Logisch dat je een mening over chino wil geven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig even op bed na het douchen. En toen las ik chino en wilde even m'n mening geven.
ow zondag kan ik wel langskomen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
ik wil n eetdate.. eten is goed en tis lekker weer
Mjah beetje jammer hequote:
klinkt heetquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
triootje zouden we toch nog even stil houden.
Weet je nog toen in de trein.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
triootje zouden we toch nog even stil houden.
Weet je nog toen in de trein.
Dat treft ik ook. Zondag tijd?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
Mjah daar zijn ze het niet zo mee eens geloof ikquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch dat je een mening over chino wil geven.
Lelijke dingen
You jellyquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij draagt ook het liefst een spijkerbroek of een jurkje?
Oh dus omdat het high fashion is MOET ik het leuk vinden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef system_overload het volgende:
[..]tssk het is een high fashion item ok
Ga daten met Faxie!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
Ben je ziek?quote:
Van wie?quote:
Sja, mij moet je niet, eigen schuld dikke bultquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
jij moet het niet leuk vinden,ik vind het leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus omdat het high fashion is MOET ik het leuk vinden?
Nou schat, ik moet helemaal niks!!
ŠEzechielk
De paus, nou goed?quote:
Ik doe een hoop maar in mn Ajax outfit naar Rotterdam gaan om te gaan stappen is me net een stapje te ver.quote:
Oh maar dat mag welquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef system_overload het volgende:
[..]
jij mot het niet leuk vinden,ik vind het leuk
Ohja, er is nog een voetbalclub in Rotterdam waardoor ze het daar niet zo op prijs stellen. Was ik weer vergeten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe een hoop maar in mn Ajax outfit naar Rotterdam gaan om te gaan stappen is me net een stapje te ver.
Al is het heus wel al een paar keer voorgekomen dat ik met mn trui ofzo in Rotterdam was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |