quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
Chocola + Buggles in de pocketIk dacht nog even aan MissJ, ik zag de Chocolate chips, die had jij toch afgelopen week, dacht ik, MissJ?
Zelfs die lagen er niet, alleen de bruine en de gele, maar ik wil persé de blauwequote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat net nog bij de M&M's te kijken, met zo'n oranje leeuwenpruik geloof ik... Maar dat zijn zeker de gewone, niet die jij zoekt toch?
Dancesplash, ik verstond altijd Danceflash, leuke vrolijke meisjes, ik hoop dat zij doorgaanquote:Dancesplash (dansgroep)
Kelly de Vos
Mariachi Sol y Luna (Mariachi muziek)
The Classix (dansgroep)
Moerad (martial arts)
Laura (zang)
Ink Kid Choco (freestyler)
en Golden Ticket winnaars The Devils (illusionisme)
Ja dat is de crispy, die is altijd als eerste uitverkocht.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
Hehe, die site van de M&M's is wel leukZat even te kijken!
Welke smaak is de blauwe Karina?Is dat die crispy?
hoop eerder dat het niets ernstigs isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:24 schreef BabeWatcher het volgende:
kut, het alarm gaat af op mijn werk, ik hoop dat ik op tijd terug ben
Helleuquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef FokNederland het volgende:
Goedeavond alvast, bijna einde van mijn examenperiode.
Ruit ingegooid, maar de directeur is nu ter plekke om de glaszetter te ontvangen. Dat gaat wel even duren op vrijdagavondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
hoop eerder dat het niets ernstigs is
ontspanning is een goede voorbereiding, veel succes dinsdagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef FokNederland het volgende:
Ola en mooiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef FokNederland het volgende:
quote:
Het leek een schoenendoos, schoenen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
wat zou er in die doos zitten die ze onder haar bed schopte
sowieso, vier grote mensen op de slaapkamer van een meisjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Wat een taalgebruik: ga jij maar lekker een uitrustje doen
En ze keken allemaal even dom uit hun ogenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
sowieso, vier grote mensen op de slaapkamer van een meisje
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:34 schreef BabeWatcher het volgende:
hee, is dat niet die man die hier modereert ?
onderkoffer in Nederlandquote:
Pisces is doesjequote:
komt nogquote:
ik volg dit al een paar jaar niet meerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet meer wat ze toen deden, maar volgens mij vond ik dat leuker.
dan moet je in de zaal zittenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:41 schreef D. het volgende:
Ben benieuwd hoe het er zonder bewerkte beelden uitzag
Ben in principe al geslaagd ook al moet ik dinsdag nog 2 examens, heb al de benodige punten.quote:
een beetje onbekende volkszanger heeft ook drie optredens per week, geen volle zalen, wel op bedrijfsfeestjes en bruiloftenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Wel leuk voor ze, dat ze veel optredens doen. Ze hebben er in ieder geval IETS aan overgehouden dus.
Gefeliciteerd alvastquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:43 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ben in principe al geslaagd ook al moet ik dinsdag nog 2 examens, heb al de benodige punten.
Ben benieuwd of het wat wordt vanavond.
Maar ook in het buitenland.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
een beetje onbekende volkszanger heeft ook drie optredens per week, geen volle zalen, wel op bedrijfsfeestjes en bruiloften
Thea (van Theo)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Die tandjes van die ene net, net Bugs Bunny.
liev toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Die tandjes van die ene net, net Bugs Bunny.
Gordonquote:
Zeg dat hier nou nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:48 schreef kwiwi het volgende:
winnen zullen ze niet, ze zijn te jong om wat mee te kunnen doen
Borrel?quote:
ik heb mij ook keurig gedragenquote:
quote:
Ze is 9.quote:
Ach, die is meerderjarig, en gayquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]Houwen zo. Al beloof ik niet dat wij dames ons inhouden met Dan
toch vind ik de dans ook wel goedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Ach ja het is wel schattig en zo, maar ik houd er gewoon niet van. Dat gedans en al helemaal niet met een groep kinderen.
Yentl? Denk ik, uit de film.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Heet ze nou Gentle? Of schrijf je dat als Jentel?
Zal wel tokkie Jentel zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Heet ze nou Gentle? Of schrijf je dat als Jentel?
Yentl, zo heette ook een van de solodanseressen dit seizoenquote:
Ohquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Yentl, zo heette ook een van de solodanseressen dit seizoen
Ik weet dat dus nooit, wat ik al vaker zeg: ik zie het gewoon niet of het goed is, met zingen kun je nog horen of het vals is. Maar met dansen, geen idee of ze goed dansen of niet.quote:
ik wil ook een dochter, maar ik ga haar zelf maken en bij mijn eigen vrouwquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Patricia als draagmoeder?![]()
Ze is in de 60.
Ja dat is een leuk programmaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Nee ik kom er op terug, bij dat dance programma op MTV (best dance crew?) heb je grote groepen en dat is pas écht tof om naar te kijken.
Dit is altijd 100% een groep die synchroon danst, met 1 uitschietend pasje.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik wil ook een dochter, maar ik ga haar zelf maken en bij mijn eigen vrouw
nu nog een vrouw zoeken
mooie meid hoorquote:
oud genoegquote:
En een gekneusde rib inderdaad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je zal maar vallen terwijl je ondersteboven hangt
dan mag jij hem hebbenquote:
Zeker als je dit jezelf aan moet leren!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ze valt terwijl ze ondersteboven hangt en verkeerd terecht komt, kan ze wel verlamd raken of zelfs doodgaan ...
Gevaarlijke sport.
De muziek en de belichting maakt het interessant, zonder zou het volgens mij niet zoveel zijn.quote:
Ja dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
De muziek en de belichting maakt het interessant, zonder zou het volgens mij niet zoveel zijn.
Al was dat laatste wel heel knap (en eng!).
Dacht ik ook heel even, niet dat ze zou gaan vallen, maar dat het niet ging zoals ze wilde.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
ik vraag me af of het wel helemaal goed ging
Ik vond de muziek en belichting eerder tegenwerkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
De muziek en de belichting maakt het interessant, zonder zou het volgens mij niet zoveel zijn.
Al was dat laatste wel heel knap (en eng!).
ik vind dit juist goed, niet op safe spelen door je rondingen te laten zien, maar verhullende kleding waardoor mensen echt naar je act gaan kijkenquote:
Het was ook een vraag, geen commentaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik vind dit juist goed, niet op safe spelen door je rondingen te laten zien, maar verhullende kleding waardoor mensen echt naar je act gaan kijken
Ik ook. Vooral de belichting. Het was niet goed te zien wat ze allemaal deed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond de muziek en belichting eerder tegenwerken
Het is dan ook een showquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:02 schreef FokNederland het volgende:
Die kleren die Patricia en Gordon aanhebben zal je iemand in het dagelijks leven ooit zien dragen.
Nou ik heb wel gekkere dingen gezien hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:02 schreef FokNederland het volgende:
Die kleren die Patricia en Gordon aanhebben zal je iemand in het dagelijks leven ooit zien dragen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:01 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Het was ook een vraag, geen commentaar.
Heeyquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:02 schreef MissJ het volgende:
zoo pfffffffffffffffff nu pas thuis!!
Onwijs treingezeik gehad (zie ook mijn Twitter)... Kan ook nu pas eten![]()
wat heb ik gemist tot nu toe?
Goed dat je het zelf beseftquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik ben eigenlijk best wel een smeerlap
ooow mooi zoquote:
welkom, je hebt twee geweldige acts gemist, een schattig meisjes-dansgroepje en een slangenmeisjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:02 schreef MissJ het volgende:
zoo pfffffffffffffffff nu pas thuis!!
Onwijs treingezeik gehad (zie ook mijn Twitter)... Kan ook nu pas eten![]()
wat heb ik gemist tot nu toe?
Ze zingen met zijn tweeën en ik hoor er maar 1.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:05 schreef kwiwi het volgende:
ik hoor haar niet echt boven de instrumenten uit..
Ja nu je het zegt.. Zou dit zo horen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zingen met zijn tweeën en ik hoor er maar 1.
dit dusquote:
Deze gaan het toch niet worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Je staat in de halve finale en dan kies je zo'n saai liedje?
Ik begin nu aan mijn magnetronnasi met saté ayam.quote:
Ik had ook sate ayam vanavondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik begin nu aan mijn magnetronnasi met saté ayam.![]()
Geen zin om te koken, want dan mis ik een deel van HGT.
Ja, het blijft niet koud.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Mijn wijn wordt elke keer lauw met dit weer.
Dat is lekker hè?quote:
rode wijn smaakt het beste op kamertemperatuur, maar vrouwen drinken meestal rosé of witte wijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik begin nu aan mijn magnetronnasi met saté ayam.![]()
Geen zin om te koken, want dan mis ik een deel van HGT.
Witte wijn!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
rode wijn smaakt het beste op kamertemperatuur, maar vrouwen drinken meestal rosé of witte wijn
ik drink alleen rode wijnquote:
Karina, is Hotter den my dotter de moeite om terug te kijken? Of gewone reguliere aflevering?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
In de winter drink ik wel rood en kamertemperatuur is ca 17 graden, rode zou nu ook veel te warm worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
rode wijn smaakt het beste op kamertemperatuur, maar vrouwen drinken meestal rosé of witte wijn
Ik drink cocktails.quote:
twee goede acts, daarna 1 oersaaie, ik blijf nog wel even kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:11 schreef kwiwi het volgende:
ik ben overgestapt naar discovery.. vond er tot nu toe niks aan.
Ja de eerste moeder was een beetje zielig, heel wit en zag er oud uit. En de tweede was ordi met een neef die nicht wasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Karina, is Hotter den my dotter de moeite om terug te kijken? Of gewone reguliere aflevering?er komt zoveel dit weekend dat ik het liever skip als het 2 doorsnee moeders zijn
van wijn droog je ook uitquote:
*dept voorhoofd van D.*quote:
Wanneer is de herhaling?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Karina, is Hotter den my dotter de moeite om terug te kijken? Of gewone reguliere aflevering?er komt zoveel dit weekend dat ik het liever skip als het 2 doorsnee moeders zijn
Lekker, al houd ik alleen van niet zoete cocktails, zoals bijv, een Marguerita.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik drink cocktails.Nu niet hoor, maar als ik drink, dan drink ik dat.
Oh dat wil ik ook kijken! Sowieso '24 uur met'quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de eerste moeder was een beetje zielig, heel wit en zag er oud uit. En de tweede was ordi met een neef die nicht wasDie waren wel grappig.
Ik wil morgen ook nog wat kijken: 24 uur met Huntelaar, dat is nu bezig.
Dat moet wel, want heb het ooit 's avonds voorbij zien komenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Was vanmiddag, ik heb het vanmiddag gekeken. Ik wee tniet of er NOG een herhaling is.
TLC? Ik za tniet op te letten. Die hebben best leuke programma's. Je moet het even in de gaten houden.quote:
Ik drink sowieso geen alcohol omdat Glutendieet en geen bierquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik drink cocktails.Nu niet hoor, maar als ik drink, dan drink ik dat.
RTL Lounge, was net reclame voorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
TLC? Ik za tniet op te letten. Die hebben best leuke programma's. Je moet het even in de gaten houden.
Joanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Die kalender had ik ook gekocht, mooi niets gewonnenEn ik had op Joan gewed... slechte week voor mij qua gokken.
Nee dit keer was dancesplash niet zo interessantquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
zeker leuk, maar Dancesplash is leuker
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien voor de halve finales.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze waren leuk, omdat ze ook een bandje erbij hebben.
toch is de muziek slordig, sommige bandleden zitten niet scherp op de maat en dit is geen swingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik zei bandje, maar het is nu een heel orkest zowat!
inderdaad ja. welk verhaal dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |