Nou opeens had iedereen mogelijkheid enz dus as zaterdag 8 uur op Rotterdam CSquote:
chino+shirt+(glitter) vestjequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jou moet ik hebben!!
Ik zoek een outfit voor een halve date. We gaan naar blijdorp en ik moet er 's avonds in door kunnen naar de kroeg met jullie.
Suggesties?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jou moet ik hebben!!
Ik zoek een outfit voor een halve date. We gaan naar blijdorp en ik moet er 's avonds in door kunnen naar de kroeg met jullie.
Suggesties?
Wat is een chinoquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef system_overload het volgende:
[..]
chino+shirt+(glitter) vestje
Nee, heb ik nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Uhmzzz ja moeilijk.
heb je geen linnen broek die je op kunt rollen?
Die doe ik morgen ook aan... niet te heet en een linnen broek is ook netjes voor 's avonds in een kroeg
Heldinquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:04 schreef Myraela het volgende:
Brufen 600 gevonden in de kast.De vorige keer dat ik die nam heb ik een uur liggen giechelen en daarna geslapen alsof ik al maanden niet had geslapen. Ik heb er nu al zin in.
Have fun en weltrustenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:04 schreef Myraela het volgende:
Brufen 600 gevonden in de kast.De vorige keer dat ik die nam heb ik een uur liggen giechelen en daarna geslapen alsof ik al maanden niet had geslapen. Ik heb er nu al zin in.
Heb vanmiddag nog gezocht, maar snel afgeleid door alle flessen om die alien brainhemorrhage te makenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe lang heb je gemikt om dat appeltje er ook nog op te krijgen, hipstermeisje?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ja vastquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik heb dat nog geen eens gezien
Ik heb dat wel een paar keer bewust erop gezet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewoon hipster!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat wel een paar keer bewust erop gezet.
Wedden van niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop wel dat ze in Paddy's de uitslag van ESF aanzetten![]()
Mijn gevoel zegt dat Nederland doorgaat
nederland heeft de afgelopen jaren nog nooit zo hoog gestaan in de voorspellingenquote:
nonchalant en comfortabel geeft toch een elgante ''geklede'' lookquote:
Die dingen vind ik altijd zo lelijk flubberig aan de kont hangenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef system_overload het volgende:
[..]
nonchalant en comfortabel geeft toch een elgante ''geklede'' look
[ afbeelding ]
Oh dat vind ik dus echt heel lelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef system_overload het volgende:
[..]
nonchalant en comfortabel geeft toch een elgante ''geklede'' look
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |