SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Don't be a drag, just be a queen!
Ha één van de hetero'sleukerds!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond het leukGreys is zo lekker gek
en ik vond het hilarisch om yvonne eens in het echt te zien!!
ik kon niet in slaap komen voor 5 uurquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ha één van de hetero'sleukerds!
Hebben jullie een beetje geslapen?
Of snurkt Lange Frans?
ik vind jou een heerlijkheid, trouwens!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb alleen Nederland, Zweden en de uitslag gezien, vond het buiten toch beter uit te houden!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:18 schreef ElisaB het volgende:
Ben ff weg; ga me inschrijven op de politieschool
De foto's doe ik daarna wel. Als ik nog terugkom that is
Don't you just lurrrrrve the ESFjes?quote:
Haha, right back at yaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik vind jou een heerlijkheid, trouwens!
Pics van die orgie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En ik ben stiekem een beetje fliefd op jullie allemaal![]()
Henk goed geprijsd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar die zachte bedden, ik lag wel in een kuil
.
En greys, wat is henk goed geprijsd. En wat is Peter (de barman, peter van FOK! natuurlijk ook) een leuke kerel
![]()
. Sowieso is al het personeel haske leuk.
Oeh, da's kutquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:32 schreef sp3c het volgende:
lol
ik heb geen pinpas meer
als iemand er 1 vond van de ING ( wel Oranje) dan istie mogelijk van mij
I dooooo gurl!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeneenee, eerst die foto's
Owja, accountje aanmaken, moment
[..]
Don't you just lurrrrrve the ESFjes?![]()
het is niet ongebruikelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, da's kut
Zit ie niet ergens in een vakje van je tas?? Ergens plat tussen geschoven ofzo?
Niet om het in te wrijven (egnie!) maar je hebt wel echt iets gemist.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef Renesite het volgende:
Proberen om volgende keer er ook te zijn
Moet yvonne ook eens meetrn
Ja de bon viel me alles meequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk goed geprijsd?
Of zijn drankjes?![]()
Hoezo, viel je bon mee?En Peter en Bianca zijn ook schatjes
Ik denk dat die donkere man met dat leeuwenshirt hem heeft meegenomen. Die zag ik steeds zo kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:32 schreef sp3c het volgende:
lol
ik heb geen pinpas meer
als iemand er 1 vond van de ING ( wel Oranje) dan istie mogelijk van mij
Zelfs de mijne viel mee en ik had nog wel aan de bel gehangenquote:
We waren er al bang voorquote:En arme Cor de taxichauffeur.
waarvan 6 met hoofden en de rest met halvequote:
Ik ben er eiks wel erg tevreden overquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
waarvan 6 met hoofden en de rest met halve?
Ja ja ja ja JAAAAA!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Doen julie dit volgens jaar weer? dan kom ik ook, kan ik tenminste eens met mensen kijken die ook van ESF houden, niemand op m'n werk snapt mijn huidige teleurstelling en desillusie.
het zijn ook altijd dezelfden!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat die donkere man met dat leeuwenshirt hem heeft meegenomen. Die zag ik steeds zo kijken
Henk gaat binnenkort uitbreiden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Volgend jaar heb je dan wel een groter kroegje nodig
Ohquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk gaat binnenkort uitbreiden.
(Serieus.)
Het was wel een lekkertje overigensquote:
Nee het gaat de andere kant op uitbreiden begreep ik, als je het terras op loopt naar linksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hij koopt het pand van de vervelende en klagende buurvrouw erbij?!
Als in win-win situatie?
Had ik trouwens al gezegd dat ik het ontzettend leuk en gezellig vond gister?
Geen idee, maar ik heb ook een paar leuke foto's van dat maffe geval!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie was trouwens die gek met die badmuts met belletjes die op vrijwel elke foto opduikt
Ah, ok! Ben benieuwd, zal m binnenkort eens uithoren dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee het gaat de andere kant op uitbreiden begreep ik, als je het terras op loopt naar links
En ja het was super!
Heb een hele leuke foto van jou met Henk samen!
Ja, die was niet te missen onmisbaar!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb ook een paar leuke foto's van dat maffe geval!
Foto?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit in de trein op zo'n tyssenstuk met een foute nazi uit de oorlog en een pastoor..
Het lijkt me ook een prima plek voor een zaterdag of zondagmiddag lekker op terras zittenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk gaat binnenkort uitbreiden.
(Serieus.)
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef Duvel het volgende:
Geen idee, maar ik heb ook een paar leuke foto's van dat maffe geval!
Ik heb zo vreselijk gelachen om mijn foto'squote:
net niet... Wel veelzeggende tattoo'squote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie nu een opa nog in zijn naziuniform voor me
Ik word bangquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:34 schreef ElisaB het volgende:
Kom maar op met die bucket; ik heb zulke lieve foto's (de hit van de avond: Takki en Erik)
naughty naughy gurlquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef Goodbye het volgende:
Elies, graag geen fotos van mij op Facebook! Al helemaal niey met sigaret ivm familie.
Ja, krijgen we dat gezeikquote:
Waar is die fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |