Wat ben jij groot. Of lijkt dat maar zo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nee hoor, alleen met achternaam, daarom denk ik niet dat er veel zijn die dat nog weten.![]()
Op alleen voornaam is toch weinig te zoek/vind/tracken zeg maar.
Lijkt maar zo, er was iemand die nog een centimeter of twee groter is dan ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat ben jij groot. Of lijkt dat maar zo?
Heb toch je voornaam nog even weggepoetst en foto vervangenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nee hoor, alleen met achternaam, daarom denk ik niet dat er veel zijn die dat nog weten.![]()
Op alleen voornaam is toch weinig te zoek/vind/tracken zeg maar.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb toch je voornaam nog even weggepoetst en foto vervangen
Ik vond jou zo ontzettend leukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Godsamme, ik sta op eentje ook wel weer alsof ik een chromosoompje teveel heb![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond jou zo ontzettend leukMisschien wel juist door dat extra chromosoompje
De emmer loopt hier steeds vastquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:36 schreef Greys het volgende:
Ja nou wat ben ik fotogeniek![]()
Met mijn zweethaar en plakhoofd op elke foto
Elies, die van jou met die melk![]()
![]()
Hier loopt ie ook vast.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De emmer loopt hier steeds vastIs ie erg
(je mag 'm anders wel posten hoor)
De boekensteuntjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:41 schreef Greys het volgende:
Hahahahaa die derde foto in de emmert nu van mij met mijn tong uit mijn bek![]()
Wat erggggggggggg
Deze vind ik wel leuk
[ afbeelding ]
Eerste wat ik geleerd heb op mijn huidige werk, als je vrij bent (een dag, een week of nog langer) NOOIT de telefoon opnemen, liefst telefoon uitzetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef PatriQue89 het volgende:
He fijnik mag als k thuis ben direct door naar werk
ze lopen achter enzoooo... Axch verdien de halve meet weer terug ofzo :p
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De emmer loopt hier steeds vastIs ie erg
(je mag 'm anders wel posten hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Greys het volgende:
Weet je het zeker?
BoewhahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ging weer een slipperdepip![]()
![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |