Always look on the brightside of life.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankzij alle stress in mijn leven heb ik even brandend maagzuur ontwikkeld ofzo.
Pillen werken inmiddels niet eens meer en sinds ik ontdekte dat kotsen wel hielp ben ik ook enorm afgevallen![]()
Anyway vannacht weer heel de nacht last van gehad dus vandaag de hele dag al mn maag van streek en dan durf ik dus niet te eten. Misschien morgen weer en anders zaterdag pas.
Maar!! De kilo's vliegen eraf bij mij
Heel weinig. Met behulp van een eetdagboek heb ik ontdekt dat vooral knoflook een trigger is voor mijn zuur.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook al erg lang. Drink je frisdrank?
kloptquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
ca, zaterdag 8 uur op centraal. Is meteen door naar de kroeg he, niet eerst ergens nog eten. Toch?
Ja tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Always look on the brightside of life.
Gotta love this chickquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Nagellak droogt door het vervliegen van bepaalde bestanddelen. Koelte kan het opdrogen van de toplaag wel wat versnellen maar sneldrogende topcoat werkt nog beter, dan verhardt de nagellak volledig veel sneller ipv dat alleen de toplaag droogt en je dus gewoon nog butsen in je lak kan krijgen.
Dat is god die je iets probeert duidelijk te maken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel weinig. Met behulp van een eetdagboek heb ik ontdekt dat vooral knoflook een trigger is voor mijn zuur.
En die doe je dus gewoon over je zeiknatte lak?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Nagellak droogt door het vervliegen van bepaalde bestanddelen. Koelte kan het opdrogen van de toplaag wel wat versnellen maar sneldrogende topcoat werkt nog beter, dan verhardt de nagellak volledig veel sneller ipv dat alleen de toplaag droogt en je dus gewoon nog butsen in je lak kan krijgen.
Dat ze moet stoppen met het eten van knoflook?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is god die je iets probeert duidelijk te maken.
Leuk voor hem.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
pepermunt eten.. legt een soort van beschermlaagje in je maag..quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankzij alle stress in mijn leven heb ik even brandend maagzuur ontwikkeld ofzo.
Pillen werken inmiddels niet eens meer en sinds ik ontdekte dat kotsen wel hielp ben ik ook enorm afgevallen![]()
Anyway vannacht weer heel de nacht last van gehad dus vandaag de hele dag al mn maag van streek en dan durf ik dus niet te eten. Misschien morgen weer en anders zaterdag pas.
Maar!! De kilo's vliegen eraf bij mij
Bingo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die doe je dus gewoon over je zeiknatte lak?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
pepermunt eten.. legt een soort van beschermlaagje in je maag..
Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk immersquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
is er een meet? Was die niet gecanceld?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kwam jij ook nog naar de meet zaterdag?
Mjah dat vertelden ze mij ook maar helpt dus niks.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
pepermunt eten.. legt een soort van beschermlaagje in je maag..
thee drinken helpt ook
Dit is een anderequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
is er een meet? Was die niet gecanceld?
die meet is weer levendquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
is er een mee? Was die niet gecanceld?
vertel!quote:
Ja, kom je ook?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
is er een meet? Was die niet gecanceld?
Ja jou moet ik hebben!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die meet is weer levend
Alleen dan Rotterdam
Nou opeens had iedereen mogelijkheid enz dus as zaterdag 8 uur op Rotterdam CSquote:
chino+shirt+(glitter) vestjequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jou moet ik hebben!!
Ik zoek een outfit voor een halve date. We gaan naar blijdorp en ik moet er 's avonds in door kunnen naar de kroeg met jullie.
Suggesties?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jou moet ik hebben!!
Ik zoek een outfit voor een halve date. We gaan naar blijdorp en ik moet er 's avonds in door kunnen naar de kroeg met jullie.
Suggesties?
Wat is een chinoquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef system_overload het volgende:
[..]
chino+shirt+(glitter) vestje
Nee, heb ik nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Uhmzzz ja moeilijk.
heb je geen linnen broek die je op kunt rollen?
Die doe ik morgen ook aan... niet te heet en een linnen broek is ook netjes voor 's avonds in een kroeg
Heldinquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:04 schreef Myraela het volgende:
Brufen 600 gevonden in de kast.De vorige keer dat ik die nam heb ik een uur liggen giechelen en daarna geslapen alsof ik al maanden niet had geslapen. Ik heb er nu al zin in.
Have fun en weltrustenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:04 schreef Myraela het volgende:
Brufen 600 gevonden in de kast.De vorige keer dat ik die nam heb ik een uur liggen giechelen en daarna geslapen alsof ik al maanden niet had geslapen. Ik heb er nu al zin in.
Heb vanmiddag nog gezocht, maar snel afgeleid door alle flessen om die alien brainhemorrhage te makenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe lang heb je gemikt om dat appeltje er ook nog op te krijgen, hipstermeisje?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ja vastquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik heb dat nog geen eens gezien
Ik heb dat wel een paar keer bewust erop gezet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewoon hipster!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat wel een paar keer bewust erop gezet.
Wedden van niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop wel dat ze in Paddy's de uitslag van ESF aanzetten![]()
Mijn gevoel zegt dat Nederland doorgaat
nederland heeft de afgelopen jaren nog nooit zo hoog gestaan in de voorspellingenquote:
nonchalant en comfortabel geeft toch een elgante ''geklede'' lookquote:
Die dingen vind ik altijd zo lelijk flubberig aan de kont hangenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef system_overload het volgende:
[..]
nonchalant en comfortabel geeft toch een elgante ''geklede'' look
[ afbeelding ]
Oh dat vind ik dus echt heel lelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef system_overload het volgende:
[..]
nonchalant en comfortabel geeft toch een elgante ''geklede'' look
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |