ey stomme kutmongool je mag geen topic kaap doen zeker niet als je groen en irritant bent.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Doe normaal.
- Niet pijpzeiken.
- Blijf van de OP af.
Alleen ik mag datquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey stomme kutmongool je mag geen topic kaap doen zeker niet als je groen en irritant bent.
Ik mag dat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey stomme kutmongool je mag geen topic kaap doen zeker niet als je groen en irritant bent.
lekker lekker en met jou danquote:
Jij mag helemaal niks want nu zit ik nog steeds met 2 van die kut kaartjes.quote:
waarom ga je niet een andere slow chat opzoeken ofzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niks want nu zit ik nog steeds met 2 van die kut kaartjes.
Iemand anders intresse in 2 kaartjes voor Kanye en Jay-z de 15e in Arnhem? 2 maatjes kunnen niet dus nu hebben we er 2 over. Je kunt met mij en 7 andere mee of gewoon alleen met diegene waarmee je dat kaartje koopt.
gr gr markplaats.
Ik zit hier nu bijna een week en jij bent de eerste die zo tegen me doet, doe eens lief!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom ga je niet een andere slow chat opzoeken ofzo.
Hoeveel?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niks want nu zit ik nog steeds met 2 van die kut kaartjes.
Iemand anders intresse in 2 kaartjes voor Kanye en Jay-z de 15e in Arnhem? 2 maatjes kunnen niet dus nu hebben we er 2 over. Je kunt met mij en 7 andere mee of gewoon alleen met diegene waarmee je dat kaartje koopt.
gr gr markplaats.
Gewoon een werkgever zoeken die niet betaalt, kan je thuis zitten met dit mooie weer tot ie het wel doetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja goed man zon dit dat. werken dit dat. geen hoeren thoughsad story.
Hij is lief.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit hier nu bijna een week en jij bent de eerste die zo tegen me doet, doe eens lief!
Nee hoor, je kunt ook iemand anders mee nemen. Weet alleen niet of je binnen kan, want heb echt geen idee of er een leeftijdsgrens aan zit. En iets van 65 eu per kaartje.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoeveel?
En moet ik perse met jullie mee?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt ook iemand anders mee nemen. Weet alleen niet of je binnen kan, want heb echt geen idee of er een leeftijdsgrens aan zit. En iets van 65 eu per kaartje.
Ik moest werkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:35 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet de hele middag in het park hebben gelegen.
Ja, moet ze toch ergens kwijt? Op marktplaats krijg ik ze niet aan de man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je nou serieus kaartjes aan het verkopen?
Ik heb in de tuin gezeten en geld verdiend. Dat is nog beter.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:35 schreef monkyyy het volgende:
Och arme jongen.quote:
Ik had mijn Cambridge examen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:35 schreef monkyyy het volgende:
Ga dan naar V&A?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, moet ze toch ergens kwijt? Op marktplaats krijg ik ze niet aan de man.
Wat is dat?quote:
Oké.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is dat?Zit alleen op VBL eigenlijk.
Edit oh zie het al. gr gr thanx
van de buurman?quote:
Zo wilden even bij jou "parkeren"?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
komen er chicks naar me toe in auto, ik
vragen ze of ze daar mogen parkeren,
[stevenmode] is je twitter kapot [/stevenmode]quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
Niet moe zijn terwijl je op de schouder van je slapende vriend ligt is matig.
Ben je wel heel klein dat je daar helemaal op kan liggen..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
Niet moe zijn terwijl je op de schouder van je slapende vriend ligt is matig.
Was het maar waarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo wilden even bij jou "parkeren"?
[ afbeelding ]
Reuzeschouder.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ben je wel heel klein dat je daar helemaal op kan liggen..
quote:
werken werken zo nu en dan zon snuiven. te drukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:35 schreef monkyyy het volgende:
in de zon kijken en dan niezenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
werken werken zo nu en dan zon snuiven. te druk
knuffelhaan toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
Hee ik heb ook een knuffelbeer. Ex-pedobeer alles.
Om 4 uur ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen die niet vanochtend de zonsopgang hebben gezien
Nee. Gister wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen die niet vanochtend de zonsopgang hebben gezien
Waarom zo vroeg op?quote:
Dat is mijn knuffel dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie is knuffelkonijntje dan, je buurman ?
Wtf is er te doen om half 5.quote:
Leg uit.quote:
Wtf is er te doen om half 6 danquote:
Cock is engelsAmerikaans voor penerquote:
Zijn er ook om 2 uur 's nachts. Stiekem 180 rijden op stukjes waar geen camera's staan.quote:
Jij boefquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zijn er ook om 2 uur 's nachts. Stiekem 180 rijden op stukjes waar geen camera's staan.
lekker kunnen slaaprijden zonder dat er iemand naar je toetert omdat je beetje over de andere weghelft rijdquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Cock is engelsAmerikaans voor pener
jij en ik broeder. 1 gedachtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
lekker kunnen slaaprijden zonder dat er iemand naar je toetert omdat je beetje over de andere weghelft rijd
Living on the edge.quote:
Waarom praat je hele tijd over zwanger zijn en pik?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Cock is engelsAmerikaans voor pener
je moet ook niet slapen en rijden tegelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
ik ben in frankrijk in slaap gevallen 's nachts toen ik reed, werd wakker op de 3e baan links
Hoelang sliep je dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
ik ben in frankrijk in slaap gevallen 's nachts toen ik reed, werd wakker op de 3e baan links
ik was aan het werken, van half 8 's ochtends begonnen, was de volgende dag om 9 uur 's avonds klaarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet ook niet slapen en rijden tegelijk
je moet het ook niet te vaak doen. een keer gaat het mis anders. geen dientje meerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
paar seconden, maar dat komt met golfjes
er is geen oplossing voor, alleen doorrijden of te laat komenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je moet het ook niet te vaak doen. een keer gaat het mis anders. geen dientje meer
cokequote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
er is geen oplossing voor, alleen doorrijden of te laat komen
Als je dood bent, kom je sowieso te laat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
er is geen oplossing voor, alleen doorrijden of te laat komen
De een zijn dood is een ander zijn brood he, niemand geeft om je,quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je dood bent, kom je sowieso te laat.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je dood bent, kom je sowieso te laat.
wat speel je ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:08 schreef monkyyy het volgende:
CONGRATULATIONS YOU'VE WON THE RACE !!!
$2,000 in cash,
$150,000 om m'n waggie te repareren.
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De een zijn dood is een ander zijn brood he, niemand geeft om je,
Maar bij de huidige baas wel, want hij is buitenlander
quote:
Gelukkig heb ik FoK! nog jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Whehe
Wij geven om je
Maar ja, daar gaat het niet om
dies oudquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een Need for speed spel met alleen maar porsches
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een Need for speed spel met alleen maar porsches
Dus?quote:
wat is schaken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:11 schreef monkyyy het volgende:
Schaken is ook oud, mag niemand dat niet meer spelen?
Vrouwen&rijden en allesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:11 schreef Dientje12 het volgende:
oh ja was fking grappig vandaag
Er reed zo'n vrouw in zo'n jeep mercedes die ging keren, klapt ze zo tegen een paaltje aan
dom wijf
Ach je hebt nog ff om te oefenenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vrouwen&rijden en alles
Ik knal ook regelmatig met mijn fiets ergens tegen aan..
Hehe aaight, wilde me pa ook doen maar mocht niet van mijn ma omdat ze mij al hadden. 2 jaar later gingen ze scheiden en kon hij dat niet meer doen.quote:
Hoezo niet meer dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe aaight, wilde me pa ook doen maar mocht niet van mijn ma omdat ze mij al hadden. 2 jaar later gingen ze scheiden en kon hij dat niet meer doen.
Grootste nerd spel jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?!
Grootste bazen spel wat er is man.
Had al andere baan en door die woorden van me ma vond ie dat hij het niet kon maken tegenover mij.quote:
Nee lolquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?!
Grootste bazen spel wat er is man.
voor elke move een uur bedenktijd ofzo toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja op top niveau spelen alleen autisten.
Ik ging vroeger altijd schaken met mijn opa, heb nu zijn schaakspel op mijn werkbureau staan die hij van zijn opa gehad heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee lol
Iemand zei dat het een heel oud spel was, daarom vroeg ik wat het was, omdat het zo oud is dat ik het niet kende weetje
ik kan ook schaken
ahh zo, wat doet die nu dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had al andere baan en door die woorden van me ma vond ie dat hij het niet kon maken tegenover mij.
Ik ken iig niemand die schaken speeltquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja op top niveau spelen alleen autisten.
Hij zat precies in de goede generatie van de bus, doet nu beetje boefjes in mekaar meppen die vervelend zijn in de bus in regio Rijnmond.quote:
Jouw kind?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel, geloof in jezelf mijn kind en je kunt alles..
Je bent dan ook 4 jaar jonger dan ik, scheelt blijkbaar veel. Toen ik op de basisschool zat, altijd schaaktoernooien me zo'n giga schaakbord.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ken iig niemand die schaken speelt
Wejow, goed geregeld die ene week vrijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij zat precies in de goede generatie van de bus, doet nu beetje boefjes in mekaar meppen die vervelend zijn in de bus in regio Rijnmond.Beveiliging/Controle en afentoe gewoon busritje. Die lul heeft het voor elkaar hoor, lekker makkelijk baantje, verdiend beter dan een goede politie agent en eind dit jaar is hij 50 en gaat de ouwe lullen regeling in. Dan heeft hij 1 week vakantie elke 6 weken.
Oké man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent dan ook 4 jaar jonger dan ik, scheelt blijkbaar veel. Toen ik op de basisschool zat, altijd schaaktoernooien me zo'n giga schaakbord.Bazen tijd.
Ja, bij nieuwe is dat ook niet meer maar bij zijn generatie staat het gewoon in de arbeidsvoorwaarden/contract of hoe ze dat noemen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wejow, goed geregeld die ene week vrij :o
Mijn vader doet ploegen soms 7 dagen werken achter elkaar, en dan 4 vrij opeens ofzo..
Soms werk ik wel 14 dagen achterelkaar en dan een weekendje vrij en weer werken
Ja, het leven is je gegeven mijn kind, doet wat je ermee wilt en blijf vooral in jezelf geloven en doe wat je wil dan komt alles goed mijn kind.quote:
mazzelpikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, bij nieuwe is dat ook niet meer maar bij zijn generatie staat het gewoon in de arbeidsvoorwaarden/contract of hoe ze dat noemen.
Oké papaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, het leven is je gegeven mijn kind, doet wat je ermee wilt en blijf vooral in jezelf geloven en doe wat je wil dan komt alles goed mijn kind.
Niet bij Blitz chessquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
voor elke move een uur bedenktijd ofzo toch?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:22 schreef Typisch het volgende:
Is er niet een digitaal schaak spel online? Vast wel. Aangezien ik toch niets te doen heb vanavond.
Gewoon weg vliegen naar ergens anders tochquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, zeker. Mijn doel is op mijn 50e helemaal niet meer te werken.
Snel schaken.quote:
Is goed papa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, gewoon genoeg verdienen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon weg vliegen naar ergens anders toch
Precies, en dan 4 spelletjes tegelijk om het interessant te houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meer snelheid meer actie?
zal ervan af spatten
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed papa.Ik geef je zelfvertrouwen mijn kind, je bent nog zo jong en zo kwetsbaar, laat niemand jou in de weg staan en laat mensen praten wat ze willen maar blijf in jezelf geloven ook al zeggen ze dat je geen gelijk hebt, je weet zelf beter..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De adrenaline giert door me lichaam nu ik dit hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies, en dan 4 spelletjes tegelijk om het interessant te houden.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik geef je zelfvertrouwen mijn kind, je bent nog zo jong en zo kwetsbaar, laat niemand jou in de weg staan en laat mensen praten wat ze willen maar blijf in jezelf geloven ook al zeggen ze dat je geen gelijk hebt, je weet zelf beter..
Diablo III is toch hipster nu?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Rumble, DE nieuwe hipstergame voor ios
Misschien wel, probeer het eens.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
Als ik een chick uitnodig mij me thuis, en het is een warme zomerdag, en ik doe binnen stiekem de verwarming aan en ik maak haar wijs dat het huis gewoon opwarmt door de zon in de zomer, zal ze dan haar kleren uitdoen en in topje gaan lopen?
he is ook op andriod.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Rumble, DE nieuwe hipstergame voor ios
Je hebt lobi voor alle FOK!stersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:28 schreef Plastic_zak het volgende:
aj ik heb altijd al lobi voor je gehad
Bij mij wel, het gevoel dat je in control bent, je muis schiet van scherm naar scherm, je bent je tegenstanders steeds 1 stapje voor, je raakt in een soort trance en plotseling is het 5 uur later en ben je helemaal kalm.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De adrenaline giert door me lichaam nu ik dit hoor
Of je morst gewoon wat over haar shirtje. Of je zorgt gewoon dat je zoveel hossel skills hebt dat truucjes niet nodig zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
Als ik een chick uitnodig mij me thuis, en het is een warme zomerdag, en ik doe binnen stiekem de verwarming aan en ik maak haar wijs dat het huis gewoon opwarmt door de zon in de zomer, zal ze dan haar kleren uitdoen en in topje gaan lopen?
Een soort van shotje, eerst giert het ervan af, en daarna ga je je kalmeren en geeft het je een goed gevoelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bij mij wel, het gevoel dat je in control bent, je muis schiet van scherm naar scherm, je bent je tegenstanders steeds 1 stapje voor, je raakt in een soort trance en plotseling is het 5 uur later en ben je helemaal kalm.
ohquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe goed ik diegene ken
En ik heb geen rumble of whatever
je hebt toch ipod ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe goed ik diegene ken
En ik heb geen rumble of whatever
tegenwoordig doen die faildroid gebruikers aardig hun best hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen IOS gebruikers zijn hipsters. Weet je toch. :S
Morsen word als klunzig gezienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of je morst gewoon wat over haar shirtje. Of je zorgt gewoon dat je zoveel hossel skills hebt dat truucjes niet nodig zijn.
nouquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus moet ik het maar spelen?
Ik FOK! liever
[..]
Probeer het gewoon dan
Ja, maar moet ik wel alleen thuis zijn, me vader vind het niet goed als ik nu de verwarming aan zetquote:
Woef.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
Wat zegt een hond als je hem met benzine in de brand steekt?
Ik gebruik ook android want goedkoperquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tegenwoordig doen die faildroid gebruikers aardig hun best hoor
ik kan het toch echt spelen op mijn htc met faildroidquote:
Ik was gisteren nog op het strand van Cas manquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik kan het toch echt spelen op mijn htc met faildroid
http://www.androidtoestel.nl/166/applicaties/rumble
Ik speel wel wordfeudquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou![]()
ik dacht even leuk met A-J rumble spelen
Dan wacht jequote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar moet ik wel alleen thuis zijn, me vader vind het niet goed als ik nu de verwarming aan zet
ohquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik kan het toch echt spelen op mijn htc met faildroid
http://www.androidtoestel.nl/166/applicaties/rumble
DM je naam dan dan ga ik je even inmakenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik speel wel wordfeud
[..]
Dan wacht je
had dat gezegd ei, was ook nog wel even geweest. maar ik ga nu lotrquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog op het strand van Cas man
Ik was er pas rond 1845 ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
had dat gezegd ei, was ook nog wel even geweest. maar ik ga nu lotr
Okéquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DM je naam dan dan ga ik je even inmaken
hou je waffel eensquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
TANDJES TUFFEN MET JE LILLEKEN BADMUTS
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
TANDJES TUFFEN MET JE LILLEKEN BADMUTS
Niet haten op mensen van 1.60quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:40 schreef Typisch het volgende:
[..]Ik hoorde dat je 1,60 was. Dan kan ik je wel hebben.
Ik haat er niet op, ik haal zelf ook net de 1,80 als ik op mijn tenen sta.quote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik haat er niet op, ik haal zelf ook net de 1,80 als ik op mijn tenen sta.Kleine vrouwen moeten er ook zijn, anders heb ik niks.
En je was Aziatisch toch? Mijn laatste chick was dat ook. Thailand (hahahaah shemale zeker!! nee).quote:
Ik was al om 5 uuur oid in casquote:
Leuk voor jou danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
En je was Aziatisch toch? Mijn laatste chick was dat ook. Thailand (hahahaah shemale zeker!! nee).
Oke oke, ja ik was met Samzz maar was eigenlijk vergeten om te kijken of je online was en vragen of je mee wouquote:
Ik zorg voor jou, ik laat jou de weg zien, je moet niet naar vreemden luisterenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk voor jou dan
Dientje, stop nou, ik ben jouw kind niet
ik ga toch niet je romantische date verpesten jongquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, ja ik was met Samzz maar was eigenlijk vergeten om te kijken of je online was en vragen of je mee wou
Okéquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zorg voor jou, ik laat jou de weg zien, je moet niet naar vreemden luisteren
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ga toch niet je romantische date verpesten jong
je quote is kapoetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:52 schreef napoleonfour het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 mei 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[/quote
Hoe was je heen gegaan?
Autoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:52 schreef napoleonfour het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 mei 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[/quote
Hoe was je heen gegaan?
Die van Dimens zit geld in, dat mag niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom zie ik een varkenstepel in beeld van de header, dit is al weken zo
Net als vorig jaar. Lekker op fappen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom zie ik een varkenstepel in beeld van de header, dit is al weken zo
Onze hoerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die van Dimens zit geld in, dat mag niet.
Ondanks dat ik het nooit meer speel vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoi
Wil jij nog eens wordfeud met me spelen?
Ben nu ietsjes beter dan vorige keer
Kan dat hekje niet vinden op telefoonquote:
Welkom.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, iedereen zit tegenwoordig hier, ONZ is bijna dood, dus dacht, dan maar hier
Dit is ook the place to be!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, iedereen zit tegenwoordig hier, ONZ is bijna dood, dus dacht, dan maar hier
Joepiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het nooit meer speel vooruit dan maar.
Reden je ouders?quote:
Watquote:
Dimmie is onze hoerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niks van mij bij, ik ben hier nieuw. Mijn naam is haas.
Ah dacht al. Jij hebt toch geen rijbewijsquote:
Dan nog, hij rijd gewoon als die wilquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah dacht al. Jij hebt toch geen rijbewijs
Kan ik tenminste drinkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah dacht al. Jij hebt toch geen rijbewijs
Hoerenquote:
Is ze ook, en flippiee is een manquote:
lieg niet tegen mij haakneus.quote:
Hangen met kakkerlakkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
lieg niet tegen mij haakneus.
kom je nog kijken op Varkenoord naar FC FOK!
Ik ga denk wel effe, wil HMF nou wel eens zien.
Joodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |