quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
Chocola + Buggles in de pocketIk dacht nog even aan MissJ, ik zag de Chocolate chips, die had jij toch afgelopen week, dacht ik, MissJ?
Zelfs die lagen er niet, alleen de bruine en de gele, maar ik wil persé de blauwequote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat net nog bij de M&M's te kijken, met zo'n oranje leeuwenpruik geloof ik... Maar dat zijn zeker de gewone, niet die jij zoekt toch?
Dancesplash, ik verstond altijd Danceflash, leuke vrolijke meisjes, ik hoop dat zij doorgaanquote:Dancesplash (dansgroep)
Kelly de Vos
Mariachi Sol y Luna (Mariachi muziek)
The Classix (dansgroep)
Moerad (martial arts)
Laura (zang)
Ink Kid Choco (freestyler)
en Golden Ticket winnaars The Devils (illusionisme)
Ja dat is de crispy, die is altijd als eerste uitverkocht.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
Hehe, die site van de M&M's is wel leukZat even te kijken!
Welke smaak is de blauwe Karina?Is dat die crispy?
hoop eerder dat het niets ernstigs isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:24 schreef BabeWatcher het volgende:
kut, het alarm gaat af op mijn werk, ik hoop dat ik op tijd terug ben
Helleuquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef FokNederland het volgende:
Goedeavond alvast, bijna einde van mijn examenperiode.
Ruit ingegooid, maar de directeur is nu ter plekke om de glaszetter te ontvangen. Dat gaat wel even duren op vrijdagavondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
hoop eerder dat het niets ernstigs is
ontspanning is een goede voorbereiding, veel succes dinsdagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef FokNederland het volgende:
Ola en mooiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef FokNederland het volgende:
quote:
Het leek een schoenendoos, schoenen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
wat zou er in die doos zitten die ze onder haar bed schopte
sowieso, vier grote mensen op de slaapkamer van een meisjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Wat een taalgebruik: ga jij maar lekker een uitrustje doen
En ze keken allemaal even dom uit hun ogenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
sowieso, vier grote mensen op de slaapkamer van een meisje
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:34 schreef BabeWatcher het volgende:
hee, is dat niet die man die hier modereert ?
onderkoffer in Nederlandquote:
Pisces is doesjequote:
komt nogquote:
ik volg dit al een paar jaar niet meerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet meer wat ze toen deden, maar volgens mij vond ik dat leuker.
dan moet je in de zaal zittenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:41 schreef D. het volgende:
Ben benieuwd hoe het er zonder bewerkte beelden uitzag
Ben in principe al geslaagd ook al moet ik dinsdag nog 2 examens, heb al de benodige punten.quote:
een beetje onbekende volkszanger heeft ook drie optredens per week, geen volle zalen, wel op bedrijfsfeestjes en bruiloftenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Wel leuk voor ze, dat ze veel optredens doen. Ze hebben er in ieder geval IETS aan overgehouden dus.
Gefeliciteerd alvastquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:43 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ben in principe al geslaagd ook al moet ik dinsdag nog 2 examens, heb al de benodige punten.
Ben benieuwd of het wat wordt vanavond.
Maar ook in het buitenland.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
een beetje onbekende volkszanger heeft ook drie optredens per week, geen volle zalen, wel op bedrijfsfeestjes en bruiloften
Thea (van Theo)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Die tandjes van die ene net, net Bugs Bunny.
liev toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Die tandjes van die ene net, net Bugs Bunny.
Gordonquote:
Zeg dat hier nou nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:48 schreef kwiwi het volgende:
winnen zullen ze niet, ze zijn te jong om wat mee te kunnen doen
Borrel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |