Vooruit maar weer dan: laf, oh laf!quote:
Heb je zitten kijken? Vrijwel elke act was vals.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef mrbrown87 het volgende:
Joan zong gewoon vals. No way dat ze in de finale zit.
Helemaal niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Tijn het volgende:
Dit is het deel waarin Joan doorgaat naar de finale
niet eens vlees over?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zit nog ff lekmer in de tuin met een na-brandende bbq. Ik hoor het allemaal wel
[ afbeelding ]
Wij willen brood!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef Arcee het volgende:
Nu komt weer een tenenkrommend volksdansje van een kwartier.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef mrbrown87 het volgende:
Joan zong gewoon vals. No way dat ze in de finale zit.
Per stuk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef Maver24 het volgende:
Krijgen we nu dalijk meteen de volledige uitslag of per stuk.
Ow man, ik wil zo'n aardappel in schil in aluminiumfolie...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zit nog ff lekmer in de tuin met een na-brandende bbq. Ik hoor het allemaal wel
[ afbeelding ]
Kleed af, he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef N.icka het volgende:
13 vd 18 landen waren in het zwart gekleed....
ik ben armquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef Arcee het volgende:
Nu komt weer een tenenkrommend volksdansje van een kwartier.
Bij dance (achtige) nummers valt vals zingen gewoon minder snel op, bij een akoestisch nummer moet je heel veel geluk hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als dat een criteria is zit bijna niemand in de finale
Desondanks denk ik niet dat het lukt nee.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Tijn het volgende:
Dit is het deel waarin Joan doorgaat naar de finale
Als je minder vals zingt dan de rest maakt dat het nog niet zuiver :pquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wopwopwop je praat onzin man joan zong gewoon zuiver en goed... die gaat echt wel door
Zeker boos omdat België toen niet wonquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef Marie30 het volgende:
Waterloo![]()
![]()
![]()
Maar die kut-Lena hoef ik niet meer te zien, damn wat vond ik dat een stom mens en een rotlied met haar nepaccent...Nooit iemand zo gehaat zonder ze te kennen.
Ik zal er eens eentje ingooien :pquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ow man, ik wil zo'n aardappel in schil in aluminiumfolie...
Kloptquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker boos omdat België toen niet won
Dat accent was inderdaad erg vreemd (al vind ik de dictie van Joan ook niet zo fraai, sorry mensen)quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef Marie30 het volgende:
Waterloo![]()
![]()
![]()
Maar die kut-Lena hoef ik niet meer te zien, damn wat vond ik dat een stom mens en een rotlied met haar nepaccent...Nooit iemand zo gehaat zonder ze te kennen.
Lordi word door ESF geboycot omdat ze ESF belachelijk hebben gemaakt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Rookert het volgende:
Balen dat Lordi uit 2006 niet meedoet...
of alf poier uit 2002.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Rookert het volgende:
Nu nog... duurt even voor die gaar zijn hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zal er eens eentje ingooien :p
Dan moet Jantje wel opschieten als hij nog wat coke wil daar, die Dima schijnt aardig door te halen met dat witte poeder.quote:
Had 't jullie wel gegund, was een leuk liedje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
KloptPlus ik vond het ook echt een kutlied
wie is dat dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Vivienne van Assem maar dat is zaterdag pas
Damn, wat een lefquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lordi word door ESF geboycot omdat ze ESF belachelijk hebben gemaakt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Rookert het volgende:
ohjaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
niemand, er komen 10 enveloppen zonder commentaar
quote:
Het ESF win je door vriendjespolitiek, dat is al duidelijk sinds het begin.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Mensen die denken dat je ESF wint alleen door heel goed te zingen
Er zijn duizenden mensen over de hele wereld die geweldig kunnen zingen. Daarmee redt je het echt niet hoor.
quote:
casey fucking rybackquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:40 schreef Rookert het volgende:
De pot is er weer
Rybak is natuurlijk de enige echte baas hiertussen
Dat blijkt, want qua zang kan je beter american idol opzetten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Mensen die denken dat je ESF wint alleen door heel goed te zingen
Er zijn duizenden mensen over de hele wereld die geweldig kunnen zingen. Daarmee redt je het echt niet hoor.
Ik dacht eerst nog wel; wat een schattig koppie heeft ze en wat kijkt ze mooi in de camera. Maar acts als die van Oekraine, Zweden, Noorwegen en Slovenie doen het optreden van Joan dan weer helemaal teniet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:40 schreef Luxuria het volgende:
Joan heeft een leuk liedje, maar ze komt toch totaal niet over?! Ze staat daar maar als een houten plank met een gitaar in haar handen, kijkt nog niet eens goed in de camera. Echt geen show, dat doet de rest beter.
Thanksquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had 't jullie wel gegund, was een leuk liedje.
Maar Lena is leuk.
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
Oeeeeeeh hem wil ik wel mee in bed vanavondPrrrrrrr
quote:
quote:
quote:
Songfestivaltechnisch is het zeker geen overgewaardeerd nummerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef Stickertje het volgende:
fairytale... overgewaardeerd kut nummer
dit dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef Stickertje het volgende:
fairytale... overgewaardeerd kut nummer
WTFquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
Nog erger.quote:
Baas.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik doelde op die nicht. Niet die pot.
DIe klonk een stuk beter
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
Van dit skelet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij krijgt nu je moment van genot hoor
sneijderquote:
Mannen die huppelen zijn niet sexy. NIET. ECHT NIET.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
Volwassen geworden?quote:
Of Skikquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Pfff, al die artiesten zijn zo nep.Stuur Anne Soldaat daar eens heen, die laat wel even zien wat echte muziek is.
Lena is dan wel 100 keer leuker als Joan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef Toposcoupe het volgende:
Als Lena het kan, dan ook Joan. Hoop ik
Vind haar er nu ook minder uitzien. Haar haar is ook lichter geworden, enorm veel oogtroep op.quote:
Dat is ze ook. Ze is geen stijve hork en een beetje gek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef livelink het volgende:
Ik vind Lena echt heel leuk om één of andere reden.
Wat volwassener en mooier haar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef speknek het volgende:
Ik vind haar eigenlijk wel knapper geworden.
Bread, glorious breadquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Daar moet heel wat brood in.
Ze heeft iets heel stouts over zichquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef livelink het volgende:
Ik vind Lena echt heel leuk om één of andere reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |