abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:27:25 #1
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112035849

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Lente 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 25-02-11
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake.
Bakakame
Qunix
Xaryna
Strawberry/Aardbei
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje
Lithia
Klipnap
Samael
De_Ilias
RedBoyke
Blue_Panther_Ninja
AnimeFan
gniffie
Easymodo
DrNick
cablegunmaster
Charlea
PaRoDiUzZ
Key.
Repelsteeltju
smitjew
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!

[ Bericht 0% gewijzigd door Easymodo op 25-05-2012 23:24:43 ]
pi_112035906
tvp

TT moet zijn: Oi Oi,ningen Fokker!!
pi_112035925
Geweldige TT _O_
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:30:03 #4
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112035962
Video gerelateerd aan de TT

[ Bericht 0% gewijzigd door Easymodo op 25-05-2012 22:41:02 ]
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:37:32 #5
246140 Klipnap
Petrowh <3
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:38:44 #6
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112036391
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:37 schreef Klipnap het volgende:
Waar gaat de TT over?

Oh, zoiets noem je TT. 2e opening van death note of Maximum the Hormone - What's up people

My little Barkley can't be this Ballin' :')

Oh shit!:
Your dunk is the dunk that will slam the heavens!

[ Bericht 41% gewijzigd door Easymodo op 25-05-2012 22:48:02 ]
pi_112037001
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:54:14 #8
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112037055
quote:
Zal ik die alvast toevoegen?
pi_112037097
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:54 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Doe maar!! :9
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:16:55 #10
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112037946
quote:
Wat betekenen de vinkjes?

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:54 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Kun je geen schone versie van die kaart gebruiken voor de OP. Wat een willekeurig iemand wel of niet verwacht te gaan kijken doet er voor de meeste van ons niet toe lijkt me.

De TT is een pareltje.
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:21:50 #11
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112038130
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Wat betekenen de vinkjes?

[..]

Kun je geen schone versie van die kaart gebruiken voor de OP. Wat een willekeurig iemand wel of niet verwacht te gaan kijken doet er voor de meeste van ons niet toe lijkt me.

De TT is een pareltje.
Ik denk dat we nog wel een paar topics kunnen wachten, voordat we het nieuwe seizoen erop zitten. :D
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:43:02 #12
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112039251
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:43 schreef Klipnap het volgende:
Veel animeliedjes op osu? :{w
Misschien op Android, maar niet op de iPhone.
Beste Klipnap, de liedjes zijn multiplatform. Een liedje op de pc werkt ook op de Osu! op Android en iPhone.

Of je zoekt niet goed, of je hebt een andere mirror o.i.d.

Dit is wat er te krijgen is:

http://osu.ppy.sh/p/beatmaplist

Alleen liedjes met video's worden niet ondersteund volgens mij. Je kunt ze ook via de pc naar je iPhone zetten.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2012 23:53:42 ]
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:55:40 #14
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112039385
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Beste Klipnap, de liedjes zijn multiplatform. Een liedje op de pc werkt ook op de Osu! op Android en iPhone.

Of je zoekt niet goed, of je hebt een andere mirror o.i.d.

Dit is wat er te krijgen is:

http://osu.ppy.sh/p/beatmaplist

Alleen liedjes met video's worden niet ondersteund volgens mij. Je kunt ze ook via de pc naar je iPhone zetten.
_O_
pi_112039479
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:55 schreef Klipnap het volgende:

[..]

_O_
Is het aanbod nu wel goed genoeg? :P

Osu is ook voor PC trouwens. Daar werken video's vanzelfsprekend wel :P

Soms zijn de Osu-servers een beetje traag. Daar heb ik dit voor:

http://osu.nadeko.org/

Een alternatieve downloadsite waar je die beatmaps/liedjes kunt downloaden.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2012 23:58:11 ]
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:59:22 #16
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112039580
Ik weet niks van apple-producten, behalve dat veel familieleden er problemen mee hebben (en dat ze duur zijn).

Ik wil hiermee geen Android vs Apple topic openen.
pi_112039764
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:59 schreef Easymodo het volgende:
Ik weet niks van apple-producten, behalve dat veel familieleden er problemen mee hebben (en dat ze duur zijn).

Apple producten zijn niet slecht, maar voor mij te beperkt. Developen voor Android en Windows Phone gaat ook veel makkelijker en de app-store heeft echt hele debiele voorwaarden. Apple neemt ook een aanzienlijk deel van de inkomsten die je uit een app haalt in beslag. Google doet dat veel minder.

En natuurlijk custom roms _O_

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2012 00:03:37 ]
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:04:44 #18
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112039819
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Apple producten zijn niet slecht, maar voor mij te beperkt. Developen voor Android en Windows Phone gaat ook veel makkelijker en de app-store heeft echt hele debiele voorwaarden. Apple neemt ook een aanzienlijk deel van de inkomsten die je uit een app haalt in beslag. Google doet dat veel minder.

En natuurlijk custom roms _O_
Daarom :)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:04:47 #19
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112039824
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:59 schreef Easymodo het volgende:

Dat was niet mijn bedoeling, ik had alleen wat gedoe met de app :P
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:10:15 #20
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_112040032
Ik ben zelf vormgever dus vanuit mijn studie/werk een aantal jaar met iMac's gewerkt, maar vond het niet geweldig.

Doe mij maar gewoon lekker een normale PC waar je vrijwel alles op kunt draaien, zonder dat het een vermogen kost om te kopen of wellicht te laten maken/upgraden.
pi_112040767
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben zelf vormgever dus vanuit mijn studie/werk een aantal jaar met iMac's gewerkt, maar vond het niet geweldig.

Doe mij maar gewoon lekker een normale PC waar je vrijwel alles op kunt draaien, zonder dat het een vermogen kost om te kopen of wellicht te laten maken/upgraden.
*O*
En dan Linux distro erop zetten :9
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:33:21 #22
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112040802
Ik kom er net achter dat een van mijn favo seiyuus de moeder van Sanka Rea inspreekt :o
pi_112041897
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef Klipnap het volgende:
Ik kom er net achter dat een van mijn favo seiyuus de moeder van Sanka Rea inspreekt :o
Wie dan? :+
  zaterdag 26 mei 2012 @ 01:38:07 #24
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_112042415
Toch wel weer wat te kijken dus deze zomer :9
  zaterdag 26 mei 2012 @ 01:55:44 #25
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112042788
Is de voice actor van Furuya dezelfde als Okumura Rin?
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zaterdag 26 mei 2012 @ 02:01:28 #26
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112042881
Ik ben blij dat ik de TT meteen door had.

^O^
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_112043769
Mecha+Ecchi anime series :9

• Goddannar
• GaoGaiGar
• GunxSword
• Gravion
• Angel Blade(Dit is trouwens een H-anime,vraag me niet hoe ik het weet!)
• Dragonaut
• SRWOG
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Inspector
• Vandread
• Muv-Luv Alternate: Total Eclipse(begint pas op 1 juli a.s,Muv-Luv is een "dating" sim spel)
• Demonbane
• Moretsu Pirates
• Turn A Gundam
• Zeta Gundam
• LOGH
• Dangaizer
• Gunbuster
• Dancouga Nova
• Kirameki Project
• VS Knight Lamune & 40 Fresh
• Tenamonya Voyagers
• Hyper Speed Grandoll
• Iczer 1

Morgen nakijken welke ik ga toevoegen op MAL(behalve wat ik al heb) :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 26-05-2012 03:17:08 ]
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2012 @ 06:12:18 #28
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_112044102
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 02:01 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben blij dat ik de TT meteen door had.

^O^
Gewoon death note intro toch?
:')
  zaterdag 26 mei 2012 @ 10:45:57 #29
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112046153
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 06:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Gewoon death note intro toch?
''Gewoon'' 1 van de beste openings ooit ja.. :D
pi_112046222
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Eens.

Alhoewel er nog wel veel vette openings zijn.

Dit is denk ik mijn favoriete opening:

Disclaimer: Kan altijd veranderen.
pi_112046250
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 03:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Mecha+Ecchi anime series :9

• Goddannar
• GaoGaiGar
• GunxSword
• Gravion
• Angel Blade(Dit is trouwens een H-anime,vraag me niet hoe ik het weet!)
• Dragonaut
• SRWOG
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Inspector
• Vandread
• Muv-Luv Alternate: Total Eclipse(begint pas op 1 juli a.s,Muv-Luv is een "dating" sim spel)
• Demonbane
• Moretsu Pirates
• Turn A Gundam
• Zeta Gundam
• LOGH
• Dangaizer
• Gunbuster
• Dancouga Nova
• Kirameki Project
• VS Knight Lamune & 40 Fresh
• Tenamonya Voyagers
• Hyper Speed Grandoll
• Iczer 1

Morgen nakijken welke ik ga toevoegen op MAL(behalve wat ik al heb) :+
anidb heeft er zo te zien meer...
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:00:07 #32
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112046368
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Eens.

Alhoewel er nog wel veel vette openings zijn.

Dit is denk ik mijn favoriete opening:

Disclaimer: Kan altijd veranderen.
Ik heb er té veel die ik vet vind :P Ben btw echt slecht bezig. Ik download steeds meer anime maar wat ik al gedownload heb kijk ik nog niet, te weinig tijd momenteel. Mijn backlog is HUGE :(
pi_112046401
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik heb er té veel die ik vet vind :P Ben btw echt slecht bezig. Ik download steeds meer anime maar wat ik al gedownload heb kijk ik nog niet, te weinig tijd momenteel. Mijn backlog is HUGE :(
Erg herkenbaar... ;(
pi_112046409
quote:
Tering.. die queries in de url. :P
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:03:57 #35
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112046419
Seikon no Qwaser S1 en S2 weer er bij gedownload, en ook nog Ore no Imouto nog wat, zo veel goede anime en zo weinig tijd :P
pi_112046454
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Seikon no Qwaser S1 en S2 weer er bij gedownload, en ook nog Ore no Imouto nog wat, zo veel goede anime en zo weinig tijd :P
Ik heb echt zeeën van tijd. Dat is het voordeel van een kut-opleiding doen ;(

In de vakantie ga ik 3 dagen in de week wat programmeerwerk doen om bij te verdienen. Dan nog heb ik genoeg tijd om anime te kijken gelukkig. Daarom heb ik ook specifiek voor 3 dagen in de week gekozen :P
pi_112046534
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tering.. die queries in de url. :P
dat doet anidb, maar gezien hoe je kan zoeken is dat niet erg :P
pi_112046551
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SnQ was niet goed, die was gewoon bizar.. (alleen S1 gezien, 2 kon ik niet vinden ofzo)
pi_112046558
quote:
Delicious! :9
pi_112046569
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Toch raad ik je aan wat algemene kennis op te doen (geen idee in hoe ver je dat al hebt) voordat je LOGH gaat kijken.

Weet je bijvoorbeeld wat een technocratie is? Of een meritocratie?
pi_112046572
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

je kan ecchi/mecha thema ook sterker zetten, nu tellen ze alles vanaf de minimal weight (van een halve ster, tot 3 volle sterren dacht ik)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:13:26 #42
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112046579
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 01:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Is de voice actor van Furuya dezelfde als Okumura Rin?
In elk geval dezelfde als Kaoru van Apollon.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:14:46 #43
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112046604
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:11 schreef mschol het volgende:

[..]

SnQ was niet goed, die was gewoon bizar.. (alleen S1 gezien, 2 kon ik niet vinden ofzo)
Ik hoorde iets over ''tit-sucking'' en ''randje hentai''? We zien wel.. Als het echt zo perverted is zet ik hem wel on-hold. Highschool of the Dead was imo ook wel randje hentai :P
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:15:16 #44
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112046611
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:13 schreef Klipnap het volgende:

[..]

In elk geval dezelfde als Kaoru van Apollon.
Ik heb ff nagekeken, maar blijkt hem niet te zijn. Stemmen lijken zo veel op elkaar :P
pi_112046613
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik hoorde iets over ''tit-sucking'' en ''randje hentai''? We zien wel.. Als het echt zo perverted is zet ik hem wel on-hold. Highschool of the Dead was imo ook wel randje hentai :P
Highschool of the Dead vind ik echt vet, maar het werd me soms echt te veel :P
pi_112046620
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Toch raad ik je aan wat algemene kennis op te doen (geen idee in hoe ver je dat al hebt) voordat je LOGH gaat kijken.

Weet je bijvoorbeeld wat een technocratie is? Of een meritocratie?
Technocratie wel! :P
pi_112046645
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Technocratie wel! :P
Aristocratie? In ieder geval. Verdiep je anders even in de verschillende staatsvormen. En als je iets niet snapt, Google dan even wat er staat. Anders kun je niet echt van de serie genieten :P
pi_112046693
quote:

[..]

laatste iig niet gezien, maar google beloofd wel aardig wat ecchi:
SPOILER
KissXSis vond ik wel randje hentai eigenlijk :P
pi_112046762
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Aristocratie? In ieder geval. Verdiep je anders even in de verschillende staatsvormen. En als je iets niet snapt, Google dan even wat er staat. Anders kun je niet echt van de serie genieten :P
Ik weet al lang(10 jaar!)wat aristocratie is!Ik ben zowat een halve politici. _O-

quote:

[..]

"randje hentai" is ook wel bekend als ecchi(softcore versie of hoe je in Japan de H van hentai uit kan spreken),dan heb je nog niks gezien/gelezen/gespeeld. :P

[ Bericht 16% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 26-05-2012 11:29:24 ]
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:26:03 #50
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112046812
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik heb ff nagekeken, maar blijkt hem niet te zijn. Stemmen lijken zo veel op elkaar :P
Wacht, Furuya heeft 2 seiyuus. Eentje speelt ook Hitomi in Madoka (groen haar).
De ander spreekt mede Hinata uit Angel Beats in, Kodaka van Boku wa Tomodachi, en dus ook Kaoru van Apollon.
Ik weet niet waarom hij ooit 2 voice actors heeft, al kan het niet zo erg zijn als bij Eucliwood met wel acht (?) verschillende seiyuus :P
pi_112046815
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik wel al lang(10 jaar!)wat aristocratie is!Ik ben zowat een halve politici. _O-
Ok. Dan zal het wel lukken. ;)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:28:47 #52
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112046866
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:26 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Wacht, Furuya heeft 2 seiyuus. Eentje speelt ook Hitomi in Madoka (groen haar).
De ander spreekt mede Hinata uit Angel Beats in, Kodaka van Boku wa Tomodachi, en dus ook Kaoru van Apollon.
Ik weet niet waarom hij ooit 2 voice actors heeft, al kan het niet zo erg zijn als bij Eucliwood met wel acht (?) verschillende seiyuus :P
Hm oke, naja, Seiyuu's boeien me normaal niet, maar ik vond de stem zo lijken op die van Rin :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:19 schreef mschol het volgende:

[..]

SPOILER
Imo viel de ecchi wel mee in Higschool of the Dead. Wel is er een pedofiele lerares en een béta main character met een chubby vriend die een gun fetisj heeft :D
pi_112046899
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ok. Dan zal het wel lukken. ;)
Ik was geboren onder een dictatuur,for fuck sake. _O-
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:33:06 #54
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112046952
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:19 schreef mschol het volgende:

[..]

SPOILER
HotD is ook gemaakt door een gast die daarvoor hentai heeft gemaakt, dus dan weet je het al.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:33:20 #55
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112046959
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Hm oke, naja, Seiyuu's boeien me normaal niet, maar ik vond de stem zo lijken op die van Rin :P
Ik vind het soms wel grappig. De bebrilde vriend van Furuya is Kyuubey :o :o :o :o
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:07:46 #56
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112047584
+Rep voor wie weet voor welke band deze zanger nog meer zingt
pi_112047663
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:33 schreef .Cake. het volgende:

[..]

HotD is ook gemaakt door een gast die daarvoor hentai heeft gemaakt, dus dan weet je het al.
Elfen Lied ook.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:13:32 #58
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:18:04 #59
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112047756
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:13 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Slipknot.
Leve wikipedia! :P
Mind blown! Dat had ik dus niet verwacht.

Best een mooi nummer van Stone Sour. (Huh, naam van het liedje lijkt op mijn ondertitel).
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:21:54 #60
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112047819
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:13 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Slipknot.
Leve wikipedia! :P
Hmm, toch maar een beetje +rep omdat je de moeite nam om het op te zoeken! Moet jij trouwens niet bezig met je projecten voor school? :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:18 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Mind blown! Dat had ik dus niet verwacht.

Best een mooi nummer van Stone Sour. (Huh, naam van het liedje lijkt op mijn ondertitel).
Haha Corey Taylor heeft ook wel een soft side :D En ja lijkt idd op je ondertitel :P
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:28:56 #61
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112047954
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:13 schreef robin007bond het volgende:
Elfen Lied ook.
Niet gezien :P

Is EL ook een tietenfestijn dan?
ANIMEES.
- Scamp
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:32:42 #62
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112048041
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Hmm, toch maar een beetje +rep omdat je de moeite nam om het op te zoeken! Moet jij trouwens niet bezig met je projecten voor school? :D
Oeps :@

Ik ga er nu aan. Anders ga ik eraan. Hahahahaa
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:33:36 #63
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112048060
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:32 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Oeps :@

Ik ga er nu aan. Anders ga ik eraan. Hahahahaa
Haha ik heb medelijden met je hoor :@
pi_112048102
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:28 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Vaak wel. :P

Wat schokkend dat je hem niet hebt gezien trouwens. Het heeft inmiddels wel de cult-status :P
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:36:36 #65
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112048125
quote:

[..]

Valt wel mee, maar heb ook alleen de eerste paar afleveringen gezien.

SPOILER
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:56:11 #66
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112048537
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Vaak wel. :P

Wat schokkend dat je hem niet hebt gezien trouwens. Het heeft inmiddels wel de cult-status :P
Tja, er zijn wel meer dingen die ik nog niet gezien heb. Er is ook zo achterlijk veel anime out there! Duurde ook anderhalf jaar voordat ik Death Note ging kijken, terwijl dat ook een cult-status heeft.

Zo, nu eerst even wat boodschappen doen, de plee schrobben en een wasje draaien en dan kan ik aan Jormungand beginnen. Daarna Sakamichi no Apollon of Sankarea. Morgen wat overblijft.

* .Cake. wou dat hij wat meer eelt op zijn vingers had gekweekt, gaat hij nodig hebben met al dat getyp van vandaag!
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:36 schreef Easymodo het volgende:
Valt wel mee, maar heb ook alleen de eerste paar afleveringen gezien.

SPOILER
Ik weet ongeveer wat het inhoudt ja, maar ben nog niet écht in de verleiding gekomen.
ANIMEES.
- Scamp
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:57:32 #67
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:04:23 #68
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112048713
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:57 schreef Klipnap het volgende:
Die winkels bij Sankarea :P
Ga eens aan je werk.

~O>
ANIMEES.
- Scamp
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:06:20 #69
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112048763
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:04 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ga eens aan je werk.

~O>
Ik wilde net Latijn printen en in de tuin vertalen, maar toen kreeg de comp van mijn broer het blauwe scherm des doods.
Duurt dus nog wel even.
pi_112048803
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:06 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik wilde net Latijn printen en in de tuin vertalen, maar toen kreeg de comp van mijn broer het blauwe scherm des doods.
Duurt dus nog wel even.
gewoon opnieuw opstarten :P
Redacted
pi_112048831
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:06 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Duurt dus nog wel even.
Arme jij.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:20:47 #72
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112049095
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:07 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

gewoon opnieuw opstarten :P
Ik probeer nu een verbinding te maken van mijn computer naar de printer, en tot die tijd maar FOK!
pi_112049169
Hihi, blauwe schermen. Je broer heeft waarschijnlijk een virus of een of ander driverprobleem.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:24:25 #74
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:39:35 #75
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:43:50 #76
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112049591
quote:

[..]

Een beetje. Vooral in het begin.

Mocht men mij missen: ik heb eindelijk disgaea 4 gevonden *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:44:52 #77
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112049614
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:43 schreef wdn het volgende:

[..]

Een beetje. Vooral in het begin.

Mocht men mij missen: ik heb eindelijk disgaea 4 gevonden *O*
Ga spelen, d00d.

Voor dat spel wil ik al bijna een ps3 kopen (of een vita).
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:45:46 #78
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112049627
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:33 schreef .Cake. het volgende:

[..]

HotD was meesterlijk opgezet: eerst een soort van zombie school anime maken met een hoop gore en dan los gaan met AAAA++ tetten _O-
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:46:15 #79
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112049638
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:44 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Ga spelen, d00d.

Voor dat spel wil ik al bijna een ps3 kopen (of een vita).
disgae 3 was 196 uur (van de week gecontroleerd)

3 Gb....Moet nog even wachten tot de installatie klaar is _O-
170 minuten nog :X

[ Bericht 10% gewijzigd door wdn op 26-05-2012 14:03:37 ]
pi_112050404
Kan iemand mij een serieuze reden geven om aflevering 8 van Sankarea nog te kijken? Dus niet iets als: Sankarea is het minst kutte non-homofiele is dan DEEN in jaren heeft gedaan of Wanko tetten.

Incest nicht en necrofilie zombie worden behandeld zoals elke andere jeugdvriendin en magische vriendin in anime. Rea's excentrieke pa lijkt volledig buitenspel geplaatst en vooralsnog is mijn grootste hoop dat Sankarea half zo interessant als Shigofumi wordt of dat Rea's vader net zo gek blijkt als die van Fumika.

zaterdag 26 mei 2012 @ 14:28:26 #81
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112050490
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kan iemand mij een serieuze reden geven om aflevering 8 van Sankarea nog te kijken? Dus niet iets als: Sankarea is het minst kutte non-homofiele is dan DEEN in jaren heeft gedaan of Wanko tetten.

Incest nicht en necrofilie zombie worden behandeld zoals elke andere jeugdvriendin en magische vriendin in anime. Rea's excentrieke pa lijkt volledig buitenspel geplaatst en vooralsnog is mijn grootste hoop dat Sankarea half zo interessant als Shigofumi wordt of dat Rea's vader net zo gek blijkt als die van Fumika.
[ afbeelding ]
In 8 komt haar vader terug. Inderdaad jammer van Wanko, ze verpest alles met geforceerde fanservice en incest.
Oja 8 heeft een scene met Wanko in bad.
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2012 @ 14:35:03 #82
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_112050647
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik vond de eerste opening vetter :@
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:15:20 #83
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112051706
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

De tweede opening (die van de TT) doet mij altijd aan deze uit Welcome to the NHK denken.
ANIMEES.
- Scamp
pi_112051760
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik vind die van de TT echt kut. Eerste was beter idd.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:19:46 #85
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_112051806
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind die van de TT echt kut. Eerste was beter idd.
deze TT is dan ook uitermate kut :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:21:57 #86
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112051869
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:19 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

deze TT is dan ook uitermate kut :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

De TT is een pareltje.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
Geweldige TT _O_
Hmmm
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:25:09 #87
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_112051939
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:21 schreef Easymodo het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hmmm
de smaak en vooral de humor van sommige mensen is dan ook om te huilen, dat blijkt
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:28:57 #88
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112052030
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:25 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

de smaak en vooral de humor van sommige mensen is dan ook om te huilen, dat blijkt
Eens, maar hoogstwaarschijnlijk hebben we het over andere mensen.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:29:39 #89
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_112052042
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:28 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Eens, maar hoogstwaarschijnlijk hebben we het over andere mensen.
weet ik meteen bij welke groep jij hoort ;) :6
pi_112052049
Ik vond de fancervice tot nu toe niet geforceerd... alleen smakeloos... Waar ik een probleem mee heb is dat ze de moeite doen om uit te leggen dat Wanko's vader de broer van Chihiro's vader is en vervolgens juicht iedereen (lees: Wanko's moeder, de rest boeit het niet) Wanko's incestueuze avances toe en het vervolgens behandelen als elke andere childhood friend in elke anime ooit.
Ik denk dat ik beter Queens Blade of Seikon no Qwaser of Ikkitousen kan kijken als Wanko's tetten de twee eenzame redenen zijn waarom ik nog naar Sankarea kijk.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:31:07 #91
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112052072
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond de fancervice tot nu toe niet geforceerd... alleen smakeloos... Waar ik een probleem mee heb is dat ze de moeite doen om uit te leggen dat Wanko's vader de broer van Chihiro's vader is en vervolgens juicht iedereen (lees: Wanko's moeder, de rest boeit het niet) Wanko's incestueuze avances toe en het vervolgens behandelen als elke andere childhood friend in elke anime ooit.
Ik denk dat ik beter Queens Blade of Seikon no Quaser of Ikkitousen kan kijken als Wanko's tetten de twee eenzame redenen zijn waarom ik nog naar Sankarea kijk.
Yosuga no Sora gezien? Echt iets voor jou.
pi_112052232
Mijn probleem met Sankarea is dat er geen noemenswaardig conflict is, niet dat het niet incestueus genoeg is of dat de hoofdpersoon niet genoeg droomt van sex met lijken. al zouden die twee wel een noemenswaardig conflict kunnen genereren of er gewoon voor zorgen dat Sankarea weer zo belachelijk slecht is zo dat ik er ironisch om kan lachen.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:40:07 #93
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112052283
Ik ga hier verder niet meer op in, enige wat ik kan zeggen is; als je het leuk vindt, kijk je, en als je het niet leuk vind, kijk je niet. De redenen waarom je het eventueel wel of niet leuk vindt, vind ik persoonlijk niet echt belangrijk :P
pi_112052435
Wat vind jij leuk aan Sankarea... behalve Wanko's tetten?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:54:05 #95
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112052618
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wanko's tetten zijn juist een minpunt voor mij :N
Het leuke? Hmm ik wil nog wel weten wat er met Rea gaat gebeuren en haar gestoorde pedovader.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:03:38 #96
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112052873
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat dacht je van Furuya's opa? Wie ''Sada'' eigenlijk is (volgens mij Furuya's moeder, en die opa heeft van haar ook een zombie gemaakt want hij heeft dat drankje uitgevonden). Zo zijn er nog wel meer dingen. Ik vind het gewoon leuk dat ik over dit soort dingen kan nadenken en met vrienden een beetje kan speculeren wat er evt. kan gebeuren. :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:54 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Het leuke? Hmm ik wil nog wel weten wat er met Rea gaat gebeuren en haar gestoorde pedovader.
Maar jij bent dan ook een vrouwmens. :D
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:06:36 #97
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112052952
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook een vrouwmens. :D
Ik erger me elke keer dood als Wanko's topje weer aan stukken wordt gereten of als er een totaal onzinnige scene is waarin Wanko (half)naakt in beeld komt.

En Rea met handdoek? Kon hij haar niet gewoon een shirt aantrekken?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:11:17 #98
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112053079
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:06 schreef Klipnap het volgende:
En Rea met handdoek? Kon hij haar niet gewoon een shirt aantrekken?
Nee, want anime.
ANIMEES.
- Scamp
pi_112053142
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:54 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Als Sankarea door een studio die niet DEEN heette geproduceerd was zou ik vinden dat ze zich zouden moeten schamen voor de fanservice in Sankarea. Maar DEEN dit is een van de minst schadelijke dingen die ze in een tijdje gedaan hebben dus... ja.

Hmm, ik wil ook wel weten hoe het met Rea afloopt en wat voor lachwekkend obsessieve dingen haar vader gaat doen... Misschien maar doen wat ik ook met guilty Crown deed, gewoon alle spoilers die ik tegenkom over de serie lezen in de hoop dat het nog iets wordt met deze serie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Wat dacht je van Furuya's opa? Wie ''Sada'' eigenlijk is (volgens mij Furuya's moeder, en die opa heeft van haar ook een zombie gemaakt want hij heeft dat drankje uitgevonden). Zo zijn er nog wel meer dingen. Ik vind het gewoon leuk dat ik over dit soort dingen kan nadenken en met vrienden een beetje kan speculeren wat er evt. kan gebeuren. :)
Opa had een harem net als kleinzoon, voorspel ik, maar wat jij zojuist noemde is een aanknopingspunt: na alles wat je tot nu toe van Sankarea gezien hebt, durf je er op te vertrouwen dat de schrijver van Sankarea daar iets zinnigs mee kan doen, ik niet.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:13:24 #100
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:14:44 #101
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112053186
oppassen met metro's en moéblobs.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:16:51 #102
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:18:31 #103
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112053309
Maar Klipnap, je moet het niet verkeerd opvatten; Wanko's tetten zijn een leuke toevoeging, maar ik kijk de anime echt voor het verhaal. :D
pi_112053348
Einde van Apollon _O_ _O_ _O_

Ik vond de OST geweldig... Nu dat één nummer van de OST HELEMAAL gebruikt is in de anime (en niet zoals normaal een klein stukje) is echt geweldig !!!!! _O_
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:22:28 #105
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112053421
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
oppassen met metro's en moéblobs.
_O-

quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:20 schreef Qunix het volgende:

Ik vond de OST geweldig... Nu dat één nummer van de OST HELEMAAL gebruikt is in de anime (en niet zoals normaal een klein stukje) is echt geweldig !!!!! _O_
Mijn moeder kwam zo binnen: "Houd je van jazz ofzo? Oh..."
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:23:55 #106
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112053458
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:16 schreef Klipnap het volgende:
Wtf is dit :') :') :')
Hahah, prachtig, gebaseerd op een prentenboek schijnt... een prentenboek dat ik nog steeds wil lezen al weet ik niet eens hoed het heet.

EDIT:

[ Bericht 3% gewijzigd door Repelsteeltju op 26-05-2012 16:29:17 ]
pi_112053952
quote:

Die animaties zijn echt geweldig! Hulde!
SPOILER
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:45:59 #108
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112053979
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:44 schreef Qunix het volgende:

[..]

SPOILER
Ja dat vond ik ook zo cool _O_
  zaterdag 26 mei 2012 @ 17:23:05 #109
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112055161
Godver, daar gaat mijn anime zaterdag. Word ik gebeld of ik ff wil invallen voor iemand op't werk.. dat word weer lekker vakken vullen tot 9 uur voor een scheit loontje. Ik ben ook té collegiaal om in een supermarkt te werken.. :') Vaarwel mensen van het goede leven, tot vanavond :P
  zaterdag 26 mei 2012 @ 17:25:40 #110
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112055236
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Godver, daar gaat mijn anime zaterdag. Word ik gebeld of ik even wil invallen voor iemand op het werk. Dat wordt weer lekker vakken vullen tot 9 uur voor een schijt loontje. Ik ben ook té collegiaal om in een supermarkt te werken.. :') Vaarwel mensen van het goede leven, tot vanavond :P
Verstokte grammar nazi.
ANIMEES.
- Scamp
pi_112055243
01 9.8/10 Nichijou
02 9.6/10 Hajime no Ippo
03 9.3/10 Fullmetal Alchemist: Brotherhood
04 9.2/10 Samurai Champloo
05 9.0/10 Tokyo Magnitude 8.0

06 8.9/10 Hellsing Ultimate
07 8.7/10 Sakamichi no Apollon
08 8.6/10 Cowboy Bebop
09 8.5/10 Steins;Gate
10 8.4/10 Arakawa Under the Bridge (series)
11 8.1/10 Great Teacher Onizuka

12 7.8/10 One Piece (series)
13 7.5/10 Death Note
14 7.3/10 K-ON! (series)
15 7.2/10 Mobile Suit Gundam 00 (series)
16 7.0/10 Uchuu Kyoudai

17 6.9/10 Bakuman (series)
18 6.7/10 Afro Samurai (series)
19 6.6/10 Detroit Metal City
20 6.5/10 Kaiji
  zaterdag 26 mei 2012 @ 17:26:55 #112
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112055268
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:25 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Verkapte grammar nazi.
Come again? Ik snap je post niet? :')
  zaterdag 26 mei 2012 @ 17:28:20 #113
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112055326
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Come again? Ik snap je post niet? :')
Dat je spelling beter kan. Maar let maar niet op mij, ik had even wat afleiding nodig.
ANIMEES.
- Scamp
  zaterdag 26 mei 2012 @ 17:30:07 #114
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112055361
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:28 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dat je spelling beter kan. Maar let maar niet op mij, ik had even wat afleiding nodig.
Juist, we laten het hier wel bij.
SPOILER
pi_112055478
quote:

Nu al klaar die serie?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 17:34:47 #116
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112055501
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:25 schreef Qunix het volgende:
01 9.8/10 Nichijou
02 9.6/10 Hajime no Ippo
03 9.3/10 Fullmetal Alchemist: Brotherhood
04 9.2/10 Samurai Champloo
05 9.0/10 Tokyo Magnitude 8.0

06 8.9/10 Hellsing Ultimate
07 8.7/10 Sakamichi no Apollon
08 8.6/10 Cowboy Bebop
09 8.5/10 Steins;Gate
10 8.4/10 Arakawa Under the Bridge (series)
11 8.1/10 Great Teacher Onizuka

12 7.8/10 One Piece (series)
13 7.5/10 Death Note
14 7.3/10 K-ON! (series)
15 7.2/10 Mobile Suit Gundam 00 (series)
16 7.0/10 Uchuu Kyoudai

17 6.9/10 Bakuman (series)
18 6.7/10 Afro Samurai (series)
19 6.6/10 Detroit Metal City
20 6.5/10 Kaiji
9.8 voor Nichijou? Waarom? Ik heb hem namelijk gedropt, ook al waren er ook leuke momenten.
pi_112055656
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nu al klaar die serie?
Gelukkig nog niet, maar hij is voor mij nu al extreem goed.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:34 schreef Easymodo het volgende:

[..]

9.8 voor Nichijou? Waarom? Ik heb hem namelijk gedropt, ook al waren er ook leuke momenten.
2x gezien en nog steeds verveelt het niet.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:00:58 #118
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112056216
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:44 schreef Qunix het volgende:

[..]

SPOILER
Ik zat met verbazing te kijken. Dat stuk was echt super gedaan :)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:03:55 #119
304703 heggeschaarbarbaar
knipt de kantjes er van af!
pi_112056309
quote:

Yoko Kanno _O_ _O_ _O_
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
pi_112056330
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:03 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:

[..]

Yoko Kanno _O_ _O_ _O_
Eens _O_
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:14:50 #121
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112056641
SPOILER
SPOILER
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:19:03 #122
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112056753
Is dat een K-ON!! bootleg!? of een lokalisatie?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:21:24 #123
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112056823
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef Easymodo het volgende:
SPOILER
SPOILER
:?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:26:12 #124
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112057009
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is dat een K-ON!! bootleg!? of een lokalisatie?
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:?
Precies

Oh, en dit:
http://chanarchive.org/4c(...)one-of-those-threads
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:41:13 #125
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112057428
Ik weet niet of ik hier kan gedijen... Iemand ooit Uchuu Senkan Yamato gezien?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:52:05 #127
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112057724
Jormungand deeltje 6 und 7 staan nu op Animees!

We're back baby!

:)
ANIMEES.
- Scamp
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:52:54 #128
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112057745
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:41 schreef Arashimashou het volgende:
Ik weet niet of ik hier kan gedijen... Iemand ooit Uchuu Senkan Yamato gezien?
Nop.
Wel K-ON!! :P
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:57:34 #129
333374 Lithia
Too serious
pi_112057855
Ik kan geen anime kijken met dit weer. Te warm.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_112057875
Dames, heren, ik presenteer u, Yamato.

Je moet wel genoegen nemen met Anime stijl uit de jaren 70
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:03:05 #131
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112057993
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:58 schreef Arashimashou het volgende:
Dames, heren, ik presenteer u, Yamato.

Je moet wel genoegen nemen met Anime stijl uit de jaren 70
Wat heb jij verder zoal gezien? :)
pi_112057998
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:03 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Strandepisodes? :P
Atsui atsui van K-ON! episode :Y
pi_112058038
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:03 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Atsui atsui van K-ON! episode :Y
Al is het de laatste paar dagen een stuk beter te doen. Begin van de week was wél zo...
pi_112058170
Atsui kirai desu
暑い嫌いです

(is dit wel goed geschreven trouwens?)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:10:02 #136
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:18:34 #137
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112058426
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:10 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb net mijn benen gebruind :)

:'( stomme KLB'ers.
Ik wou dit plaatje nog even posten, maar toen was ik net te laat:
pi_112058577
Helaas heb ik verder geen wat meer aparte titels als Senkan Yamato. Voor de rest is m'n folder best standaard.

Op deze lijst ontbreekt nog A-Channel. Paste er net niet meer op.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:30:30 #139
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112058751
Respectabele lijst.

* is nu Wolf's Rain aan het kijken, ondanks het weer.
pi_112058946
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:24 schreef Arashimashou het volgende:
Helaas heb ik verder geen wat meer aparte titels als Senkan Yamato. Voor de rest is m'n folder best standaard.
[ afbeelding ]

Heb je ook 'n MyAnimeList? Ik weet niet of je 't fijn vindt om 't op die manier bij te houden, maar met MalUpdater erbij hoef je bijna niks meer te doen, die update 't namelijk per aflevering dan ;)
pi_112058962
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:10 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb net mijn benen gebruind :)

:'( stomme KLB'ers.
Watser met KLB?

En ik heb 'n lange broek aan, m'n korte broeken heb ik in Delft achtergelaten :@
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:39:09 #142
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112059040
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:36 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Watser met KLB?

En ik heb 'n lange broek aan, m'n korte broeken heb ik in Delft achtergelaten :@
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
hihi lekker gezond snap je hem voltooid deelwoord en het is gezond hihi nou groetjes ria henk de kids en een poot van keesar
De rest van het topic ging over dat mijn benen dik waren en anime :')
pi_112059066
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:36 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Heb je ook 'n MyAnimeList? Ik weet niet of je 't fijn vindt om 't op die manier bij te houden, maar met MalUpdater erbij hoef je bijna niks meer te doen, die update 't namelijk per aflevering dan ;)
Ik hou wat ik heb gekeken niet bij nee, speciaal voor deze topic dat lijstje gemaakt.
pi_112059109
Volgende week weer fillers in Naruto.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:52:58 #145
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112059546
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:51 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik ben 1,78.

Ik voel me kort.
pi_112060088
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:52 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik voel me kort.
Ach ja ;(
pi_112060967
Ik ben zo'n 1.80~1.85 ofzo? Prima :)
pi_112061078
Ik ben 561分  :(
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:52:19 #149
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112062093
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:24 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]

Neon Genesis Evangelion _O_

Must see.
pi_112062141
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Klipnap het volgende:

[..]

5 meter 61? :o
Ik snapte 't ook niet ;(
pi_112062368
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Klipnap het volgende:

[..]

5 meter 61? :o
Niet bepaald :')

Zkanji zegt:

Dit is een shaku: 尺. een Japanse voet van circa 30.3 cm en daar dus 1/100 van. De rest laat ik aan jou over... Niet dat men op deze manier meet hoor. Maar het kwam mij wel goed uit.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:02:29 #153
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112062492
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:59 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Niet bepaald :')

Zkanji zegt:
[ afbeelding ]

Dit is een shaku: 尺. een Japanse voet van circa 30.3 cm en daar dus 1/100 van. De rest laat ik aan jou over... Niet dat men op deze manier meet hoor. Maar het kwam mij wel goed uit.
Ok dus 5,61 x 30.3 = ong 1,70?
pi_112062514
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ok dus 5,61 x 30.3 = ong 1,70?
;( Mja
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:03:53 #155
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112062612
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:03 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:P

Ootani-kun!
Ootani? wie is dat?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:07:08 #157
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112062797
Snif ;( btw esf finale is nu he
pi_112062870
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:08 schreef Arashimashou het volgende:
En Nederland - Bulgarije ook
pi_112062984
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:07 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo erg ben je dus ook weer niet :P
Ik ben zelf m1.75! :P
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:11:38 #161
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112063010
en Iron man 2 ook. Ik heb geen zin in 1 van die 3.
pi_112063095
Nou... nou poe... wie weet groei ik nog...
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:31:05 #163
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112064533
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef Klipnap het volgende:
Nee, ben al bij K-ON 23 ;(
Nog maar 3 episodes en de film, en dan is alles voorbij ;(
Ik kan je A-Channel aanraden
pi_112064548
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef Klipnap het volgende:
Nee, ben al bij K-ON 23 ;(
Nog maar 3 episodes en de film, en dan is alles voorbij ;(
De film is nog niet uit hè? ;(
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:44:41 #166
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112065116
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:44 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Echt? ;(

Wat is dit dan?
Aired: Dec 3, 2011
Ja maar subs
pi_112065234
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:46 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ja maar subs
Er zijn nog geen subs?
pi_112065244
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:46 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ja maar subs
Wachten op Blu-Ray™
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:57:29 #170
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112065889
Nou, ik kan zeggen dat ik meer gehuild heb tijdens episode 24 van K-ON!! dan heel Clannad :'( :'( :'( ;( ;( :'(
pi_112066074
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:57 schreef Klipnap het volgende:
Nou, ik kan zeggen dat ik meer gehuild heb tijdens episode 24 van K-ON!! dan heel Clannad :'( :'( :'( ;( ;( :'(
Niks zeggen niks zeggen ik moet het nog zien
pi_112066532
Yay, een nieuwe bezoeker hier met een goede smaak. Top.

Ik ben overigens 1.73, maar moet mijn groeispurt nog krijgen. Mijn vader begon pas echt met groeien op zijn 18e.

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2012 22:08:22 ]
pi_112066631
SPOILER
pi_112066633
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:48 schreef Qunix het volgende:

[..]

Wachten op Blu-Ray™
18 juli komt hij uit.
pi_112066644
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
Yay, een nieuwe bezoeker hier met een goede smaak. Top.

Ik ben overigens 1.73, maar moet mijn groeispurt nog krijgen. Mijn vader begon pas echt met groeien op zijn 18e.
18? Je geeft me nog hoop.
pi_112066663
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:09 schreef Qunix het volgende:

[..]

18 juli komt hij uit.
1.5 maand wachten! :P

Hoe zit het met meet?
pi_112066681
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hoe zit het met meet?
Meet?
pi_112066748
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:10 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Meet?
Zie het meettopic in de OP ;)
pi_112066786
According to Manga Time Kirara magazine, manga "K-ON!" was announced to end next month. There have been two parallel serializations of K-ON!: the college arc on Kirara and the high school arc on Kirara Carat. It's unclear if the high school arc will be concluded as well.

Dus de vraag of er nóg een nieuwe anime komt van K-ON is onzeker?

Azusa's arc also ends.
pi_112067252
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hoe zit het met meet?
Geen idee, nog niet iedereen heeft gereageerd :+
pi_112067286
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Geen idee, nog niet iedereen heeft gereageerd :+
Charlea heeft het heel druk met school e.d., dus gun het even wat tijd :P
pi_112067368
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat doe ik nu dus ook :P
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:24:40 #184
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112067513
1.83, bam. Werk was klote :(
pi_112067558
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wordt dus tijdens zomer?? :*
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:25:34 #186
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112067563
Ook 1.83m
SPOILER
pi_112067666
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wordt dus tijdens zomer?? :*
Dan kan ik denk ik niet ;(
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:29:21 #188
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112067778
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:
Euhmm... Weet iemand wat het verschil tussen Lossy en Lossless audio is op nyaa.eu?
Ja.

Lossy is gecomprimeerd en lossless is zonder kwaliteitsverlies. Lossless is vaak .flac of .wav en lossy is vaak .aac .mp3 .ogg etc.

Lossless is betere kwaliteit, maar veel groter. Lossy is mindere kwaliteit, maar met kleinere bestanden. Velen zeggen dat je met een 230 kbps mp3 het verschil echt niet meer hoort tussen lossy en lossless, maar ik download meestal lossless omdat ik alles in de best mogelijke kwaliteit wil.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2012 22:33:13 ]
pi_112067863
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja.

Lossy is gecomprimeerd en lossless is zonder kwaliteitsverlies. Lossless is vaak .flac of .wav en lossy is vaak .aac .mp3 .ogg etc.

Lossy is betere kwaliteit, maar veel groter. Lossless is mindere kwaliteit, maar met kleinere bestanden. Velen zeggen dat je met een 230 kbps mp3 het verschil echt niet meer hoort tussen lossy en lossless, maar ik download meestal lossless omdat ik alles in de best mogelijke kwaliteit wil.
FOUT!

Lossy == mindere kwaliteit, kleiner
Lossless == betere kwaliteit, groter
pi_112067892
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:31 schreef Bakakame het volgende:

[..]

FOUT!

Lossy == mindere kwaliteit, kleiner
Lossless == betere kwaliteit, groter
Dat zeg ik toch? :P

Oh, ik zie het al. Ik ben in de war. Moet idnerdaad omgekeerd zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2012 22:32:55 ]
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:32:47 #192
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:33:13 #193
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112067934
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? :P

Oh, ik zie het al. Ik ben in de war. Moet idnerdaad omgekeerd zijn.
nee :+ zie laatste alinea van je post :+
pi_112068073
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:33 schreef wdn het volgende:

[..]

nee :+ zie laatste alinea van je post :+
Ik heb een aparte dag achter de rug. Vandaar. ;(
pi_112068159
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:32 schreef Klipnap het volgende:
Oke, bedankt :)
Dus to summarise:

Als je de ruimte hebt: kies voor lossless (.flac, .alac)
Als je ruimte wil besparen: kies voor lossy (.mp3, .wav)

Qua geluid, geen idee of je 't verschil écht hoort. Misschien hoor je het als je 'n goede koptelefoon of dure speakerset hebt, maar op 'n laptop of normale speakers zul je 't waarschijnlijk niet horen.
pi_112068185
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:36 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Dus to summarise:

Als je de ruimte hebt: kies voor lossless (.flac, .aac)
Als je ruimte wil besparen: kies voor lossy (.mp3, .wav)

Qua geluid, geen idee of je 't verschil écht hoort. Misschien hoor je het als je 'n goede koptelefoon of dure speakerset hebt, maar op 'n laptop of normale speakers zul je 't waarschijnlijk niet horen.
.aac is geen lossless ;)
pi_112068207
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
Velen zeggen dat je met een 230 kbps mp3 het verschil echt niet meer hoort tussen lossy en lossless.
Verschil hoor je amper met een goedkope headphone, of speakertjes... Als je een dure koptelefoon heb of speakers, hoor je het wel degelijk :)
Vaak hebben lossy formaten veel "ruis".
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:38:02 #198
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112068221
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:57 schreef Klipnap het volgende:
Huh? K-ON!! en huilen? Was het zo slecht?
pi_112068229
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

.aac is geen lossless ;)
Excuus, je hebt gelijk. .alac bedoelde ik :)
pi_112068281
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:37 schreef Qunix het volgende:

[..]

Verschil hoor je amper met een goedkope headphone, of speakertjes... Als je een dure koptelefoon heb of speakers, hoor je het wel degelijk :)
Ik heb toch wel een redelijk speakersetje en daarnaast wil ik alles gewoon per se in de beste kwaliteit.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:39:36 #201
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112068319
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:38 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Excuus, je hebt gelijk. .alac bedoelde ik :)
Toch vind ik FLAC audio in anime echt belachelijk. Je hoort echt al amper het verschil (ook op hele dure sets) en om dan ook nog eens je anime zo te beluisteren...

Bij klassieke muziek snap ik het beter, maar voor anime is het echt overkill.
pi_112068363
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Toch vind ik FLAC audio in anime echt belachelijk. Je hoort echt al amper het verschil (ook op hele dure sets) en om dan ook nog eens je anime zo te beluisteren...

Bij klassieke muziek snap ik het beter, maar voor anime is het echt overkill.
Waarom een Audi als je ook 'n Ferrari kan :P
pi_112068511
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:40 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Waarom een Audi als je ook 'n Ferrari kan :P
Hehe. Hier vind ik het echt anders.

Er zijn gewoon tests geweest waar uit gebleken is dat haast niemand het verschil hoort. En toch download ik wel de FLAC-releases omdat de 1080p versies vaak geen AAC-encode hebben.

Heel soms encodeer ik het geluid zelf naar vorbis of .aac.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2012 22:43:40 ]
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:44:35 #205
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112068593
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:39 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Graduation :'(
Aah zoo.

* gaat weêr Wolf's Rain kijken.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:44:36 #206
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112068643
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:44 schreef Klipnap het volgende:
Wat?!? :'( :'(
Ik vat er geen fluit van.
Codec geneuzel. Hoeft ook niet, maar ik wil het je best een keer uitleggen. :P
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:47:10 #208
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112068733
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Codec geneuzel. Hoeft ook niet, maar ik wil het je best een keer uitleggen. :P
Doe maar niet :P
pi_112068989
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:40 schreef Qunix het volgende:

[..]

Gelukkig nog niet, maar hij is voor mij nu al extreem goed.
Ik dacht al! Ben blij dat het nog even doorgaat.
pi_112069908
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:47 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Doe maar niet :P
Hoeft ook niet! :+
pi_112070508
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:37 schreef Qunix het volgende:

[..]

geen last van hoor.. als je dat hoort ben je imho echt audiofiel :Y (en heb je speakers van ¤300 p/s staan)
pi_112070582
quote:
16s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:09 schreef Bakakame het volgende:

[..]

En Nederland - Bulgarije ook
en ze verliezen nog ook, dat ze ooit 2de zijn geworden bij het WK _O-
pi_112070664
Pssst, Duitsland heeft ook van Zwitserland verloren.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:24:28 #214
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112070668
Ach, in 1988 hebben ze ook van Bulgarije verloren (en werden ze kampioen). Sowieso, was de beste speler op het veld Manolev (speler dat altijd wordt uitgelachen in de eredivisie).
pi_112070723
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef mschol het volgende:

[..]

en ze verliezen nog ook, dat ze ooit 2de zijn geworden bij het WK _O-
Duitsland heeft ook verloren met 5-3. :o

Maar het is best slecht ja. Ik hoop toch dat Nederland ver komt.
pi_112070732
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:21 schreef mschol het volgende:

[..]

geen last van hoor.. als je dat hoort ben je imho echt audiofiel :Y (en heb je speakers van ¤300 p/s staan)
Ik hoor het wel.
pi_112070778
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:21 schreef mschol het volgende:

[..]

Speakers van ¤300 per stuk. Dat is niets.
pi_112070870
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Imo viel de ecchi wel mee in Higschool of the Dead. Wel is er een pedofiele lerares en een béta main character met een chubby vriend die een gun fetisj heeft :D
dat klinkt alsof ik em al gezien zou hebben.....

alleen de screens kan ik mij totaal niet voor de geest halen _O-
pi_112070956
pi_112071010
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Speakers van ¤300 per stuk. Dat is niets.
:') _O-
pi_112071060
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:30 schreef mschol het volgende:

[..]

Meen je dit?

Kijk voor de grap eens naar nieuwe B&W-speakers...
pi_112071245
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Meen je dit?

Kijk voor de grap eens naar nieuwe B&W-speakers...
die staan vast bij <0.001% van de wereldbevolking in huis, en daarvan kan 1 bedrijf leven, go figure..
pi_112071323
quote:
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:37:04 #224
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112071489
naja, ik mag morgen lekker onder de vloer gaan kruipen *O*

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb niet eens speakers mensen :{w
En ook geen HD scherm.
geen eens een HD scherm? :o
je kan geen 1280x720p weergeven?
pi_112071494
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef mschol het volgende:

[..]

die staan vast bij <0.001% van de wereldbevolking in huis, en daarvan kan 1 bedrijf leven, go figure..
Ik ken genoeg mensen met dat soort speakers, maar dat ligt denk ik geheel in welke kringen je vooral zit. Daarnaast wordt echt ongelofelijk veel geld gespendeerd aan research and developement.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:38:17 #227
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112071509
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef mschol het volgende:
naja, ik mag morgen lekker onder de vloer gaan kruipen *O*

[..]

geen eens een HD scherm? :o
je kan geen 1280x720p weergeven?
Balken onder en bovenin.
pi_112071525
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mensen met dat soort speakers, maar dat ligt denk ik geheel in welke kringen je vooral zit. Daarnaast wordt echt ongelofelijk veel geld gespendeerd aan research and developement.
ik ken een paar hele stinkende rijkaards.. (eigenhuis neer laten zetten enzo..) en die hebben dat niet...
pi_112071539
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb niet eens speakers mensen :{w
En ook geen HD scherm.
Schokkend. Ik heb beide. :P

Voor nieuwsgierige mensen: speakers zijn M-Audio Studiophile AV-40. Kosten niets.
pi_112071550
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Balken onder en bovenin.
dat is inherent aan de aspect ratio ;)

Full HD != beeldvullend
pi_112071594
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ken een paar hele stinkende rijkaards.. (eigenhuis neer laten zetten enzo..) en die hebben dat niet...
Je hoeft niet rijk te zijn om een eigen huis te laten zetten... Dat valt reuze mee.

In ieder geval ken ik genoeg mensen met speakers van boven de duizend euro.
pi_112071655
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Balken onder en bovenin.
Dat heeft te maken met aspect-ratio. Jij hebt 4:3 en de meeste nieuwe monitors 16:9 of 16:10.

Misschien kun je sparen voor een nieuwe monitor? :P
pi_112071675
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je hoeft niet rijk te zijn om een eigen huis te laten zetten... Dat valt reuze mee.
tja.. in de schilderswijk je eigen huis neerzetten kost inderdaad minder (als je er al grond zou kunnen krijgen!) als in een min of meer open gebied je huis neerzetten, maar wel in de buurt van de randstad..
pi_112071725
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:41 schreef mschol het volgende:

[..]

tja.. in de schilderswijk je eigen huis neerzetten kost inderdaad minder als in een min of meer open gebied je huis neerzetten, maar wel in de buurt van de randstad..
Maar goed, het punt is dat die speakers wel degelijk bestaansrecht hebben. Je betaald niet alleen voor het merk. Bij Bose is dat wel vaak het geval, maar bij B&W e.d. niet.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:43:12 #235
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112071760
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

In ieder geval ken ik genoeg mensen met speakers van boven de duizend euro.

"Kijk vrienden! Plebejers!"
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:45:49 #236
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112071907
Gewoon een sennheiser, is goed genoeg.
pi_112071930
pi_112071936
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef Easymodo het volgende:
Gewoon een sennheiser, is goed genoeg.
Sennheiser is ook een goed merk, maar zij hebben ook koptelefoons van boven de ¤500. Het geluidsverschil hoor je wel degelijk. Daar hoef je geen audiofiel voor te zijn.
pi_112072052
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Sennheiser is ook een goed merk, maar zij hebben ook koptelefoons van boven de ¤500. Het geluidsverschil hoor je wel degelijk. Daar hoef je geen audiofiel voor te zijn.
imho is dat een psychisch effect.. het zgn "tussen de oren", omdat het duurder is en men dus persee wil dat het beter klinkt
pi_112072105
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef mschol het volgende:

[..]

imho is dat een psychisch effect.. het zgn "tussen de oren", omdat het duurder is en men dus persee wil dat het beter klinkt
Grappig. Is daar ook een onderzoek van? Of is dit een opmerking uit de losse pols?

Consumenten trappen daar echt niet zo maar in. Vooral de doelgroep niet. Op van die forums worden zat goedkope producten ook geprezen als ze een goede kwaliteit geluid hebben en zat dure setjes of koptelefoons die worden afgekraakt als ze slecht zijn.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2012 23:50:14 ]
pi_112072290
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Grappig. Is daar ook een onderzoek van? Of is dit een opmerking uit de losse pols?

Consumenten trappen daar echt niet zo maar in. Vooral de doelgroep niet. Op van die forums worden zat goedkope producten ook geprezen als ze een goede kwaliteit geluid hebben en zat dure setjes of koptelefoons die worden afgekraakt als ze slecht zijn.
het blijven mensen, mensen zijn gevoelig/beinvloedbaar door reclames e.a. factoren
het tegenovergestelde (goedkoper dus beter) zal vast ook wel voorkomen.
pi_112072636
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef mschol het volgende:

[..]

het blijven mensen, mensen zijn gevoelig/beinvloedbaar door reclames e.a. factoren
het tegenovergestelde (goedkoper dus beter) zal vast ook wel voorkomen.
Beste mschol,

Er zijn zat objectieve recensies te vinden. Tenzij je een alu-hoedje bent zou ik er niet veel meer achter zoeken.

Hoogachtend,

Robin
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:59:13 #243
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112072677
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:08 schreef Arashimashou het volgende:
Yay, Sweden wint. Het is ook nog eens een goed nummer:
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:59:44 #244
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112072714
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met aspect-ratio. Jij hebt 4:3 en de meeste nieuwe monitors 16:9 of 16:10.

Misschien kun je sparen voor een nieuwe monitor? :P
Kan beter sparen voor nuttige dingen... Zo'n beeldscherm past al moeilijk op mijn bureau :P
  zondag 27 mei 2012 @ 00:00:51 #245
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112072795
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Yay, Sweden wint. Het is ook nog eens een goed nummer:
Oh, dat dancenummer :{w
Had liever dat meisje van 16 in de trouwjurk zien winnen.
  zondag 27 mei 2012 @ 00:01:14 #246
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112072824
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Kan beter sparen voor nuttige dingen... Zo'n beeldscherm past al moeilijk op mijn bureau :P
Ach ja, wat is nuttig? Wat voor dingen spaar jij eigenlijk meestal voor? :P
  zondag 27 mei 2012 @ 00:03:22 #248
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112072925
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ach ja, wat is nuttig? Wat voor dingen spaar jij eigenlijk meestal voor? :P
Mijn pensioen :P
Nee, meestal sieraden ofzo. Maar ik heb deze zomer nog geen baan, dus het wordt niets.
Misschien manga's?
pi_112073120
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Mijn pensioen :P
Nee, meestal sieraden ofzo. Maar ik heb deze zomer nog geen baan, dus het wordt niets.
Misschien manga's?
Waarom zijn sieraden wel nuttig? Of manga's? Wat maakt een beeldscherm minder nuttig? :P
  zondag 27 mei 2012 @ 00:10:23 #250
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112073367
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Waarom zijn sieraden wel nuttig? Of manga's? Wat maakt een beeldscherm minder nuttig? :P
Een beeldscherm is duurder en past nauwelijks op mijn bureau. En dat voor een beetje kwaliteit.

Manga en anime is mijn hobby. Godzijdank dat ik er nog gratis aan kan komen.
pi_112073424
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Een beeldscherm is duurder en past nauwelijks op mijn bureau. En dat voor een beetje kwaliteit.

Ach ja, ik vind het niet meer dan normaal om voor mijn hobby te betalen.

En het kwaliteit merk je wel goed. Gewoon je anime fatsoenlijk in breedbeeld kunnen kijken lijkt me al heel wat waard :P
pi_112073523
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet in Japan,waar otakus rare volk zijn! 8)7
  zondag 27 mei 2012 @ 00:13:29 #253
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112073544
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ach ja, ik vind het niet meer dan normaal om voor mijn hobby te betalen.

En het kwaliteit merk je wel goed. Gewoon je anime fatsoenlijk in breedbeeld kunnen kijken lijkt me al heel wat waard :P
Hoe duur is een fatsoenlijk HD-beeldscherm?
  zondag 27 mei 2012 @ 00:13:36 #254
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112073551
Manga en anime series vind ik nogal duur. Daarom hou ik het voorlopig bij films. Daarnaast spaar ik ook nog voor een PSvita :).
pi_112073627
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

imho is dat een psychisch effect
quote:

[..]

imho
pi_112073632
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Beste mschol,

Er zijn zat objectieve recensies te vinden. Tenzij je een alu-hoedje bent zou ik er niet veel meer achter zoeken.

Hoogachtend,

Robin
en ieder mens heeft een ander gehoor..
leuk he, al die menselijke factoren.. *O*

dat hij technisch gezien beter is, prima.. maar dan maakt het net zo'n verrot geluid als een goedkope als iemand slecht gehoor heeft..

ik heb niks tegen duurdere spullen opzich.. wel tegen exorbitant geprijsde producten die qua prijs totaal de realiteit uit het oog verloren zijn
pi_112073647
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Tsja, wat is fatsoenlijk? Ik heb er een van ¤230 o.i.d. en dat is goed genoeg, maar niet WOW SUPER ULTRA GOED!!!111
pi_112073676
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef Klipnap het volgende:

[..]

24" ?
een redelijke monitor kan je al wel scoren voor ~150 euro
pi_112073703
quote:
12s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef Bakakame het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

I know, maar dan kun je overal een mening zetten zonder feitelijke constateringen. Dat is mij iets te makkelijk :P
  zondag 27 mei 2012 @ 00:16:57 #260
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112073724
Ik kijk nu ''Ore no Imoutto ga konna ni kawaii wake ga nai''
pi_112073742
ik zit overigens met dilemma: DIgimon S2: Engels of japans:
Japans heb ik niet echt wat met de stemmen (de engelse vind ik beter passen)
pi_112073759
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
^O^
pi_112073812
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
en? hoebevalt ie?

ik moet em nog eens afkijken :P
pi_112073830
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:17 schreef mschol het volgende:
ik zit overigens met dilemma: DIgimon S2: Engels of japans:
Japans heb ik niet echt wat met de stemmen (de engelse vind ik beter passen)
Gewoon pragmatisch zijn. Als de Engelse stemmen beter zijn, dan ga je gewoon voor de Engelse.
  zondag 27 mei 2012 @ 00:19:58 #265
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112073939
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef mschol het volgende:

[..]

24" ?
een redelijke monitor kan je al wel scoren voor ~150 euro
Oh valt best mee dus!
pi_112074053
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:19 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Oh valt best mee dus!
Maar er zitten wat haken en ogen aan.

Je hebt TN-panelen en IPS-panelen.

TN-panelen hebben een hogere reactiesnelheid (ideaal voor gamers) maar een slechtere kleurweergave en kijkhoek. IPS-panelen hebben goede kleuren, maar hebben vaak ook een tragere response-tijd. Om anime te kijken zou ik echt voor een IPS-paneel gaan.

Ik heb al wat leuks voor je opgezocht:

http://tweakers.net/price(...)412m.html#tab:prices

http://tweakers.net/pricewatch/289409/dell-ultrasharp-u2312hm-(zwart).html#tab:info

http://tweakers.net/price(...)u2412m.html#tab:info

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2012 00:27:43 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 00:25:22 #267
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112074283
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:18 schreef mschol het volgende:

[..]

en? hoebevalt ie?

ik moet em nog eens afkijken :P
Ben bij episode 1 haha :D
pi_112074393
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar er zitten wat haken en ogen aan.

Je hebt TN-panelen en IPS-panelen.

TN-panelen hebben een hogere reactiesnelheid (ideaal voor gamers) maar een slechtere kleurweergave en kijkhoek. IPS-panelen hebben goede kleuren, maar hebben vaak ook een tragere response-tijd. Om anime te kijken zou ik echt voor een IPS-paneel gaan.
die zijn dan wel minimaal 100 euro duurder.. (en dan is het maar de vraag hoe goed die daadwerkelijk is)
pi_112074446
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:27 schreef mschol het volgende:

[..]

die zijn dan wel minimaal 100 euro duurder.. (en dan is het maar de vraag hoe goed die daadwerkelijk is)
Dit vind ik wel een goede guide:

http://haruhichan.com/wpb(...)-purchase-guide.html
pi_112074726
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dit vind ik wel een goede guide:

http://haruhichan.com/wpb(...)-purchase-guide.html
dat is geen "quick" purchase guide :+

zelf ga ik hoofdzakelijk uit van tweakers best buy guides en de reviews daar
heb echter al een jaar of 4-5 geen monitoren meer hoeven aanschaffen :P
pi_112074857
quote:
12s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:33 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is geen "quick" purchase guide :+

zelf ga ik hoofdzakelijk uit van tweakers best buy guides en de reviews daar
heb echter al een jaar of 4-5 geen monitoren meer hoeven aanschaffen :P
Ik heb een TN-paneel en daar heb ik eerlijk gezegd best spijt van. Als ik mijn hoofd een klein beetje beweeg zie ik de/het(?) gamma al veranderen.

Vooral als ik kijk naar de TV beneden. Tering, wat een verschil. Daar zou ik altijd mijn anime op willen kijken.

Morgen ga ik met het gezin The Girl who Leapt Through Time kijken :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2012 00:39:27 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 00:42:13 #272
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112075111
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb een TN-paneel en daar heb ik eerlijk gezegd best spijt van. Als ik mijn hoofd een klein beetje beweeg zie ik de/het(?) gamma al veranderen.

Vooral als ik kijk naar de TV beneden. Tering, wat een verschil. Daar zou ik altijd mijn anime op willen kijken.

Morgen ga ik met het gezin The Girl who Leapt Through Time kijken :P
Sankarea is ook leuk voor het hele gezin! Vooral Wanko zorgt voor comic relief.
pi_112075152
Apollon 07 was leuk, al vind ik sommige gebeurtenissen niet heel duidelijk of logisch. Beetje overdreven of zo.
pi_112075377
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

ik zie geen merkbaar verschil bij mijn TN schermen, ik ga pas verschil zien als ik i.p.v. recht ervoor er schuin boven of onder naar kijk
en aangezien ze schuin staan (2 naast elkaar) zou ik, als ze echt zo slecht waren, heel snel verschil moeten zien :P
pi_112075970
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:48 schreef mschol het volgende:

[..]

ik zie geen merkbaar verschil bij mijn TN schermen, ik ga pas verschil zien als ik i.p.v. recht ervoor er schuin boven of onder naar kijk
en aangezien ze schuin staan (2 naast elkaar) zou ik, als ze echt zo slecht waren, heel snel verschil moeten zien :P
Ik ben een mierenneuker. :P
pi_112076405
Volgende week te gast bij Vs Arashi: Milky Holmes

En ze bestaan ook in anime land:

http://myanimelist.net/anime/7768/Tantei_Opera_Milky_Holmes
  zondag 27 mei 2012 @ 01:09:43 #277
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112076415
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ben een mierenneuker. :P
Hey hey mieren fucker!

quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 01:09 schreef Qunix het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oh shit, zo schattig.
  zondag 27 mei 2012 @ 01:30:37 #278
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112077392
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 01:09 schreef Qunix het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Milky Holmes _O_
Die anime moet je zien als je van moe houdt.
pi_112077555
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2012 01:30 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Milky Holmes _O_
Die anime moet je zien als je van moe houdt.
*voegt toe
  zondag 27 mei 2012 @ 01:35:35 #280
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112077614
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 01:34 schreef mschol het volgende:

[..]

*voegt toe
De hele lard-arc uit seizoen 2 was wtf :')

Eigenlijk is de hele anime wtf maar je moet het niet al te serieus nemen.
  zondag 27 mei 2012 @ 03:15:12 #282
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112079763
Oke, Kirino is awesome. Nu nog ff F/Z kijken dan slapen.
pi_112080858
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:41 schreef Qunix het volgende:
Volgende week weer fillers in Naruto.
Kijk net de aflevering en volgens mij niet, ze komen Zabuza en denk ik Haku tegen :Y
pi_112081594
Eindelijk Sakamichi gezien..

_O_ O+
  zondag 27 mei 2012 @ 11:41:00 #285
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112083375
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:41 schreef Klipnap het volgende:

[..]

_O_ Inderdaad.
Leuk dat ze ook Favourite Things erin deden :D
pi_112083392
Ik wil eigenlijk de OST luisteren, maar hoor de liedjes het liefst voor 't eerst in de anime :P
  zondag 27 mei 2012 @ 12:46:53 #288
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112084965
Fate/Zero 21 :D
SPOILER
pi_112085969
AAAH, geweldig! The Girl who Leapt Through Time is echt goed. Ouders vonden hem ook heel goed.
  zondag 27 mei 2012 @ 13:45:26 #290
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112086738
quote:
17s.gif Op zondag 27 mei 2012 10:15 schreef Bakakame het volgende:
Eindelijk Sakamichi gezien..

_O_ O+
Ik ga m nu (eindelijk) kijken! Heb veel goeie dingen gehoord over de laatste aflevering, ben heel benieuwd!
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 27 mei 2012 @ 13:52:39 #291
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112087018
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 13:20 schreef robin007bond het volgende:
AAAH, geweldig! The Girl who Leapt Through Time is echt goed. Ouders vonden hem ook heel goed.
Zekers!

En nu The Girl Who Leapt Through Space kijken >:)
pi_112087248
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik ga m nu (eindelijk) kijken! Heb veel goeie dingen gehoord over de laatste aflevering, ben heel benieuwd!
Als je van de optredens houdt, then you'll love this episode _O_
pi_112087285
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 13:52 schreef wdn het volgende:

[..]

Zekers!

En nu The Girl Who Leapt Through Space kijken >:)
Ah, die sla ik over :P

Heb je trouwens geen MAL, wdn?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2012 14:00:53 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 14:10:33 #294
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112087714
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 13:58 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Haha, nice, dan wordt ie goed! Besloten om eerst aflevering 6 voor te bereiden voor de recensie, dus ga m over een uurtje ofzo kijken.

Ook bedacht ik mij net dat ik al weken niet meer op randomc geweest ben. Sinds ik zelf schrijf lees ik hun site steeds minder, maar dat is niet bewust ofzo... strangé.
ANIMEES.
- Scamp
pi_112087742
Stiekem is het ook best leuk om de MAL-stats te bekijken.

Clannad ~After Story~ bijvoorbeeld O+

zondag 27 mei 2012 @ 14:11:38 #296
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112087749
quote:
7s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:50 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Leuk dat ze ook Favourite Things erin deden :D
Ik ben te gehersenspoeld door die ene reclame voor haarshampoo, dat ik die woorden meezong :'(
pi_112088986
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 14:10 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Haha, nice, dan wordt ie goed! Besloten om eerst aflevering 6 voor te bereiden voor de recensie, dus ga m over een uurtje ofzo kijken.

Ook bedacht ik mij net dat ik al weken niet meer op randomc geweest ben. Sinds ik zelf schrijf lees ik hun site steeds minder, maar dat is niet bewust ofzo... strangé.
Heb ze in m'n RSS feed staan, maar heb altijd alleen de posts gelezen over series die ik volg. De laatste tijd zijn er ook wat meer posts over anime in het algemeen (OSTs, genres, etc.), die nog best leuk zijn om te lezen :Y
  zondag 27 mei 2012 @ 15:03:38 #298
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112089532
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:03 schreef Klipnap het volgende:
K-ON is voorbij :'(
En? Hoe was het? :P
pi_112089543
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 09:04 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Kijk net de aflevering en volgens mij niet, ze komen Zabuza en denk ik Haku tegen :Y
Oh is de anime daar al. :s)
pi_112089577
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 13:58 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik kijk anime niet voor de optredens. Al was het wel leuk hoor, daar niet van, maar ik vond het niet de beste aflevering. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')