Dit is vooral een halve finale die amper tot niet te voorspellen is. Die eerste halve finale was veel makkelijker te voorspellen.quote:
Als het niet te voorspellen is, hebben we misschien nog een kans.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is vooral een halve finale die amper tot niet te voorspellen is. Die eerste halve finale was veel makkelijker te voorspellen.
ik hou ook van jouquote:
11equote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd waar het vanavond gaat eindigen... Zitten ook echt een aantal slechte nummers tussen.
Pakt ze m niet ff lekker vast?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef Stickertje het volgende:
irritante hand manieren op de microfoon
Mijne ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef vencodark het volgende:
Bah, mijn computer is te traag voor dit topic.
Als hetero man vind ik het soms moeilijk te zien wat het verschil is eigenlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef vencodark het volgende:
De artiesten zijn óf homo's óf 'mooie' vrouwen.
Neem katten, nog leuker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef Lov1 het volgende:
Ons brandalarm ging daarnet af, ik denk dat het huis beveelt die Bulgaarse heks af te zetten
Die blonde? Die verneukt het hele nummer met dat valse gezang van haarquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef Macka66 het volgende:
SloveniaMaar ze hadden die achtergrondzangeres beter het hele nummer kunnen laten doen
Het wordt weer een Oostblokkersfeestje zoals altijd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef djenneke het volgende:
Toch zal Bulgarije boven Nederland eindigen. ik wil jullie niet bang maken... maar ehh...
We zijn gewoon realistischquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel sneu voor Joan dat bijna iedereen hier zeikt en niet gewoon juigt ondanks dat ze vals zong.
Of je bent nuchter zoals het een echte Nederlander betaamtquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel sneu voor Joan dat bijna iedereen hier zeikt en niet gewoon juigt ondanks dat ze vals zong.
Is een ventquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef ArnosL het volgende:
Die in die witte jurk heeft vanavond last van d'r tieten. Tering, wat zitten die dingen opgepropt.
Je wordt oud Karinaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Ik kom in ieder geval even bij na alle herrie.
pardon?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
in dit soort landen zijn de meisjes nog netjes
Nou, het IS bagger. Bovendien is bruin niet standaard voor Oekraine.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jullie zijn echt een stelletje zeikerds. Echt álles wat er komt afzeiken gewoon.
Lekker racistische opmerkingen maken naar Oekraïne omdat ze een donkere huid heeft, van de volgende omdat ze op Inna lijkt.
Slechte verliezers hier op dit forum. Erg kinderachtig.
Grappige stukjes?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik houd niet zo van nummers mat ahahaha stukjes erin.
Nog leuker als ze straks allemaal in de EU zitten, is die hele oorlog voor niets geweestquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef Wilskracht het volgende:
Toch mooi dat het oude joegoslavie na de oorlog allemaal op elkaar gaat stemmen.
Ze wilde dit zelf, niemand heeft haar gedwongen dus zorg dan dat je normaal zingt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik heb er zo'n cooler onder staan, kun je gewoon kopen, kost geen drolquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]Het is een beetje warm hier en mijn laptop is nog warmer, ik hoop dat die het redt.
twitter:Kysia twitterde op donderdag 24-05-2012 om 21:41:55Volgende Russische vriend sms't: "ik ben zo geschrokken van die tooi dat ik nu niet in slaap kan komen en ik moet over een paar uur werken." reageer retweet
maar west welquote:
Raap me op.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:42 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Kysia twitterde op donderdag 24-05-2012 om 21:41:55Volgende Russische vriend sms't: "ik ben zo geschrokken van die tooi dat ik nu niet in slaap kan komen en ik moet over een paar uur werken." reageer retweet
Ze was zenuwachtig, ondanks kleine foutjes hoor je haar gewoon aan te moedigen. Zo hoort het, het is alleen jammer dat iedereen hier eerder naar negatieve kijkt dan naar positieve. Lijkt mij persoonlijk geen goede mindset. Maarja wie ben ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze wilde dit zelf, niemand heeft haar gedwongen dus zorg dan dat je normaal zingt.
Dat jij het bagger vindt dat is prima, maar dat je daarom racistische opmerkingen gaat maken is ronduit dom en bekrompen. Wat maakt het uit dat bruin niet standaard is voor Oekraïne? Daarmee zeg je dat er geen bruine personen mee mogen doen aan het ESF, omdat het een Europese aangelegenheid is. Waarom bestaan er domme mensen als jij, echt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou, het IS bagger. Bovendien is bruin niet standaard voor Oekraine.
Zo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Overigens vond ik Joan's ogen niet mooi opgemaakt. Het zag er een beetje raar uit in die belichting. Kweet nie...
Inderdaad, ik heb vanmiddag er nog naar gekeken op het Slovenische songfestival, daar was het stukken beter (vocaal).quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Dit meiske heeft ook wel eens beter gezongen hoor
Ik schrok van jouw fotoboekquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:42 schreef Klipnap het volgende:
Ik heet ook Nina![]()
Gespierde mannen zeggen ze
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
D'r jurk is blijven vasthaken aan d'r ring
Die komt niet.quote:
Stop me geen woorden in de mond alstublieft.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat jij het bagger vindt dat is prima, maar dat je daarom racistische opmerkingen gaat maken is ronduit dom en bekrompen. Wat maakt het uit dat bruin niet standaard is voor Oekraïne? Daarmee zeg je dat er geen bruine personen mee mogen doen aan het ESF, omdat het een Europese aangelegenheid is. Waarom bestaan er domme mensen als jij, echt?
gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom zit haar jurk vast aan haar vinger?
Het waren de politici in Oekraine zelf die dat zeiden, niet de posters hier.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Stop me geen woorden in de mond alstublieft.Ik heb nooit een racistische opmerking gemaakt nier.
Bij deze heb je die dus wel gemaakt. Kom op zegquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Stop me geen woorden in de mond alstublieft.Ik heb nooit een racistische opmerking gemaakt nier.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef Toposcoupe het volgende:
Mooi, maar ook niks aan. De Slovenische dame was ook veel prettiger om naar te kijken.
dan kan ze hem niet kwijtraken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom zit haar jurk vast aan haar vinger?
wordt geen europees kampioenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Servië was het enige aardige vandaag.
'Haha, die kan nog 4 uur zingen en dan voor een lege zaal zou er nog steeds boe-geroep klinken'quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
dit vind ik weer HELEMAAL niets (Gijp modus uit)
Zelfs die politici zeiden gewoon dat het niet zou passen bij Oekraine, ze hebben niet gezegd dat ze minderwaardig is. (Hoewel hun opmerking natuurlijk belachelijk is)quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Het waren de politici in Oekraine zelf die dat zeiden, niet de posters hier.
Dat wel, zo ongelijk ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die achtergrond dansers zijn echt slecht
ssssh, kalm nou maarquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Bij deze heb je die dus wel gemaakt. Kom op zeg
Moet je zelf weten, your loss.
alsof ik het nog eens wil horenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef hole1988 het volgende:
hier Joan's optreden van vanavond http://tmblr.co/Z5ZjtvM3k53J
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ik wil ook zo'n windmachine, het is zo klam hier.
Say what? Wie zijn die "jullie"?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vrees dat Joan niet doorgaat met dit geweld.
Ooh ik ben zo benieuwd wat jullie bij Zweden gaan zeggen.
"Ze mag niet door want ze komt van oorsprong uit Marokko en marokkaanse mensen horen niet mee te doen"
He dat dacht ik de 1e keer ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef vencodark het volgende:
Dit lijkt trouwens wel Maria Mena. Qua uiterlijk.
Dat dacht ik dus ook... Mja, zelfde land natuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef vencodark het volgende:
Bij KPN digitenne op 11.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef vencodark het volgende:
Kut Jan Smit. Ik wil wel zappen maar ik weet niet waar Belgïe op deze tv zit.
idd... treurigquote:
Precies, het lijkt enorm op een bekend nummer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef Lauuwtje het volgende:
Waar herken ik dit nu weer van?
De meeste liedjes hebben allemaal een bekend iets in zich
quote:
Inderdaad, al zie je vooral een pony en weinig gezicht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef vencodark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |