mar ik vind joan stom.... (en haar liedje doet me altijd aan een liedje denken uit een tekenfilm van asterix en obelix)quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nederland heeft de afgelopen jaren nog nooit zo hoog gestaan in de voorspellingen
en turkije mag stemmen![]()
ik zeg: door!
Dat. Echt, wanstaltelijk. Waarom kopen vrouwen dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die dingen vind ik altijd zo lelijk flubberig aan de kont hangen
mensen,mensen rustig aan!Laten we elkaar geen hipster noemenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewoon hipster!
tja t ziet er wel beetje uit alsof je in je broek gepoept hebt. met dat zakje aan je kont... maar t voelt alsof je legaal in je pyamabroek loopt, heerlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat. Echt, wanstaltelijk. Waarom kopen vrouwen dat?
Als je wilt dat het lijkt of je een luier aan hebt, ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef system_overload het volgende:
[..]
nonchalant en comfortabel geeft toch een elgante ''geklede'' look
[ afbeelding ]
Pyamabroek > chinodrollenvangerdingquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja t ziet er wel beetje uit alsof je in je broek gepoept hebt. met dat zakje aan je kont... maar t voelt alsof je legaal in je pyamabroek loopt, heerlijk
als de dame in kwestie geen goedgevudle kont heeft wel,vrouwelijke vormen blijf je altijd wel zienquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die dingen vind ik altijd zo lelijk flubberig aan de kont hangen
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je wilt dat het lijkt of je een luier aan hebt, ja.
Ik dus nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
Ach, vrouwen met het perfecte figuur kunnen er nog wel mee wegkomen. Met een strak topje en hoge hakken.
Je moet een behoorlijke kont hebben wil je zo'n hobbezak vullen andersquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:16 schreef system_overload het volgende:
[..]
als de dame in kwestie geen goedgevudle kont heeft wel,vrouwelijke vormen blijf je altijd wel zien
ja joan is ook niet leuk neequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mar ik vind joan stom.... (en haar liedje doet me altijd aan een liedje denken uit een tekenfilm van asterix en obelix)
ja elegant&sexy doch comfortabelquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
Ach, vrouwen met het perfecte figuur kunnen er nog wel mee wegkomen. Met een strak topje en hoge hakken.
Ik ook niet. En ik heb ze ook niet, walgelijke dingen. Doe mij maar een spijkerbroek of een jurkje.quote:
ditquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik heb ze ook niet, walgelijke dingen. Dit mij maar een spijkerbroek of een jurkje.
Nee. Want bij dat perfecte figuur hoort ook een perfecte kont. En het lijkt echt voor geen meter als daar dan zo'n 8-persoons bungalowtent aan hangt te bungelenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
toch blijf je er wel wat van curves inzien ,alhoewel subtiel aanwezigquote:
Ik denk dat ik inderdaad gewoon voor de spijkerbroek gaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik heb ze ook niet, walgelijke dingen. Doe mij maar een spijkerbroek of een jurkje.
QFT.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik heb ze ook niet, walgelijke dingen. Doe mij maar een spijkerbroek of een jurkje.
Jij draagt ook het liefst een spijkerbroek of een jurkje?quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij draagt ook het liefst een spijkerbroek of een jurkje?
Ik van nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nederland heeft de afgelopen jaren nog nooit zo hoog gestaan in de voorspellingen
en turkije mag stemmen![]()
ik zeg: door!
Leuk voor Jofuquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef system_overload het volgende:
[..]![]()
omg heb 10 cm roze sandaaltjes gezien!
quote:
Alleen op een specifiek adres.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
Iemand nog opzoek naar een oppas baantje in Rotterdam?
Robert M.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
Alleen als jij een babysitter nodig hebtquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
Een deel van Turkije welquote:
Ghehequote:
zaterdag 20:00 uur op R'dam centraal!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef system_overload het volgende:
kunnen julle de meet info DM'én of in de Op zetten?
Je komt naakt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb een verassing voor twi trouwens zaterdag
Hij gaat me lief vinden
Jij kan zoveel vinden. Feit is dat een klein deel van Turkije gewoon in Europa ligt en het overgrote deel ligt in uhm Azië geloof ik.quote:
Ik lig even op bed na het douchen. En toen las ik chino en wilde even m'n mening geven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht. Samzz is het niet gezellig bij Steven? Of ben je alweer op weg naar huis?
Ze doet goed saai nu jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht. Samzz is het niet gezellig bij Steven? Of ben je alweer op weg naar huis?
triootje zouden we toch nog even stil houden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb een verassing voor twi trouwens zaterdag
Hij gaat me lief vinden
Laat ze lekker bij Azie horen, dan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan zoveel vinden. Feit is dat een klein deel van Turkije gewoon in Europa ligt en het overgrote deel ligt in uhm Azië geloof ik.
Logisch dat je een mening over chino wil geven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig even op bed na het douchen. En toen las ik chino en wilde even m'n mening geven.
ow zondag kan ik wel langskomen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
ik wil n eetdate.. eten is goed en tis lekker weer
Mjah beetje jammer hequote:
klinkt heetquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
triootje zouden we toch nog even stil houden.
Weet je nog toen in de trein.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
triootje zouden we toch nog even stil houden.
Weet je nog toen in de trein.
Dat treft ik ook. Zondag tijd?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
Mjah daar zijn ze het niet zo mee eens geloof ikquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch dat je een mening over chino wil geven.
Lelijke dingen
You jellyquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij draagt ook het liefst een spijkerbroek of een jurkje?
Oh dus omdat het high fashion is MOET ik het leuk vinden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef system_overload het volgende:
[..]tssk het is een high fashion item ok
Ga daten met Faxie!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
Ben je ziek?quote:
Van wie?quote:
Sja, mij moet je niet, eigen schuld dikke bultquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
jij moet het niet leuk vinden,ik vind het leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus omdat het high fashion is MOET ik het leuk vinden?
Nou schat, ik moet helemaal niks!!
©Ezechielk
De paus, nou goed?quote:
Ik doe een hoop maar in mn Ajax outfit naar Rotterdam gaan om te gaan stappen is me net een stapje te ver.quote:
Oh maar dat mag welquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef system_overload het volgende:
[..]
jij mot het niet leuk vinden,ik vind het leuk
Ohja, er is nog een voetbalclub in Rotterdam waardoor ze het daar niet zo op prijs stellen. Was ik weer vergeten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe een hoop maar in mn Ajax outfit naar Rotterdam gaan om te gaan stappen is me net een stapje te ver.
Al is het heus wel al een paar keer voorgekomen dat ik met mn trui ofzo in Rotterdam was!
Er staan nu 3 foto's en vroeger had je er 1?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De paus, nou goed?
New and improved enzo
Nou de kerels nog. Althans, als je kans wil makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef system_overload het volgende:
[..]
jij moet het niet leuk vinden,ik vind het leuk
Daarom kom ik ook met de trein, ik kan mijn auto er niet veilig parkerenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja, er is nog een voetbalclub in Rotterdam waardoor ze het daar niet zo op prijs stellen. Was ik weer vergeten.
Kom je ook dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou de kerels nog. Althans, als je kans wil maken
4.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staan nu 3 foto's en vroeger had je er 1?
Heb jij een Ajax-auto?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook met de trein, ik kan mijn auto er niet veilig parkeren
ik zou niet durven dromen van een schrale kans biju oh grote Adonisquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou de kerels nog. Althans, als je kans wil maken
Inclusief 3 sterren in mn voorruitquote:
Het ging over dat noodkampement dat zij elegant en stijlvol noemtquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inclusief 3 sterren in mn voorruit
Dat je niet wilt daten met snarf.quote:
Misschien is ze wel wat voor je Bartho, pak je kans.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het ging over dat noodkampement dat zij elegant en stijlvol noemt
Mjah maar die horen er niet hoorquote:
Waar zie je die danquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik zou niet durven dromen van een schrale kans biju oh grote Adonis
TWI!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien is ze wel wat voor je Bartho, pak je kans.
Pak em!!quote:
goed dat je het zelf zegtquote:
Ik durf niet, jeweettochquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien is ze wel wat voor je Bartho, pak je kans.
Dat doet myr alquote:
Ja maar dat is geen straf voor hemquote:
Ik ookquote:
tosti maken, patatje bakken?quote:
zomaaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen straf voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |