Precies. Het is allemaal schreeuwerige nikszeggende drek. Joan steekt er serieus heel positief bij af. Dat het af en toe een beetje ernaast zat gaf het alleen maar extra charme.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Arcee het volgende:
Allemaal van die bombastische muziek met geschreeuw, enzo.
Nee, dan Joan.
Ja, was een goed stukje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Bittere_Bal het volgende:
gelukkig het refrein van Joan...dat is echt hetgene waar we het van moeten hebben
Zou ze hem al zitten voor te weken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Klipnap het volgende:
Let op mensen!!! JOAN GAAT WINNEN!!1!1!1!
Die vrouw van de Televizier gaat anders haar eigen artikel opeten
Ik zeg niet dat deze nummers echt beter zijn maar NL krijgt zeker geen sympathiestemmen en op basis van het nr zijn we niet een paar klassen beter.quote:
Er worden sowieso punten gegeven door nederland, of er nou 2 of een half miljoen televoters zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Travel. het volgende:
Waarom zou je stemmen? Ander land meer Punten en jij dus minder kans...
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Het is allemaal schreeuwerige nikszeggende drek. Joan steekt er serieus heel positief bij af.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Het is allemaal schreeuwerige nikszeggende drek. Joan steekt er serieus heel positief bij af.
Crazy Horses! [insert gil]quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Dat klonk als een lange Hinnik van een paard.
wat zit jij je aan te stellen zegquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
AAAAH EEN GEKLEURD PERSOON OP ESF!!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Toposcoupe het volgende:
Wat kijkt Joan toch heerlijk vrolijk vergeleken met de rest. Jammer dat in de recap niet zo'n goed stukje zat.
Driesje in het koor?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Anonymousz het volgende:
met kevin strootbaas gaan we winnen volgend jaar
Joan qua liedje en totaalplaatje zeker bij de besten, er was enorm veel bagger, dus ik heb nog wel goede hoopquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
AAAAH EEN GEKLEURD PERSOON OP ESF!!
Bosnie red het ook zonder punten van NL wel, redelijk nr en 5 balkanlanden die ook in deze finale zitten, komt wel goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iedereen op Bosnie stemmen en dan maak ik ¤ 1,- over. Even je rekeningnummer in PM zetten.
1miljoen graagquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iedereen op Bosnie stemmen en dan maak ik ¤ 1,- over. Even je rekeningnummer in PM zetten.
Die gaan zo door...als je maar genoeg in de kas stort.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef Little_Dolls het volgende:
Waar is Frankrijk, Spanje, Duitsland eigenlijk?
Ja redelijkquote:
Die staan automatisch in de finale/quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef Little_Dolls het volgende:
Naar mijn idee vals.quote:
Precies, eerder schattig.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Die staan automatisch in de finale/
Is dit een voorronde ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
......we gaan het wel redden..... hoop ik...
http://www.instantostrich.comquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef Little_Dolls het volgende:
spanje geen idee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef Little_Dolls het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oke, je mag met mij naar de Mc Donalds.
Maar we hebben daar geen optredens van gezien toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Die gaan zo door...als je maar genoeg in de kas stort.
Daar ga je het niet mee redden.quote:
neequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef livelink het volgende:
Ik kom net thuis. Hoe heeft Joan het gedaan? Maakt ze een goede kans?
Geef toe, dat brood had wel watquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef Marie30 het volgende:
Iemand enig idee hoe laat ze beginnen met het aankondigen? Wil nog wat verder zappen en hopelijk kan ik dan ook de achterlijke tussenact missen met of zonder brood
Alleen idioten stemmen. En idioten stemmen op idioten. Ik zie het wel gebeuren.quote:
Dan wordt het tijd dat wij ook eens gaan betalen, anders moeten we nog wat jaren wachtenquote:
Best wel iddquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
Zo achter elkaar klinkt het allemaal bagger
Joan deed het goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef livelink het volgende:
denk ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zweden gaat ESF winnen.
Holland doet niet mee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Joan deed het goed.
Vuur check
Achterlijk kostuum check
Deuntje dat je achtervolgt check
Holland maakt een goede kans om door te gaan.
Ze zong niet zo heel zuiver volgens de kenners. Ik vergeef het haar omwille van het vuur.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Joan deed het goed.
Vuur check
Achterlijk kostuum check
Ze zong niet zo heel zuiver volgens de kenners. Ik vergeef het haar omwille van het vuur.![]()
vals. de meningen wisselen enorm of ze doorgaat. ik vind het esf sowieso veel bagger hebben. vroeger was het veel leuker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef livelink het volgende:
Nee, ze gaan gewoon door zonder beoordeling...het is allemaal een centenkwestiequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Maar we hebben daar geen optredens van gezien toch?
Of is er nog een halve finale?
quote:
De comments hier op onze Foks werden er wel hilarisch doorquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Geef toe, dat brood had wel wat
Dus wij staan voor 40 miljard garant, zodat Spanje en Italië geld hebben om in de eurovisie-kas te storten?quote:
Ik zit op een terras. Ik ga een beetje voor de TV hangen met dit weerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je HOEFT het niet te volgen hoor....
Dit is de halve finale. Finale is zaterdag.
ben dat deuntje dat je achtervolgt allang vergeten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Joan deed het goed.
Vuur check
Achterlijk kostuum check
Nederlandse wijven zijn standaard dik dusja. Sta er niet meer van te kijkenquote:
Broooodquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Geef toe, dat brood had wel wat
Dat gaat nu ook niet meer helpen hèquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Slovenië
Verwarrend he, al die landen die op ie of ije eindigenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
slecht nummer en die zangert is dik
Aangezien ik maar een Eurovisie Song festival noob ben wist ik dat dus niet. Is toch niet eerlijk?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, ze gaan gewoon door zonder beoordeling...het is allemaal een centenkwestie...we weten nu ook waarom Spanje zo in de financiële problemen zit.
Deze Belg zegt van welquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:29 schreef Ewelina het volgende:
Nou, volgens de Belgen gaat NL niet door... "niet zo sterk gezongen".
Goedzo!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn top:
[ afbeelding ]
en vergelijking met mijn cijfers en de cijfers van Nederland
[ afbeelding ]
Gaat ook niet door.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zag Joan!!!!!!!!
Belgische presentatoren zijn duidelijk: die verwachten niet dat Joan doorgaat
Dan blijft er niks over, joh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Joan inderdaad kilotje of 20 eraf, dan had ze kans.
Welkom in Europa.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:29 schreef andre77 het volgende:
[..]
Dus wij staan voor 40 miljard garant, zodat Spanje en Italië geld hebben om in de eurovisie-kas te storten?
7x niet door, wat had je anders verwacht?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zag Joan!!!!!!!!
Party for everybody als ze wel doorgaat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zag Joan!!!!!!!!
Als je dat maar weet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kijk nog steeds België. Topcommentaar
Tja, is dat al niet jaren zo met Oost-Europa altijd in de hoogste regionen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Aangezien ik maar een Eurovisie Song festival noob ben wist ik dat dus niet. Is toch niet eerlijk?
Yeaaaahquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
Hier net zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
Wtf?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Joan inderdaad kilotje of 20 eraf, dan had ze kans.
Laat hem zijn tokkiesoort verdedigen johquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Jan denkt echt elk jaar dat Nederland door gaat.
Jans muziek kennis___!
Vorig jaar was de afgang wel hilarischquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Jans muziek kennis___!
Idd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:29 schreef andre77 het volgende:
[..]
Dus wij staan voor 40 miljard garant, zodat Spanje en Italië geld hebben om in de eurovisie-kas te storten?
Nederlandse presentatoren van het ESF moet je sowieso niet Serieus nemen. Die hebben over het algemeen geen smaak.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Jans muziek kennis___!
als hij echt gelijk krijgt mag hij van mij stoopen met zingen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Jans muziek kennis___!
idd en ook nog zijn Volendamse vrindjes die keihard falenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vorig jaar was de afgang wel hilarisch
Die doner is toch allemaal nep vlees.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef Ayca het volgende:
Allemaal even op Turkije stemmen!
Anders geen doner meer voor jullie.
Best wel jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vorig jaar was de afgang wel hilarisch
Boeienquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef Ayca het volgende:
Allemaal even op Turkije stemmen!
Anders geen doner meer voor jullie.
Ik hoop dat we dat gevoel nog steeds hebben over een half uurquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
Door Joan heb ik eindelijk weer eens het gevoel dat we kunnen winnen!
Ja, alé,... wat benne gij nu voor enne zot?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zit even Belg te kijken en daar staat in beeld "tijdens deze halve finale kan u niet stemmen"
moet dat niet kunt zijnDacht dat die Belgen zo goed Nederlands spraken
Derksen en Genee waren een zekerheidje geweest maar goed... Joan is ook heel erg goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
Door Joan heb ik eindelijk weer eens het gevoel dat we kunnen winnen!
Is toch juist? Kan, tegenwoordig tijd toch...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zit even Belg te kijken en daar staat in beeld "tijdens deze halve finale kan u niet stemmen"
Sst.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die doner is toch allemaal nep vlees.
het blijft belgisch-nederlands hequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef RedFever007 het volgende:
Ja.quote:
True, Bert Van der Veer zal er wel iets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Derksen en Genee waren een zekerheidje geweest maar goed...
Welke van de 18?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die ene nicht gaat winnen of die snol. Dat moge duidelijk zijn.
De tussenfilmpjes over Azerbaycan vond ik wel mooi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef ouderejongere het volgende:
Zeer slechte avond. Slechte kwaliteit muziek, slechte kwaliteit dames, geluid dat hapert, presentatorren die wegvallen
http://tmblr.co/Z5ZjtvM3k53Jquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef livelink het volgende:
Misschien moeten we Dries volgend jaar insturen, kan Driesje zingen?quote:
94% hebben ze normaliter correct. |Zeker met de live noteringen op Betfair kan je het bijna exact voorspellen. Is beste graadmeter (zeker live wedden).quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:34 schreef Paxcon het volgende:
Alsof de bookmakers weten hoe jan met de pet stemt
Sieneke was wel een dieptepunt maar Joan steekt er echt niet mijlenver boven en dat heeft Nederland wel nodig omdat we absoluut geen populair volk meer zijn in Europaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef Marie30 het volgende:
Erger dan Sienke kan het toch nietDat vond ik echt een superslechte inzending.
dat was playback. alleen joan was echt. die muzikanten zijn modellen van een agency-buro aangezien echte artiesten op zon kort termijn niet te krijgen waren. Heeft ze zelf verteld de vorige keer.quote:
Ehh welke van de nichten of snollen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die ene nicht gaat winnen of die snol. Dat moge duidelijk zijn.
Lal lal lal lekker zingen op het songfestivalquote:
Dat gefap op die chick van Slovenië begrijp ik echt totaal nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:34 schreef ouderejongere het volgende:
Ik hoop op Slovenië, Slowakije en Nederland.
Echt welquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lal lal lal lekker zingen op het songfestival
Isie isie isie, dit is het eurovisie
?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef mrbrown87 het volgende:
Joan zong gewoon vals. No way dat ze in de finale zit.
Als dat een criteria is zit bijna niemand in de finalequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef mrbrown87 het volgende:
Joan zong gewoon vals. No way dat ze in de finale zit.
Zo hoogstaand zal het ook wel niet zijn, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lal lal lal lekker zingen op het songfestival
Isie isie isie, dit is het eurovisie
?
Picsquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat gefap op die chick van Slovenië begrijp ik echt totaal nietStandaard gezichtje. Hoe knap moet je die van Griekenland en Cyprus dan wel niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |