quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
TANDJES TUFFEN MET JE LILLEKEN BADMUTS
Niet haten op mensen van 1.60quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:40 schreef Typisch het volgende:
[..]Ik hoorde dat je 1,60 was. Dan kan ik je wel hebben.
Ik haat er niet op, ik haal zelf ook net de 1,80 als ik op mijn tenen sta.quote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik haat er niet op, ik haal zelf ook net de 1,80 als ik op mijn tenen sta.Kleine vrouwen moeten er ook zijn, anders heb ik niks.
En je was Aziatisch toch? Mijn laatste chick was dat ook. Thailand (hahahaah shemale zeker!! nee).quote:
Ik was al om 5 uuur oid in casquote:
Leuk voor jou danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
En je was Aziatisch toch? Mijn laatste chick was dat ook. Thailand (hahahaah shemale zeker!! nee).
Oke oke, ja ik was met Samzz maar was eigenlijk vergeten om te kijken of je online was en vragen of je mee wouquote:
Ik zorg voor jou, ik laat jou de weg zien, je moet niet naar vreemden luisterenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk voor jou dan
Dientje, stop nou, ik ben jouw kind niet
ik ga toch niet je romantische date verpesten jongquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, ja ik was met Samzz maar was eigenlijk vergeten om te kijken of je online was en vragen of je mee wou
Okéquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zorg voor jou, ik laat jou de weg zien, je moet niet naar vreemden luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |