Precies. Het is allemaal schreeuwerige nikszeggende drek. Joan steekt er serieus heel positief bij af. Dat het af en toe een beetje ernaast zat gaf het alleen maar extra charme.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Arcee het volgende:
Allemaal van die bombastische muziek met geschreeuw, enzo.
Nee, dan Joan.
Ja, was een goed stukje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Bittere_Bal het volgende:
gelukkig het refrein van Joan...dat is echt hetgene waar we het van moeten hebben
Zou ze hem al zitten voor te weken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Klipnap het volgende:
Let op mensen!!! JOAN GAAT WINNEN!!1!1!1!
Die vrouw van de Televizier gaat anders haar eigen artikel opeten
Ik zeg niet dat deze nummers echt beter zijn maar NL krijgt zeker geen sympathiestemmen en op basis van het nr zijn we niet een paar klassen beter.quote:
Er worden sowieso punten gegeven door nederland, of er nou 2 of een half miljoen televoters zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Travel. het volgende:
Waarom zou je stemmen? Ander land meer Punten en jij dus minder kans...
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Het is allemaal schreeuwerige nikszeggende drek. Joan steekt er serieus heel positief bij af.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Het is allemaal schreeuwerige nikszeggende drek. Joan steekt er serieus heel positief bij af.
Crazy Horses! [insert gil]quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Dat klonk als een lange Hinnik van een paard.
wat zit jij je aan te stellen zegquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
AAAAH EEN GEKLEURD PERSOON OP ESF!!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Toposcoupe het volgende:
Wat kijkt Joan toch heerlijk vrolijk vergeleken met de rest. Jammer dat in de recap niet zo'n goed stukje zat.
Driesje in het koor?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Anonymousz het volgende:
met kevin strootbaas gaan we winnen volgend jaar
Joan qua liedje en totaalplaatje zeker bij de besten, er was enorm veel bagger, dus ik heb nog wel goede hoopquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
AAAAH EEN GEKLEURD PERSOON OP ESF!!
Bosnie red het ook zonder punten van NL wel, redelijk nr en 5 balkanlanden die ook in deze finale zitten, komt wel goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iedereen op Bosnie stemmen en dan maak ik ¤ 1,- over. Even je rekeningnummer in PM zetten.
1miljoen graagquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iedereen op Bosnie stemmen en dan maak ik ¤ 1,- over. Even je rekeningnummer in PM zetten.
Die gaan zo door...als je maar genoeg in de kas stort.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef Little_Dolls het volgende:
Waar is Frankrijk, Spanje, Duitsland eigenlijk?
Ja redelijkquote:
Die staan automatisch in de finale/quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef Little_Dolls het volgende:
Waar is Frankrijk, Spanje, Duitsland eigenlijk?
Naar mijn idee vals.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |