Oh, zoiets noem je TT. 2e opening van death note of Maximum the Hormone - What's up peoplequote:
Wat betekenen de vinkjes?quote:
Kun je geen schone versie van die kaart gebruiken voor de OP. Wat een willekeurig iemand wel of niet verwacht te gaan kijken doet er voor de meeste van ons niet toe lijkt me.quote:
Ik denk dat we nog wel een paar topics kunnen wachten, voordat we het nieuwe seizoen erop zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat betekenen de vinkjes?
[..]
Kun je geen schone versie van die kaart gebruiken voor de OP. Wat een willekeurig iemand wel of niet verwacht te gaan kijken doet er voor de meeste van ons niet toe lijkt me.
De TT is een pareltje.
Beste Klipnap, de liedjes zijn multiplatform. Een liedje op de pc werkt ook op de Osu! op Android en iPhone.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:43 schreef Klipnap het volgende:
Veel animeliedjes op osu?![]()
Misschien op Android, maar niet op de iPhone.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beste Klipnap, de liedjes zijn multiplatform. Een liedje op de pc werkt ook op de Osu! op Android en iPhone.
Of je zoekt niet goed, of je hebt een andere mirror o.i.d.
Dit is wat er te krijgen is:
http://osu.ppy.sh/p/beatmaplist
Alleen liedjes met video's worden niet ondersteund volgens mij. Je kunt ze ook via de pc naar je iPhone zetten.
Is het aanbod nu wel goed genoeg?quote:
Apple producten zijn niet slecht, maar voor mij te beperkt. Developen voor Android en Windows Phone gaat ook veel makkelijker en de app-store heeft echt hele debiele voorwaarden. Apple neemt ook een aanzienlijk deel van de inkomsten die je uit een app haalt in beslag. Google doet dat veel minder.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:59 schreef Easymodo het volgende:
Ik weet niks van apple-producten, behalve dat veel familieleden er problemen mee hebben (en dat ze duur zijn).
Ik wil hiermee geen Android vs Apple topic openen.
Daaromquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Apple producten zijn niet slecht, maar voor mij te beperkt. Developen voor Android en Windows Phone gaat ook veel makkelijker en de app-store heeft echt hele debiele voorwaarden. Apple neemt ook een aanzienlijk deel van de inkomsten die je uit een app haalt in beslag. Google doet dat veel minder.
En natuurlijk custom roms
Dat was niet mijn bedoeling, ik had alleen wat gedoe met de appquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:59 schreef Easymodo het volgende:
Ik weet niks van apple-producten, behalve dat veel familieleden er problemen mee hebben (en dat ze duur zijn).
Ik wil hiermee geen Android vs Apple topic openen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben zelf vormgever dus vanuit mijn studie/werk een aantal jaar met iMac's gewerkt, maar vond het niet geweldig.
Doe mij maar gewoon lekker een normale PC waar je vrijwel alles op kunt draaien, zonder dat het een vermogen kost om te kopen of wellicht te laten maken/upgraden.
Wie dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef Klipnap het volgende:
Ik kom er net achter dat een van mijn favo seiyuus de moeder van Sanka Rea inspreekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Inspector
• Vandread
• Muv-Luv Alternate: Total Eclipse(begint pas op 1 juli a.s,Muv-Luv is een "dating" sim spel)
• Demonbane
• Moretsu Pirates
• Turn A Gundam
• Zeta Gundam
• LOGH
• Dangaizer
• Gunbuster
• Dancouga Nova
• Kirameki Project
• VS Knight Lamune & 40 Fresh
• Tenamonya Voyagers
• Hyper Speed Grandoll
• Iczer 1
Morgen nakijken welke ik ga toevoegen op MAL(behalve wat ik al heb)
[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 26-05-2012 03:17:08 ]
''Gewoon'' 1 van de beste openings ooit ja..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 06:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon death note intro toch?
Eens.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
''Gewoon'' 1 van de beste openings ooit ja..
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Mecha+Ecchi anime series
• Goddannar
• GaoGaiGar
• GunxSword
• Gravion
• Angel Blade(Dit is trouwens een H-anime,vraag me niet hoe ik het weet!)
• Dragonaut
• SRWOGanidb heeft er zo te zien meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Inspector
• Vandread
• Muv-Luv Alternate: Total Eclipse(begint pas op 1 juli a.s,Muv-Luv is een "dating" sim spel)
• Demonbane
• Moretsu Pirates
• Turn A Gundam
• Zeta Gundam
• LOGH
• Dangaizer
• Gunbuster
• Dancouga Nova
• Kirameki Project
• VS Knight Lamune & 40 Fresh
• Tenamonya Voyagers
• Hyper Speed Grandoll
• Iczer 1
Morgen nakijken welke ik ga toevoegen op MAL(behalve wat ik al heb)
Ik heb er té veel die ik vet vindquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens.
Alhoewel er nog wel veel vette openings zijn.
Dit is denk ik mijn favoriete opening:
Disclaimer: Kan altijd veranderen.
Erg herkenbaar...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb er té veel die ik vet vindBen btw echt slecht bezig. Ik download steeds meer anime maar wat ik al gedownload heb kijk ik nog niet, te weinig tijd momenteel. Mijn backlog is HUGE
Ik heb echt zeeën van tijd. Dat is het voordeel van een kut-opleiding doenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Seikon no Qwaser S1 en S2 weer er bij gedownload, en ook nog Ore no Imouto nog wat, zo veel goede anime en zo weinig tijd
SnQ was niet goed, die was gewoon bizar.. (alleen S1 gezien, 2 kon ik niet vinden ofzo)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Seikon no Qwaser S1 en S2 weer er bij gedownload, en ook nog Ore no Imouto nog wat, zo veel goede anime en zo weinig tijd
Toch raad ik je aan wat algemene kennis op te doen (geen idee in hoe ver je dat al hebt) voordat je LOGH gaat kijken.quote:
je kan ecchi/mecha thema ook sterker zetten, nu tellen ze alles vanaf de minimal weight (van een halve ster, tot 3 volle sterren dacht ik)quote:
In elk geval dezelfde als Kaoru van Apollon.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Is de voice actor van Furuya dezelfde als Okumura Rin?
Ik hoorde iets over ''tit-sucking'' en ''randje hentai''? We zien wel.. Als het echt zo perverted is zet ik hem wel on-hold. Highschool of the Dead was imo ook wel randje hentaiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
SnQ was niet goed, die was gewoon bizar.. (alleen S1 gezien, 2 kon ik niet vinden ofzo)
Ik heb ff nagekeken, maar blijkt hem niet te zijn. Stemmen lijken zo veel op elkaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
In elk geval dezelfde als Kaoru van Apollon.
Highschool of the Dead vind ik echt vet, maar het werd me soms echt te veelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over ''tit-sucking'' en ''randje hentai''? We zien wel.. Als het echt zo perverted is zet ik hem wel on-hold. Highschool of the Dead was imo ook wel randje hentai
Technocratie wel!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch raad ik je aan wat algemene kennis op te doen (geen idee in hoe ver je dat al hebt) voordat je LOGH gaat kijken.
Weet je bijvoorbeeld wat een technocratie is? Of een meritocratie?
Aristocratie? In ieder geval. Verdiep je anders even in de verschillende staatsvormen. En als je iets niet snapt, Google dan even wat er staat. Anders kun je niet echt van de serie genietenquote:
laatste iig niet gezien, maar google beloofd wel aardig wat ecchi:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over ''tit-sucking'' en ''randje hentai''? We zien wel.. Als het echt zo perverted is zet ik hem wel on-hold. Highschool of the Dead was imo ook wel randje hentai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KissXSis vond ik wel randje hentai eigenlijk![]()
Ik weet al lang(10 jaar!)wat aristocratie is!Ik ben zowat een halve politici.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aristocratie? In ieder geval. Verdiep je anders even in de verschillende staatsvormen. En als je iets niet snapt, Google dan even wat er staat. Anders kun je niet echt van de serie genieten
"randje hentai" is ook wel bekend als ecchi(softcore versie of hoe je in Japan de H van hentai uit kan spreken),dan heb je nog niks gezien/gelezen/gespeeld.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wacht, Furuya heeft 2 seiyuus. Eentje speelt ook Hitomi in Madoka (groen haar).quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb ff nagekeken, maar blijkt hem niet te zijn. Stemmen lijken zo veel op elkaar
Ok. Dan zal het wel lukken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik wel al lang(10 jaar!)wat aristocratie is!Ik ben zowat een halve politici.
Hm oke, naja, Seiyuu's boeien me normaal niet, maar ik vond de stem zo lijken op die van Rinquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wacht, Furuya heeft 2 seiyuus. Eentje speelt ook Hitomi in Madoka (groen haar).
De ander spreekt mede Hinata uit Angel Beats in, Kodaka van Boku wa Tomodachi, en dus ook Kaoru van Apollon.
Ik weet niet waarom hij ooit 2 voice actors heeft, al kan het niet zo erg zijn als bij Eucliwood met wel acht (?) verschillende seiyuus
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
laatste iig niet gezien, maar google beloofd wel aardig wat ecchi:Imo viel de ecchi wel mee in Higschool of the Dead. Wel is er een pedofiele lerares en een béta main character met een chubby vriend die een gun fetisj heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KissXSis vond ik wel randje hentai eigenlijk
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
laatste iig niet gezien, maar google beloofd wel aardig wat ecchi:HotD is ook gemaakt door een gast die daarvoor hentai heeft gemaakt, dus dan weet je het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KissXSis vond ik wel randje hentai eigenlijkANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik vind het soms wel grappig. De bebrilde vriend van Furuya is Kyuubeyquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hm oke, naja, Seiyuu's boeien me normaal niet, maar ik vond de stem zo lijken op die van Rin
Elfen Lied ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]
HotD is ook gemaakt door een gast die daarvoor hentai heeft gemaakt, dus dan weet je het al.
Slipknot.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
+Rep voor wie weet voor welke band deze zanger nog meer zingt
Mind blown! Dat had ik dus niet verwacht.quote:
Hmm, toch maar een beetje +rep omdat je de moeite nam om het op te zoeken! Moet jij trouwens niet bezig met je projecten voor school?quote:
Haha Corey Taylor heeft ook wel een soft sidequote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:18 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Mind blown! Dat had ik dus niet verwacht.
Best een mooi nummer van Stone Sour. (Huh, naam van het liedje lijkt op mijn ondertitel).
Niet gezienquote:
Oepsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hmm, toch maar een beetje +rep omdat je de moeite nam om het op te zoeken! Moet jij trouwens niet bezig met je projecten voor school?
Haha ik heb medelijden met je hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oeps
Ik ga er nu aan. Anders ga ik eraan. Hahahahaa
Vaak wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niet gezien
Is EL ook een tietenfestijn dan?
Valt wel mee, maar heb ook alleen de eerste paar afleveringen gezien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, er zijn wel meer dingen die ik nog niet gezien heb. Er is ook zo achterlijk veel anime out there! Duurde ook anderhalf jaar voordat ik Death Note ging kijken, terwijl dat ook een cult-status heeft.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vaak wel.
Wat schokkend dat je hem niet hebt gezien trouwens. Het heeft inmiddels wel de cult-status
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:36 schreef Easymodo het volgende:
Valt wel mee, maar heb ook alleen de eerste paar afleveringen gezien.Ik weet ongeveer wat het inhoudt ja, maar ben nog niet écht in de verleiding gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ga eens aan je werk.quote:
Ik wilde net Latijn printen en in de tuin vertalen, maar toen kreeg de comp van mijn broer het blauwe scherm des doods.quote:
gewoon opnieuw opstartenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wilde net Latijn printen en in de tuin vertalen, maar toen kreeg de comp van mijn broer het blauwe scherm des doods.
Duurt dus nog wel even.
Arme jij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wilde net Latijn printen en in de tuin vertalen, maar toen kreeg de comp van mijn broer het blauwe scherm des doods.
Duurt dus nog wel even.
Ik probeer nu een verbinding te maken van mijn computer naar de printer, en tot die tijd maar FOK!quote:
Een beetje. Vooral in het begin.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niet gezien
Ga spelen, d00d.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Een beetje. Vooral in het begin.
Mocht men mij missen: ik heb eindelijk disgaea 4 gevonden
HotD was meesterlijk opgezet: eerst een soort van zombie school anime maken met een hoop gore en dan los gaan met AAAA++ tettenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]
HotD is ook gemaakt door een gast die daarvoor hentai heeft gemaakt, dus dan weet je het al.
disgae 3 was 196 uur (van de week gecontroleerd)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:44 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ga spelen, d00d.
Voor dat spel wil ik al bijna een ps3 kopen (of een vita).
In 8 komt haar vader terug. Inderdaad jammer van Wanko, ze verpest alles met geforceerde fanservice en incest.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kan iemand mij een serieuze reden geven om aflevering 8 van Sankarea nog te kijken? Dus niet iets als: Sankarea is het minst kutte non-homofiele is dan DEEN in jaren heeft gedaan of Wanko tetten.
Incest nicht en necrofilie zombie worden behandeld zoals elke andere jeugdvriendin en magische vriendin in anime. Rea's excentrieke pa lijkt volledig buitenspel geplaatst en vooralsnog is mijn grootste hoop dat Sankarea half zo interessant als Shigofumi wordt of dat Rea's vader net zo gek blijkt als die van Fumika.
[ afbeelding ]
Ik vond de eerste opening vetterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
''Gewoon'' 1 van de beste openings ooit ja..
De tweede opening (die van de TT) doet mij altijd aan deze uit Welcome to the NHK denken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond de eerste opening vetter
Ik vind die van de TT echt kut. Eerste was beter idd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond de eerste opening vetter
deze TT is dan ook uitermate kutquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind die van de TT echt kut. Eerste was beter idd.
de smaak en vooral de humor van sommige mensen is dan ook om te huilen, dat blijktquote:
Eens, maar hoogstwaarschijnlijk hebben we het over andere mensen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
de smaak en vooral de humor van sommige mensen is dan ook om te huilen, dat blijkt
weet ik meteen bij welke groep jij hoortquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:28 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Eens, maar hoogstwaarschijnlijk hebben we het over andere mensen.
Yosuga no Sora gezien? Echt iets voor jou.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond de fancervice tot nu toe niet geforceerd... alleen smakeloos... Waar ik een probleem mee heb is dat ze de moeite doen om uit te leggen dat Wanko's vader de broer van Chihiro's vader is en vervolgens juicht iedereen (lees: Wanko's moeder, de rest boeit het niet) Wanko's incestueuze avances toe en het vervolgens behandelen als elke andere childhood friend in elke anime ooit.
Ik denk dat ik beter Queens Blade of Seikon no Quaser of Ikkitousen kan kijken als Wanko's tetten de twee eenzame redenen zijn waarom ik nog naar Sankarea kijk.
Wanko's tetten zijn juist een minpunt voor mijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat vind jij leuk aan Sankarea... behalve Wanko's tetten?
Wat dacht je van Furuya's opa? Wie ''Sada'' eigenlijk is (volgens mij Furuya's moeder, en die opa heeft van haar ook een zombie gemaakt want hij heeft dat drankje uitgevonden). Zo zijn er nog wel meer dingen. Ik vind het gewoon leuk dat ik over dit soort dingen kan nadenken en met vrienden een beetje kan speculeren wat er evt. kan gebeuren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat vind jij leuk aan Sankarea... behalve Wanko's tetten?
Maar jij bent dan ook een vrouwmens.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wanko's tetten zijn juist een minpunt voor mij
Het leuke? Hmm ik wil nog wel weten wat er met Rea gaat gebeuren en haar gestoorde pedovader.
Ik erger me elke keer dood als Wanko's topje weer aan stukken wordt gereten of als er een totaal onzinnige scene is waarin Wanko (half)naakt in beeld komt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een vrouwmens.
Nee, want anime.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:06 schreef Klipnap het volgende:
En Rea met handdoek? Kon hij haar niet gewoon een shirt aantrekken?
Als Sankarea door een studio die niet DEEN heette geproduceerd was zou ik vinden dat ze zich zouden moeten schamen voor de fanservice in Sankarea. Maar DEEN dit is een van de minst schadelijke dingen die ze in een tijdje gedaan hebben dus... ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wanko's tetten zijn juist een minpunt voor mij
Het leuke? Hmm ik wil nog wel weten wat er met Rea gaat gebeuren en haar gestoorde pedovader.
Opa had een harem net als kleinzoon, voorspel ik, maar wat jij zojuist noemde is een aanknopingspunt: na alles wat je tot nu toe van Sankarea gezien hebt, durf je er op te vertrouwen dat de schrijver van Sankarea daar iets zinnigs mee kan doen, ik niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat dacht je van Furuya's opa? Wie ''Sada'' eigenlijk is (volgens mij Furuya's moeder, en die opa heeft van haar ook een zombie gemaakt want hij heeft dat drankje uitgevonden). Zo zijn er nog wel meer dingen. Ik vind het gewoon leuk dat ik over dit soort dingen kan nadenken en met vrienden een beetje kan speculeren wat er evt. kan gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |