welke kleur? (of allemaal verschillende, das hip en fout! )quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
ben mijn nagels alvast aan het lakken, hoef ik dat morgen niet te doen
paars dit keerquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
welke kleur? (of allemaal verschillende, das hip en fout! )
Begrijpelijk wel, het meurt ook als de tering. Maar ik ga er niet voor veranderen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wist je dat de meeste vrouwen/meiden niet van rokende mannen houden?
ok, ik vat dat op als dat ik een bijzondere aanvulling op je leven ben.... buddy!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
paars dit keer
ik ben niet met jou heAlleen met jou doe ik hip en fout
Iedere keer in de winkel twijfel ik of ik sigaretten ga kopen. Maar ik doe het iedere keer niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, het meurt ook als de tering. Maar ik ga er niet voor veranderen.
Ik doe de laatste tijd niet meer zoveel met mn nagels.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja Myra, wanneer ga je mijn nagels nou doen
Is daar onderzoek naar gedaan? Overigens binnen de vriendengroep hier roken meer dames dan mannen. Echt een hoop dames roken zelfs nu ik het bedenk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wist je dat de meeste vrouwen/meiden niet van rokende mannen houden?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe de laatste tijd niet meer zoveel met mn nagels.
Dat vind ik heel knap beste Kaneel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere keer in de winkel twijfel ik of ik sigaretten ga kopen. Maar ik doe het iedere keer niet.
4 oktober toevallig?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oktober pasdus zelfs tijd zat om te oefene om er figuren van te vouwen
grapsokquote:
Zo dat kan ik echt niet he!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap beste Kaneel.
Ik probeer het enigszins in toom te houden, is niet zo moeilijk ze gewoon thuis laten en voila nergens last van.
gewoon joggingbroek naar tankstation..?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
kut heb helemaal niks lekkers in huis voor vanavond
ESF begint over een half uur, maar ga niet meer naar de super.... moet ik me weer omkleden enzo
Ik bewaar mezelf voor hete meisjes.quote:
Ik zou er wel van afvallen. Dat is wel positief. Dan hoef ik niet meer dood van de vetnazi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap beste Kaneel.
Ik probeer het enigszins in toom te houden, is niet zo moeilijk ze gewoon thuis laten en voila nergens last van.
Helemaal niksquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
OH NOES!!
Wat moet ik zaterdag aandoen?
Dat kan ik bokito niet aandoenquote:
Gun die gast toch ook eens de dag van z'n levenquote:
Coolquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
grapsokmaar scheelt niet veel... mn oom had al naar mn mama gedreigd dat hij een hondenbot voor me zou kopen (elk jaar) als ik op die dag geboren zou worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |