Vrouwen&rijden en allesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:11 schreef Dientje12 het volgende:
oh ja was fking grappig vandaag
Er reed zo'n vrouw in zo'n jeep mercedes die ging keren, klapt ze zo tegen een paaltje aan
dom wijf
Ach je hebt nog ff om te oefenenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vrouwen&rijden en alles
Ik knal ook regelmatig met mijn fiets ergens tegen aan..
Hehe aaight, wilde me pa ook doen maar mocht niet van mijn ma omdat ze mij al hadden. 2 jaar later gingen ze scheiden en kon hij dat niet meer doen.quote:
Hoezo niet meer dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe aaight, wilde me pa ook doen maar mocht niet van mijn ma omdat ze mij al hadden. 2 jaar later gingen ze scheiden en kon hij dat niet meer doen.
Grootste nerd spel jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?!
Grootste bazen spel wat er is man.
Had al andere baan en door die woorden van me ma vond ie dat hij het niet kon maken tegenover mij.quote:
Nee lolquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?!
Grootste bazen spel wat er is man.
voor elke move een uur bedenktijd ofzo toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja op top niveau spelen alleen autisten.
Ik ging vroeger altijd schaken met mijn opa, heb nu zijn schaakspel op mijn werkbureau staan die hij van zijn opa gehad heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee lol
Iemand zei dat het een heel oud spel was, daarom vroeg ik wat het was, omdat het zo oud is dat ik het niet kende weetje
ik kan ook schaken
ahh zo, wat doet die nu dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had al andere baan en door die woorden van me ma vond ie dat hij het niet kon maken tegenover mij.
Ik ken iig niemand die schaken speeltquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja op top niveau spelen alleen autisten.
Hij zat precies in de goede generatie van de bus, doet nu beetje boefjes in mekaar meppen die vervelend zijn in de bus in regio Rijnmond.quote:
Jouw kind?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel, geloof in jezelf mijn kind en je kunt alles..
Je bent dan ook 4 jaar jonger dan ik, scheelt blijkbaar veel. Toen ik op de basisschool zat, altijd schaaktoernooien me zo'n giga schaakbord.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ken iig niemand die schaken speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |