mar ik vind joan stom.... (en haar liedje doet me altijd aan een liedje denken uit een tekenfilm van asterix en obelix)quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nederland heeft de afgelopen jaren nog nooit zo hoog gestaan in de voorspellingen
en turkije mag stemmen![]()
ik zeg: door!
Dat. Echt, wanstaltelijk. Waarom kopen vrouwen dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die dingen vind ik altijd zo lelijk flubberig aan de kont hangen
mensen,mensen rustig aan!Laten we elkaar geen hipster noemenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewoon hipster!
tja t ziet er wel beetje uit alsof je in je broek gepoept hebt. met dat zakje aan je kont... maar t voelt alsof je legaal in je pyamabroek loopt, heerlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat. Echt, wanstaltelijk. Waarom kopen vrouwen dat?
Als je wilt dat het lijkt of je een luier aan hebt, ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef system_overload het volgende:
[..]
nonchalant en comfortabel geeft toch een elgante ''geklede'' look
[ afbeelding ]
Pyamabroek > chinodrollenvangerdingquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja t ziet er wel beetje uit alsof je in je broek gepoept hebt. met dat zakje aan je kont... maar t voelt alsof je legaal in je pyamabroek loopt, heerlijk
als de dame in kwestie geen goedgevudle kont heeft wel,vrouwelijke vormen blijf je altijd wel zienquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die dingen vind ik altijd zo lelijk flubberig aan de kont hangen
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je wilt dat het lijkt of je een luier aan hebt, ja.
Ik dus nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
Ach, vrouwen met het perfecte figuur kunnen er nog wel mee wegkomen. Met een strak topje en hoge hakken.
Je moet een behoorlijke kont hebben wil je zo'n hobbezak vullen andersquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:16 schreef system_overload het volgende:
[..]
als de dame in kwestie geen goedgevudle kont heeft wel,vrouwelijke vormen blijf je altijd wel zien
ja joan is ook niet leuk neequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mar ik vind joan stom.... (en haar liedje doet me altijd aan een liedje denken uit een tekenfilm van asterix en obelix)
ja elegant&sexy doch comfortabelquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
Ach, vrouwen met het perfecte figuur kunnen er nog wel mee wegkomen. Met een strak topje en hoge hakken.
Ik ook niet. En ik heb ze ook niet, walgelijke dingen. Doe mij maar een spijkerbroek of een jurkje.quote:
ditquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik heb ze ook niet, walgelijke dingen. Dit mij maar een spijkerbroek of een jurkje.
Nee. Want bij dat perfecte figuur hoort ook een perfecte kont. En het lijkt echt voor geen meter als daar dan zo'n 8-persoons bungalowtent aan hangt te bungelenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
toch blijf je er wel wat van curves inzien ,alhoewel subtiel aanwezigquote:
Ik denk dat ik inderdaad gewoon voor de spijkerbroek gaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik heb ze ook niet, walgelijke dingen. Doe mij maar een spijkerbroek of een jurkje.
QFT.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik heb ze ook niet, walgelijke dingen. Doe mij maar een spijkerbroek of een jurkje.
Jij draagt ook het liefst een spijkerbroek of een jurkje?quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij draagt ook het liefst een spijkerbroek of een jurkje?
Ik van nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nederland heeft de afgelopen jaren nog nooit zo hoog gestaan in de voorspellingen
en turkije mag stemmen![]()
ik zeg: door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |