Vooruit maar weer dan: laf, oh laf!quote:
Heb je zitten kijken? Vrijwel elke act was vals.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef mrbrown87 het volgende:
Joan zong gewoon vals. No way dat ze in de finale zit.
Helemaal niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Tijn het volgende:
Dit is het deel waarin Joan doorgaat naar de finale
niet eens vlees over?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zit nog ff lekmer in de tuin met een na-brandende bbq. Ik hoor het allemaal wel
[ afbeelding ]
Wij willen brood!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef Arcee het volgende:
Nu komt weer een tenenkrommend volksdansje van een kwartier.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef mrbrown87 het volgende:
Joan zong gewoon vals. No way dat ze in de finale zit.
Per stuk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef Maver24 het volgende:
Krijgen we nu dalijk meteen de volledige uitslag of per stuk.
Ow man, ik wil zo'n aardappel in schil in aluminiumfolie...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zit nog ff lekmer in de tuin met een na-brandende bbq. Ik hoor het allemaal wel
[ afbeelding ]
Kleed af, he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef N.icka het volgende:
13 vd 18 landen waren in het zwart gekleed....
ik ben armquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef Arcee het volgende:
Nu komt weer een tenenkrommend volksdansje van een kwartier.
Bij dance (achtige) nummers valt vals zingen gewoon minder snel op, bij een akoestisch nummer moet je heel veel geluk hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als dat een criteria is zit bijna niemand in de finale
Desondanks denk ik niet dat het lukt nee.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef Tijn het volgende:
Dit is het deel waarin Joan doorgaat naar de finale
Als je minder vals zingt dan de rest maakt dat het nog niet zuiver :pquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wopwopwop je praat onzin man joan zong gewoon zuiver en goed... die gaat echt wel door
Zeker boos omdat België toen niet wonquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef Marie30 het volgende:
Waterloo![]()
![]()
![]()
Maar die kut-Lena hoef ik niet meer te zien, damn wat vond ik dat een stom mens en een rotlied met haar nepaccent...Nooit iemand zo gehaat zonder ze te kennen.
Ik zal er eens eentje ingooien :pquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ow man, ik wil zo'n aardappel in schil in aluminiumfolie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |