Dit is vooral een halve finale die amper tot niet te voorspellen is. Die eerste halve finale was veel makkelijker te voorspellen.quote:
Als het niet te voorspellen is, hebben we misschien nog een kans.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is vooral een halve finale die amper tot niet te voorspellen is. Die eerste halve finale was veel makkelijker te voorspellen.
ik hou ook van jouquote:
11equote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd waar het vanavond gaat eindigen... Zitten ook echt een aantal slechte nummers tussen.
Pakt ze m niet ff lekker vast?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef Stickertje het volgende:
irritante hand manieren op de microfoon
Mijne ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef vencodark het volgende:
Bah, mijn computer is te traag voor dit topic.
Als hetero man vind ik het soms moeilijk te zien wat het verschil is eigenlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef vencodark het volgende:
De artiesten zijn óf homo's óf 'mooie' vrouwen.
Neem katten, nog leuker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef Lov1 het volgende:
Ons brandalarm ging daarnet af, ik denk dat het huis beveelt die Bulgaarse heks af te zetten
Die blonde? Die verneukt het hele nummer met dat valse gezang van haarquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef Macka66 het volgende:
SloveniaMaar ze hadden die achtergrondzangeres beter het hele nummer kunnen laten doen
Het wordt weer een Oostblokkersfeestje zoals altijd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef djenneke het volgende:
Toch zal Bulgarije boven Nederland eindigen. ik wil jullie niet bang maken... maar ehh...
We zijn gewoon realistischquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel sneu voor Joan dat bijna iedereen hier zeikt en niet gewoon juigt ondanks dat ze vals zong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |