6.7/10 Afro Samurai (series)
19 6.6/10 Detroit Metal City
20 6.5/10 Kaiji
Gelukkig nog niet, maar hij is voor mij nu al extreem goed.quote:
2x gezien en nog steeds verveelt het niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:34 schreef Easymodo het volgende:
[..]
9.8 voor Nichijou? Waarom? Ik heb hem namelijk gedropt, ook al waren er ook leuke momenten.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die animaties zijn echt geweldig! Hulde!Ik zat met verbazing te kijken. Dat stuk was echt super gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Yoko Kannoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:20 schreef Qunix het volgende:
Einde van Apollon![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef Easymodo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is dat een K-ON!! bootleg!? of een lokalisatie?
Preciesquote:
Nop.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:41 schreef Arashimashou het volgende:
Ik weet niet of ik hier kan gedijen... Iemand ooit Uchuu Senkan Yamato gezien?
Strandepisodes?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:57 schreef Lithia het volgende:
Ik kan geen anime kijken met dit weer. Te warm.
Wat heb jij verder zoal gezien?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:58 schreef Arashimashou het volgende:
Dames, heren, ik presenteer u, Yamato.
Je moet wel genoegen nemen met Anime stijl uit de jaren 70
Ik wou dit plaatje nog even posten, maar toen was ik net te laat:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:10 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb net mijn benen gebruindstomme KLB'ers.
Heb je ook 'n MyAnimeList? Ik weet niet of je 't fijn vindt om 't op die manier bij te houden, maar met MalUpdater erbij hoef je bijna niks meer te doen, die update 't namelijk per aflevering danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:24 schreef Arashimashou het volgende:
Helaas heb ik verder geen wat meer aparte titels als Senkan Yamato. Voor de rest is m'n folder best standaard.
[ afbeelding ]
Op deze lijst ontbreekt nog A-Channel. Paste er net niet meer op.
Watser met KLB?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:10 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb net mijn benen gebruindstomme KLB'ers.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Watser met KLB?
En ik heb 'n lange broek aan, m'n korte broeken heb ik in Delft achtergelaten
De rest van het topic ging over dat mijn benen dik waren en animequote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
hihi lekker gezond snap je hem voltooid deelwoord en het is gezond hihi nou groetjes ria henk de kids en een poot van keesar
Ik hou wat ik heb gekeken niet bij nee, speciaal voor deze topic dat lijstje gemaakt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb je ook 'n MyAnimeList? Ik weet niet of je 't fijn vindt om 't op die manier bij te houden, maar met MalUpdater erbij hoef je bijna niks meer te doen, die update 't namelijk per aflevering dan
Neon Genesis Evangelionquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:24 schreef Arashimashou het volgende:
Helaas heb ik verder geen wat meer aparte titels als Senkan Yamato. Voor de rest is m'n folder best standaard.
[ afbeelding ]
Op deze lijst ontbreekt nog A-Channel. Paste er net niet meer op.
Niet bepaaldquote:
Ok dus 5,61 x 30.3 = ong 1,70?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet bepaald
Zkanji zegt:
[ afbeelding ]
Dit is een shaku: 尺. een Japanse voet van circa 30.3 cm en daar dus 1/100 van. De rest laat ik aan jou over... Niet dat men op deze manier meet hoor. Maar het kwam mij wel goed uit.
Ik ben zelf m1.75!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo erg ben je dus ook weer niet
Ik kan je A-Channel aanradenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef Klipnap het volgende:
Nee, ben al bij K-ON 23
Nog maar 3 episodes en de film, en dan is alles voorbij
De film is nog niet uit hè?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef Klipnap het volgende:
Nee, ben al bij K-ON 23
Nog maar 3 episodes en de film, en dan is alles voorbij
Ja maar subsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Echt?
Wat is dit dan?
Aired: Dec 3, 2011
Niks zeggen niks zeggen ik moet het nog zienquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:57 schreef Klipnap het volgende:
Nou, ik kan zeggen dat ik meer gehuild heb tijdens episode 24 van K-ON!! dan heel Clannad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
18? Je geeft me nog hoop.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
Yay, een nieuwe bezoeker hier met een goede smaak. Top.
Ik ben overigens 1.73, maar moet mijn groeispurt nog krijgen. Mijn vader begon pas echt met groeien op zijn 18e.
Meet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
1.5 maand wachten!
Hoe zit het met meet?
Geen idee, nog niet iedereen heeft gereageerdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
1.5 maand wachten!
Hoe zit het met meet?
Charlea heeft het heel druk met school e.d., dus gun het even wat tijdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Geen idee, nog niet iedereen heeft gereageerd
Dat doe ik nu dus ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Charlea heeft het heel druk met school e.d., dus gun het even wat tijd
Wordt dus tijdens zomer??quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Charlea heeft het heel druk met school e.d., dus gun het even wat tijd
Ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:
Euhmm... Weet iemand wat het verschil tussen Lossy en Lossless audio is op nyaa.eu?
FOUT!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Lossy is gecomprimeerd en lossless is zonder kwaliteitsverlies. Lossless is vaak .flac of .wav en lossy is vaak .aac .mp3 .ogg etc.
Lossy is betere kwaliteit, maar veel groter. Lossless is mindere kwaliteit, maar met kleinere bestanden. Velen zeggen dat je met een 230 kbps mp3 het verschil echt niet meer hoort tussen lossy en lossless, maar ik download meestal lossless omdat ik alles in de best mogelijke kwaliteit wil.
Dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
FOUT!
Lossy == mindere kwaliteit, kleiner
Lossless == betere kwaliteit, groter
neequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Oh, ik zie het al. Ik ben in de war. Moet idnerdaad omgekeerd zijn.
Dus to summarise:quote:
.aac is geen losslessquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dus to summarise:
Als je de ruimte hebt: kies voor lossless (.flac, .aac)
Als je ruimte wil besparen: kies voor lossy (.mp3, .wav)
Qua geluid, geen idee of je 't verschil écht hoort. Misschien hoor je het als je 'n goede koptelefoon of dure speakerset hebt, maar op 'n laptop of normale speakers zul je 't waarschijnlijk niet horen.
Verschil hoor je amper met een goedkope headphone, of speakertjes... Als je een dure koptelefoon heb of speakers, hoor je het wel degelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
Velen zeggen dat je met een 230 kbps mp3 het verschil echt niet meer hoort tussen lossy en lossless.
Huh? K-ON!! en huilen? Was het zo slecht?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:57 schreef Klipnap het volgende:
Nou, ik kan zeggen dat ik meer gehuild heb tijdens episode 24 van K-ON!! dan heel Clannad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb toch wel een redelijk speakersetje en daarnaast wil ik alles gewoon per se in de beste kwaliteit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Verschil hoor je amper met een goedkope headphone, of speakertjes... Als je een dure koptelefoon heb of speakers, hoor je het wel degelijk
Vaak hebben lossy formaten veel "ruis".
Graduationquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Huh? K-ON!! en huilen? Was het zo slecht?
Toch vind ik FLAC audio in anime echt belachelijk. Je hoort echt al amper het verschil (ook op hele dure sets) en om dan ook nog eens je anime zo te beluisteren...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk. .alac bedoelde ik
Waarom een Audi als je ook 'n Ferrari kanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch vind ik FLAC audio in anime echt belachelijk. Je hoort echt al amper het verschil (ook op hele dure sets) en om dan ook nog eens je anime zo te beluisteren...
Bij klassieke muziek snap ik het beter, maar voor anime is het echt overkill.
Hehe. Hier vind ik het echt anders.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarom een Audi als je ook 'n Ferrari kan
Doe maar nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Codec geneuzel. Hoeft ook niet, maar ik wil het je best een keer uitleggen.
Ik dacht al! Ben blij dat het nog even doorgaat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet, maar hij is voor mij nu al extreem goed.
geen last van hoor.. als je dat hoort ben je imho echt audiofielquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Verschil hoor je amper met een goedkope headphone, of speakertjes... Als je een dure koptelefoon heb of speakers, hoor je het wel degelijk
Vaak hebben lossy formaten veel "ruis".
Duitsland heeft ook verloren met 5-3.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
en ze verliezen nog ook, dat ze ooit 2de zijn geworden bij het WK
Ik hoor het wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
geen last van hoor.. als je dat hoort ben je imho echt audiofiel(en heb je speakers van ¤300 p/s staan)
Speakers van ¤300 per stuk. Dat is niets.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
geen last van hoor.. als je dat hoort ben je imho echt audiofiel(en heb je speakers van ¤300 p/s staan)
dat klinkt alsof ik em al gezien zou hebben.....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Imo viel de ecchi wel mee in Higschool of the Dead. Wel is er een pedofiele lerares en een béta main character met een chubby vriend die een gun fetisj heeft
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Speakers van ¤300 per stuk. Dat is niets.
die staan vast bij <0.001% van de wereldbevolking in huis, en daarvan kan 1 bedrijf leven, go figure..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meen je dit?
Kijk voor de grap eens naar nieuwe B&W-speakers...
geen eens een HD scherm?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb niet eens speakers mensen![]()
En ook geen HD scherm.
Ik ken genoeg mensen met dat soort speakers, maar dat ligt denk ik geheel in welke kringen je vooral zit. Daarnaast wordt echt ongelofelijk veel geld gespendeerd aan research and developement.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef mschol het volgende:
[..]
die staan vast bij <0.001% van de wereldbevolking in huis, en daarvan kan 1 bedrijf leven, go figure..
Balken onder en bovenin.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef mschol het volgende:
naja, ik mag morgen lekker onder de vloer gaan kruipen
[..]
geen eens een HD scherm?
je kan geen 1280x720p weergeven?
ik ken een paar hele stinkende rijkaards.. (eigenhuis neer laten zetten enzo..) en die hebben dat niet...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen met dat soort speakers, maar dat ligt denk ik geheel in welke kringen je vooral zit. Daarnaast wordt echt ongelofelijk veel geld gespendeerd aan research and developement.
Schokkend. Ik heb beide.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb niet eens speakers mensen![]()
En ook geen HD scherm.
Je hoeft niet rijk te zijn om een eigen huis te laten zetten... Dat valt reuze mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken een paar hele stinkende rijkaards.. (eigenhuis neer laten zetten enzo..) en die hebben dat niet...
Dat heeft te maken met aspect-ratio. Jij hebt 4:3 en de meeste nieuwe monitors 16:9 of 16:10.quote:
tja.. in de schilderswijk je eigen huis neerzetten kost inderdaad minder (als je er al grond zou kunnen krijgen!) als in een min of meer open gebied je huis neerzetten, maar wel in de buurt van de randstad..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hoeft niet rijk te zijn om een eigen huis te laten zetten... Dat valt reuze mee.
Maar goed, het punt is dat die speakers wel degelijk bestaansrecht hebben. Je betaald niet alleen voor het merk. Bij Bose is dat wel vaak het geval, maar bij B&W e.d. niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. in de schilderswijk je eigen huis neerzetten kost inderdaad minder als in een min of meer open gebied je huis neerzetten, maar wel in de buurt van de randstad..
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hoeft niet rijk te zijn om een eigen huis te laten zetten... Dat valt reuze mee.
In ieder geval ken ik genoeg mensen met speakers van boven de duizend euro.
Sennheiser is ook een goed merk, maar zij hebben ook koptelefoons van boven de ¤500. Het geluidsverschil hoor je wel degelijk. Daar hoef je geen audiofiel voor te zijn.quote:
imho is dat een psychisch effect.. het zgn "tussen de oren", omdat het duurder is en men dus persee wil dat het beter klinktquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sennheiser is ook een goed merk, maar zij hebben ook koptelefoons van boven de ¤500. Het geluidsverschil hoor je wel degelijk. Daar hoef je geen audiofiel voor te zijn.
Grappig. Is daar ook een onderzoek van? Of is dit een opmerking uit de losse pols?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
imho is dat een psychisch effect.. het zgn "tussen de oren", omdat het duurder is en men dus persee wil dat het beter klinkt
het blijven mensen, mensen zijn gevoelig/beinvloedbaar door reclames e.a. factorenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grappig. Is daar ook een onderzoek van? Of is dit een opmerking uit de losse pols?
Consumenten trappen daar echt niet zo maar in. Vooral de doelgroep niet. Op van die forums worden zat goedkope producten ook geprezen als ze een goede kwaliteit geluid hebben en zat dure setjes of koptelefoons die worden afgekraakt als ze slecht zijn.
Beste mschol,quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]
het blijven mensen, mensen zijn gevoelig/beinvloedbaar door reclames e.a. factoren
het tegenovergestelde (goedkoper dus beter) zal vast ook wel voorkomen.
Kan beter sparen voor nuttige dingen... Zo'n beeldscherm past al moeilijk op mijn bureauquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met aspect-ratio. Jij hebt 4:3 en de meeste nieuwe monitors 16:9 of 16:10.
Misschien kun je sparen voor een nieuwe monitor?
Oh, dat dancenummerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Yay, Sweden wint. Het is ook nog eens een goed nummer:
Ach ja, wat is nuttig? Wat voor dingen spaar jij eigenlijk meestal voor?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kan beter sparen voor nuttige dingen... Zo'n beeldscherm past al moeilijk op mijn bureau
Mijn pensioenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, wat is nuttig? Wat voor dingen spaar jij eigenlijk meestal voor?
Waarom zijn sieraden wel nuttig? Of manga's? Wat maakt een beeldscherm minder nuttig?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn pensioen
Nee, meestal sieraden ofzo. Maar ik heb deze zomer nog geen baan, dus het wordt niets.
Misschien manga's?
Een beeldscherm is duurder en past nauwelijks op mijn bureau. En dat voor een beetje kwaliteit.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zijn sieraden wel nuttig? Of manga's? Wat maakt een beeldscherm minder nuttig?
Ach ja, ik vind het niet meer dan normaal om voor mijn hobby te betalen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een beeldscherm is duurder en past nauwelijks op mijn bureau. En dat voor een beetje kwaliteit.
Manga en anime is mijn hobby. Godzijdank dat ik er nog gratis aan kan komen.
Waarschijnlijk niet in Japan,waar otakus rare volk zijn!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een beeldscherm is duurder en past nauwelijks op mijn bureau. En dat voor een beetje kwaliteit.
Manga en anime is mijn hobby. Godzijdank dat ik er nog gratis aan kan komen.
Hoe duur is een fatsoenlijk HD-beeldscherm?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind het niet meer dan normaal om voor mijn hobby te betalen.
En het kwaliteit merk je wel goed. Gewoon je anime fatsoenlijk in breedbeeld kunnen kijken lijkt me al heel wat waard
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grappig. Is daar ook een onderzoek van? Of is dit een opmerking uit de losse pols?
Consumenten trappen daar echt niet zo maar in. Vooral de doelgroep niet. Op van die forums worden zat goedkope producten ook geprezen als ze een goede kwaliteit geluid hebben en zat dure setjes of koptelefoons die worden afgekraakt als ze slecht zijn.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
imho is dat een psychisch effect.. het zgn "tussen de oren", omdat het duurder is en men dus persee wil dat het beter klinkt
quote:
quote:
en ieder mens heeft een ander gehoor..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beste mschol,
Er zijn zat objectieve recensies te vinden. Tenzij je een alu-hoedje bent zou ik er niet veel meer achter zoeken.
Hoogachtend,
Robin
Tsja, wat is fatsoenlijk? Ik heb er een van ¤230 o.i.d. en dat is goed genoeg, maar niet WOW SUPER ULTRA GOED!!!111quote:Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoe duur is een fatsoenlijk HD-beeldscherm?
24" ?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoe duur is een fatsoenlijk HD-beeldscherm?
I know, maar dan kun je overal een mening zetten zonder feitelijke constateringen. Dat is mij iets te makkelijkquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kijk nu ''Ore no Imoutto ga konna ni kawaii wake ga nai''
en? hoebevalt ie?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kijk nu ''Ore no Imoutto ga konna ni kawaii wake ga nai''
Gewoon pragmatisch zijn. Als de Engelse stemmen beter zijn, dan ga je gewoon voor de Engelse.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:17 schreef mschol het volgende:
ik zit overigens met dilemma: DIgimon S2: Engels of japans:
Japans heb ik niet echt wat met de stemmen (de engelse vind ik beter passen)
Oh valt best mee dus!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
24" ?
een redelijke monitor kan je al wel scoren voor ~150 euro
Maar er zitten wat haken en ogen aan.quote:
Ben bij episode 1 hahaquote:Op zondag 27 mei 2012 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
en? hoebevalt ie?
ik moet em nog eens afkijken
die zijn dan wel minimaal 100 euro duurder.. (en dan is het maar de vraag hoe goed die daadwerkelijk is)quote:Op zondag 27 mei 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar er zitten wat haken en ogen aan.
Je hebt TN-panelen en IPS-panelen.
TN-panelen hebben een hogere reactiesnelheid (ideaal voor gamers) maar een slechtere kleurweergave en kijkhoek. IPS-panelen hebben goede kleuren, maar hebben vaak ook een tragere response-tijd. Om anime te kijken zou ik echt voor een IPS-paneel gaan.
Dit vind ik wel een goede guide:quote:Op zondag 27 mei 2012 00:27 schreef mschol het volgende:
[..]
die zijn dan wel minimaal 100 euro duurder.. (en dan is het maar de vraag hoe goed die daadwerkelijk is)
dat is geen "quick" purchase guidequote:Op zondag 27 mei 2012 00:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een goede guide:
http://haruhichan.com/wpb(...)-purchase-guide.html
Ik heb een TN-paneel en daar heb ik eerlijk gezegd best spijt van. Als ik mijn hoofd een klein beetje beweeg zie ik de/het(?) gamma al veranderen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is geen "quick" purchase guide
zelf ga ik hoofdzakelijk uit van tweakers best buy guides en de reviews daar
heb echter al een jaar of 4-5 geen monitoren meer hoeven aanschaffen
Sankarea is ook leuk voor het hele gezin! Vooral Wanko zorgt voor comic relief.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een TN-paneel en daar heb ik eerlijk gezegd best spijt van. Als ik mijn hoofd een klein beetje beweeg zie ik de/het(?) gamma al veranderen.
Vooral als ik kijk naar de TV beneden. Tering, wat een verschil. Daar zou ik altijd mijn anime op willen kijken.
Morgen ga ik met het gezin The Girl who Leapt Through Time kijken
ik zie geen merkbaar verschil bij mijn TN schermen, ik ga pas verschil zien als ik i.p.v. recht ervoor er schuin boven of onder naar kijkquote:Op zondag 27 mei 2012 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een TN-paneel en daar heb ik eerlijk gezegd best spijt van. Als ik mijn hoofd een klein beetje beweeg zie ik de/het(?) gamma al veranderen.
Ik ben een mierenneuker.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie geen merkbaar verschil bij mijn TN schermen, ik ga pas verschil zien als ik i.p.v. recht ervoor er schuin boven of onder naar kijk
en aangezien ze schuin staan (2 naast elkaar) zou ik, als ze echt zo slecht waren, heel snel verschil moeten zien
Hey hey mieren fucker!quote:
Oh shit, zo schattig.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:09 schreef Qunix het volgende:
Volgende week te gast bij Vs Arashi: Milky Holmes
[ afbeelding ]
En ze bestaan ook in anime land:
[ afbeelding ]
http://myanimelist.net/anime/7768/Tantei_Opera_Milky_Holmes
Milky Holmesquote:Op zondag 27 mei 2012 01:09 schreef Qunix het volgende:
Volgende week te gast bij Vs Arashi: Milky Holmes
[ afbeelding ]
En ze bestaan ook in anime land:
[ afbeelding ]
http://myanimelist.net/anime/7768/Tantei_Opera_Milky_Holmes
*voegt toequote:Op zondag 27 mei 2012 01:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Milky Holmes![]()
Die anime moet je zien als je van moe houdt.
De hele lard-arc uit seizoen 2 was wtfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Ik ga m nu (eindelijk) kijken! Heb veel goeie dingen gehoord over de laatste aflevering, ben heel benieuwd!quote:
Zekers!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:20 schreef robin007bond het volgende:
AAAH, geweldig! The Girl who Leapt Through Time is echt goed. Ouders vonden hem ook heel goed.
Als je van de optredens houdt, then you'll love this episodequote:Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ga m nu (eindelijk) kijken! Heb veel goeie dingen gehoord over de laatste aflevering, ben heel benieuwd!
Ah, die sla ik overquote:Op zondag 27 mei 2012 13:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Zekers!
En nu The Girl Who Leapt Through Space kijken
Haha, nice, dan wordt ie goed! Besloten om eerst aflevering 6 voor te bereiden voor de recensie, dus ga m over een uurtje ofzo kijken.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als je van de optredens houdt, then you'll love this episode
Ik ben te gehersenspoeld door die ene reclame voor haarshampoo, dat ik die woorden meezongquote:Op zondag 27 mei 2012 11:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Leuk dat ze ook Favourite Things erin deden
Heb ze in m'n RSS feed staan, maar heb altijd alleen de posts gelezen over series die ik volg. De laatste tijd zijn er ook wat meer posts over anime in het algemeen (OSTs, genres, etc.), die nog best leuk zijn om te lezenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Haha, nice, dan wordt ie goed! Besloten om eerst aflevering 6 voor te bereiden voor de recensie, dus ga m over een uurtje ofzo kijken.
Ook bedacht ik mij net dat ik al weken niet meer op randomc geweest ben. Sinds ik zelf schrijf lees ik hun site steeds minder, maar dat is niet bewust ofzo... strangé.
Oh is de anime daar al.quote:Op zondag 27 mei 2012 09:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kijk net de aflevering en volgens mij niet, ze komen Zabuza en denk ik Haku tegen
Ik kijk anime niet voor de optredens. Al was het wel leuk hoor, daar niet van, maar ik vond het niet de beste aflevering.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als je van de optredens houdt, then you'll love this episode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |