Leuk voor Jofuquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:19 schreef system_overload het volgende:
[..]![]()
omg heb 10 cm roze sandaaltjes gezien!
quote:
Alleen op een specifiek adres.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
Iemand nog opzoek naar een oppas baantje in Rotterdam?
Robert M.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
Alleen als jij een babysitter nodig hebtquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
Een deel van Turkije welquote:
Ghehequote:
zaterdag 20:00 uur op R'dam centraal!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef system_overload het volgende:
kunnen julle de meet info DM'én of in de Op zetten?
Je komt naakt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb een verassing voor twi trouwens zaterdag
Hij gaat me lief vinden
Jij kan zoveel vinden. Feit is dat een klein deel van Turkije gewoon in Europa ligt en het overgrote deel ligt in uhm Azië geloof ik.quote:
Ik lig even op bed na het douchen. En toen las ik chino en wilde even m'n mening geven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht. Samzz is het niet gezellig bij Steven? Of ben je alweer op weg naar huis?
Ze doet goed saai nu jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht. Samzz is het niet gezellig bij Steven? Of ben je alweer op weg naar huis?
triootje zouden we toch nog even stil houden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb een verassing voor twi trouwens zaterdag
Hij gaat me lief vinden
Laat ze lekker bij Azie horen, dan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan zoveel vinden. Feit is dat een klein deel van Turkije gewoon in Europa ligt en het overgrote deel ligt in uhm Azië geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |