Yep.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:10 schreef Klauz het volgende:
Zeg cynix, was jij niet die kerel die vanmiddag zei dat iedereen die nu dwdd kijkt geen sociaal leven heeft?
Dit is toch heel sociaal? We kijken met zijn allen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:10 schreef Klauz het volgende:
Zeg cynix, was jij niet die kerel die vanmiddag zei dat iedereen die nu dwdd kijkt geen sociaal leven heeft?
Je had me even.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Verschillige grapjes bij je mist meer dan je ziet. Jezus, wat goedkoop.
Ja!quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:15 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind dit leuker dan die stand-up zooi.![]()
quote:
dat is het ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:15 schreef BlueMage het volgende:
Je anus is grappiger dan pieterquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:15 schreef BlueMage het volgende:
Die Maxime speelt? Volgens mij wel.quote:
Van 3 km.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:15 schreef Klauz het volgende:
Blegh die grap met cash kon je van voren zien aankomen
Die is geweldig.quote:
quote:
quote:
JAquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Sander had er ook moeten zijn deze afl
Kijk ik morgenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier verder
24 uur met...Wilfried de Jong #6: Met koks, caberetiers en anorexia's
Snap dat ook nooit, men kan makkelijk tot eind juni door.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:21 schreef NoCigar het volgende:
Godnondeju, meer dan drie maanden vakantie van onze centen.
Wel iets met sport van 2 jakhalzen, op dit tijdstip iig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef Klauz het volgende:
Komt er ook geen zomer draait door met slechte presentatrices?
Hier is mijn reactie.quote:
idd, ik moet gewoon tot begin juli werken..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef themole het volgende:
[..]
Snap dat ook nooit, men kan makkelijk tot eind juni door.
Dat was episch slecht en lachwekkend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef Klauz het volgende:
Ik heb de hele zomer onbetaalde stagequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd, ik moet gewoon tot begin juli werken..
Nee, niet dat ik gehoord heb iig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het eerste half uur gemist, maar heeft Jan Mulder nog even gereageerd op het interview met Vd Gijp van de week waarin hij aangaf dat zijn depressie begon met een Mulder en Spaan die hem negeerde?
Maar negeerde men hem ook echt of voelde Gijp dat zo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het eerste half uur gemist, maar heeft Jan Mulder nog even gereageerd op het interview met Vd Gijp van de week waarin hij aangaf dat zijn depressie begon met een Mulder en Spaan die hem negeerde?
Nee, heeft hij niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:28 schreef Yi-Long het volgende:
ik zie het al voor me...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef Klauz het volgende:
Nee. hij werd weer genegeerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:28 schreef Yi-Long het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:54 schreef Klauz het volgende:
is de eerste helft van de aflevering de moeite waard om terug te kijken?
quote:
Je hebt wel een hoop kritiek.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef Stefan het volgende:
Teveel gasten en van de helft deed de mic t niet
Ja, er werden steeds vragen gesteld aan diegene die het de grootste worst zou wezen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:54 schreef Klauz het volgende:
is de eerste helft van de aflevering de moeite waard om terug te kijken?
Dan ga ik dat ook nog even kijken, ik heb het eerste deel ook gemist, vanwege Man bijt Hond.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, er werden steeds vragen gesteld aan diegene die het de grootste worst zou wezen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef Klauz het volgende:
Remco Vrijdagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is de persoon die Rutte nadeed ..Thomas van Luijn was Maxime Verhagen
quote:
ik vind het wel tof eigenlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten echt kappen met die typetjes zo serieus te nemen.
Carlo en Irene.., Wendy van Dijk.., Dominee Grendaat .., dit is opzicht wel een keer leuk omdat het muziek is.., maar typetjes aan tafel en Mathijs die doet of het serieus is geeft me het idee alsof de DWDD een toneel stukje is., Vooral die Dominee mag wegblijven.
Meen je dit?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten echt kappen met die typetjes zo serieus te nemen.
Carlo en Irene.., Wendy van Dijk.., Dominee Grendaat .., dit is opzicht wel een keer leuk omdat het muziek is.., maar typetjes aan tafel en Mathijs die doet of het serieus is geeft me het idee alsof de DWDD een toneel stukje is., Vooral die Dominee mag wegblijven.
Vliegende pantersquote:
Alleen de titel is niet erg origineelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:52 schreef Arcee het volgende:
Je Mist Meer Dan Je Ziet erg geslaagde toevoeging dit seizoen, wat mij betreft.
Geweldigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:32 schreef yyyentle het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/95217
Koefnoen laat al jaren zien dat typetjes nadoen eigenlijk uit te tijd is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:52 schreef Arcee het volgende:
Je Mist Meer Dan Je Ziet erg geslaagde toevoeging dit seizoen, wat mij betreft.
Ben het met die eens, en Sywert is een beetje aparte kerel, maar het idee bevalt mij wel erg. Vond zelf de sport anders clip ook leuk, de DWDD recordings ook, en had nog wel meer van 'wat moet je zien voor de wereld vergaat' willen zien, was ook grappig. En Sven Kramer die er was heb ik van genoten bijvoorbeeld, vond het over het algemeen erg fijn om te kijken elke dagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:48 schreef Modus het volgende:
In de VK vandaag de eindredactrice aan het woord. Hoogtepunten afgelopen seizoen:
-terughalen van het oude cabaret van Kopspijkers
-ontdekking van Sywert ()
-Spong achter het drumstel ("wat gebeurt hier?")
-Kempi die Guus Meeuwis coverde, kippenvel ()
-Van Agt op de dag dat het Catshuysoverleg afbrak ("dan heb je echt geschiedenis in de studio")
Kijken wij naar een ander programma ofzo?.
Ze hebben een nieuwe Maya kalender gevonden. Dit item viel dus in het water.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:33 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ben het met die eens, en Sywert is een beetje aparte kerel, maar het idee bevalt mij wel erg. Vond zelf de sport anders clip ook leuk, de DWDD recordings ook, en had nog wel meer van 'wat moet je zien voor de wereld vergaat' willen zien, was ook grappig. En Sven Kramer die er was heb ik van genoten bijvoorbeeld, vond het over het algemeen erg fijn om te kijken elke dag
Hahahaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:48 schreef Modus het volgende:
Geniale kerel.quote:
Dat vond ik ook goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:48 schreef Modus het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef Modus het volgende:
Denk dat we best een topic vol kunnen krijgen waarin we doen alsóf we kijken.
Klinkt als veel sport, ik hou niet echt van sport geneuzel.quote:
Ja het is allemaal sportquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt als veel sport, ik hou niet echt van sport geneuzel.
Maar ik geef het een kans.
Dit zijn meer items over sportmensen, nu op zoek naar Jan Raas (die niet wil, dat stukje was dacht ik al bij DWDD).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er nog niet uit.
Qua sport volg ik natuurlijk VI,maar veel meer dan dat kan ik niet handelen.
Nu Youp van 't Hekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
Willen jullie dit topic niet de hele tijd kicken?
maken wij zelf wel uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
Willen jullie dit topic niet de hele tijd kicken?
Jammer, ik vind dat echt totaal niet boeiend dat hele dj-gebeuren.quote:Platencontract voor Schiedams wonderkind
AMSTERDAM - De 14-jarige Erik van den Boom gooit het roer definitief om. Hij heeft zijn handtekening gezet onder een platencontract met Spinnin’ Records, die grote artiesten vertegenwoordigt als dj Afrojack.
Het wonderkind, dat vorig jaar op 13-jarige leeftijd slaagde voor het Stedelijk Gymnasium in Schiedam heeft besloten volledig voor de muziek te gaan. Dat de jongen ook met zijn muziek weet te scoren, blijkt uit het feit dat zijn eerste single direct op nummer 1 in de iTunes hitlijst stond.
De jongen hoopt zijn eerste nieuwe plaat in augustus uit te brengen.
Omdat Mart misschien de nieuwe presentator wordtquote:
Hoe vind je hem?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef TheGOAT het volgende:
gezeur over DJ's. Doe het zelf eens, zal je merken dat het moeilijk is. En nuttige kick in dit topic
Mooi! Ik vind Erik toch stukken leuker dan deze Jakhals.quote:Jakhals Thijs stopt bij De Wereld Draait Door
Geplaatst op Wed 27 Jun 2012 om 10:18
Matthijs Kleyn, beter bekend als Jakhals Thijs, stopt met de rubriek De Jakhalzen van De Wereld Draait Door. Dat heeft hij laten weten aan RTL Boulevard, waar Kleyn ooit werkte als verslaggever. Kleyn heeft er zelf een punt achter gezet. “Na bijna anderhalf jaar als Jakhals te zijn nageroepen in kroegen en kerken, bedank ik DWDD voor de leuke tijd en verheug ik me op een volgende stap. Tot die tijd richt ik me op het schrijven van m’n tweede roman, waar ik nu weer tijd voor heb.”
De tv-maker maakte sinds maart 2011 deel uit van De Jakhalzen. In mei raakte hij in opspraak, na een pijnlijk interview met Tineke Schouten. Kleyn moest ontzettend hard lachen om zijn eigen grappen, maar Schouten voelde zich zichtbaar ongemakkelijk.
“Deze jongen probeert gewoon grappig te zijn en dat lukt dus niet altijd“, zei Schouten later in RTL Boulevard.
Bron
Je kan nog beter in de poeperd gepakt worden dan zo'n reactie achteraf via Boulevard krijgen.quote:“Deze jongen probeert gewoon grappig te zijn en dat lukt dus niet altijd“, zei Schouten later in RTL Boulevard.
Ja vind ik ook, ik vond hem maar irritant met zijn blonde haar.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi! Ik vind Erik toch stukken leuker dan deze Jakhals.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:50 schreef Specularium het volgende:
Ook wel bekend als Jakhals Dries, met zijn haar.
Dat is waar, triestheid en zuurheid past precies in dit topic.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee, past bij dit topic.
Lekker happeeeeeh!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef TheGOAT het volgende:
gezeur over DJ's. Doe het zelf eens, zal je merken dat het moeilijk is. En nuttige kick in dit topic
En belegenheid.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar, triestheid en zuurheid past precies in dit topic.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan mag blijven. Heb heerlijk genoten van Jan tijdens ''Studio Sportzomer''
Laat Sylvana hierbuiten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:21 schreef Specularium het volgende:
Ja, Felix, die heeft geen reet meer te doen.
Dan kom je in dat beruchte zwarte gat.
Ik mis het "gevecht" met Cynix om de "doorrrrr" en het lekker zeiken over de gasten, over de lijstjes, over de muziek en over Matthijsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef Specularium het volgende:
Stiekem mis ik deze dagelijkse ergernisshow wel een beetje.
Maar dat zou ik nooit zeggen.
quote:Hugo Borst moet er niet aan denken om ooit nog op te treden als tafelheer in De Wereld Draait Door. Dat vertelt hij aan Weekend. Borst, die vroeger wel tafelheer was, vindt dat de grote mond te vaak overheerst in de VARA-talkshow. “Het probleem vind ik dat daar allemaal mensen komen die zo graag hun mening willen geven, ongeacht of ze verstand van zaken hebben of niet. Daar wil ik niet langer deel van uitmaken, dus zul je me niet meer als tafelgast zien“, zo laat hij weten.
Toch was Borst recent nog te zien in DWDD. “Onlangs ben ik wel weer een keer geweest, maar dat was louter om het programma Andere Tijden Sport een zetje in de juiste richting te geven. De makers daarvan hebben een aantal prachtige programma’s in de aanloop naar het EK Voetbal gemaakt, die het verdienen om door zoveel mogelijk mensen bekeken te worden. Als ik ze daarbij enigszins van dienst kan zijn, doe ik dat graag.”
Begin 2011 stopte Borst met al zijn tv-werk vanwege een dreigende burn-out. “Ja, dat klopt. Ik voelde aan alles dat ik iets moest doen voor het echt te laat zou zijn. De energie vloeide met de dag meer uit mijn lichaam en ik zat mezelf in de weg, het werd te veel voor me. Op dat moment zat er voor mij niets anders op dan met een aantal dingen te stoppen.”
Bron
Na de zomer gaan we gewoon weer los hooorrr!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik mis het "gevecht" met Cynix om de "doorrrrr" en het lekker zeiken over de gasten, over de lijstjes, over de muziek en over Matthijs![]()
3 september pasquote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef Cynix ® het volgende:
Na de zomer gaan we gewoon weer los hooorrr!
quote:
GET THE FUCK OUTquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:15 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ]
Sywert komt even kijken of hij nog wat leden kan ronselen hier.
Ik kan het niet beter verwoorden dan Hugo.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mis het "gevecht" met Cynix om de "doorrrrr" en het lekker zeiken over de gasten, over de lijstjes, over de muziek en over Matthijs![]()
Om het topic nog een beetje levend te houden, Hugo Borst zullen we niet meer zien helaas:
[..]
Volgens mij kan hij beter bij het COC gaan ronselen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:15 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ]
Sywert komt even kijken of hij nog wat leden kan ronselen hier.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zit me nu al weer bijna te pré-ergeren aan een overdosis Seabert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |