quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik geef je zelfvertrouwen mijn kind, je bent nog zo jong en zo kwetsbaar, laat niemand jou in de weg staan en laat mensen praten wat ze willen maar blijf in jezelf geloven ook al zeggen ze dat je geen gelijk hebt, je weet zelf beter..
Diablo III is toch hipster nu?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Rumble, DE nieuwe hipstergame voor ios
Misschien wel, probeer het eens.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
Als ik een chick uitnodig mij me thuis, en het is een warme zomerdag, en ik doe binnen stiekem de verwarming aan en ik maak haar wijs dat het huis gewoon opwarmt door de zon in de zomer, zal ze dan haar kleren uitdoen en in topje gaan lopen?
he is ook op andriod.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Rumble, DE nieuwe hipstergame voor ios
Je hebt lobi voor alle FOK!stersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:28 schreef Plastic_zak het volgende:
aj ik heb altijd al lobi voor je gehad
Bij mij wel, het gevoel dat je in control bent, je muis schiet van scherm naar scherm, je bent je tegenstanders steeds 1 stapje voor, je raakt in een soort trance en plotseling is het 5 uur later en ben je helemaal kalm.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De adrenaline giert door me lichaam nu ik dit hoor
Of je morst gewoon wat over haar shirtje. Of je zorgt gewoon dat je zoveel hossel skills hebt dat truucjes niet nodig zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
Als ik een chick uitnodig mij me thuis, en het is een warme zomerdag, en ik doe binnen stiekem de verwarming aan en ik maak haar wijs dat het huis gewoon opwarmt door de zon in de zomer, zal ze dan haar kleren uitdoen en in topje gaan lopen?
Een soort van shotje, eerst giert het ervan af, en daarna ga je je kalmeren en geeft het je een goed gevoelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bij mij wel, het gevoel dat je in control bent, je muis schiet van scherm naar scherm, je bent je tegenstanders steeds 1 stapje voor, je raakt in een soort trance en plotseling is het 5 uur later en ben je helemaal kalm.
ohquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe goed ik diegene ken
En ik heb geen rumble of whatever
je hebt toch ipod ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe goed ik diegene ken
En ik heb geen rumble of whatever
tegenwoordig doen die faildroid gebruikers aardig hun best hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen IOS gebruikers zijn hipsters. Weet je toch. :S
Morsen word als klunzig gezienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of je morst gewoon wat over haar shirtje. Of je zorgt gewoon dat je zoveel hossel skills hebt dat truucjes niet nodig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |