SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ga Dark Knight dan kijken, muts.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
kut heb helemaal niks lekkers in huis voor vanavond
ESF begint over een half uur, maar ga niet meer naar de super.... moet ik me weer omkleden enzo
Ik rook er ook maar maximaal 7 a 8 op 1 dag (dan zijn we wel heel wildquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo dat kan ik echt niet he!!
Als ik mn peuken thuis laat dan ga ik bij de eerste de beste gelegenheid nieuwe halen
ik kan geen lange broek aan, mijn wond is nu schoon en er mogen geen stofjes meer in komen en moet nu drogenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon joggingbroek naar tankstation..?
Oh ja, ik rook iets meer maar ben het wel met myra eens. Roken past niet bij je!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik rook er ook maar maximaal 7 a 8 op 1 dag (dan zijn we wel heel wild)
Dan is de stap naar 0 of 1 niet zo heel lastig.
'open nieuw deel'quote:
tattoos posten!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan geen lange broek aan, mijn wond is nu schoon en er mogen geen stofjes meer in komen en moet nu drogen
korte broek danquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan geen lange broek aan, mijn wond is nu schoon en er mogen geen stofjes meer in komen en moet nu drogen
Je bent niet de eerste die dat zegt en waarschijnlijk niet de laatste.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, ik rook iets meer maar ben het wel met myra eens. Roken past niet bij je!
Die zijn dus gewoon blij dat ze niet een collega hebben die zeurt over te lange rookpauzesquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt en waarschijnlijk niet de laatste.
Alleen op mijn werk heb ik er nog nooit iemand over gehoord, maar daar rookt letterlijk iedereen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmz mag dat ook een andere keer?
mijn nagels zitten in de lak
Wij hebben ook geen pauzes hoor, wij starten meestal 4 platen in en gaan gewoon naar buiten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn dus gewoon blij dat ze niet een collega hebben die zeurt over te lange rookpauzes
Wat voor werk is dat dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen pauzes hoor, wij starten meestal 4 platen in en gaan gewoon naar buiten.
rook jij 7-8 sigaretten op 1 dagquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt en waarschijnlijk niet de laatste.
Alleen op mijn werk heb ik er nog nooit iemand over gehoord, maar daar rookt letterlijk iedereen.
COPD?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
rook jij 7-8 sigaretten op 1 dag
wow dat is best veel
toch?
Mijn ma 3 sigaretjes... vroeger ook 8 per dag. Ze moet stoppen anders gaat ze dood, ze heeft iets (geen kanker) waar je dood aan kan gaan. Maar dat mens is echt eigenwijs
Radio.quote:
Chillquote:
sorry het ESF begint zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:42 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mij even een shitload pijnstillers brengen, danku.
Of gewoon zorgen dat mn stiefvader klaar is met bellen zodat ik het hem kan praten of ik die uit de kast kan pakken.
Niet elke dag alleen op woensdag eigenlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
rook jij 7-8 sigaretten op 1 dag
wow dat is best veel
toch?
Mijn ma 3 sigaretjes... vroeger ook 8 per dag. Ze moet stoppen anders gaat ze dood, ze heeft iets (geen kanker) waar je dood aan kan gaan. Maar dat mens is echt eigenwijs
COPD dan vermindert je longinhoud (heel simpel gezegd) kan dus bijvoorbeeld door teervorming van het roken komen. Had mn stiefpa ook dus toen is hij gestopt met roken 7 jaar geleden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee?
Maar is door het roken gekomen
Koud waterquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
waarom duurt dat zolang? Nagellak moet sneller drogen
echtquote:
ow het zou kunnen....quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
COPD dan vermindert je longinhoud (heel simpel gezegd) kan dus bijvoorbeeld door teervorming van het roken komen. Had mn stiefpa ook dus toen is hij gestopt met roken 7 jaar geleden.
Om vervolgens alsnog de aggresiefste vorm van longkanker te krijgen en binnen 3 weken na diagnose dood te gaan
wel als t beetje droog is neem ik aan... toch niet zeiknatte nagellak in glas water onderdompelen??quote:
Ja echt. Wist je ook al dat het heel slecht is om na het douchen je nagels te lakken, vijlen of knippen? Dit omdat je nagels dan zachter zijn enz.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ik ben echt een nagellak noob
[..]
ow het zou kunnen....
Ook iets met der neus geloof ik
Maar ze is dus eigenwijs en rookt er nu 2-3 op een dag...
Helemaal stoppen doet ze nog niet helaas
Volgens mij zelfs onder de koude kraan houden ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel als t beetje droog is neem ik aan... toch niet zeiknatte nagellak in glas water onderdompelen??
LOL!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:49 schreef twi het volgende:
JOYSA EN MFN! KOM HELPEN! ZE WETEN NIETS OVER NAGELLAK!
Een liedje als beloning:
Zie, myra weet wel hoe het werktquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:49 schreef Myraela het volgende:
zachtstromende kraan. Zodra je nagels dan van het water droog zijn, zijn ze van de nagellak ook droog.
Daar geloof ik niks van!quote:
Waarom durf je niet te eten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb trek maar ik durf niet te eten
want...?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb trek maar ik durf niet te eten
Dankzij alle stress in mijn leven heb ik even brandend maagzuur ontwikkeld ofzo.quote:
Ik vind meteen naar de kroeg een goed planquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
ca, zaterdag 8 uur op centraal. Is meteen door naar de kroeg he, niet eerst ergens nog eten. Toch?
Oh, dat heb ik ook al erg lang. Drink je frisdrank?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankzij alle stress in mijn leven heb ik even brandend maagzuur ontwikkeld ofzo.
Pillen werken inmiddels niet eens meer en sinds ik ontdekte dat kotsen wel hielp ben ik ook enorm afgevallen![]()
Anyway vannacht weer heel de nacht last van gehad dus vandaag de hele dag al mn maag van streek en dan durf ik dus niet te eten. Misschien morgen weer en anders zaterdag pas.
Maar!! De kilo's vliegen eraf bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |