SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Don't be a drag, just be a queen!
Ha één van de hetero'sleukerds!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond het leukGreys is zo lekker gek
en ik vond het hilarisch om yvonne eens in het echt te zien!!
ik kon niet in slaap komen voor 5 uurquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ha één van de hetero'sleukerds!
Hebben jullie een beetje geslapen?
Of snurkt Lange Frans?
ik vind jou een heerlijkheid, trouwens!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb alleen Nederland, Zweden en de uitslag gezien, vond het buiten toch beter uit te houden!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:18 schreef ElisaB het volgende:
Ben ff weg; ga me inschrijven op de politieschool
De foto's doe ik daarna wel. Als ik nog terugkom that is
Don't you just lurrrrrve the ESFjes?quote:
Haha, right back at yaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik vind jou een heerlijkheid, trouwens!
Pics van die orgie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En ik ben stiekem een beetje fliefd op jullie allemaal![]()
Henk goed geprijsd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar die zachte bedden, ik lag wel in een kuil
.
En greys, wat is henk goed geprijsd. En wat is Peter (de barman, peter van FOK! natuurlijk ook) een leuke kerel
![]()
. Sowieso is al het personeel haske leuk.
Oeh, da's kutquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:32 schreef sp3c het volgende:
lol
ik heb geen pinpas meer
als iemand er 1 vond van de ING ( wel Oranje) dan istie mogelijk van mij
I dooooo gurl!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeneenee, eerst die foto's
Owja, accountje aanmaken, moment
[..]
Don't you just lurrrrrve the ESFjes?![]()
het is niet ongebruikelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, da's kut
Zit ie niet ergens in een vakje van je tas?? Ergens plat tussen geschoven ofzo?
Niet om het in te wrijven (egnie!) maar je hebt wel echt iets gemist.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef Renesite het volgende:
Proberen om volgende keer er ook te zijn
Moet yvonne ook eens meetrn
Ja de bon viel me alles meequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk goed geprijsd?
Of zijn drankjes?![]()
Hoezo, viel je bon mee?En Peter en Bianca zijn ook schatjes
Ik denk dat die donkere man met dat leeuwenshirt hem heeft meegenomen. Die zag ik steeds zo kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:32 schreef sp3c het volgende:
lol
ik heb geen pinpas meer
als iemand er 1 vond van de ING ( wel Oranje) dan istie mogelijk van mij
Zelfs de mijne viel mee en ik had nog wel aan de bel gehangenquote:
We waren er al bang voorquote:En arme Cor de taxichauffeur.
waarvan 6 met hoofden en de rest met halvequote:
Ik ben er eiks wel erg tevreden overquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
waarvan 6 met hoofden en de rest met halve?
Ja ja ja ja JAAAAA!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Doen julie dit volgens jaar weer? dan kom ik ook, kan ik tenminste eens met mensen kijken die ook van ESF houden, niemand op m'n werk snapt mijn huidige teleurstelling en desillusie.
het zijn ook altijd dezelfden!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat die donkere man met dat leeuwenshirt hem heeft meegenomen. Die zag ik steeds zo kijken
Henk gaat binnenkort uitbreiden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Volgend jaar heb je dan wel een groter kroegje nodig
Ohquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk gaat binnenkort uitbreiden.
(Serieus.)
Het was wel een lekkertje overigensquote:
Nee het gaat de andere kant op uitbreiden begreep ik, als je het terras op loopt naar linksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hij koopt het pand van de vervelende en klagende buurvrouw erbij?!
Als in win-win situatie?
Had ik trouwens al gezegd dat ik het ontzettend leuk en gezellig vond gister?
Geen idee, maar ik heb ook een paar leuke foto's van dat maffe geval!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie was trouwens die gek met die badmuts met belletjes die op vrijwel elke foto opduikt
Ah, ok! Ben benieuwd, zal m binnenkort eens uithoren dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee het gaat de andere kant op uitbreiden begreep ik, als je het terras op loopt naar links
En ja het was super!
Heb een hele leuke foto van jou met Henk samen!
Ja, die was niet te missen onmisbaar!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb ook een paar leuke foto's van dat maffe geval!
Foto?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit in de trein op zo'n tyssenstuk met een foute nazi uit de oorlog en een pastoor..
Het lijkt me ook een prima plek voor een zaterdag of zondagmiddag lekker op terras zittenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk gaat binnenkort uitbreiden.
(Serieus.)
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef Duvel het volgende:
Geen idee, maar ik heb ook een paar leuke foto's van dat maffe geval!
Ik heb zo vreselijk gelachen om mijn foto'squote:
net niet... Wel veelzeggende tattoo'squote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie nu een opa nog in zijn naziuniform voor me
Ik word bangquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:34 schreef ElisaB het volgende:
Kom maar op met die bucket; ik heb zulke lieve foto's (de hit van de avond: Takki en Erik)
naughty naughy gurlquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef Goodbye het volgende:
Elies, graag geen fotos van mij op Facebook! Al helemaal niey met sigaret ivm familie.
Ja, krijgen we dat gezeikquote:
Waar is die fotoquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef Goodbye het volgende:
Elies, graag geen fotos van mij op Facebook! Al helemaal niey met sigaret ivm familie.
Ja, dat was tof!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nog even een memorabel moment:
Servie begint met optreden.
Ondertiteling via Teletekst staat aan.
Iedereen ziet dat het liedje ondertitelt wordt en gaat gelijk meezingen.
Wat heel makkelijk ging, want bijzonder eenvoudig en voorspelbaar liedje.
De blik van Greys toen.![]()
Volkomen in shock omdat er zeker 30 man in het Servisch staan mee te zingen.![]()
Zo mooi!![]()
Greys stond niet voor het grote scherm en keek dus niet naar een scherm met ondertiteling.
Je staat niet op mijn feesboek hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef Goodbye het volgende:
SRSLY, je bent 24quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik dacht serieus dat ik gek werdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Volkomen in shock omdat er zeker 30 man in het Servisch staan mee te zingen.![]()
Zo mooi!![]()
Greys stond niet voor het grote scherm en keek dus niet naar een scherm met ondertiteling.
Ha, hetero!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
En weer thuis!![]()
Was echt hartstikke leuk, maar idd wel erg warm.
Als Henk gaat uitbreiden, kan er dan niet meteen een aircootje in?
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bartje mop, mogen jij en Mw Bart wel op mijn FB?
Dag wijfiequote:
Nou en?quote:
Elies dacht mss dat die afspraak voor FOK! goldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou en?
Afspraak is mi ook geen fotos online zonder toestemming
Eens. Behalve de emmer dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou en?
Oeh, kun je 'm ook naar mij pm'en?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn pics in de emmert gegooid, de inlog komt er nu aan naar jullie per PM.
Wapperen jullie even je eigen pics ook gewoon in dat album? Hoeft geen apart album, gewoon er bij kwakkenDe opties staan al op private enzo.
Nou dan moet familie niet moeilijk doen als je rookt. Je leeft inmiddels je eigen leven.quote:
Nou ja, je komt naar een meet, dan weet je dat er foto's gemaakt worden. En je weet dat het een meet van een internetforum is, dan weet je dat er foto's online komen. En je weet dat niet iedereen weet wie wie is, en dat dus niet gevraagd kan worden of je toestemming geeft.quote:Afspraak is mi ook geen fotos online zonder toestemming
Het zag er zoooooooooooo grappig uit!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik gek werd![]()
![]()
Je zag me denken volgens mij van 'Hèhhhhhh????WTF kunnen al die lui ineens het Servische lied zingen????" Had heul die ondertietelts niet gezien
Bart van Lingen.quote:
In dit topic is al gezegd: geen foto's online.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:54 schreef Bart het volgende:
Nou ja, je komt naar een meet, dan weet je dat er foto's gemaakt worden. En je weet dat het een meet van een internetforum is, dan weet je dat er foto's online komen. En je weet dat niet iedereen weet wie wie is, en dat dus niet gevraagd kan worden of je toestemming geeft.
Ik had niet goed gekeken; zomaar wat random dingetjes uit de grote map. Ik had alleen geprobeerd te checken of er toevallig mensen in zag staan die ik zichzelf ook niet op FB zag posten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:51 schreef Goodbye het volgende:
Er zijn toch afspraken over gemaaktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou dan moet familie niet moeilijk doen als je rookt. Je leeft inmiddels je eigen leven.
[..]
Nou ja, je komt naar een meet, dan weet je dat er foto's gemaakt worden. En je weet dat het een meet van een internetforum is, dan weet je dat er foto's online komen. En je weet dat niet iedereen weet wie wie is, en dat dus niet gevraagd kan worden of je toestemming geeft.
Behalve als dat van te voren is afgesprokenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou dan moet familie niet moeilijk doen als je rookt. Je leeft inmiddels je eigen leven.
[..]
Die stonden er al.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
In dit topic is al gezegd: geen foto's online.
Niet met mij hoor, ik heb geen afspraak gezien.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve als dat van te voren is afgesproken
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet met mij hoor, ik heb geen afspraak gezien.
Behalve dan dus van degenen die daar toestemming voor hebben gegevenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
^^quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
In dit topic is al gezegd: geen foto's online.
En het is het waard om hier nu zo moeilijk over te gaan lopen doen? Goodbye moet per se met haar hoofd op FOK en Facebook?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik emmer niet. Er is opeens een afspraak waar ik in ieder geval niets vanaf weet, en misschien wel meer mensen. Lekker duidelijke afspraak dus. Ik vind het prima hoor, maar dan moeten mensen niet gaan huilen als er opeens wel foto's online staan. Dat ligt dan aan gebrekkige communicatie, niet aan mensen die zich niet aan 'de afspraak' houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:57 schreef Greys het volgende:
Bart, emmer niet zo![]()
Sommigen hebben van te voren aangegeven niet zomaar online te willen.
Daar houden we ons aan. Jij vindt het niet erg (Elies vroeg het jou net), Henk vindt het niet erg (dat heb ik hem al gevraagd) enz.
Niets moet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En het is het waard om hier nu zo moeilijk over te gaan lopen doen? Goodbye moet per se met haar hoofd op FOK en Facebook?
Ja kak hè. Ik bedoel daar toch niets meequote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:00 schreef Greys het volgende:
WTF Hara met je 'die Henk van jou' op FB
Niets van mij bij!
Alleen in de photobucket, inlog komt per PM naar jullie toe.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Waar staan/komen/zijn al die foto's eigenlijk?
Wil wel graag even checken of ik er niet al te belachelijk op sta.
Er is nog geen linkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef MissBliss het volgende:
Als we dan toch moeilijk aan het doen zijn zou ik het ook raar vinden als de link gepm'd wordt naar mensen die er niet bij waren(Ik weet niet of dat gebeurt, maar ik zie hierboven wel het verzoek van Fascination, die was er niet bij toch? Zo wel, my bad)
Niet doen joh; my bad, ik zat gewoon ff niet te goed op te letten. Blame it on Joan en de Balkan!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:59 schreef Goodbye het volgende:
Nou jeetje, ik zit me hier nu gewoon rot te voelen.. ben niet boos op elies ofzo, ik heb gewoon liever geen fotos online en dat is van tevoren afgesproken. Had ik dan niet moeten komen ofzo? Lijkt me niet, ik wilde gewoon gezellig ESF kijken.
Als sommigen hier foto's van zichzelf willen plaatsen komen die gewoon hier hoorquote:
Sorryquote:
Vanaf hier: [WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #27 Sexy hees, maar toch kudtquote:
Had je maar vast half zekerheidquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sorry
En ik sta zelf maar op 3 foto's ofzo
Jou altijdquote:
Da's geen afspraak maar een aannamequote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vanaf hier: [WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #27 Sexy hees, maar toch kudt
no problemooquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef Greys het volgende:
Roozjee en Pat, vinden jullie het heel toevallig goed om eentje van ons drie hier te zetten?
Jullie staan er leuk op! Of liever niet?
Okquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen in de photobucket, inlog komt per PM naar jullie toe.
En van jou en mij dus eentje op Facebook, maar dat had je per DM goedgekeurd
Ja hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef Greys het volgende:
Roozjee en Pat, vinden jullie het heel toevallig goed om eentje van ons drie hier te zetten?
Jullie staan er leuk op! Of liever niet?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had je maar vast half zekerheid
Maar je staat er bij mij wel heel schattig op
Ik post niets meer, maar zal ze strakjes in de emmer zettenquote:
Over erge foto's gesproken! Ik heb zo'n erge van jouquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:18 schreef Duvel het volgende:
Kom maar op met de link, nu kan ik nog uploaden vanaf mijn werk, die hebben een veel snellere lijn dan ik thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Wat ben jij groot. Of lijkt dat maar zo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nee hoor, alleen met achternaam, daarom denk ik niet dat er veel zijn die dat nog weten.![]()
Op alleen voornaam is toch weinig te zoek/vind/tracken zeg maar.
Lijkt maar zo, er was iemand die nog een centimeter of twee groter is dan ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat ben jij groot. Of lijkt dat maar zo?
Heb toch je voornaam nog even weggepoetst en foto vervangenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nee hoor, alleen met achternaam, daarom denk ik niet dat er veel zijn die dat nog weten.![]()
Op alleen voornaam is toch weinig te zoek/vind/tracken zeg maar.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb toch je voornaam nog even weggepoetst en foto vervangen
Ik vond jou zo ontzettend leukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Godsamme, ik sta op eentje ook wel weer alsof ik een chromosoompje teveel heb![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond jou zo ontzettend leukMisschien wel juist door dat extra chromosoompje
De emmer loopt hier steeds vastquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:36 schreef Greys het volgende:
Ja nou wat ben ik fotogeniek![]()
Met mijn zweethaar en plakhoofd op elke foto
Elies, die van jou met die melk![]()
![]()
Hier loopt ie ook vast.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De emmer loopt hier steeds vastIs ie erg
(je mag 'm anders wel posten hoor)
De boekensteuntjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:41 schreef Greys het volgende:
Hahahahaa die derde foto in de emmert nu van mij met mijn tong uit mijn bek![]()
Wat erggggggggggg
Deze vind ik wel leuk
[ afbeelding ]
Eerste wat ik geleerd heb op mijn huidige werk, als je vrij bent (een dag, een week of nog langer) NOOIT de telefoon opnemen, liefst telefoon uitzetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef PatriQue89 het volgende:
He fijnik mag als k thuis ben direct door naar werk
ze lopen achter enzoooo... Axch verdien de halve meet weer terug ofzo :p
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De emmer loopt hier steeds vastIs ie erg
(je mag 'm anders wel posten hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Greys het volgende:
Weet je het zeker?
BoewhahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ging weer een slipperdepip![]()
![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
[..]
Weet je het zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik blijf echt lachenquote:
achhhh... Had ook nee kunnen zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eerste wat ik geleerd heb op mijn huidige werk, als je vrij bent (een dag, een week of nog langer) NOOIT de telefoon opnemen, liefst telefoon uitzetten.
Dat mogen we allemaal nog steeds, gij staat erop als een model.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik blijf echt lachen
Ow, ow, ow... Na deze pic mag niemand meer zeuren dat ie er iets minder flatteus op staat
En bedanktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat mogen we allemaal nog steeds, gij staat erop als een model.
Graag gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
[..]
Weet je het zeker?
WhahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Ik dank uquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:53 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens Yv, wat heb je toch nog steeds zalige heupen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Kom, we sturen 'm opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Gaan we Bingo-en!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:05 schreef Greys het volgende:
Het was echt niet te harden zo heet ja
En toch volhouden he, wij!Bikkels!
Aan allen:
Henk heeft laten weten dat ie het een geweldige avond vond en dat ie graag vandaag alweer begint aan de voorbereidingen voor de volgende keer met jullie
Ja hallo, neem dan maar een hele berg cash mee op vakantiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet ongebruikelijk
ik gok trouwens dat ik het eerder ben verloren want ik kan me niet voorstellen dat ik ermee heb staan zwaaien in het cafe zelf ... ondanks de oranje kleur
Leuk! Wel eerst naar het NSF hèquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Doen julie dit volgens jaar weer? dan kom ik ook, kan ik tenminste eens met mensen kijken die ook van ESF houden, niemand op m'n werk snapt mijn huidige teleurstelling en desillusie.
joh hijs al geblokkeerd en automatisch besteld, die is dan allang binnenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, neem dan maar een hele berg cash mee op vakantie
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo mooi!![]()
Tof!quote:
Dan zijn we er nog welquote:
Hoevaak verlies jij dat ding?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
joh hijs al geblokkeerd en automatisch besteld, die is dan allang binnen
no commentquote:
dronkenquote:
qftquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:07 schreef Greys het volgende:
ARGHHHHHHH ik kom nu een paar pics van mezelf tegen in de bucket, die die bucket echt NOOIT, maar dan ook NOOIT mogen verlaten![]()
![]()
Eens en eens!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:12 schreef yvonne het volgende:
En maanvis is stiekem heel aardig.
En ik ben fan van Zwabber, wat een lieffie
Hehe, leuk pakje, hoor, Greys.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:41 schreef Greys het volgende:
Hahahahaa die derde foto in de emmert nu van mij met mijn tong uit mijn bek![]()
Wat erggggggggggg
Deze vind ik wel leuk
[ afbeelding ]
Dank!quote:
Al die foto's dat je met die speld staat te klotenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank!
Ik had er een korte broek onder, anders durfde ik niet te bukken
Elies heeft doelgericht en doelbewust een goede weergave van de avond gedaanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:12 schreef Greys het volgende:
Elies heeft ook in het wilde weg allemaal vreemden lopen kieken zie ik![]()
![]()
Ik zit echt hardop te hinniken nu, zo erg zijn sommige pics!
Second that!quote:
Second that tooquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:15 schreef yvonne het volgende:
En hoe komt die Bart aan zo'n enorm leuke knappe vrouw?!
Wat een mooitje Bart
Ja, dat deed ik gelukkig ook maar 134 keer op die avond ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Al die foto's dat je met die speld staat te kloten
quote:
Hoe vind je die ene waar ze niet met haar spelden staat te kloten?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Al die foto's dat je met die speld staat te kloten
Uit de heup geschoten geloof ik; ze had ik er een stuk of wat, maar deze kan er best wel uitquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:29 schreef Greys het volgende:
Wie heeft Henk zo van onderaf lopen fotograferen in de keuken?
En vooral, hoe?
quote:
ik kan het nu vinden iig in principequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:34 schreef Greys het volgende:
Dat is dus die taart waar we al maanden over lopen te zeuren en jubelen hier, die eten we elke keer als we daar zijn![]()
quote:
Hoi jongen waarvan ik me steeds afvroeg wie je wasquote:
Serieus, kan jij niet proberen het recept los te peuteren?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:34 schreef Greys het volgende:
Dat is dus die taart waar we al maanden over lopen te zeuren en jubelen hier, die eten we elke keer als we daar zijn![]()
Lekker klef he?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Serieus, kan jij niet proberen het recept los te peuteren?
Hij was echt ongelooflijk
Oh, maar die is een paar keer door het poortje gegaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:58 schreef Greys het volgende:
Weet je wie die taart altijd maakt?
Nou, zij links! Ik adoreer haar daarom voor de rest van mijn leven!
[ afbeelding ]
Ja, maar misschien is het maar beter als ik het recept niet weet, ik zou me echt helemaal kogelrond kunnen eten aan die taart.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker klef he?
Een soort brownie, maar dan kleffer.
... precies dát!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
en de hele fucking avond was ook een favoriet momentje.
Oh ja onsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, maar die is een paar keer door het poortje gegaan.
Maar dat lag niet alleen aan het poortje hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:03 schreef Greys het volgende:
Ze zullen echt gedacht hebben dat we niet helemaal honderd waren
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker klef he?
Een soort brownie, maar dan kleffer.
klein?!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Sp3c, het kleinere broertje van Franklin.
Best wel een beetje, toch?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:05 schreef sp3c het volgende:
hoe werkt photobucket eigenlijk, nieuwere foto's komen er vooraan bij straks neem ik aan?
Vanaf jouw ooghoogte niet neequote:
mooi!quote:
Ha Muisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:14 schreef Muis006 het volgende:
Zo. Hoi.
Eerst bijlezen of eerst foto's kijken?
Ik heb wel dwergen gezien. Geen reuzenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:09 schreef sp3c het volgende:
nou er liepen ook best wat reuzen rond moet ik zeggen
maar die zijn dus groot
Sprekend hè!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Sp3c, het kleinere broertje van Franklin.
Wie?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik heb wel dwergen gezien. Geen reuzen
Zie je? Ik heb gelijk, altijd met 2 handjes om je bierquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:13 schreef sp3c het volgende:
sta ik nog op elke foto met 2 handjes aan mijn bier
[..]
mooi!
ik ga naar het strand
Rightquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en muis, niks gelogen over je vriend![]()
![]()
![]()
.
Nou jij bedankt voor de organisatiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het echt ontzettend leuk
Bedankt allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |