wel als t beetje droog is neem ik aan... toch niet zeiknatte nagellak in glas water onderdompelen??quote:
Ja echt. Wist je ook al dat het heel slecht is om na het douchen je nagels te lakken, vijlen of knippen? Dit omdat je nagels dan zachter zijn enz.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ik ben echt een nagellak noob
[..]
ow het zou kunnen....
Ook iets met der neus geloof ik
Maar ze is dus eigenwijs en rookt er nu 2-3 op een dag...
Helemaal stoppen doet ze nog niet helaas
Volgens mij zelfs onder de koude kraan houden ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel als t beetje droog is neem ik aan... toch niet zeiknatte nagellak in glas water onderdompelen??
LOL!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:49 schreef twi het volgende:
JOYSA EN MFN! KOM HELPEN! ZE WETEN NIETS OVER NAGELLAK!
Een liedje als beloning:
Zie, myra weet wel hoe het werktquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:49 schreef Myraela het volgende:
zachtstromende kraan. Zodra je nagels dan van het water droog zijn, zijn ze van de nagellak ook droog.
Daar geloof ik niks van!quote:
Waarom durf je niet te eten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb trek maar ik durf niet te eten
want...?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb trek maar ik durf niet te eten
Dankzij alle stress in mijn leven heb ik even brandend maagzuur ontwikkeld ofzo.quote:
Ik vind meteen naar de kroeg een goed planquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
ca, zaterdag 8 uur op centraal. Is meteen door naar de kroeg he, niet eerst ergens nog eten. Toch?
Oh, dat heb ik ook al erg lang. Drink je frisdrank?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankzij alle stress in mijn leven heb ik even brandend maagzuur ontwikkeld ofzo.
Pillen werken inmiddels niet eens meer en sinds ik ontdekte dat kotsen wel hielp ben ik ook enorm afgevallen![]()
Anyway vannacht weer heel de nacht last van gehad dus vandaag de hele dag al mn maag van streek en dan durf ik dus niet te eten. Misschien morgen weer en anders zaterdag pas.
Maar!! De kilo's vliegen eraf bij mij
Always look on the brightside of life.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankzij alle stress in mijn leven heb ik even brandend maagzuur ontwikkeld ofzo.
Pillen werken inmiddels niet eens meer en sinds ik ontdekte dat kotsen wel hielp ben ik ook enorm afgevallen![]()
Anyway vannacht weer heel de nacht last van gehad dus vandaag de hele dag al mn maag van streek en dan durf ik dus niet te eten. Misschien morgen weer en anders zaterdag pas.
Heel weinig. Met behulp van een eetdagboek heb ik ontdekt dat vooral knoflook een trigger is voor mijn zuur.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook al erg lang. Drink je frisdrank?
kloptquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
ca, zaterdag 8 uur op centraal. Is meteen door naar de kroeg he, niet eerst ergens nog eten. Toch?
Ja tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Always look on the brightside of life.
Gotta love this chickquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Nagellak droogt door het vervliegen van bepaalde bestanddelen. Koelte kan het opdrogen van de toplaag wel wat versnellen maar sneldrogende topcoat werkt nog beter, dan verhardt de nagellak volledig veel sneller ipv dat alleen de toplaag droogt en je dus gewoon nog butsen in je lak kan krijgen.
Dat is god die je iets probeert duidelijk te maken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel weinig. Met behulp van een eetdagboek heb ik ontdekt dat vooral knoflook een trigger is voor mijn zuur.
En die doe je dus gewoon over je zeiknatte lak?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Nagellak droogt door het vervliegen van bepaalde bestanddelen. Koelte kan het opdrogen van de toplaag wel wat versnellen maar sneldrogende topcoat werkt nog beter, dan verhardt de nagellak volledig veel sneller ipv dat alleen de toplaag droogt en je dus gewoon nog butsen in je lak kan krijgen.
Dat ze moet stoppen met het eten van knoflook?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is god die je iets probeert duidelijk te maken.
Leuk voor hem.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is god die je iets probeert duidelijk te maken.
pepermunt eten.. legt een soort van beschermlaagje in je maag..quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |