Wejow, goed geregeld die ene week vrijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij zat precies in de goede generatie van de bus, doet nu beetje boefjes in mekaar meppen die vervelend zijn in de bus in regio Rijnmond.Beveiliging/Controle en afentoe gewoon busritje. Die lul heeft het voor elkaar hoor, lekker makkelijk baantje, verdiend beter dan een goede politie agent en eind dit jaar is hij 50 en gaat de ouwe lullen regeling in. Dan heeft hij 1 week vakantie elke 6 weken.
Oké man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent dan ook 4 jaar jonger dan ik, scheelt blijkbaar veel. Toen ik op de basisschool zat, altijd schaaktoernooien me zo'n giga schaakbord.Bazen tijd.
Ja, bij nieuwe is dat ook niet meer maar bij zijn generatie staat het gewoon in de arbeidsvoorwaarden/contract of hoe ze dat noemen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wejow, goed geregeld die ene week vrij :o
Mijn vader doet ploegen soms 7 dagen werken achter elkaar, en dan 4 vrij opeens ofzo..
Soms werk ik wel 14 dagen achterelkaar en dan een weekendje vrij en weer werken
Ja, het leven is je gegeven mijn kind, doet wat je ermee wilt en blijf vooral in jezelf geloven en doe wat je wil dan komt alles goed mijn kind.quote:
mazzelpikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, bij nieuwe is dat ook niet meer maar bij zijn generatie staat het gewoon in de arbeidsvoorwaarden/contract of hoe ze dat noemen.
Oké papaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, het leven is je gegeven mijn kind, doet wat je ermee wilt en blijf vooral in jezelf geloven en doe wat je wil dan komt alles goed mijn kind.
Niet bij Blitz chessquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
voor elke move een uur bedenktijd ofzo toch?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:22 schreef Typisch het volgende:
Is er niet een digitaal schaak spel online? Vast wel. Aangezien ik toch niets te doen heb vanavond.
Gewoon weg vliegen naar ergens anders tochquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, zeker. Mijn doel is op mijn 50e helemaal niet meer te werken.
Snel schaken.quote:
Is goed papa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, gewoon genoeg verdienen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon weg vliegen naar ergens anders toch
Precies, en dan 4 spelletjes tegelijk om het interessant te houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meer snelheid meer actie?
zal ervan af spatten
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed papa.Ik geef je zelfvertrouwen mijn kind, je bent nog zo jong en zo kwetsbaar, laat niemand jou in de weg staan en laat mensen praten wat ze willen maar blijf in jezelf geloven ook al zeggen ze dat je geen gelijk hebt, je weet zelf beter..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De adrenaline giert door me lichaam nu ik dit hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies, en dan 4 spelletjes tegelijk om het interessant te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |